Gal su laiku ir atsiras poreikis ten 2+2 kelio. Iš esmės jeigu būtu didesni srautai ir visas kelias A9 nuo Šiaulių iki Panevėžio pavirstu greitkeliu, tuomet naudingas būtu ir greitkelis Via Balticos atkarpoje tarp A1 ir Panevėžio. Tada jau šalies mastu susiformuotų geras aukštos kategorijos kelių tinklas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[E67] [A10][A17] Panevėžys-Ryga, Panevėžio aplinkkelis ("Via Baltica")
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą...Iš esmės jeigu būtu didesni srautai...
2+1, arba latvių 11m kelias kaip tik tokiem srautams. Ir kaina nedidele, ir išlaikymas ne toks brangus, ir nereikia sklypų išpirkinėti...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Keista, kad VIA Baltica iki šiol dar nėra išskirtinio statuso projektas. Tikiuosi planai duoti išskirtinį statusą nepasibaigs su lyg rinkimų pabaiga.
Mano nuomone dabar automagistralę padaryti svarbiausia Kaunas-Marijampolė-Lenkijos siena, o tada jau dėlioti atkarpas, kaip tarkime Sitkūnai-Kėdainiai ir panašiai ir judėti mažomis atkarpomis į bendrą automagistralės statuso kelią.
Comment
-
Gal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
2012-06-19
Prasideda rekonstrukcijos darbai kelio Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože
Transeuropinio tinklo kelio E67 (A10) Panevėžys–Pasvalys–Ryga ruože nuo 47,80 iki 60,90 km AB „Panevėžio keliai“ pradeda rekonstrukcijos darbus pagal 2012 m. birželio 12 d. su Lietuvos automobilių kelių direkcija prie Susisiekimo ministerijos pasirašytą rangos sutartį.
(...)
Planuojama darbų pabaiga – 2013 m. sausio mėn.
http://www.lra.lt/lt.php/naujienos/p...a_ruoze_/11753
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGal bus aktualu važiuoti vasarą į Rygą - remontuojama atkarpa tarp Pasvalio ir Saločių miestelio. 2005-2006 metais buvo vienu metu remontuojami keliai ir pas mus ir Latvijoje, tai kelionė truko papildomai kokį pusvalandį.
Comment
-
Rengiamasi Panevėžio aplinkkelio rekonstravimui į 2+1:
Paslaugų pavadinimas – „Projekto „Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A17 Panevėžio aplinkkelis rekonstravimas“ įgyvendinimo dokumentacijos parengimas“.
6.1. statybiniai inžineriniai, ekonominiai ir kiti tyrinėjimai ‒ 1 vnt.;
6.2. aplinkos apsaugos reikalavimų įgyvendinimo dokumentecija (PAV ir kt.) ‒ 1 vnt.;
6.3. statinio statybos projektas ‒ 1 vnt.
7. Paslaugų teikimo terminai: 14 mėn. nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo.
2. Statinio statybos (kelio ruožo rekonstravimo) projektiniai duomenys:
2.1. Kelio kategorija - IIa
2.2. Kelio ruožo ilgis km apie 22,80
2.3. Kelio dangos tipas asflato danga
2.4. Kelio plotis m 16,75
2.5. Kelio dangos plotis m 13,75
2.6. Važiuojamosios dalies plotis m 12,75
2.7. Eismo juostų skaičius vnt. 3
2.8. Kraštinės saugos juostos plotis vnt./m 2 po 0,5
2.9. Žiedo tipo sankryža vnt. 2
2.10. Viadukas vnt. 2
2.11. Tiltas vnt. 2
2.12. Tunelinis pravažiavimas vnt. 1
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau kad 2+1 (1x3) kelias nereikalaus papildomos zemes statybai, nieko ispirkineti neprireiks. Tok kelias daug pigesnis nei 2x2.
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąManau neracionalu moketi pinigus dabar del galimos ir neiaskios perspektyvos. Niekas nezino kada bus poreikis 2x2 ir ar bus isvis kada nors toks.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".Paskutinis taisė Lettered; 2014.01.08, 22:54.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik dabar tai daryti racionalu, nes papildoma kaina būtų minimali, o ateityje žemė tikriausiai, kad visgi brangs. Imho, tokiuose projektuose reiktų vadovautis ateities perspektyva, o ne vien "čia ir dabar".
Comment
-
Parašė agnette Rodyti pranešimąAs niekada neperku to ko man nereikia...
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTaip, Kaunas-Suvalkai-Varšuva jau turi būti automagistralė, nes eismo intensyvumas vis auga ir jau net 2+1 tipo kelio variantas su tvorele (nuoroda) ateityje taptų nepatogus ir avaringumas augtų). Manau toks kelias tiktų mažesnio intensyvumo magistraliniams keliams (tokiems, kaip Sitkūnai-Panevėžys, Panevėžys-Ryga), vėliau matant, kad analogiška situacija vystosi ir tuose ruožuose būtų rekonstruojami ir tie keliai
2011 m., LAKD.Paskutinis taisė Xedos; 2014.01.18, 11:12.
Comment
-
Parašė GediminasJa Rodyti pranešimąTeorija ir praktika yra du skirtingi dalykai. Ir tik labai siauro mastymo žmogus gali nekreipti dėmesio į vieną ar kitą pusę ir vadovautis tik teorija arba tik praktika. Skaičiai kartais ne viską mato, tai yra tik sausa teorijos dalis.
Comment
Comment