Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Stai tokie kamsciai 40min po sold out rungtyniu. Kamstis judantis, didesnes spustis paskutinese dvejuose juostose link Aleksoto tikto, kas yra vienos eismo juostos butelio kaklelis. Is akies ziurint, nuo arenos iki kamscio pabaigos 10-15min vaziavimo. Esant Minkovskiu gatvei tas issispres.

    Po 40min baigesi kamsciu pikas, 15min po rungtyniu eismas judejo apskritai sklandziai. Tiek tu nepatogumu.

    Fotografuota prie SEB banko.

    Click image for larger version  Name:	24CA39CF-48D3-4A6C-83A9-0800CF2272BD.jpeg Views:	0 Size:	1,40 MB ID:	2006198

    Comment


      Parašė cozzamarra Rodyti pranešimą

      <...> Plius, atsirastų šansas nugriauti ypatingo šlykštumo Akropolio parkovkę.
      Kad čia kaip tik vienas geresnių infrastruktūros sprendimų. Išnaudota tuščia nenaudojama erdvė virš gatvės. kartu ir viaduko funkcija - nuvažiavimai skirtingomis kryptimis. Taip pat išspręsta parkingo trūkumo problema toje miesto dalyje neužimant ploto.
      Pas mus apskritai stagnuoja erdvės išnaudojimas virš ir po gatvėmis.
      Paskutinis taisė Rimas_OK; 2022.11.24, 08:41.

      Comment


        Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

        Kad čia kaip tik vienas geresnių infrastruktūros sprendimų. Išnaudota tuščia nenaudojama erdvė virš gatvės. kartu ir viaduko funkcija - nuvažiavimai skirtingomis kryptimis. Taip pat išspręsta parkingo trūkumo problema toje miesto dalyje neužimant ploto.
        Pas mus apskritai stagnuoja erdvės išnaudojimas virš ir po gatvėmis.
        Akropolis su savo baisiu garažu šioje vietoje yra didžiausia klaida statybų istorijoje Kaune.

        Comment


          Parašė dsanto Rodyti pranešimą

          Akropolis su savo baisiu garažu šioje vietoje yra didžiausia klaida statybų istorijoje Kaune.
          Beprasmiška diskutuot kai numetamas tiesiog - teiginys. Bandau nuspėti jūsų pagrindimą: "Akropolis numarins Laisvės alėją ir centrą".
          Pasirodžius šiems teiginiams iškart sakiau - bus atvirkščiai. Tokie kūriniai kaip Mega, išsiurbia žmones iš centro. Tuo tarpu Akropolis traukia žmones į centrą iš atitolusių rajonų. Atsigauna ne tik aplinkinės gatvelės, bet ir pati Laisvės alėja. Nesunku pastebėti žmonių srautus miesto gatvėmis.

          O nenutolstant nuo temos, Karaliaus Mindaugo prospektas ir jo tušti laukai miesto centre yra tobula gatvė tokiam objektui.

          Comment


            Tas Akropolio parkingo angaras tai panasus i Stuttgart oro uosto parkinga - isskyrus tai kad Akropolio parkingas tiesiog miesto centre ir nedengtas graziu fasadu.

            Click image for larger version

Name:	Screenshot 2022-11-24 at 16.07.02.png
Views:	1380
Size:	3,21 MB
ID:	2014154

            Comment


              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
              Tas Akropolio parkingo angaras tai panasus i Stuttgart oro uosto parkinga - isskyrus tai kad Akropolio parkingas tiesiog miesto centre ir nedengtas graziu fasadu.
              Bent jau ne prie centro.
              Dar geriau stadikas (AJAX):
              Click image for larger version  Name:	luchtfoto-amsterdam-johan-cruijf-arena-300365_xgaplus.jpg Views:	0 Size:	245,4 kB ID:	2014157

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

                Beprasmiška diskutuot kai numetamas tiesiog - teiginys. Bandau nuspėti jūsų pagrindimą: "Akropolis numarins Laisvės alėją ir centrą".
                Pasirodžius šiems teiginiams iškart sakiau - bus atvirkščiai. Tokie kūriniai kaip Mega, išsiurbia žmones iš centro. Tuo tarpu Akropolis traukia žmones į centrą iš atitolusių rajonų. Atsigauna ne tik aplinkinės gatvelės, bet ir pati Laisvės alėja. Nesunku pastebėti žmonių srautus miesto gatvėmis.

                O nenutolstant nuo temos, Karaliaus Mindaugo prospektas ir jo tušti laukai miesto centre yra tobula gatvė tokiam objektui.
                Neatspėjot. Žiūriu grynai iš architektūrinės pusės. Karmelitų bažnyčia atrodo kaip našlaitė šalia šitų baisių monstrų. Aišku, buvo kiti laikai, valdžia pasidavė verslininkų norams ir tiesiog sudarkė miesto architektūrą. Stuttgarto oro uosto parkingo pavyzdys parodo, kur tokiems griozdams vieta.

                Comment


                  Išliaupsintoji arena irgi iš panašios srities. Apdailos sprendimų nėra, neva "pramoninio miesto tradicijų tąsa" (tiesa, buvo - kai kurie ventiliacijos vamzdžiai tik dekoracijos, bet iki Pompidou netempia). Na tai šitas parkingas architektūrine prasme ir yra pramoninis funkcionalumas, o ne apkabinėjimas apdailomis.

                  Comment


                    Pasižvalgiau po parodą „Palio miestas“, dalinuosi jo idėja Karaliaus Mindaugo prospekto daliai, vedančiai iki Daukanto pėsčiųjų tilto:

                    Arch. Palio idėja KM prospektui
                    Na, ar ne saliamoniškas sprendimas? Automobilistai nenuskriaudžiami, NT plėtotojai gauna fantastišką plotą projektams, o miestiečiams – priartėjusi upė ir gražus, gyvas (be automobilių!) vaizdas. Minusų nematau, vien nauda. Tereikia politinio sprendimo.

                    Comment


                      Ir pinigų tereikia

                      Comment


                        Nesupratau, čia gal pokštas? NT plėtotojai pešis dėl tokio kąsnio, savivaldybė biudžetą papildys (pabrėžiu, savivaldybė, ne visvaldybė).

                        Comment


                          Iki Donelaičio g, o kas toliau? Vistiek bus magistralė. Akropolio parkingą siūlyčiau griauti ir kišt po žeme, prospektą siaurint, per vidurį įrengt tramvajaus liniją.

                          Comment


                            Tai, kad čia šitam piešinukyje tiltą siūlo griaut, kas tikrai neįvyktų

                            Comment


                              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                              Iki Donelaičio g, o kas toliau? Vistiek bus magistralė. Akropolio parkingą siūlyčiau griauti ir kišt po žeme, prospektą siaurint, per vidurį įrengt tramvajaus liniją.
                              Artimiausius 15 metų, sakyč, nerealu.

                              Parašė Auwris Rodyti pranešimą
                              Tai, kad čia šitam piešinukyje tiltą siūlo griaut, kas tikrai neįvyktų
                              Įdomu būtų paklausti autoriaus, kodėl tiltą nugriovė. Žinoma, kad tilto (dėl ne vienos priežasties) negalima griauti, tačiau tiltas pastatams netrukdo, priešingai – gali būti ypač įdomių architektūrinių sprendimų vieta. Juolab, kad kalba eina tik apie tilto dalį iki Nemuno (kanalo).

                              Click image for larger version

Name:	Ponte-Vecchio-Firenze-2.jpg
Views:	726
Size:	224,0 kB
ID:	2023604

                              Comment


                                Kas per pezalai Komentaruose lengva nugriaut Akropoli ar jo parkinga virs KM, bet realybe ne tokia, ir Kaunas ne Dubajus Bukit realistai zmones o ne fantazuotojai

                                Comment


                                  Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                                  Kas per pezalai Komentaruose lengva nugriaut Akropoli ar jo parkinga virs KM, bet realybe ne tokia, ir Kaunas ne Dubajus Bukit realistai zmones o ne fantazuotojai
                                  Kodėl “pezalai”. Akropoliui manai butu dideli pinigai isirengti pozemini parkinga? Tai nera kosmosas.

                                  Comment


                                    Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą

                                    Kodėl “pezalai”. Akropoliui manai butu dideli pinigai isirengti pozemini parkinga? Tai nera kosmosas.
                                    na pažėkit kiek laiko jie remontuoja tą parkingą. Ir kas darosi per tą laiką kai remontuoja? Tai pastatyti požeminį parkingą, pirmiausia reiktų nugriauti antžeminį. Kauno Akropolis yra atskiras UABas nuo likusių Akropolių, tad disponuoja, gal mažesniu biudžetu.

                                    Comment


                                      Nu kai kurių fantazijos, kad griauti akro parkingą ir statyti požeminį yra neįtikimos... Pirmas dalykas esamas dar puikiai tarnauja, trečias kiek dešimčių milijonų reiktų įdėti į projekto įgyvendimą, kiek dešimčių milijonų apyvartos prarastų akras keleriems metams dėl sumažėjusio lankytojų srauto, kiek visas Kauno centras prarastų lankytojų ir taptų niūresnis. Akro parkingas nėra reikalingas vien tik akrui, jis reikalingas visam Kauno centrui, tad jo griovimas būtų šūvis sau į koją...

                                      Comment


                                        Bet vistiek šitas garažas yra klaida, sakykit ka norit. Upės krantinė atkirsta neaišku kiek metu. Kodėl negalėtu kaźkaip kooperuotis su savivaldybe ir įrengt parkinga po KM prospektu? Tuo pačiu siaurinant jį. Be to Akropolis kiek atsimenu kainavo 320mln. LT.

                                        Comment


                                          Na taip, savivaldybė neturi kur pinigų dėt tai galėtų akropoliui įrengti požeminį garažą... O šiaip jei jau kliedim, tai gal tiesiog visą Karaliaus Mindaugo pr. po žeme pakišam?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X