Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniau ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteritiskų aptarimai pasiūlumai ir kiti dalykai.
Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
Kas vyksta Kaune infrastrukturos prasme tikrai nera atskirta nuo Vilniaus, nes tai turbut pirmas miestas, su kuriuo lyginamasi. Sneketi apie Kauna Vilniaus kontekste yra normalu.
Prašom neįsisjausti su palyginimais Šioje temoje diskutuojama apie Kaune esančią gatvę.
Jau ne kartą buvo, kai pradėjus Vilniaus ir Kauno palyginumus prasidėjo Vilniaus gatvių charakteriskų aptarimai, pasiūlumai dėl Šnipiškių vykstymo, kalvarijų gatvės sprendinių ir kiti su Kauno tema nesusiję dalykai.
Beje, ką su infrastruktūros tema turi skiepai Vilniuje?
Šiaip neblogas palyginimas ir tinkamas temai. Nes labai dažnai diskutuojant apie Mindaugo prospekto siaurinimą buvo metama "o tai ko jūs savo Konstitucijos prospekto nesiaurinat". Tai va - planuojama tai, o ir Kaune gatvę būtų galima panašiu stiliumi pertvarkyti.
Dar vienas argumentas prospekto važiuojamosios dalies siaurinimui (jo perdarymui į bulvarą) ir eismo jame lėtinimui – tie durniai, kurie sugeba tai įlėkt į požeminę pėsčiųjų perėją, tai nulėkt nuo stataus pylimo į pėsčiųjų krantinę, o nebūtų tvorelės, tai būtų įskridę ir į Nemuną. O tikėjausi, kad čia mano tuščias nerimas, kad taip gali būt.
Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.
Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
Pagal Konstitucijos pr. analogija siuo atveju butu ileke i medi. Ir tai daug saugiau pesciuju atzvilgiu.
Tai kaip ir netiesa, kaip kai kas cia sake, jog prospekto dydis, plotis ir pan. neturi reiksmes tokiem lakstytojam, neva tai vistiek tai butu galeje ivykti. Visiskai ne.
Argumentuok kodėl nebūtų tai galėję įvykti 2+2 gatvėj su tokiu pat greičio limitu.
Ta prasme yra situacijų, kur būtent dėl pločio galėjo įvykti, bet yra (daug daugiau) situacijų, kur lygiai taip pat abiem atvejais įvyktų.
Visu pirma, vairuotoju elgesi itakoja ne vien ju subjektyvus noras lakstyti, lenktyniauti, virsyt greiti, bet ir paciu gatviu dizainas t.y. juostu skaicius, ju plotis, gatves trajektorija, bordiuru, saleliu, atitvaru buvimas ir t.t. Todel ir dragai Kaune vykdavo ne kur kitur, o KM, o ne tarkim kokiam Vytauto prospekte, nes KM tiesiog yra didele asfalto jura puikiai tam tinkama.
Kuri is siu gatviu atrodo saugesne? T.y. apsaugo aplinkinius nuo debilu?
Antras dalykas, si avarija ivyko butent toje KM vietoje, kur palei krantine nera medziu, viskas plika. Realiai pro ten pravaziavus visiskai aisku, jog tam ivykti visiskai nesudetinga. Kai kitoje KM dalyje, mazdaug nuo sankryzos su Maironio gatve, medziai auga (ju kokybe ir tankis cia jau atskiras klausimas). Toks naturalus barjeras taip pat mazina sansus, jog masina nuriedes iki krantines ir kabins ten vaiksciojancius zmones.
Kad didesnė tikimybė, ar kad dažniau tai įvyktų plačioje gatvėje niekas nesiginčija.
Tavo teiginys buvo, kad tai apskritai nebūtų galėję įvykti siauresnėje gatvėje.
Aš prieštaravau ir sakiau, kad galėjo ir siauresnėje (tik mažesne tikimybe ar mažesniu dažniu)
Būtent. Jei eismo juostos plačios, jų daug, šalia nėra kliūčių (salelių, medžių, stulpelių etc.) psichologiškai atrodo saugiau spausti, nes atrodo kad padarius klaidą erdvės išvairuoti daug. Kol pasidaro nebesaugu ir nuskrendi į upę.
Susiaurink juostas, įrenk saleles, taip kad atrodytų jog vos padarius menką klaidą ant ko nors užšoksi ir savo BMW sudaužysi, sumažės drąsos ir lėkti.
Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
„Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.
Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
„Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.
Vienintelė opcija dėl kurios pritarčiau siaurinimui.
Įsivaizduoju namų juostą kaip kokioje rivjeroje. Fantastinis vauzdelis galėtų būti.
Architektas V.Biekša svarstė, kad galbūt Karaliaus Mindaugo prospektą iš plačios transporto arterijos būtų galima paversti nedidele miesto gatve, o atlaisvintus žemės plotus išnaudoti gyvenamųjų namų statybai.
„Taip dar labiau priartintume miestą prie upės“, – svarstė V.Biekša.
Labai ambicinga, t. y., tai realizuoti Kaune labai ilgai užtruktų.
Labai ambicinga, t. y., tai realizuoti Kaune labai ilgai užtruktų.
Tiesa, tikrai dar kokius 15 metų jokių statybų ten nebus, bet gerai bent tas, kad apie tai kalbama žiniasklaidoje, tokiu būdu visuomenė bent greičiau pripras, kad tokia idėja išvis įmanoma.
Comment