Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Suprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
    Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.
    Būtent, kad nėra tikslo atskirti pėsčiuosius ir VT mazgą skirtinguose lygiuose, nes didžiausias pėsčiųjų srautas iš stočių ir būtų į viešąjį transportą, o ne "pro jį". Įdomu ar kažkur pasaulyje yra realizuotas toks sprendimas su požeminiu susisiekimu tarp atskirų miesto transporto peronų? 99,9 proc. žmonių eitų tiesia tarp peronų anžemine dalimi ir tais laiptais nė nesinaudotų. Turbūt ir dažnai gendančius keltuvus į kiekvieną peroną pastatytų, kad būtų pritaikyta "pilnai ir patikimai". Pas mus kažkodėl norima padaryti kažkaip gudriai, brangiai, su daug aptarnavimo išlaidų reikalaujančiais sprendimais, bet visos investicijos nukreipiamos ne ten kur reikia. Pėstieji gali ir privalo tokioje vietoje vaikščioti gatvės lygyje.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Šiaip tikrai nesuprantama, kodėl pėstiesiems vis tiek tektų kirsti iš stoties išvažiuojantį VT srautą. Negi negalima šiek tiek dar pailginti požeminę perėją, o tą išvažiavimą priglausti arčiau pavilijonų? Būtų kur kas logiškiau.
    Na išvažiavimas iš stotelių nėra greitkelis, kad ten pėstiesiems kiltų problemų kirsti jį viename lygyje. Ten būtų nusikaltimas ir lėšų švaistymas, jeigu būtų padarytas brangesnis sprendimas nei tiesiog nupieštas "zebras" ir pakabint keli ženklai. Yra 1000+1 vieta, kurioje reikia investuoti daug labiau.

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      Tuo tarpu Geležinkelio stoties žiedo praplėtimas už "Liuksemburgo sodo" yra gana įdomus ir gal racionalus pasiūlymas.
      Šį sprendimą be jokių brangių vizijų, požeminių perėjų ir kt. nesamonių reikia įgyvendinti kuo greičiau. Tai būtų puikus impulsas tos teritorijos atsinaujinimui ir daug nekainuotų.

      Comment


        Parašė Romas Rodyti pranešimą
        Ar kas nors skaičiavo, kiek pailgės kelionė, kiek sumažės keleivių autobusų stotyje, ir kiek pinigų reikės "investuoti" į tą atseit autobuso stotį.
        Važiuojant iš Minsko/Oro uosto, einant pėsčiomis iš Naujininkų kelias sutrumpės.

        Comment


          /\ Kadangi dėl Vilniaus geografinės padėties ir menko tolimųjų traukinių eismo labai mažai besinaudojančių jungtimi tarp autobusų ir geležinkelių stočių, tai tas artimas atstumas tarp stočių yra argumentas vertas nulio be vieneto.
          Tuo tarpu nuo autobusų stoties nutols miesto viešasis transportas. Niekas nedarys specialiai maršrutų per Pelesos gatvę iki "autobusų stoties"..

          Gal kažkokia tarpmiestinių logistika bus važiuojant aplinkkeliu, kad nebūtų kamščių.
          Teoriniai privalumai bus tik Minsko ir Lydos krypčių autobusų keleiviams, bet jų yra mažuma. Važiuojantys į IKEA, Gariūnus ir Akropolį baltaruisiai naudojasi kitomis tranporto priemonėmis.
          Daugumai autobusų keleivių, kurie vyksta Kauno, Trakų, Aytaus, Ukmergės ir Molėtų kryptimis, ta teorinė "inovacija" nieko gero neatneš.
          Nebus ten jokios autobusų stoties. Taip pat sėkmingai jie tą biurų pastatą gali pavadinti ne tik "autobusų stotimi" bet ir "kosmodromu" ar kitokiu gražiu žodžiu.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą

            Jei ten iš tikrųjų numato statyti autobusų stotį kitoje geležinkelio pusėje, tai čia utopija kvadratu.
            Kažkoks Varšuvos (Warszawa Zachodnia) ir Kijevo (Київ-Пасажирський) ambicijų hibridas su Tauragės finansiniais resursais
            Varšuvoje ir Kijeve bent miestas nuo geležinkelio vystosi daugmaž į abi puses.
            Ar kas nors skaičiavo, kiek pailgės kelionė, kiek sumažės keleivių autobusų stotyje, ir kiek pinigų reikės "investuoti" į tą atseit autobuso stotį.
            Status quo:





            ------

            Ateitis:



            (primečiau kur turėtų būti svajojama stotis pagal vizualizacijoje paliktų geležinkelio kelių skaičių).

            Išvada: kai kuriems VT besinaudojantiems žmonėms kelionė pailgės bent 50 metrų, o kai kuriems sutrumpės pakankamai žymiai.

            Dėl keleivių su automobiliais sunku kažką pasakyti, nes dar neaišku kaip bus planuojamas eismas.

            P.S
            Manau, kad ilgo tunelio problemą galima nesunkiai išspręsti įrengiant judančius takelius.
            Paskutinis taisė Robertas; 2018.06.11, 23:30.

            Comment


              Na pakolkas tai labai "žalias" net ne projektas, o papaišymas. Čia neatsakyta į milijoną klausimų: kur autobusų atstovą, kur RailBaltica keliai, apie kuriuos šnekėta per pristatymą? o jų, jei imti Rygos stotį kaip analogą, reikės bent 3-4. Viena aišku yra noras padaryti universalų transporto mazgą - tai pagirtina, bet pat vaizdelis kad tai pasiekti turės dar keistis kardinaliai.

              Comment


                Puikus projektas(papaišymas tiksliau), sprendžiant ir netgi iš to kaip greit dingsta tokią viziją palaikantys pranešimai šioj temoj. Pasirodo priešinasi ne tik pseudo paveldas bei šiukšlynai su šabakštynais
                Paskutinis taisė evvt; 2018.06.12, 01:12.

                Comment


                  Su Romu sutiksiu. Norėčiau geresnių renderių, planų, brežinių. Nes dabar nieko nesuprantu. Kaip ir kur jie tai įtalpins. Kaip ten iš Naujanų pusės viskas guls, kur bus Rail Baltica bėgiai ir t.t. tiesiog chaosas kažkoks. Pabandysiu suformuluoti klausimus (kadangi Naujanus ir stotį žinau gerai):
                  1) Kas bus su Paleičiko privatizuota stotimi? Iš vizilkių per ją tiesiog eina Sodų gatvė. Kodėl, kaip? Ir iš vis ten kažkas neatpažįstamo;
                  2) Išeina, kad atvažiavus su automobiliu, negalima bus iš Šopeno g. patekti į Geležinkelio g. Kodėl? Negi siekia tranzito išvengimo?
                  3) Ar lieka lariokai (prekybos vietos)?
                  4) Ten, kur junigasi Geležinkelio g. su Algirdo yra pavaizuotas žiedas. Gerai, bet niekur iki to negirdėjau apie tai.
                  5) Didelė žalia erdvė prie Šv. Stepono bažnyčios? Ar tikrai kažkas ten kažką planavo. Nieko apie tai nebuvo kalbama. Žinoma, kad gerai, nes ten chaosas, nueiti iki bažnyčios beveik neįmanoma.
                  6) Nesuprantu kaip ten kelti Vilniaus savivaldybės administraciją. Kas iš to laimi?
                  7) Kur "Rail Baltica" vėžios?
                  8) Iš vizulkių aišku, kad dalis bėgių bus panaikinta? Ar klystu?
                  9) Iš kokių pinigų tai bus daroma?
                  Paskutinis taisė R.D.; 2018.06.12, 09:39.

                  Comment


                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                    Būtent, kad nėra tikslo atskirti pėsčiuosius ir VT mazgą skirtinguose lygiuose, nes didžiausias pėsčiųjų srautas iš stočių ir būtų į viešąjį transportą, o ne "pro jį".
                    Man kaip tik patinka, kad požeminė perėja yra nutiesta per visą ilgį, t.y. sujungianti miestą, VT stoteles, traukinių ir autobusų stotis. Tokiu atveju nebelieka būtinybės kirsti jokių kelių, zebrų ar šviesoforų - juk tai privalumas, o ne trūkumas. Žinoma zebrų ten vistiek bus ir bus, kas vaikščioja antžemine dalimi, bet požeminė man atrodo daug patogesnė ir nelabai suprantu, kodėl jos reikėtų atsisakyti. Toje vietoje požeminė perėja reikalinga jau vien dėl pėsčiųjų srauto iš miesto pusės į autobusų stotį, o pakilimai į VT stotelių peronus - čia kaip privalumas, taupantys laiką tiems, kas eis į VT stoeles iš autobusų ar traukinių stoties. O jeigu būtų dar ir įrengti Roberto minėti judantys takeliai, kurie tai vietai labai tiktų, tai būtų ne tik patogus, bet ir greitas susisiekimas.

                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                    Jei ten iš tikrųjų numato statyti autobusų stotį kitoje geležinkelio pusėje, tai čia utopija kvadratu.
                    Mes turim priimti realybę ir kažkada padarytą didžiausią klaidą, kai Vilniaus autobusų stotis buvo parduota Lukuil'o Paleičikui, kuris nė neketina jos kažkaip modernizuoti. Didžiausias absurdas yra strateginį sostinės objektą atiduoti Kremliaus atstovui. Taigi pasirinkimai yra du - arba Vilnius turi kažkokią Š krūvą, o ne autobusų stotį, arba mes ją įrengiame naujoje vietoje. Galima daug diskutuoti kuo skirtųsį tos vietos, jeigu nauja autobusų stotis būtų įrengta pvz. Pilaitėje, bet šituo atveju nauja vieta yra beveik ta pati, o kad kažkam ten paeiti reikės 50 metrų daugiau ar mažiau - tas visiškai nieko nekeičia, nes ne tame 50 m. yra esmė, esmė yra tame, kad Vilniui reikia naujos autobusų stoties ir apie tai galvoti reikia jau šiandieną, nes naujos stoties statyboms reikia ne vienerių, o 5 metų, per kuriuos dababrtinė stotis dar labiau morališkai pasens. Po to bus kaip ir su viešuoju transportu, kada vieną dieną pabusim ir pastebėsim, kad pasirodo mūsų viešasis transportas jau seniai supuvęs ir kad jį jau senų seniausiai reikėjo keisti.

                    Kaip aš suprantu, tai prieš tai Paleičikui turėjo būti iškeltas ultimatumas - arba tu modernizuoji tą stotį, arba už protingą kainą ją parduoti savivaldybei. Jeigu nė vienas variantas netinka, tai realizuojamas trečias variantas - statoma nauja autobusų stotis ir Paleičikui įstumiamas ragas, nes likusi tuščia jo asmeninė autobusų stotis jam generuos didžiulį nuostolį ne tik per jos išlaikymą, bet ir per nekilnojamo turto mokesčius, ko jis galės išvengti tik pardavus stotį. O parduoti ją bus galima tik nekilnojamo turto vystytojams, kad ten atsirastų naujas gyvenamasis/komercinės paskirties kvartalas. O kad jis atsirastų - tam reikės, kad savivaldybė išduotų leidimą keisti tos teritorijos paskirtį. O tada jau savivaldybė galės pradėti savo šantažą ir išsireikalauti didelių dovanėlių miesto labui, pvz. pakeisti žemės paskirtį tik tuo atveju, jeigu bus investuotos nemažos lėšos į miesto infrastruktūrą.

                    Ir mano supratimu būtų netgi geriau, jeigu vietoj dabartinės stoties atsirastų gyvenamasis/komercinis kvartalas, tai būtų labai nemažas indėlis į visą stoties rajoną, o naujos stoties vieta liktų kone identiška senąjai.

                    Comment


                      Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                      Su Romu sutiksiu. Norėčiau geresnių renderių, planų, brežinių. Nes dabar nieko nesuprantu. Kaip ir kur jie tai įtalpins. Kaip ten iš Naujanų pusės viskas guls, kur bus Rail Baltica bėgiai ir t.t. tiesiog chaosas kažkoks. Pabandysiu suformuluoti klausimus (kadangi Naujanus ir stotį žinau gerai):
                      1) Kas bus su Paleičiko privatizuota stotimi? Iš vizilkių per ją tiesiog eina Sodų gatvė. Kodėl, kaip? Ir iš vis ten kažkas neatpažįstamo;
                      2) Išeina, kad atvažiavus su automobiliu, negalima bus iš Šopeno g. patekti į Geležinkelio g. Kodėl? Negi siekia tranzito išvengimo?
                      3) Ar lieka lariokai (prekybos vietos)?
                      4) Ten, kur junigasi Geležinkelio g. su Algirdo yra pavaizuotas žiedas. Gerai, bet niekur iki to negirdėjau apie tai.
                      5) Didelė žalia erdvė prie Šv. Stepono bažnyčios? Ar tikrai kažkas ten kažką planavo. Nieko apie tai nebuvo kalbama. Žinoma, kad gerai, nes ten chaosas, nueiti iki bažnyčios beveik neįmanoma.
                      6) Nesuprantu kaip ten kelti Vilniaus savivaldybės administraciją. Kas iš to laimi?
                      7) Kur "Rail Baltica" vėžios?
                      8) Iš vizulkių aišku, kad dalis bėgių bus panaikinta? Ar klystu?
                      9) Iš kokių pinigų tai bus daroma?
                      2. Bus galima. Žiūrėti iš viršaus maždaug ties McDonaldu.
                      3. Prekybos vietos numatomos požeminėje perėjoje. Modernios.
                      4. Ten žiedas bus įrengtas tiesiant dviračių taką Geležinkelio ir Algirdo g. Projektai baigiami ruošti, buvo viešinami ir čia.

                      8. Bus panaikinti.
                      9. Privačių investuotojų.

                      Comment


                        Ai dar, galbūt kai kurie nežino, bet Pelesos g. (buvusi Tankistų) yra labai probleminė. Ten keli bendrabūčiai, kurie gadins visą vaizdą (Igariokas Molotkovas ten spruko) ir dar šiaip mėšlas. Jeigu jūs galvojate, kad dabartinė autobusų stotis nėra reprezentatyvioje vietoje, tai ten bus ne ką geriau, jeigu ne blogiau. Toje pusėje, priminsiu, netoli Sniego g., kur pareigūnų kalėjimas, toliau yra dar socializacijos centras (buvusi vaikų kolonija). Kiek ten reikės mesti lėšų, kad aptvarkyti aplinką, net sunku suvokti.

                        Comment


                          /\ Juokas juokais, bet ten nebus reikalo lipti laukan į aną pusę.

                          Comment


                            Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                            Kiek ten reikės mesti lėšų, kad aptvarkyti aplinką, net sunku suvokti.
                            Niekas ten nieko netvarkys, iseini is autobuso stoties ir atsiduri "Vilniuje". Ir dabar tas pats. Kiekvienas turistas is Varšuvos ar Prahos praeidamas pro geltonus kioskus supranta kur atsidure.

                            Comment


                              taip suprantu tai, kad ten tokia savotiška izoliacija gausis, bet juk toje pusėje, kur numatoma autobusų stotis (Naujanų pusė) bus visgi kažkoks transporto mazgelis, kur irgi stos viešas transportas (troleibusai, autobusai) ir žmonės ten vaikštinės. Na, tikiuosi š nebus. Tiesiog man sunku įsivazduoti šitą koncepciją, kaip gerai žinau Naujanus, nes čia tada išplaukia vienas paprastas dalykas - reikės beprotiškų pinigų aplinkos sutvarkymui.

                              Comment


                                Ne rytoj tą naują autobusų stotį pastatys, geriausiu atveju tikriausiai tik per 5 metus, o tai yra pakankamas laikas tai Pelesos gatvei sutvarkyti. Ankščiau ar vėliau ją vistiek reikėtų tvarkyti bet kokiu atveju.

                                O kas dėl Rail Baltica vėžių, tai kažin ar Rail Baltica perims ir Kaunas-Vilnius traukinius. Nes jeigu perims, tai jai galima būtų atiduoti tas vėžes, kuriose jie stoja.

                                Comment


                                  Parašė Eidvis Rodyti pranešimą
                                  Ne rytoj tą naują autobusų stotį pastatys, geriausiu atveju tikriausiai tik per 5 metus, o tai yra pakankamas laikas tai Pelesos gatvei sutvarkyti. Ankščiau ar vėliau ją vistiek reikėtų tvarkyti bet kokiu atveju.

                                  O kas dėl Rail Baltica vėžių, tai kažin ar Rail Baltica perims ir Kaunas-Vilnius traukinius. Nes jeigu perims, tai jai galima būtų atiduoti tas vėžes, kuriose jie stoja.
                                  /\ Jeigu perimtų, tai reikštų, kad norint važiuoti į Klaipėdą reikėtų persėsti Kaune. Nelabai geras dalykas. Nebent yra planų kitą atšaką tiesti į Klaipėdą, kuo labai abejoju.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    /\ Juokas juokais, bet ten nebus reikalo lipti laukan į aną pusę.
                                    Nebus juoko, kai visas tas aplinkinis kontingentas sulįs į naujas jaukias erdves.

                                    Comment


                                      Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                      Nebus juoko, kai visas tas aplinkinis kontingentas sulįs į naujas jaukias erdves.
                                      Nebus. Bet galima nesudaryt sąlygų.

                                      Nelabai matau dėl ko čia diskutuoti. Sulįs, nesulįs, bus baisu, nebus baisu. Viskas priklausys nuo konkrečių sprendimų, kurių mes čia nematom, nes jų dar nėra.

                                      Comment


                                        Kodėl negalima diskutuoti. Iki šiol pas mus tokios problemos nėra sprendžiamos, o jos lengvai sutvarkomos tokiais keliais: 1) daugiau apsaugos ir principingas požiūris ir 2) padaryti kaip UK, kur daugelyje stočių negali būti be bilieto, nes bilietų kasos yra prie įėjimo, o automatai juos pažymėti taip pat šalia. Pažymi ir praeini sau į perono dalį, bet pas mus, Vilniuje, dar iki tokios "kosminės inovacijas" nepriaugo ir "Gelsauga" vaikšto, vaikydama narkomanus, benamius ir kišenvagius stoties teritorijoje. Ir šiaip, nesuprantu, kodėl pas mus bet kas gali patekti į geležinkelių peronų teritoriją (ir pagr. pastatą) šiaip sau, be bilietų. Tas pats galioja autobusų stočiai (bet ten kita situacija). Sakau, kartais reiktų tuos valdininkus, verslininkus susodinti į autobusą ir nuvežti į kokią pažanegesnę šalį, kad pažiūrėtų, kaip organizuojami tokie dalykai, nes galvoje vėjai.

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          padaryti kaip UK, kur daugelyje stočių negali būti be bilieto, nes bilietų kasos yra prie įėjimo, o automatai juos pažymėti taip pat šalia. Pažymi ir praeini sau į perono dalį, bet pas mus, Vilniuje, dar iki tokios "kosminės inovacijas" nepriaugo ir "Gelsauga" vaikšto, vaikydama narkomanus, benamius ir kišenvagius stoties teritorijoje. Ir šiaip, nesuprantu, kodėl pas mus bet kas gali patekti į geležinkelių peronų teritoriją (ir pagr. pastatą) šiaip sau, be bilietų. Tas pats galioja autobusų stočiai (bet ten kita situacija). Sakau, kartais reiktų tuos valdininkus, verslininkus susodinti į autobusą ir nuvežti į kokią pažanegesnę šalį, kad pažiūrėtų, kaip organizuojami tokie dalykai, nes galvoje vėjai.
                                          Berlyne laisvai vaikštai po pastatą ir peronus, Prahoje, Budapešte - laisvai. ir tai yra labai-labai patogu. O Anglija nėra mums pvz.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X