Požeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPožeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPožeminė perėja po stoties aikšte tiesiog būtina. Visiška nesąmonė kai tokios minios žmonių kerta aikštę ir stabdo eismą. Požeminė perėja turi būti sujungta su geležinkelio stoties tuneliu.
Tiesa sakant, kai statė autobusų stoti, tai maniau kad taip ir bus. Net nežinau kodėl, tuomet informacijos viešumoje būdavo labai mažai.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTranzitinio ten nėra daug.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, kiek ilgėliau pastovėjus Stoties aikštėje, galima pamatyti tikrai nemažai pravažiuojančių sunkvežimių, ir ne vien tik su lietuviškais numeriais. Akivaizdu, kad visas nuo Naujosios Vilnios pusės atvažiavęs sunkiasvoris (ir ne tik) transportas toliau savo tikslais važiuoja pro Stoties aikštę.
Liepkalnio gel.viadukas irgi
https://www.google.lt/maps/@54.67223...2!8i6656?hl=lt
, kas lieka tiesiai tiesiai važiavusiam furistui?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVišinskio draudžiama https://www.google.lt/maps/@54.67672...2!8i6656?hl=lt ,
Liepkalnio gel.viadukas irgi
https://www.google.lt/maps/@54.67223...2!8i6656?hl=lt
, kas lieka tiesiai tiesiai važiavusiam furistui?
Comment
-
Apskritai turi būti stotis iš esmės rekonstruota, išgriaunant visus kioskus, ir paliekant T dviejų lygių formos sankryžą. Nes dabar tikrai nematau jokio skirtumo tarp Asgabat vokzal, Dushanbe vokzal, Kazansky vokzal ir mūsiškio, nei juostų, perėjos nesaugios ir stabdo eismą, autobusų sustojimai padaryti taip, kad trukdo kitam transportui, o kito transporto tranzitas trukdo VT.Aviate, navigate, communicate
Comment
-
Stoties prieigų remontas priklauso nuo tokių prielaidų:
1. Autobusų stotis (tapmiestinė, priemiestinė) išlieka dabartinėje vietoje. Ten privatus objektas, nori parduoti. Tik primenu.
2. Stotis išlieka centriniu persėdimų tašku vidaus Vilniaus maršrutai (VVT).
3. Geležinkeliu įmanoma ateityje atvažiuoti kasdien į darbą (išaugtų srautai).
Jei pirmas punktas sugriūva (a/s išsikelia), antras iš paskos, o trečias neįvyksta - kam ta rekonstrukcija? (arba rekonstrukcija gali vykti, bet kas turi būti po jos?).
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąStoties prieigų remontas priklauso nuo tokių prielaidų:
1. Autobusų stotis (tapmiestinė, priemiestinė) išlieka dabartinėje vietoje. Ten privatus objektas, nori parduoti. Tik primenu.
2. Stotis išlieka centriniu persėdimų tašku vidaus Vilniaus maršrutai (VVT).
3. Geležinkeliu įmanoma ateityje atvažiuoti kasdien į darbą (išaugtų srautai).
Jei pirmas punktas sugriūva (a/s išsikelia), antras iš paskos, o trečias neįvyksta - kam ta rekonstrukcija? (arba rekonstrukcija gali vykti, bet kas turi būti po jos?).
Comment
-
Apie Kauno bei Vilniaus autobusų stotis. Laikas 2:05 - 20:10
Laba diena, Lietuva. LRT. 2017-01-24
Vyriausiasis Vilniaus miesto architektas Mindaugas Pakalnis:
"Galima stoties ir jos prieigų infrastruktūros tvarkymo pradžia - 2018-2019 m." Laikas nuo 12:46
Stoties iškėlimo klausimas: "Kalbama buvo apie vieno terminalo atsiradimą šiaurės vakarų kryptymi (ties "Mandarino" prekybos centru), kuris būtų sujungtas su pagrindine stotimi greitojo autobuso maršrutu." Laikas nuo 13:21Paskutinis taisė M1gdas; 2017.01.24, 20:49.
Comment
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąStoties žiedas apaugo miškeliu.Paskutinis taisė Ginthus; 2017.11.29, 10:30.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNu super, pagaliau! Ilgą laiką diskutavau su savivaldybe kodėl mieste niekur nerasti nei medžių vazonuose, nei tuo labiau visokių spygliuočių... panašu, kad pagaliau požiūris pasikeitė. Dabar panašių norėtųsi matyti ir centrinėse dalyse bei oro uoste.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Ai tai va kame reikalas Medžių vazonuose nėra todėl, kad jiems reikia nuolatinės priežiūros. Na sakykime atsparūs žiemai augalai neiššals, nors ir juos rekomenduojama papildomai užkloti šakomis, bet vasarą reikalingas nuolatinis laistymas bei periodinis tręšimas, nes šaknys neturi iš kur pačios pasiimti.
Šiaip tai priežiūros reikalauja ir paprastu metodu pasodinti želdynai: reikia pastoviai stebėti medžių sveikatą, juos genėti, krūmus valyti nuo šiukšlių ir pan.
O medžiai/krūmai vazdonuose yra sprendimas ten, kur šiaip nelabai pasodinsi tų medžių. Pavyzdžiui, Vilniaus g. negalima sodinti medžių dėl inžinerinių tinklų.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Gerai, kad keliai, apšvietimas, šaligatviai, dviračių takai, viešasis transportas ir visa kita nereikalauja priežiūros...
Šiaip tai priežiūros reikalauja ir paprastu metodu pasodinti želdynai: reikia pastoviai stebėti medžių sveikatą, juos genėti, krūmus valyti nuo šiukšlių ir pan.
O medžiai/krūmai vazdonuose yra sprendimas ten, kur šiaip nelabai pasodinsi tų medžių. Pavyzdžiui, Vilniaus g. negalima sodinti medžių dėl inžinerinių tinklų.
Comment
Comment