Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Daugiau juostų negalėjo susiaurint?
    Kaunas yra Kaunas

    Comment


      Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
      Daugiau juostų negalėjo susiaurint?
      Juostų plotis atitinka reglamentą, o juostų kiekis - ne.

      Comment


        Reido fb grupė ir Kas vyksta Kaune skaitytojai neturėjo to sužinoti kol nebaigti kiti svarbūs kelio darbai aplink miesto centrą.

        Šiaip pritarčiau VT draugiškai gatvei kad būtų galima bėgius nutiest gatvės viduryje.
        Paskutinis taisė PoDV; 2025.01.24, 17:36.

        Comment


          Tai, ką. Atėjo ta diena

          Comment


            Fantastika

            Comment


              Vau. Jeigu galvojant kad tramvajus įvyktų Kaune, tai aiškiai matosi kuriame variante jis labai gerai įsipaišytų. Super!
              Dabar nusiteikt reikia automobilistų vėmimams

              Comment


                Pastatų linijos noriu visose atkarpose. Jei netelpa - gatvės juosta gali būti po pastatu.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                  Pastatų linijos noriu visose atkarpose. Jei netelpa - gatvės juosta gali būti po pastatu.
                  Lygiai tą patį pagalvojau. Šiaip, gaila, kad nėra net numatyto atvejo kai viešasis transportas važiuoja per vidurį ir yra kuriama pastatų linija pakrantėje... Bet kaip jau ir aišku, kad bus pasirinktas 2 variantas ir jokių pastatų čia nebus.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Pastatų linijos noriu visose atkarpose. Jei netelpa - gatvės juosta gali būti po pastatu.
                    Tai gal bus ateity, bet šiuo metu būtų per didelė teritorija vienu kartu užpildyt pastatais. Atkarpomis lengviau įgyvendint. Kiek metų truktų užstatyt visą pakrantę?

                    Comment


                      Parašė Optimistas Rodyti pranešimą

                      Lygiai tą patį pagalvojau. Šiaip, gaila, kad nėra net numatyto atvejo kai viešasis transportas važiuoja per vidurį ir yra kuriama pastatų linija pakrantėje... Bet kaip jau ir aišku, kad bus pasirinktas 2 variantas ir jokių pastatų čia nebus.
                      Negalima teigti, kad pastatų niekada nebus. Kaip tik ir siūlomas variantas 2 su per viduri einancia VT trasa, paliekant galimybe ateityje statyti pastatus.

                      "įgyvendinama pagal 2 scenarijaus sprendinius, analogiškai kaip ir Naujamiesčio atkarpoje. Siūloma sukurti šios teritorijos tolimesnės ateities viziją, studijoje pateikiamos vystymo galimybės aprašytos 3 vystymo scenarijuje."
                      Paskutinis taisė Litch; 2025.01.25, 09:59.

                      Comment


                        Parašė Cegias Rodyti pranešimą

                        Tai gal bus ateity, bet šiuo metu būtų per didelė teritorija vienu kartu užpildyt pastatais. Atkarpomis lengviau įgyvendint. Kiek metų truktų užstatyt visą pakrantę?
                        Kodėl vizijose apie tai neužsiminti?

                        Comment


                          Atrodo puikiai. Retai seni miestai gali nuo nulio pasistatyti savo vizitinę kortelę - centrinę krantinę. Būtent dėl šios priežasties, jei bus judama su minimu variantu, reiktų labai atsargiai apgalvoti ten atsirasiančių pastatų architektūrą. Aš noriu matyti subtilių Kauno tarpukario architektūrinio identiteto užuominų, vietinės spalvų gamos ir statybos be pergrūsto modernaus išdėstymo gudrybių (pvz. norint 'pastorinti' pastatą sukuriant ilgus koridorius kaip bendrabutyje ir įrengiant butus, kurių visi langai - į vieną pusę). Tam, greičiausiai, reikėtų samdyti užsienio architektus, nes Lietuvoje tam tiesiog neturime žinių. Savaime aišku labiausiai nesinorėtų ten daugiau mikrorajon-modernistinių niūrių ('grakščių ir nekontrastuojančių') betoninių dėžių. Tai būtų blogiausias variantas. Deja, su tuo buvo prisižaista saloje - tikėkimės, kad dabartinis vaizdas ten bus geras pavyzdys, ko nereikia daryti.

                          Comment


                            Būtent. Dabartinį KM reikėtų vertinti kaip galimybę turėti kažką gero, o ne kaip vertybę, koks jis dabar yra. Kaip kai kas dar vertina.

                            Comment


                              Panašu nusiteikimas rimtas, jau paskelbtas pirkimas krantinės sutvarkymo projektui paruošti. 4 priede yra visa techninė užduotis, bet šitas projektas apimtų pačią krantinę, žalgirio arenos aplinkos humanizavimą, ir pėsčiųjų bei būsimą dviračių taką šalia gatvės. Be to, paskelbtas pirkimas darbams sutvarkyti požeminę perėja prie Vytauto Didžiojo tilto. Prie dokumentų taip pat yra ganėtinai įdomus Kauno gatvių standarto dokumentas. O pačios gatvės projektavimo turbūt teks palaukti, kol bus aiškiau dėl tramvajaus.

                              Comment


                                Bet apie konkretų scenarijų dar nežinoma?

                                Comment


                                  Jeigu čia atsisiųstum "techniniai dokumentai", extract'intum zip'ą, rastum Karaliaus Mindaugo krantinių studijos 3 etapą, studijos rekomendacijas (pagal kurias kaip suprantu ir turi būti projektavimas)

                                  įkėliau per Google docs
                                  Paskutinis taisė Wintautas; 2025.01.28, 10:33.

                                  Comment


                                    Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
                                    Bet apie konkretų scenarijų dar nežinoma?
                                    Kiek pavyko išskaityti tai panašiausia į III scenarijų, nes minėta kavinių zona prie Čiurlionio tilto, Žalgirio arenos humanizavimas, uostas prie Vytauto Didžiojo tilto.
                                    Realiai panašiai kaip studijoje turėtų projektavimo etape pasiūlyti 3 variantus, o koks bus techninis projektas paaiškės išrinkus iš tų.
                                    Vadovaujantis Karaliaus Mindaugo krantinių studija (toliau – Studija) parengiamos kelios idėjos (ne mažiau nei 3), pagal Užsakovo kriterijus (racionalus – užtikrinantis esminius užsakovo lūkesčius, siektinas – visus lūkesčius užtikrinantis).

                                    Comment


                                      Parašė Wintautas Rodyti pranešimą
                                      Jeigu čia atsisiųstum "techniniai dokumentai", extract'intum zip'ą, rastum Karaliaus Mindaugo krantinių studijos 3 etapą, studijos rekomendacijas (pagal kurias kaip suprantu ir turi būti projektavimas)

                                      įkėliau per Google docs
                                      Čia tas pats dokumentas, kuris prieinamas ir savivaldybės puslapyje:
                                      Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą
                                      Savivaldybės svetainėje yra paskelbta Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studija:
                                      Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                      Comment


                                        Parašė Malach Rodyti pranešimą
                                        Prie dokumentų taip pat yra ganėtinai įdomus Kauno gatvių standarto dokumentas.
                                        Šitas dokumentas irgi yra savivaldybės puslapyje, tik dar paslėptas po „Specialieji reikalavimai“.

                                        Kauno gatvių dizaino gidas
                                        Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                                        Comment

                                        Working...
                                        X