Parašė kutas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
Collapse
X
-
Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąBet kaip galima buvo leisti Paleičikui privatizuoti Vilniaus autobusų stotį... idiotų valdžia.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąPrivatizuota. O ką su juo daryti? Kelis metus jau jis spaudžiamas ką nors daryti, investuoti. O jis uždėjo. Juk ne šiaip grasino iškelti prie VA/Pilaitės pr.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąBet kaip galima buvo leisti Paleičikui privatizuoti Vilniaus autobusų stotį... idiotų valdžia.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith....d?id=76081193
Jam vadovaujant Vyriausybei, o po to – einant sostinės mero pareigas, Vilniaus autobusų stotis, kaip anksčiu miestui priklausiusios bendrovės „Tolimojo keleivinio transporto kompanijos“ (TOKS) nuosavybė, perėjo į prieštaringai vertintos įmonės „Lukoil Baltija“ ir ją valdžiusio verslininko Ivano Paleičiko šeimos rankas.
Kaip rodo viešai prieinami dokumentai, 1999 metais TOKS, pirmoji iš Lietuvos keleivių vežėjų įmonių, buvo pradėta rengti privatizacijai. Kelią tam atvėrė Vilniaus miesto tarybos, vadovautos R. Pakso bendražygio – tuomečio Vilniaus mero Juozo Imbraso – 1999 metų birželio 9 dieną priimtas sprendimas dėl Vilniaus miesto savivaldybės papildomo privatizavimo objektų sąrašo tvirtinimo.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taimis Rodyti pranešimąMan įtarimą kelia planai, kad gal net LG būstinę ten iškelti. Dabartinis jų pastatas istorinis, ten geležinkeliai visada gyveno. Įdomu, kas tokį monstrą galėtų imti?
Beje, man dar nevisai aišku kaip (ir kur) bus su Rail Baltica Vilniaus atšaka.
Comment
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Su geležinkelio stotimi bus atnaujinama ir žiedinė sankryža prie jos. Puikus sprendimas, manau.
Bus ir požeminė perėja
Comment
-
Parašė evvt Rodyti pranešimą
Sprendimas tai tikrai puikus jei kas matosi papaišyme. O beje ką tik tvarkė ten kažką prie stoties? Repeticija matyt prieš didžiuosius veiksmus.
Straipsnyje rašo, kad užtruks "dešimtmetį" tai realybėje turbūt ilgiau
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąAr man vienam atrodo, ar Naujoji autobusų stotis yra Pelesos gatvės pusėj? Ar aš čia kažko nesuprantu. Šiaip vizija graži, bet kol sulauksiu šito vaizdo realybėj - pasensiu, matyt
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimą20-30 metų duodu, jei ketinimai labai rimti. O jei tik šiaip papaišyt, ko jau yra buvę ir anksčiau, tai tada dar ilgiau ir su neaiškia perspektyvine vizija. O kur dar miesto valdžios pasikeitimai...
Comment
-
Suprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSuprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.
Bet pats eismo organizavimo sprendimas labai vykęs, paliekant visą erdvę prieš geležinkelio stotį pėstiesiems ir terminalui, o iš N srautų susikirtimo taškų paliekant tik Kauno-Seinų-Sodų g. sankryžą (ir ją pačią pertvarkant iš 5 krypčių į 4 krypčių).Paskutinis taisė kutas; 2018.06.11, 17:22.
Comment
-
Na, čia daug faktorių yra.
1. Link miesto pėsčiųjų eismas ko gero nebus labai didelis. Bet ten bet kokiu atveju bus sankryža.
2. Klaidžiojančių tarp autobusų peronų nebus labai daug, jeigu po žeme bus gerai padarytas informacijos dizainas.
3. Bus tų, kurie persėdinės Stotyje. Bet čia galima tuos dalykus sutvarkyti dažniausiai besijungiančius maršrutus dedant į vieną peroną. O su visais kitais daryti taip: a) leisti kirsti autobusų gatvelę; b) atitverti ir leisti eiti tik po žeme - kaip daroma tarp bėgių takelių.
--
Geležinkelio g. bus siaurinama, ten yra jau baigiamas projektas dviračių takui tiesti.
Comment
-
Kai teigiama, kad nauji pastatai 'kažką užstotų', tai reikėtų konkrečiai nurodyti ką ir iš kurios vietos, nes kažkokio medinuko parodymas nieko nesako - jo tikrai neužstos.
O grįžtant prie stoties temos, tai man projektas atrodo tikrai geras. Ypač patinka, kad autobusų stotis tampa sujungta su geležinkelių stotimi ir kad ta stotis pakišta po žeme, nes jeigu pats stoties pastatas ir gali būti architektūriškai naudingas miestui, tai pati autobusų sustojimo aikštelė miesto vaizdui visiškai nereikalinga ir daug geriau, kada jinai yra po žeme. Viešojo transporto stotelės atrodo irgi gerai sutvarkytos, labai svarbu, kad jos būtų vienoje vietoje, o ne išmėtytos dideliais atstumais, kaip kad yra dabar. O dar ir vietos žaliosioms erdvėms palikta, už ką irgi dedu pliusą. Aišku, tai didelis projektas ir greitai jo niekas neįgyvendins, bet svarbiausia čia, kad geležinkeliai atlaisvintų teritoriją į kurią galėtų pradėti investuoti verslas, o iš valstybės pusės būtų naujos autobusų stoties pastatymas ir infrastruktūros sutvarkimas. Planai gan dideli, bet tikrai įgyvendinami.
Comment
-
/\ Šiaip valstybei gali net nereikėti statyti auto stoties. Jeigu verslui būtų leidžiama statyti kokius 6-8 aukštus, tai turbūt nebūtų daug bėdų vieną aukštą išskirti autobusų stočiai. Ten teritorija tokia didelė, kad atėjęs koks vienas didelis investuotojas sukurtų visą infrastruktūrą valstybei.
Beje, geras klausimas: ar pas mus teisiškai įmanoma, kad virš vienam savininkui priklausančio statinio būtų statomas kitas? Ir kaip tada su žemių priklausymu? Nu tipo požeminė autobusų stotis, o virš jos - privatus verslo centras. Biurokratams smegenys išvirtų turbūt nuo tokio kuriozo
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąSuprantu kad tas piesinukas nieko neipareigoja ir tai tik fantazija, o ne projektas, bet vis gi.. Kolkas tame kas nupaisyta nematau visiskai jokios logikos. Brangi pozemine pereja po miesto VT mazgu. Dar ir su isejimais is pozemines perejos link miesto VT pagal gelezinkelio peronu principa. Tai yra absoliuciai nepatogu, brangu ir nereikalinga jei ten nevazines automobiliai, o kaip matyt is papaisymo, nevazines.
Paskui pozemis baigiasi ir visas pesciuju srautas vistiek kerta visa VT srauta... oh, kaip logiska. Maza to paskui dar karta kerta ta pati VT srauta, bet jau apkrautoje bendroje sankryzoje.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąDar šiek tiek vizualizacijų yra 15min.lt straipsnyje: Stoties rajoną Vilniuje ketinama pakeisti neatpažįstamai – šalia Geležinkelio stoties statys ir naują Autobusų stotį
Kažkoks Varšuvos (Warszawa Zachodnia) ir Kijevo (Київ-Пасажирський) ambicijų hibridas su Tauragės finansiniais resursais
Varšuvoje ir Kijeve bent miestas nuo geležinkelio vystosi daugmaž į abi puses.
Ar kas nors skaičiavo, kiek pailgės kelionė, kiek sumažės keleivių autobusų stotyje, ir kiek pinigų reikės "investuoti" į tą atseit autobuso stotį.
Tuo tarpu Geležinkelio stoties žiedo praplėtimas už "Liuksemburgo sodo" yra gana įdomus ir gal racionalus pasiūlymas.
- 1 patinka
Comment
Comment