Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
    Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
    Kai state Akropoli upes Kaune buvo visiskai uzmirstos, sala apleista, skirta suniukam pavedzioti ir nepilnameciams pasislepus alkoholi pavartoti. Tas atsigrezimas i upes prasidejo tik pries kokius gerus 5is metus.

    Tais laikais kazka kisti po zeme vardan priejimo prie upes... baikit. Niekas net stiklu, kurie turejo buti ant akropolio garazu ir gan esmingai keisti jo vaizda nesugebejo sudeti arba issireikalauti, kad juos sudetu.

    Comment


      Parašė evil Rodyti pranešimą
      Na taip, savivaldybė neturi kur pinigų dėt tai galėtų akropoliui įrengti požeminį garažą... O šiaip jei jau kliedim, tai gal tiesiog visą Karaliaus Mindaugo pr. po žeme pakišam?
      Ir dar pastatykim kosmodromą kur nors šalia

      Comment


        Labai populiarus nebūsiu, bet tas garažas man visai vaizdo negadina, netgi visai rimtesnio svorio prideda miestui.

        Comment


          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
          Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
          Zmones baikit tas fantazijas Kiek ten aukstu parkingo? 4 atrodo ;/ jus pabandykit tiek po zeme pakist kai salia Nemunas teka Tas parkingas kainuos daugiau uz visa akropoli ))))) ir tai bus amzina problema kas ji valdys. Statinys yra esamas, veikia, niekas jo negriaus del kazkokiu ideju "daugiau upes ar zoles" ar dar kazko daugiau mistinio nei realaus. Miestas tikrai turi daug vietu, kur reikia infrastruktura gerint kritines bukles, o ne uzsiimti kazkokiais mistiniais projektais ir idejomis del keliu kvadratu prie upes Bukit realistai. Kaip ir sakiau, Kaunas ne Dubajus nebent po Akro parkingu didziulis naftos telkinys butu surastas

          Comment


            Lyg nemačiau kad kažkur būtų paminėta:
            Urbanistinės galimybių studijos parengimo paslaugų pirkimas.
            II.1.4)
            Trumpas aprašymas
            Perkamos dešiniosios Nemuno krantinės nuo M. K. Čiurlionio tilto iki Vytauto Didžiojo tilto ir besiribojančių teritorijų – Karaliaus Mindaugo pr., bei Nemuno salos, urbanistinės galimybių studijos parengimo paslaugos, atitinkančios sutarties priede (techninėje specifikacijoje) nurodytus reikalavimus.
            Techninėje specifikacijoje esantys dokumentai (neįtraukiant 2004, 2005 ir 2011 metų):
            1. Žemosios Fredos kvartalo išsivystymo galimybių studija (2022) (H. ir O Minkovskių g., alternatyva KMP)
            2. Urbanistinės kūrybinės dirbtuvės Naujamiesčio kodas (2020) (KMP humanizavimas, „Upių ir miesto draugystė“)
            3. Steigiamojo Seimo aikštės ir gretimų teritorijų urbanistinio vystymo galimybių studija (2017) (Gimnazijos-Šv. Gertrūdos g.)
            4. Kauno DJMP (2019)
            Paskutinis taisė Kirstukas; 2023.01.21, 14:37.
            Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

            Comment


              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
              Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.
              Atvirkščiai, jis jungia krantinę. Vat prospektas tai tikrai atkerta. Dėl to turėtų būti kuo daugiau pastatų virš prospekto ir po prospektu, kurie testųsi iki krantinės, bet čia galima tik pasvajot.

              Comment


                08:45min

                https://www.youtube.com/watch?v=jAOfeK3z3e0

                Comment


                  Neblogai. Pasirodo, ne vien mes čia forume ta tema diskutuojam. Gal reikalai ims judėti greičiau, nei tikimės. KMP (taip pat ir Birštono g.) yra Kauno piktžaizdė, kurią reikia kažkaip tvarkyti.

                  Comment


                    Teko neseniai prasieiti KMP, vėl buvo stipriai priminta jog KMP šaligatvis yra depresūchiška šiknaskylė. O gaila.

                    Comment


                      Nu va, gal kažkoks bent minimalus šito urbanistinio rando gydymas bus pradėtas.

                      Comment


                        Istrauka is Jeff Speck knygos 'Vaikstomas miestas'

                        Click image for larger version

Name:	IMG_0327.jpeg
Views:	988
Size:	1,57 MB
ID:	2085946

                        https://www.pegasas.lt/vaikstomas-mi...SAAEgI2H_D_BwE

                        Comment


                          Štai, prašom, Prospekto ateitis. Iš interneto platybių. Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:

                          Click image for larger version  Name:	Duseldorfas.jpg Views:	0 Size:	198,3 kB ID:	2095353

                          Comment


                            Parašė Knope Rodyti pranešimą
                            Štai, prašom, Prospekto ateitis. Iš interneto platybių. Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:
                            Vis daugiau ir labiau apmokestinamas stovėjimas, gal po kokių 10 m. ir sulauksime kažko panašaus. Dabar bent jau suoliukai atsirado prie Nemuno.

                            Comment


                              Parašė Knope Rodyti pranešimą
                              Nežinau, ar čia simuliacija, ar iš tikro:
                              Tikra, visas kelias pakištas po žeme (galima pabūti tuneliuose su streetview).
                              https://www.google.lt/maps/@51.22621...!1e3?entry=ttu
                              Magistralinių kelių žemėlapis bei Kauno gatvių rekonstrukcijų brėžiniai

                              Comment


                                Parašė Kirstukas Rodyti pranešimą

                                Tikra, visas kelias pakištas po žeme (galima pabūti tuneliuose su streetview).
                                https://www.google.lt/maps/@51.22621...!1e3?entry=ttu
                                Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                  Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.
                                  gatves tenais niekada ir nebuvo. Buvo autostrada

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                    Tai paneigei mitą, kad apnaikino gatvę ten (buvo dėta šita foto ir seniau). Ji tiesog pakišta po žeme tapo.
                                    Ir visokie tuneliai ir estakados irgi nieko gero, nes užkemša aplinkines gatves, bei jų ypač sunku atsikratyti. Jei jau pastato, tai ta magistralė jau tikrai stovės 100 metų miesto centre, nes niekas griauti per daug gaila. Nors ir miestą pataro patrauklesnį ir tuo pačiu patogų vairuotojam trumpajam laike, ilgajam laike tai užkonservuoja mašinų mieste būvimą. Toks tas prakeiksmas.

                                    Comment


                                      Gintaro Balčyčio teigimu, Kaunas yra pavyzdys miesto, kur dėl neaiškios priežasties niekaip neatsiranda gyvenimas prie upės. Miestiečiai, matyt, neturi nei įpročio, nei intereso eiti prie vandens, nors, atrodo, tam yra visos sąlygos: prie upės išsidėsčiusi centrinė miesto dalis, Nemuno sala, krantinėje nutiestas pėsčiųjų ir dviratininkų takas, netgi greta atsiradę prekybos centrai. „Tam neabejotinai labai didelę įtaką daro Karaliaus Mindaugo prospektas, kuris kaip greitkelis atskiria centrinę miesto dalį nuo upės. Man tai atrodo vienintelis paaiškinimas, kodėl miestiečiai neina į Nemuno salą“, – sako architektas.
                                      „Jeigu ne mes, tai ateities kartos Karaliaus Mindaugo gatvės problemą išspręs. Mano galva, susiaurinus ją iki normalios miesto gatvės, ji įgautų kitokią svarbą, o miestas – labai didelę reikšmę, nes atsirastų laisvos žemės“,
                                      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/kauno-pakrantes-atviro...s-scenarijams/

                                      Comment

                                      Working...
                                      X