Daugiau juostų negalėjo susiaurint?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąDaugiau juostų negalėjo susiaurint?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPastatų linijos noriu visose atkarpose. Jei netelpa - gatvės juosta gali būti po pastatu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąPastatų linijos noriu visose atkarpose. Jei netelpa - gatvės juosta gali būti po pastatu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimą
Lygiai tą patį pagalvojau. Šiaip, gaila, kad nėra net numatyto atvejo kai viešasis transportas važiuoja per vidurį ir yra kuriama pastatų linija pakrantėje... Bet kaip jau ir aišku, kad bus pasirinktas 2 variantas ir jokių pastatų čia nebus.
"įgyvendinama pagal 2 scenarijaus sprendinius, analogiškai kaip ir Naujamiesčio atkarpoje. Siūloma sukurti šios teritorijos tolimesnės ateities viziją, studijoje pateikiamos vystymo galimybės aprašytos 3 vystymo scenarijuje."Paskutinis taisė Litch; 2025.01.25, 09:59.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Cegias Rodyti pranešimą
Tai gal bus ateity, bet šiuo metu būtų per didelė teritorija vienu kartu užpildyt pastatais. Atkarpomis lengviau įgyvendint. Kiek metų truktų užstatyt visą pakrantę?
Comment
-
Atrodo puikiai. Retai seni miestai gali nuo nulio pasistatyti savo vizitinę kortelę - centrinę krantinę. Būtent dėl šios priežasties, jei bus judama su minimu variantu, reiktų labai atsargiai apgalvoti ten atsirasiančių pastatų architektūrą. Aš noriu matyti subtilių Kauno tarpukario architektūrinio identiteto užuominų, vietinės spalvų gamos ir statybos be pergrūsto modernaus išdėstymo gudrybių (pvz. norint 'pastorinti' pastatą sukuriant ilgus koridorius kaip bendrabutyje ir įrengiant butus, kurių visi langai - į vieną pusę). Tam, greičiausiai, reikėtų samdyti užsienio architektus, nes Lietuvoje tam tiesiog neturime žinių. Savaime aišku labiausiai nesinorėtų ten daugiau mikrorajon-modernistinių niūrių ('grakščių ir nekontrastuojančių') betoninių dėžių. Tai būtų blogiausias variantas. Deja, su tuo buvo prisižaista saloje - tikėkimės, kad dabartinis vaizdas ten bus geras pavyzdys, ko nereikia daryti.
- 16 patinka
Comment
-
Panašu nusiteikimas rimtas, jau paskelbtas pirkimas krantinės sutvarkymo projektui paruošti. 4 priede yra visa techninė užduotis, bet šitas projektas apimtų pačią krantinę, žalgirio arenos aplinkos humanizavimą, ir pėsčiųjų bei būsimą dviračių taką šalia gatvės. Be to, paskelbtas pirkimas darbams sutvarkyti požeminę perėja prie Vytauto Didžiojo tilto. Prie dokumentų taip pat yra ganėtinai įdomus Kauno gatvių standarto dokumentas. O pačios gatvės projektavimo turbūt teks palaukti, kol bus aiškiau dėl tramvajaus.
- 12 patinka
Comment
-
Jeigu čia atsisiųstum "techniniai dokumentai", extract'intum zip'ą, rastum Karaliaus Mindaugo krantinių studijos 3 etapą, studijos rekomendacijas (pagal kurias kaip suprantu ir turi būti projektavimas)
įkėliau per Google docsPaskutinis taisė Wintautas; 2025.01.28, 10:33.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Optimistas Rodyti pranešimąBet apie konkretų scenarijų dar nežinoma?
Realiai panašiai kaip studijoje turėtų projektavimo etape pasiūlyti 3 variantus, o koks bus techninis projektas paaiškės išrinkus iš tų.
Vadovaujantis Karaliaus Mindaugo krantinių studija (toliau – Studija) parengiamos kelios idėjos (ne mažiau nei 3), pagal Užsakovo kriterijus (racionalus – užtikrinantis esminius užsakovo lūkesčius, siektinas – visus lūkesčius užtikrinantis).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Wintautas Rodyti pranešimąJeigu čia atsisiųstum "techniniai dokumentai", extract'intum zip'ą, rastum Karaliaus Mindaugo krantinių studijos 3 etapą, studijos rekomendacijas (pagal kurias kaip suprantu ir turi būti projektavimas)
įkėliau per Google docs
Parašė Kirstukas Rodyti pranešimąSavivaldybės svetainėje yra paskelbta Karaliaus Mindaugo krantinių (išvystymo) studija:
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Malach Rodyti pranešimąPrie dokumentų taip pat yra ganėtinai įdomus Kauno gatvių standarto dokumentas.
Kauno gatvių dizaino gidas
Comment
Comment