Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
    ka jus ten siaurinat? Ten max po 1 juosta galetum susiausint, ir kas is to? Medziu dar eile tilps? )) Beprasmis reikalas, 1+1 ten niekada nebus. Sitiek traukos centru, tai butu savizudybe miesto gyventoju judejimui is paskos ir verslui neisodinsit is masinu i VT su tokiais sumanymais, paprastas pvz, jei as i darba vaziuociau su VT uztrukciau virs valandos, su masina atvaziuoju per 20min, tai apie ka mes kalbam? Kam naikint tai, kas gerai veikia del neaiskiu motyvu.
    na, kad tau jie neaiškūs, tai nereiškia, kad kitiems neaiškūs. Kuo toliau tuo daugiau Kaune atsiranda autobusų juostų, tik dabar reikia išmokti jomis naudotis, vis darosi po truputį. Jau įteisina specialius šviesoforus viešajam transportui, jie ir palengvins eismą VT ir kažkada bus kad su VT darbą pasieksi per 20 min. o su savo auto per 1 val.

    Comment


      Na bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada

      Comment


        Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
        Na bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada
        Nėra Kauno miestas kažkoks megalopolis, kad reiktų kažkokių grande prospektų, kaip Karaliaus Mindaugo prospektas, tiesiog per mažas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks 8 juostų prospektas super dalykas, prospektą gali pralėkt per kelias minutes, bet Kaunui to per daug prie tokio gyventojų skaičiaus.

        Taip išeina, patogu gali būt tik automobiliams, o pėstiesiems, dviratininkams, VT keleiviams negalima nieko gerinti. Nes gi įrengdami A juostą (t.y. kurdami kokybiškesnę VT infrastruktūrą) sunaikinsime esamą infrastruktūrą!
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment



          Būtent, Kaunelis nėra toks didelis, kad jam reikėtų 10 eismo juostų prospektų Nemuno pakrantėj, vedančių iš niekur į niekur.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Kaip ir minejau, atimkit 1 viena juosta VT, bus 2+2 auto, po viena VT, po viena parkuot. Maximum programa dar pries sankryzas reiktu naikint auto parkavima ir padaryt 3+3 auto koki 50-100m ruoze, 1+1VT, o visa kita yra svaisciojimai, ir apie jokius siaurinimus negali but kalbos. Dabartinej situacijoj per pika ties KM ir Gimnazijos gatve kamstis buna iki gaisrines, t.y. koks puse kilometro. Tai susiaurinus viska butu iki sanciu turbut o ir dar juose iki kokios Norfos speju. Bukit realistai o fantaziorai Sitam ruoze nebus kotedzu ar namu ar kokiu kioskiu, nes tai tiesiog paralyzuotu visa centra
            O pestiesiems ir dviraciams daugiau negu sociai, Nemuno krantine, Kestucio gatve, Dinelaicio gatve, Laisves al. prasom vaziuokit kiek tik nori
            Paskutinis taisė bakenonas; 2022.02.18, 23:02.

            Comment


              Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
              <...>Dabartinej situacijoj per pika ties KM ir Gimnazijos gatve kamstis buna iki gaisrines, t.y. koks puse kilometro. Tai susiaurinus viska butu iki sanciu turbut <...>
              Tas kamštis yra ne dėl KM pločio, o dėl to kad veda sąlyginai į niekur: baigiasi 1 juosta Aleksoto tilte, arba kamščiu Birštono gavės sankryžose.
              Paskutinis taisė Rimas_OK; 2022.02.21, 15:02.

              Comment


                Parašė bakenonas Rodyti pranešimą
                Na bet kad VT tai pasiektu, tai pagal prijauciancius siai idejai reikia sunaikint esama infrastruktura, siaurint gatves, daryt VT juostas, daryt nepatoguma vaziuot su automobiliu is principo, tiesiog dirbtinai stengtis sudaryt didesnes spustis, kad kelione su auto butu kuo nepatogesne na jai esamos infrastukuros nebutu tai suprasciau, bet kam naikint esama? Kokia cia logika? Nerka Kauno miestas kazkoks megapolis, kad reiktu kazkokiu grande projektu,kaip metro ar tramvaju liniju, tiesiog per mazas miestas... Dideliuose miestuose taip, koks metro super dalykas, miesta gali pralekt per minutes, bet Kaunui tokie pokyciai negresia prie tokio gyventoju skaiciaus Plius miesto biudzetas tikrai ne auksinis, neturim naftos ar deimantu kasyklu, kad pakeist viska is esmes ))) Kaip sakot gal kadanors greiciausiai niekada
                niekada nesakyk niekada taip ir ruošiasi daryti, taip iš dalies jau ir daro (A juostos), yra planų ir apmokestinti įvažiavimą į centra. Tada tikrai sumažės eismas centre. Kai kurios valstybės įveda VT nemokama ir tai atsiperka. Žinai kaip?
                Žmonės persėda į VT, sumažėja automobilių, nereikia tokių plačių gatvių, reiškiasi reiks mažiau pinigų jų remontui, priežiūrai, laisvą plotą galima kitaip išnaudoti. O už sutaupytus pinigus asfaltui ir jo priežiūrai skirti VT.

                Comment


                  Nieko naujo gamtoje, upės teka, vėjas pučia, forumiečiai siaurina prospektą (susirimavo kažkaip )

                  Comment


                    Pasvajokime kaip galėtų atrodyti K. M. prospektas jei Lietuva turėtų Vokietijos biudžetą. Visa baisinga gatvė Diuseldorfe pakišta po žeme:

                    Click image for larger version

Name:	germany.jpg
Views:	939
Size:	99,8 kB
ID:	1961963

                    Comment


                      Parašė Litch Rodyti pranešimą
                      Pasvajokime kaip galėtų atrodyti K. M. prospektas jei Lietuva turėtų Vokietijos biudžetą. Visa baisinga gatvė Diuseldorfe pakišta po žeme
                      Laimei, Jūsų samprotavimo logika skylėta kaip rėtis ir Lietuvai nebūtina turėti Vokietijos biudžetą norint ženkliai humanizuoti Nemuno krantinę Kaune. To priežastis yra tai, kad K.M. yra neefektyviai naudojamas asfalto laukas, kurio visiškai nebūtina pakišti po žeme. Užtektų dvigubai ar kiek daugiau nei dvigubai susiaurinti ir atsivertų galimybės patrauklios rekreacinės zonos įrengimui.

                      Nelaimei, šitoks žingsnis tiesiogiai priklauso nuo Kauno savivaldybės valios, kuri šiuo konkrečiu klausimu tiesiogiai priklauso nuo viešosios miestiečių nuomonės. Sprendžiant iš vyraujančių pasisakymų šiame forume, Nemuno krantinė Kaune liks nehumanizuota dar keliasdešimt metų kol neįvyks natūrali kartų kaita. Geriausiu atveju. Galbūt ateities kauniečiai jaus mažesnį pasitenkinimą šeimininkaujant Pchenjano stiliaus infrastruktūra ir mažiau vadovausis pasąmoninėmis asmeninės savivertės bei miesto prestižo sąsajomis su asfalto kiekiu.

                      Comment


                        Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

                        Laimei, Jūsų samprotavimo logika skylėta kaip rėtis ir Lietuvai nebūtina turėti Vokietijos biudžetą norint ženkliai humanizuoti Nemuno krantinę Kaune. To priežastis yra tai, kad K.M. yra neefektyviai naudojamas asfalto laukas, kurio visiškai nebūtina pakišti po žeme. Užtektų dvigubai ar kiek daugiau nei dvigubai susiaurinti ir atsivertų galimybės patrauklios rekreacinės zonos įrengimui.

                        Nelaimei, šitoks žingsnis tiesiogiai priklauso nuo Kauno savivaldybės valios, kuri šiuo konkrečiu klausimu tiesiogiai priklauso nuo viešosios miestiečių nuomonės. Sprendžiant iš vyraujančių pasisakymų šiame forume, Nemuno krantinė Kaune liks nehumanizuota dar keliasdešimt metų kol neįvyks natūrali kartų kaita. Geriausiu atveju. Galbūt ateities kauniečiai jaus mažesnį pasitenkinimą šeimininkaujant Pchenjano stiliaus infrastruktūra ir mažiau vadovausis pasąmoninėmis asmeninės savivertės bei miesto prestižo sąsajomis su asfalto kiekiu.
                        Su KM dabartiniu eismo srautu nelabai būtų jauku šalia pramogauti. Jei stovės kamštyje susiaurinus - nebus geriau.

                        Comment


                          Mano skyleta logika, ar labiau sakyciau fantazija, manto, kad reiketu po zeme pakisti ne tik, kad susiaurinta iki 4 juostu K. M. prospekta, bet ir Birstono gatve, sujungiant laisves al. su Vilniaus gatve, bei Donelaicio gatve ties vienybes aikste sudarant vientisa patogia aikste.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Su KM dabartiniu eismo srautu nelabai būtų jauku šalia pramogauti. Jei stovės kamštyje susiaurinus - nebus geriau.
                            stovi ir dabar kamštyje, nes mašinos turi iš KM trijų juostų sulysti į vieną-dvi (priklausomai į kokią gatvę suka), tai plotis kai kuriuose KM vietose neturi skirtumo.

                            Comment


                              Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                              stovi ir dabar kamštyje, nes mašinos turi iš KM trijų juostų sulysti į vieną-dvi (priklausomai į kokią gatvę suka), tai plotis kai kuriuose KM vietose neturi skirtumo.
                              Tai taip. Bet kokiu atveju šalia sėdėt parkelyje nebūtų malonu. Jei jau daryt parkelį - reikia eismą arba naikint, arba kišt po žeme.

                              Comment


                                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                Su KM dabartiniu eismo srautu nelabai būtų jauku šalia pramogauti.
                                Aš labai gerai suprantu, kad Jums nebūtų jauku Nemuno krantinėje vaikščioti, vedžioti šunį, sėdėti kavinėse ir pramogauti palei apsodintą keturių juostų miesto bulvarą su santykinai ženkliu trafiku, pėsčiųjų perėjomis ir dviračių takais. Ką noriu pasakyti, tai kad Jūsų vaikams ar anūkams galimai atrodys kitaip.

                                Comment


                                  Parašė Autokratas Rodyti pranešimą

                                  Aš labai gerai suprantu, kad Jums nebūtų jauku Nemuno krantinėje vaikščioti, vedžioti šunį, sėdėti kavinėse ir pramogauti palei apsodintą keturių juostų miesto bulvarą su santykinai ženkliu trafiku, pėsčiųjų perėjomis ir dviračių takais. Ką noriu pasakyti, tai kad Jūsų vaikams ar anūkams galimai atrodys kitaip.
                                  Aš manau sekančioms kartoms bus dar nejaukiau pramogauti šalia eismo. Triukšmo ir taršos mažinimo mada nesibaigs ir tik didės.

                                  Comment


                                    Aiškus tranzito ir ramaus eismo gatvių atskyrimas yra labai svarbus. Kaune daug plačių prospektų, bet ši srautų atskyrimo problema yra vargiai išspręsta. Turime situacijas kai 8 juostų gatvė sulenda į 3 ir pan. Turime ne tik KM pr., yra ir tokių endeminių pavyzdžių kaip Lukšio g. Eiguliuose. Chemijos g. ne iš šio ne iš to pavirsta į paprastą 2 juostų kelią be beveik jokios papildomos infrastruktūros. Taip pat tokias Baranausko g., kai visas rytinis/vakarinis srautas bando sutilpti į šias siauras, labiau vietiniam srautui tinkamas gatves.

                                    Reikia vystyti aiškią strategiją, kokiomis gatvėmis nukreipiame tranzitą nuo Centro. Kažkada buvo pastatytas M.K.Čiurlionio tiltas. Kažkada bus statomas Kėdainių tiltas.

                                    Aš asmeniškai skeptiškai vertinu Minkovskių g. pavertimą vos ne ramaus eismo gatvele. Jei atsirastų tranzitino eismo tunelis, tai vietoj KM pr. geriau jis būtų ten.

                                    Centre kažkokių tranzitinio eismo tunelių automobiliams geriau iš vis nekasti. Nebent vystyti požeminio parkingo tinklą, mažinti antžeminio parkingo kiekį, atiduodant plotą dviračių takams nesiaurinant šaligatvių, augmenijai.

                                    Šiaip trūksta normalios tranzitinės jungties tarp Savanorių pr., Taikos pr. ir Baršausko g.
                                    Jei ne dabartinis urbanistinis kraštovaizdis, Studentų g. galėjo tarnauti kaip normali tranzitinė rytinio Centro aplinkkelio šaka.
                                    Dabar turime studentų miestelį, gyvenamų namų rajonus, kurie jokio tranzito nenori pro ten. Miesto srautus galbūt normalizuotų jei būtų iškastas tunelis tarp Birželio 23-osios g. (kuri ir taip stipriai tranzitinė gatvė) ir K. Baršausko g. Tokiu atveju Studentų miestelis tranzito neišvengs, bet gal dėl tunelio nepyks, pagrindinis triukšmas liks Baršausko g.

                                    Baranausko g./Vydūno al. dėl didelio maršrutinio transporto srauto gal galėtų ateityje tapti VT gatve.

                                    Suformavus sveiką žiedą aplink Centrą, nebebus prasmės didžiąjai Karaliaus Mindaugo tankų (ir onoro) alėjai. Galima bus siaurinti iki 2+2 arba net 1+1. Praktiškai didžiąją ploto dalį paversti parku. Būtų didžiausias civilizacinis postūmis Centre nuo Tarpukario Naujamiesčio statybos laikų

                                    Nors gal esu ir arčiau žaliųjų pusės (daugiau dviračių takų ir geresnis VT), bet manau, kad Kaune netrukdytų daugiau skirtingų lygių sankryžų pagrindinėse gatvėse, t.y. B (tranzitinės) kategorijos gatvės labiau aplenktų šviesoforus. Tai gal net padėtų miesto ekologijai, ypač jei bus saugiai suprojektuotos sankryžos, jokių nereguliuojamų perėjų per 2-3 juostas. Vietomis tokiom tranzitinėm gatvėm užtektų 1+1.

                                    Taip kompensuotų visokius galimus siaurinimus žemesnės kategorijos, ramaus eismo gatvėse. Atsirastų daugiau A juostų, sutvarkomi pačių juostų pločiai 3-3,25 m. Daugiau želdynų, dviračių takų, etc.

                                    Aišku, tranzitas daugiausiai lystų po žeme, antžeminių viadukų būtų vengiama.
                                    Paskutinis taisė PoDV; 2022.04.15, 16:58.

                                    Comment


                                      Gal kompiuterio klaviaturu liutai atsikelkite nuo savo kompu ir paziurekite i realu KMP. Siandien, dabar sekmadienio popiete. Pilnas prospektas jaunu, senu geros nuotaikos zmoniu, mamu su vaikais. Dviraciai, paspirtukai juda i visas puses. Zydi sakuros, zmoniu pilna Nemuna sala. Nors saloje dar vyksta statybos ir ne visa teritorija pilnai sutvarkyta, taciau rekreacijai visai neblogos salygos. Kam verkslenti prie kompo jei galima nueiti i Zalgirio arenos restorana Sala su puikiu vaizdu i Nemuna.
                                      Susidaro ispudis kad cia diskutuojama sakyciau apie prigalvotas KMP problemas.

                                      Comment


                                        Parašė vlk Rodyti pranešimą
                                        Gal kompiuterio klaviaturu liutai atsikelkite nuo savo kompu ir paziurekite i realu KMP. Siandien, dabar sekmadienio popiete. Pilnas prospektas jaunu, senu geros nuotaikos zmoniu, mamu su vaikais. Dviraciai, paspirtukai juda i visas puses. Zydi sakuros, zmoniu pilna Nemuna sala. Nors saloje dar vyksta statybos ir ne visa teritorija pilnai sutvarkyta, taciau rekreacijai visai neblogos salygos. Kam verkslenti prie kompo jei galima nueiti i Zalgirio arenos restorana Sala su puikiu vaizdu i Nemuna.
                                        Susidaro ispudis kad cia diskutuojama sakyciau apie prigalvotas KMP problemas.
                                        Tikiu, kad galime daugiau nei daužyti galvą į sieną ir verkti, kad esam bananų respublika, nieko geriau nei trinkelių pakeitimas padaryti nesugebam, tačiau gražiai atrodys. Tikiu, kad ir administracija gali būti dar geresnė.

                                        Yra alternatyvos, galima ir tranzito bėdą išspręsti, ir parkingo (pvz. daugiau požeminio parkingo), ir psichologinio poveikio darant pokyčius Centre. Rezultatas turi būti geresnis nei buvo, bendros savijautos, įveikiant miestą atžvilgiu. Nemuno sala taps dar jaukesne, tykesnė.

                                        Aišku, jei KMP šiaip labai graži ir šūstrai atrodanti gatvė (kaip iš amerikietiškų filmų), tai čia jau padėti negaliu, nes čia skonio reikalas.

                                        Šiaip viską ką jūs minėjote įsivaizduoju, taip ir sakūros žydi, ir Magnum gražiai stovi šalia ir Akropolis su big city feeling, tik tiek, kad paveiksliukas gal ir gražus, bet nuolat ten būti kažkaip pavargsti.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.01, 16:53.

                                        Comment


                                          Parašė Litch Rodyti pranešimą
                                          Mano skyleta logika, ar labiau sakyciau fantazija, manto, kad reiketu po zeme pakisti ne tik, kad susiaurinta iki 4 juostu K. M. prospekta, bet ir Birstono gatve, sujungiant laisves al. su Vilniaus gatve, bei Donelaicio gatve ties vienybes aikste sudarant vientisa patogia aikste.
                                          Birštono g. tunelis berods dar tarpukario laikų projektas. Galiu klysti, pataisykit.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X