Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Stoties aikštės ir prieigų infrastruktūra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Vietiniai galetu apibudint to rajono ribas del aiskumo.
    Show must go von!

    Comment


      #42
      Oficialių ribų nėra, tai reliatyvi sąvoka. Maždaug, pagal mane.

      Comment


        #43
        /\ Kol kas ribas rajono, apie kurį kalbama šioje temoje, geriausia apibūdina ten fotografuojantys - Stoties aikštė.

        Beje, yra šiek tiek primiršta geografiškai susijusi tema:
        Vilniaus senamiesčio pietinis aplinkkelis (Zarasų - Drujos g.)

        Comment


          #44
          Mano galva tai žymiai platesnė sąvoka, apibūdinanti aplinkines gatves apie Stotį, Halės turgų, labiau į Senamiesčio pusę nei Zorro schemoje.

          Comment


            #45
            Šiemet remontas prasidėjo nuo Stoties g.
            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3024
            http://www.miestai.net/forumas/showp...postcount=3035

            Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
            Mano galva tai žymiai platesnė sąvoka, apibūdinanti aplinkines gatves apie Stotį, Halės turgų, labiau į Senamiesčio pusę nei Zorro schemoje.
            Tai gal būtų stoties prieigos, nei stoties rajonas.
            Paskutinis taisė Romas; 2016.10.13, 23:43. Priežastis: Sujungti 2 pranešimai iš eilės

            Comment


              #46
              Sutvarkyta Geležinkelio g. atkarpa.







              Comment


                #47
                Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
                Faktas, kad reikia griežtinti įstatymus ir sankcijas, kuomet savininkas neprižiūri pastato ar jo aplinkos.

                Beja ar dar kažkas planuojama daryti su pietiniu senamiesčio aplinkeliu, nes jo antrasis etapas kiek pamenu vos ne iki Tūkstantmečio gatvės turėtų eiti.
                Ar yra brėžinių/schemų su antro etapo planais?

                Comment


                  #48
                  Parašė John Rodyti pranešimą
                  Ar yra brėžinių/schemų su antro etapo planais?
                  Flickr

                  Comment


                    #49
                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Visiška utopija. Kiek žemės reiktų išpirkti, kiek viadukų pastatyti!
                    Lietuva visiems.

                    Comment


                      #50
                      Parašė abruo Rodyti pranešimą
                      Visiška utopija. Kiek žemės reiktų išpirkti, kiek viadukų pastatyti!
                      Tai kad nieko ypatingo tam brėžinį nėra Vat jeigu sujungtų pietinį senamiesčio su Tūkstantmečio gatve tiesdami normalų šešių juostų aplinkelio kelią virš geležinkelio, vat tuomet būtų wow

                      Comment


                        #51
                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Visiška utopija. Kiek žemės reiktų išpirkti, kiek viadukų pastatyti!
                        O ten numatyta statyti viadukus? Iš brėžinio galvočiau, kad ten tik esamos gatvės sutvarkymas ir jungtis prie autobusų stoties.

                        Comment


                          #52
                          Parašė John Rodyti pranešimą
                          O ten numatyta statyti viadukus? Iš brėžinio galvočiau, kad ten tik esamos gatvės sutvarkymas ir jungtis prie autobusų stoties.
                          Nu yra keletoje vietų. Pvz. į Gel. stoties stovėjimo aikštelę arba naujas auto viadukas brėžinio centre, taip pat tunelis po Stoties žiedu.

                          Comment


                            #53
                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nu yra keletoje vietų. Pvz. į Gel. stoties stovėjimo aikštelę arba naujas auto viadukas brėžinio centre, taip pat tunelis po Stoties žiedu.
                            Tai nieko čia tokio. Įgyvendinama. Čia juk ne autostrados lygio viadukai ir tuneliai. Daug papildomos vietos ir žemės išpirkimų tam nereiktų.

                            Comment


                              #54
                              Parašė abruo Rodyti pranešimą
                              Visiška utopija. Kiek žemės reiktų išpirkti, kiek viadukų pastatyti!
                              Beveik visos gatvės jau dabar yra, o nauja gatvė eitų palei geležinkelį, o ten dabar valstybinė nuosavybė (LG).

                              Comment


                                #55
                                O tai kaip ta teritorija vakarinėje brėžinio dalyje? Juk joje visas geležinkelis ir aplinkkelis kišami į tunelį! Taip pat turės būti naujas viadukas virš Tūkstantmečio g. (įvažiavimas į aplinkkelį), viadukas Dariaus ir Girėno g. (Prūsų - Pelesos g. kur dabar sankryža), viadukas nuo Seinų g. ant stoties stogo , kažkas nesuvokiamo nubraižyta ir Geležinkelio - Algirdo g. Privačias teritorijas matau aplink Iešmininkų g., už Zietelos g. ir pan.
                                Lietuva visiems.

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė abruo Rodyti pranešimą
                                  O tai kaip ta teritorija vakarinėje brėžinio dalyje? Juk joje visas geležinkelis ir aplinkkelis kišami į tunelį! Taip pat turės būti naujas viadukas virš Tūkstantmečio g. (įvažiavimas į aplinkkelį), viadukas Dariaus ir Girėno g. (Prūsų - Pelesos g. kur dabar sankryža), viadukas nuo Seinų g. ant stoties stogo , kažkas nesuvokiamo nubraižyta ir Geležinkelio - Algirdo g. Privačias teritorijas matau aplink Iešmininkų g., už Zietelos g. ir pan.
                                  Nebėra šiuo metu reikalo ten tiems viadukams, nutiesus Tūkstantmečio g. gerokai pralaisvėjo ta miesto dalis ir kamščiai minimalūs. Yra žymiai svarbesnių infrastruktūros projektų mieste nei šitas. Bet visą tą stoties rajoną bet kokiu atveju reiktų atnaujinti ir vystyti, kol kas labai apleista ir neįvertinta miesto dalis, nors ir ribojasi su senamiesčiu.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2016.11.11, 20:17.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    #57
                                    Nepamirškite, kad vakarinėje dalyje yra Vilniaus teritorinė muitinė su daug geležinkelio atšakų ir didele teritorija. Tai šitas projekas turėtų labai brangiai kainuoti ir naudos didelės neatneštų.
                                    http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                                    Comment


                                      #58
                                      Paskutinėj stoties aikštės konversijoj nebelikę jokių tunelių. Neberandu tik, čia buvo kažkas įmetęs. Iš tų utopinių planų buvo berods net dvi vizijos, viena JAD, kita VGTU specialistų.
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        #59
                                        Manau užtektų žiedą pritaikyti geriau VT, aptvarkyti visas aplinkines gatves, sujungti Šv. Stepono gatvę ir to pilnai užtektų. Autobusų stotį modernizuoti dar.

                                        Comment


                                          #60
                                          Brėžinyje daug įdomiau, kas ten per gatvė-viadukas prasidedanti nuo viešbučio ir preinanti paskutiniu stoties peronu bei išeinanti į pelesos gatvę. Bei parkas-skveras virš prekių stoties kuriame beje ir užsibaigia senamiesčio aplinkelis. Šie abu variantai mano nuomone tikrai kažkokia utopija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X