Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
čia sarkazmas?
- 8 patinka
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimąŠtai kodėl reikia siaurinti KMP (nu nes siutina durniai, kuriems automatiškai įsijungia “čia gi greitkelis” arba “čia gi Maskva”, kai pamato šitokio platumo, šitokio tiesumo kelią):
ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Azure Rodyti pranešimą
https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-bauda-1101788
ir baudelė atitinkama laukia. Visi 10-12 eurų. Graudu.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Manau čia visiškai rimtas pastebėjimas, atspindintis daugumos kauniečių nuomonę. Pagrindinė miesto gatvė turi būti plati ir saugi, leidžianti automašinų vairuotojams važiuoti optimaliu greičiu su optimaliomis apsaugos zonomis. Akivaizdu, kad dabartinio pločio tam nepakanka.
- 4 patinka
Comment
-
Kurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d
Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?
- 2 patinka
Comment
-
Kelio platinimas aišku būtų tas sprendimas kuris užtikrintų eismo saugumą. Kuo platesnis kelias, tuo daugiau vietos t.y. galimas ilgesnis stabdymo kelias (neįkrentant į upę). Bet nemanau kad artimiausiu metu tai realu, gal palikim tai ateičiai. Yra dar vienas ir labai paprastas sprendimas kuris pataisytų saugumo situaciją - rimti betoniniai kelio atitvarai:
- 5 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąKurios iš įskaitinių avarijų būtų buvę galima išvengti, jei KM būtų siauresnė ar su mažesniu leistinu greičiu? Po ranka turėjau tik šitą penkių pastarųjų metų žemėlapį:
https://ktti.maps.arcgis.com/apps/in...0916dc3b37314d
Gal reiktų pradėti tvarkyti eismą nuo tų vietų kurios išties yra pavojingos, o ne nuo tų kurios kažkam atrodo pavojingos, bet tokios nėra?It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
graudu tada. Kada pradės kauniečiai mąstyti ne kaunietiškai, o vakarietiškai? Platu nereiškia saugu. Platu reiškiasi didelis greitis, arba noras jį viršyti. Apsaugos zonos? Apie ką čia?
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ką ir reikėjo įrodyti - Laisvės alėjoje įvyksta daugiau įskaitinių eismo įvykių (su sužeistaisiais), nei KMP. Akivaizdu, kad pėsčiųjų gatvė yra mažiau saugi nei KMP.
- 2 patinka
Comment
-
K.M. pr. atskiria krantinę nuo Centro. Jei siaurint tai su viltim, kad ji atsigautų, atsirastų verslai, kavinės, restoranai ir t.t.
Užtektų ten 2+2 arba 2+2 ir +kairieji posūkiai. Taip pat pastatyti tiltą už santakos. kad spręsti Birštono-K.M. pr. problemas. Ten šiuo metu yra didžiausias Centro siaubas po pramoninio kebabinio Lituanica kvartalo su žiedu.
Dėl Laisvės al. 100% sutinku, kad reikia perkirsti tiesiog Maironio g. ir Mickevičiaus g., kad automobiliam būtų akligatvis. Dabar ten realiai košmaras.
- 7 patinka
Comment
-
Dėl Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimo ir bendros Nemuno krantinės transformacijos yra užvesta tam atskira tema:
https://www.miestai.net/forumas/foru...-miesto-dalyje
Nežinau kodėl dalis komentatorių su Hello Kitty ar kitais vaikų filmukų paveikslėliais traukia šią temą per dantį - kiek esu diskutavęs viešoje erdvėje, dar nesutikau kauniečių ar miesto svečių pasisakančių už KM status quo. Jei norime labiau atsukti miestą į upę bei plėsti miesto centrą - KM yra vienas iš pagrindinių trukdžių tam.
- 2 patinka
Comment
-
Žmonės net elemntarių biudžeto dalykų neapgalvoja, KM yra asfalto jūra kuri miestui kainuoja didelius pinigus dangos remontui ir praktiškai visiškai nužudo visą smulkią ekonominę veiklą per didžiają dalį nemuno kranto pačiam miesto centre. Dabar KM paskirtis yra piko metu tapt tokia mašinų su užvestais varikliais parkofke ir gaidukų pakilimo taku naktį.
Net ir tas parkingas jo kraštuose atstoja nu gal 3 ar 4 autobusus žmonių, visi kažkokie įsikibę šito šlmašto nes bijo realaus progreso mieste.
- 14 patinka
Comment
-
Faktas, kad pirma reikalingas Kėdainių tiltas ir pilnai padaryta 2+2 H. ir O. Minkovskių g., galbūt ir P. Vileišio tilto mazgas, prieš šnekant apie bet kokį siaurinimą. Realistiškai žiūrint, kokie 5 metai iki to. Manau, turėtų padėti ir pietinio aplinkėlio jungtis su šančiais. Lygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.
- 4 patinka
Comment
-
Atseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė 4iUX&ap7B@qh2*HZCTKo Rodyti pranešimąLygiagrečiai, galima galvoti ir apie Birštono g./jungties tarp senamiesčio ir naujamiesčio humanizavimą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąAtseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.
- 1 patinka
Comment
-
Ne kartą baidare plaukiau nuo Žirmūnų paplūdimio iki Balto tilto arba Vingio parko viaduko. Kad neplauki džiunglėmis Vilniuje paaiškėja daugmaž nuo sporto bazės Olimpiečių g., bet ir šiaip vaizdas nuo vandens meh. Kaune plaukiau Nemunu nuo Jiesios iki Santakos su viltimi, kad miesto pamatysiu daugiau – deja, tas pats, gal dar neįdomiau. Tiesiog neįtikėtikėtina, kaip neišnaudojamos krantinės bei upės miestuose.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė cozzamarra Rodyti pranešimąAtseit, vienoje Nemuno pusėje siauriname, o kitoje – plečiame? Dovanokite, bet nesąmonė visiška. 50% automobilių centre sumažinti ir autostradų mieste poreikio nebėra. Kaip tai padaryti? Na kaip kitaip, jeigu ne per mokesčius, tegul ir žvėriškus. Keistos prieraišos automobiliui iš lietuvio kitaip nei per mokesčius neišmuši.Kaunas yra Kaunas
Comment
Comment