Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

    Prieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)


    #2
    Stotis tikrai yra viena iš miesto gėdų.

    Comment


      #3
      Labai graži vizualizacija, tačiau neaišku, kur autobusai atstovinės atstovas. Taip pat trys stotelės atrodo žymiai per mažai...
      Lietuva visiems.

      Comment


        #4
        Parašė Kerpycius Rodyti pranešimą
        Prieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)

        Atvaizdas
        Pirminis variantas buvo tunelis po žiedu, dabar jau sankryža su paprastomis perėjomis.
        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

        Comment


          #5
          Parašė SPX Rodyti pranešimą
          Pirminis variantas buvo tunelis po žiedu, dabar jau sankryža su paprastomis perėjomis.
          Šitas gal kiek realistiskesnis variantas. Nėra kažkokių didelių užmuoju.

          Gal kiek tik tas pastatų modernas trikdo. Bent jau man asmeniškai, Stotis visada buvo labiau kaip senamiesčio pradžia.

          Visgi kuo greičiau šią vizualizaciją įgyvendintų, tuo būtų geriau.

          Comment


            #6
            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Labai graži vizualizacija, tačiau neaišku, kur autobusai atstovinės atstovas. Taip pat trys stotelės atrodo žymiai per mažai...
            Vidury vizualizacijos yra laukimo paviljonai su stogeliu. Spėju, kad ten ir būtų stotelės. Kažkas panašaus kaip Europoje. Atvažiuoja autobusas į stotelę, atidaro duris, keleiviai įlipa, atsisėda ir laukia išvykimo.

            Comment


              #7
              Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
              atsisėda ir laukia išvykimo.
              Vat tas ir yra blogai Vilniaus stoties atveju. Vizualizacijos autoriai ją kūrė tiesiog galvodami, kaip viskas galėtų gražiai atrodyti, o apie praktinę vertę pamiršo. Yra pamirštama, kad jau dabar stotyje vietos autobusų stovėjimui trūksta. Tie trys peronai gali būti tinkami tik troleibusams ir keliems autobusų maršrutams:
              a) 1 peronas 1, 2, 7 trol.;
              b) 2 peronas 16 trol. ir 2G aut. Dabar jie dar labiau pjausis vienas su kitu, nes lenkimui ten paliekama "europinė" juosta, lygiai autobuso/troleibuso pločio + 5 cm.
              c) 3 peronas 1G ir 53 aut., ir jie irgi pjausis tarpusavy.

              Visi kiti maršrutai lieka už borto. Ypatingai tai liečia svarbius pietinės krypties maršrutus, kuriems išvis niekas nenumatyta.
              Viešojo transporto temų rodyklė >>

              Comment


                #8
                IMHO net geresnis variantas, negu buvo anksčiau ruoštas su požeminiu tuneliu.

                Įdomu tik dėl pačios stoties geležinkelio uždengimo. Manau ten auto aikštelė būtų tinkamas sprendimas.

                Comment


                  #9
                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Vat tas ir yra blogai Vilniaus stoties atveju. Vizualizacijos autoriai ją kūrė tiesiog galvodami, kaip viskas galėtų gražiai atrodyti, o apie praktinę vertę pamiršo. Yra pamirštama, kad jau dabar stotyje vietos autobusų stovėjimui trūksta. Tie trys peronai gali būti tinkami tik troleibusams ir keliems autobusų maršrutams:
                  a) 1 peronas 1, 2, 7 trol.;
                  b) 2 peronas 16 trol. ir 2G aut. Dabar jie dar labiau pjausis vienas su kitu, nes lenkimui ten paliekama "europinė" juosta, lygiai autobuso/troleibuso pločio + 5 cm.
                  c) 3 peronas 1G ir 53 aut., ir jie irgi pjausis tarpusavy.

                  Visi kiti maršrutai lieka už borto. Ypatingai tai liečia svarbius pietinės krypties maršrutus, kuriems išvis niekas nenumatyta.
                  Na, ne viskas taip blogai. Tie 3 peronai ganėtinai ilgi, taigi kiekvienas iš jų dar dalintųsi ant dviejų. Taigi išeitų minimum 6 peronai.
                  1. 1G, 53, T1, T2, T7 (Pylimo g. maršrutai)
                  2. 2G, 1, 3, 4, 13, 23, 41, 42, 54, 78, T15, T16 (Kauno g. maršrutai)
                  3.1. 13, 31, 34, 74 (Aušros vartų g. maršrutai)
                  3.2. 2, 12, 16, 19, 61, 82 (Liepkalnio g. maršrutai)

                  Tikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)

                  Comment


                    #10
                    Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                    Na, ne viskas taip blogai. Tie 3 peronai ganėtinai ilgi, taigi kiekvienas iš jų dar dalintųsi ant dviejų. Taigi išeitų minimum 6 peronai.
                    1. 1G, 53, T1, T2, T7 (Pylimo g. maršrutai)
                    2. 2G, 1, 3, 4, 13, 23, 41, 42, 54, 78, T15, T16 (Kauno g. maršrutai)
                    3.1. 13, 31, 34, 74 (Aušros vartų g. maršrutai)
                    3.2. 2, 12, 16, 19, 61, 82 (Liepkalnio g. maršrutai)

                    Tikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)
                    Kaip jau minėjau, dėl "europinio" pločio eismo juostų, ten nebūtų galimas lenkimas arba jis būtų labai sudėtingas. Jau dabar piko metu susidaro kamščiai iš viešojo transporto. Tie 3 peronai nu niekaip nesutalpins visų transporto priemonių (bus ilgos eilės iš norinčių įvažiuoti), kurias dar labiau ilgins nenutrūkstamas pėsčiųjų srautas per perėjas. Juk dabar jau labai problematiška perėja tarp T16/2G ir A13/23/54 stotelių, tai kas bus, kai visą stotį sugrūs į 3 peronus?
                    Viešojo transporto temų rodyklė >>

                    Comment


                      #11
                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Vidury vizualizacijos yra laukimo paviljonai su stogeliu. Spėju, kad ten ir būtų stotelės. Kažkas panašaus kaip Europoje. Atvažiuoja autobusas į stotelę, atidaro duris, keleiviai įlipa, atsisėda ir laukia išvykimo.
                      Tai taip, jas ir turėjau omeny. Jos tinkamos tik keleiviams įlaipinti/išlaipinti (ir tai jų yra akivaizdžiai per mažai), bet ne atstovoms.

                      Parašė grustnyj Rodyti pranešimą
                      Tikėtina, kad Liepkalnio ir Aušros vartų gatvių maršrutai į peronus įvažiuotų iš Seinų gatvės. Tiesiog būtų perdaromi tvarkaraščiai taip, kad Stotyje maršrutai neužsiliktų ilgiau nei 1-2 min. Ilgesnės atstovos būtų kitame maršruto gale (jeigu įmanoma)
                      Iš Seinų g. būtų įmanoma įvažiuoti nebent jei eismas Lietuvoje būtų perkeltas į kairę kelio pusę Atkreipk dėmesį, kaip nupiešti keleivius išlaipinantys autobusai. Be to, tuomet nebūtų kaip išvažiuoti į Geležinkelio g. iš tų stotelių, nes joje numatyta skiriamoji juosta.

                      Šiaip tiesiog reiktų paskaičiuoti, kiek dabar Stotyje yra VT stotelių, ir numatyti tiek pat (ir gal net su atsarga). Nes gi ne iš piršto laužtas jų kiekis. Galima būtų gal ir dabar į tris stoteles viską sutalpinti, bet to nedaroma.

                      Beje, kaip matau, atsisakyta platinti Geležinkelio g. ir Seinų g. iki 2x2 (antros juostos numatytos tik ties pagrindine sankryža priešais stotį). Tas labai liūdina, nes Geležinkelio g. turėjo pratęsti Pietinį Senamiesčio aplinkkelį ir sujungti jį su Tūkstantmečio g.
                      Paskutinis taisė abruo; 2015.02.09, 15:15.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        #12
                        /\ Na, panašu, kad kelias daromas su atsarga jį ateityje platinti.

                        O dėl autobusų tilpimo ar netilpimo, tai nežinau ar reikia labai žiūrėti ir skaičiuoti tuos centimetrus ar tai autobusas pravažiuos ar ne. Jeigu daromos juostos lenkimui, tai jos bus tokios, kad galėtų normaliai lenkti.

                        Comment


                          #13
                          O tai jau yra projektas, kad "užsivėlė" diskusija dėl eismo juostų pločio? Eismo juostos išvažiavimui iš stotelių (stovinčių aplenkimui) projekte turi būti suprojektuotos tokios, kokios leistų atlikti tokį manevrą. Ir jeigu "europietiškos" juostos kažkur Europoje yra naudojamos ir ten leidžia atlikti tokį manevrą, nematau priežasties kodėl pas mus jau nepavyktų tokia pasinaudoti. Kad mūsų VT vairuotojams (daliai jų) kartais pritrūksta meistriškumo valdyti savo transporto priemonę, tai čia jau kita tema.

                          O dėl transporto kiekio, visada galima numatyti atvykimą/išvykimą be atstovų, nes dideli plotai atstovoms miesto centre yra didelė prabanga. Pvz. Liuksemburge yra tokia vieta Place Emile Hamilius, kurioje viena kryptimi yra trys stotelių eilės be galimybės aplenkti. Transporto ten važiuoja tikrai ne mažiau nei pas mus stotyje, bet kažkaip visas sustoja ir pravažiuoja, nors aišku spūstys kartais susidaro.

                          Comment


                            #14
                            Tam reiktų efektyvaus miesto VT valdymo, o tai neįmanoma dabartinėmis sąlygomis.
                            Lietuva visiems.

                            Comment


                              #15
                              Parašė Kerpycius Rodyti pranešimą
                              Prieš tai niekur nebuvau matęs tokios stoties rajono rekonstrukcijos, bet manau negreit tas ir bus (užmatyta pas AZ reklaminiame puslapyje lls.lt/darbai [blynas ant stoties], yra ir kitais rakursais tas pats maketas)

                              Atvaizdas
                              Niekaip neužmatau, kad p. AZ vizualijoje butu p.AZ tran vajaus apsisukimo kilputė.

                              Ar ponas AZ sunaikino pono AZ tran vaju?
                              Paskutinis taisė evvt; 2015.02.09, 17:22.

                              Comment


                                #16
                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Eismo juostos išvažiavimui iš stotelių (stovinčių aplenkimui) projekte turi būti suprojektuotos tokios, kokios leistų atlikti tokį manevrą. Ir jeigu "europietiškos" juostos kažkur Europoje yra naudojamos ir ten leidžia atlikti tokį manevrą, nematau priežasties kodėl pas mus jau nepavyktų tokia pasinaudoti. Kad mūsų VT vairuotojams (daliai jų) kartais pritrūksta meistriškumo valdyti savo transporto priemonę, tai čia jau kita tema.
                                Dabar iš Stoties g. išvažiuojantys autobusai beveik užlenda į priešpriešinę juostą, kai jiems reikia išvažiuoti, o priekyje esantis autobusas niekur nesiruošia važiuoti. Vizualizacijoje pateikiama lenkimo juosta yra lygiai autobuso pločio. Profesionalas už vairo ar ne, bus avarija arba prastova ir vėlavimas.

                                "Europietiškos" juostos kažkur, kur jos naudojamos, išplatėja tose vietose, kur reikalingi kažkokie manevrai. Vilniuje tokios juostos yra naujos A juostos. Už Naujakiemio st. link Pramogų arenos st. važiuojant A juostos plotis tiesėje yra toks, kad autobuso kairysis veidrodis yra jau kitoje juostoje. Kelio vingyje autobusas jau privalo lįsti į kitą juostą. Kitas pavyzdys - Oro uostas. Ten taip perdarė įlaipinimo stotelę, kad ilgas autobusas ne visada gali išsukti. Ir tai dėl to, kad posūkis ne tik kad aštraus kampo, minimalių matmenų, bet dar ir su metaliniais atitvarais iš abiejų pusių. Nenuostabu, kad tie atitvarai jau aplankstyti.
                                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                Comment


                                  #17
                                  Mano manymu, jei rekonstruotu stoti, butu saunu, jei sugrazintu Sv.Stepono gatves testinuma(1), o pacia stoti patrauktu link esanciu koskeliu(3), kuriuos manau visus reiktu panaikinti, tuo paciu ir visus "restoranelius" plius sumazinant zieda ir pristatant ofisu paskirties pastatu(2). Manau sumazetu visa flora fauna...
                                  Attached Files
                                  Paskutinis taisė Martin Van; 2015.02.09, 20:48.

                                  Comment


                                    #18
                                    Vertingiau būtų atstatyti seną nugriautą pastatą, stovėjusį tam trikampy kur skaičius 2.


                                    (iš temos [VLN] Vilnius iki 1918 m. (caro laikų ir I pasaulinio karo metų nuotraukos), #21)
                                    Paskutinis taisė Gnoss; 2015.02.09, 21:51.

                                    Comment


                                      #19
                                      [VLN] Stoties aikštės ir apylinkių infrastruktūra

                                      Įdomi frazė:
                                      Artūras Blotnys
                                      Vilniaus miesto plėtros departamento vadovas

                                      Jau baigiame rengti detalųjį planą, pagal kurį bus pertvarkoma visa erdvė aplink geležinkelio stotį.
                                      Aikštė priešais geležinkelio stotį bus mažinama, ten iškils du komerciniai pastatai. Prieš tai senamiesčio pietinis aplinkkelis (nuo tunelio) bus pratęstas iki Švitrigalos gatvės.
                                      Geležinkelio stoties pašto siuntų skyrius taps viešbučiu.
                                      Viešojo transporto žiedas bus formuojamas priešais autobusų stotį. Pati autobusų stotis bus rekonstruojama į viešbutį ir komercinį centrą.
                                      Šv.Stepono gatvė bus pratęsta iki Panerių gatvės, dabartinis aklagatvis naikinamas. Tai bus daroma už privačių investuotojų pinigus.
                                      Pėsčiųjų tiltas į Naujininkus platės, jis bus pratęstas iki Sodų gatvės. Sodų gatvė ne šiaip sau turi tokį pavadinimą, ten iš tikrųjų buvo miesto sodai. Visa ši erdvė bus sutvarkyta.
                                      http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...monems.htm?p=4
                                      Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 22:31. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus Senamiesčio pietinis aplinkkelis"
                                      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                      Comment


                                        #20

                                        Šiek tiek panašu į fantastiką.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X