Gal svarbu ir tai, kad ne visas KMP yra vienodo platumo ir ne visi lekiantys platesniąja dalimi link Senamiesčio žino, kad jis susiaurės, kiek susiaurės ir kur susiaurės. O prieš susiaurėjimą yra ir miniposūkis.
Kiek čia tų mašinų? Koks 1000? Tai kokie 10 vidutinio dydžio autobusų ir išvengiame beprasmio laiko gaišimo, kuro birbinimo bei miesto smardinimo, dar ir žmonės daugiau pabendrautų laisvu nuo baronkės sukiojimo metu. Nemokamas priedas – šansas turėti miestišką, gyvenimo pilną krantinę bei (o keistume!) upę?
K.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.
Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.
Kiek čia tų mašinų? Koks 1000? Tai kokie 10 vidutinio dydžio autobusų ir išvengiame beprasmio laiko gaišimo, kuro birbinimo bei miesto smardinimo, dar ir žmonės daugiau pabendrautų laisvu nuo baronkės sukiojimo metu. Nemokamas priedas – šansas turėti miestišką, gyvenimo pilną krantinę bei (o keistume!) upę?
Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.
Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).
Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.
Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.
K.M. pr. nuo vidurio paimčiau dvi juostas ir padaryčiau žalia zona: pieva, medeliai kokie nors, gal krūmeliai. Atrodys jaukiau, o auto sutilps. Na ir nemanau, kad gera mintis statmeną parkavimą buvo palikti, geriau tik lygiagretus tokioje gatvėje. Vidurinė juosta susiaurėįų, kur dabar išskirtos vietos kairiems posūkiams kurie dabar padaryti.
Rezultate gautųsi toks bulvaras, pusiau parkas, pusiau gatvė. Aš už.
Darau prielaidą, kad „kamštyje“ vienas automobilis užima 6 metrus, bakenono nuotraukoje užfiksuotas srautas išsiskirsto prie sankryžos su Birštono g.
Išeina, kad toje atkarpoje yra apie 550 automobilių, kuriuos nesunkiai pakeičia 5-6 vidutinio dydžio autobusai, kursuojantys KM prospektu iki hubo sankryžoje su Birštono g., nuo ten autobusai išvežioja žmones Aleksoto ir Šilainių/Vilijampolės link (iki kažkur ten savivaldybės parkinge stovinčių mylimų automobilių).
Savivaldybė krantinėje suformuoja sklypus, juos pelningai parduoda/nuomoja, už gautus pinigus stato (nebrangius, bet mokamus) parkingus rajonuose apie centrą.
Taip pažvelgus, net nepanašu į utopiją, Kauno centras yra puiki vieta viešajam transportui.
Nu nu Tarkim, koks siauriausias KM variantas galimas? Sakyciau minimum 2+2 ir +1 parkavimui kampu ar lygiagreciai - jokio skirtumo. Aisku galima teigti, kad juk nereik parkavimo! juk yra autobusai!! Bet i tokius krastutinimus neisiu. Tai va turim minimum 2+2 ir +1 parkingui is abieju pusiu - trys juostos. Tai kiek cia tos zemes atkovosit tiems krumams? Po viena juosta is abieju pusiu? Ir ka tai pakeis? Papildomi 3.5m is abieju pusiu ar 7m is vienos? O jei dar kairinius posukius palikt... Bereikalingi cia debatai Po zeme pakist KM reiktu puse turbut LR biudzeto Nu zodziu
Jo seni, viska isaiskinai, galim uzdaryti tema. Apie LT biudzeta irgi geras bajeris. Taip, mes ubagai, nieko neturim, gyvenam 2005 metais.
Kas sake, kad ta juosta parkingui butinai turi likti? Kodel negali atsirasti viesas parkingas po pastatais ar viesosiom erdvem, kaip yra Vienybes aikstej? Kam yra statomas parkingas prie Merkurijaus?
Nu nu Tarkim, koks siauriausias KM variantas galimas? Sakyciau minimum 2+2 ir +1 parkavimui kampu ar lygiagreciai - jokio skirtumo. Aisku galima teigti, kad juk nereik parkavimo! juk yra autobusai!! Bet i tokius krastutinimus neisiu. Tai va turim minimum 2+2 ir +1 parkingui is abieju pusiu - trys juostos. Tai kiek cia tos zemes atkovosit tiems krumams? Po viena juosta is abieju pusiu? Ir ka tai pakeis? Papildomi 3.5m is abieju pusiu ar 7m is vienos? O jei dar kairinius posukius palikt... Bereikalingi cia debatai Po zeme pakist KM reiktu puse turbut LR biudzeto Nu zodziu
O kodėl 2+2? Juk Vytauto Didžiojo tiltas su strautu nuo centro viena juosta tvarkosi, Sumažinus 50% automobilių (mokesčiai už įvažiavimą į centrinę dalį + patogi VT alternatyva) KM puikiausiai užtektų 1+1. Kiek po tokių pakeitimų liktų ploto ir ką su juo galima padaryti jau reikėtų specialistų patarimų.
Tunelis būtų kiek nesąžininga, nes yra ir kiti projektai kurie galėtų būti įgyvendinti. Geriau vystyti daug projektų didesnėje teritorijoje, tarpusavyje suderinti.
O jie ir nesako, kad tada kai Minkovskiai ir tiltas bus, reikės tokio pločio KM.
Kalba apie dabar, kai nėra Minkovskių ir tilto.
O is norinciu keisti KM veida snekama, kad darom tai rytoj? Turbut visi supranta, kad cia maziausiai 5m projektas, su diskusijom, konceptais, finansavimais ir pan. O Kedainiu tilto konkurso pasiulymai atmesti tik pries menesi, tuoj skelbs nauja.
Comment