Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė manometras Rodyti pranešimą

    Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
    10 metų – per daug.
    Svarbu vyraujančios nuotaikos ir santykis tarp konservatyvių ir progresyvių žmonių miesto infrastruktūros vystyme. Stebint Vilniaus tendencijas 5-10 m. laikyčiau realistiškas laiko tarpas, net jei ir tas realizmas su pesimizmo požymiais.

    Normalesniems projektams Centre, Savivaldybėje labai pabrėžiama Kėdainių tilto statyba. Laikoma, kad "kol nėra Kėdainių g. tilto" tol nėra kaip siaurinti (per daug counter-intuitive) Birštono g., Gimnazijos g., K.M. pr., Šv. Gertrūdos g. pažymėti A juostas ir pan. Gimnazijos g. tikrai užsikimšusi ir jai tikrai reikia normalios alternatyvos, nors K.M. pr. manau nenukentėtų jei iš jos atimtume bent 1 juostą, net jei ir kalbam apie renginius Žalgirio arenoje, nes galima visada sugalvoti gudresnius būdus parkavimo organizavimui.

    Dėl manęs jau šiandien dviračių infrastruktūrą pradėčiau pritaikyti tokią, kad reikia kuo mačiau nulipt nuo dviračio, jei laikytis KET, bet stebint Dviračių takų grupes Kaune, tai kartais susidaro įspūdis, kad dviračiai yra ekstremalų užsiėmimas, nes "...čia lietūs lija (dar pridėdamas, čia ne Vilnius ir ne Palanga...)"
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.01.22, 17:48.

    Comment


      Parašė SuperPants Rodyti pranešimą
      Bet norint protingai siaurint tas gatves ir išnaudot atsiradusias erdves reikia projektu ir rekonstrukcijų o tai kainuotu turbūt didžiąja dali Kedainiu tilto statybų. Matau objektyviu priežasčių kodėl tai užtruks 10 metu ir nemanau kad tai butu protingiausia investicija dabar
      Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

      Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.

      Comment


        Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
        Kaunas yra Kaunas

        Comment


          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
          Baikit svaigt apie tuos gatvių siaurinimus, lyg nėra svarbesnių darbų.
          Nebaigsim. Yra visokiu dalyku, cia tema apie siaurinima. Kitiem dalykam vykt tai netrukdo.

          It's not a zero sum game. Kaip anglakalbiai sako. Jeigu kazkas ivyksta cia, tai nereiskia, kad kitur negali irgi ivykti.

          Comment


            Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
            Show must go von!

            Comment


              Parašė VNS Rodyti pranešimą
              Tema ne apie siaurinimą ar platinimą. Tema vadinasi [KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
              Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Žinoma, įskaitant KMP siaurinimą, platinimą, aukštinimą, žeminimą ir visus kitus su šia gatve susijusius dalykus
                Taip
                Show must go von!

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Jei darytų vienintelį protingą dalyką - susiuarinus pastatyti palei upę įspūdingą pastatų linją kaip kokioje Nicoje, tai iš pinigų už sklypus galėtų daryti.

                  Bet kai čia paskaitai siūlymus prašvaistyti tą erdvę tiesiog takams ar dvirtakiams, tai liūdna skaitant siūlymus ant tiek potencialo neišnaudojant.
                  Kad ir susiaurins, liks plotas tarp prospekto ir upės krantinės tikrai ne toks didelis ir sunku įsivaizduot, kad tie pastata gražiai atrodys. Jei jau yra labai didelis noras apstatyti pastatais tą vietą, tai manyčiau geriau skamba prospekto pakišimas po žeme, tada tikrai labai daug galimybių atsivertų tik to kaina gali būt labai didelė ir sunkiai realizuojama.

                  Comment


                    Nepritariu krantinės užstatymui pastatais. Juk tai atims visą vaizdą į salą, areną, mokslo centrą.

                    Comment


                      Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/

                      Comment


                        Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                        Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
                        Tai štai kam tos tvorelės ant krantinės - gaudyt atlekenčius bmw!

                        Comment


                          10-12 euru bauda???? HAHAHAHAHAHAHAHA wtf

                          Comment


                            Parašė vital7777 Rodyti pranešimą
                            Labai geras pvz. kodel sitas prospektas yra tragedija. 8 juostu pakilimo takas viduri miesto ir salia pasivaiksciojimams skirtos krantines priveda va prie tokiu ivykiu: https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/03/...o-nulekes-bmw/
                            Ir 6, ir 4 juostų atveju greitis automobilių ten būtų panašus, tad ne ta priežastis.

                            Comment


                              Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
                              10-12 euru bauda???? HAHAHAHAHAHAHAHA wtf
                              Na taip, ANK 417 str. 7d.: "Kelių eismo taisyklių pažeidimai, išskyrus šiame kodekse numatytuosius, užtraukia baudą vairuotojams nuo dešimt iki dvylikos eurų." Galima buvo suinterpretuoti ir bausti už pirmą dalį ir būtų nuo 30 iki 90 eurų. O baudų dydis toks, koks yra.

                              Comment


                                O kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą
                                  O kaip tokiais atvejais su žalos atlyginimu? Čia kalba turbūt eina apie minimum kelis šimtus eurų?
                                  Draudimas atlygina.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Draudimas atlygina.
                                    Tokiais atvejais matyt nemaža tikimybė, kad draudimo išvis nebuvo.

                                    Comment


                                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                      Manau jau greitai visos auto turės privalomus gps ir duomenis bus siunčiami į policiją, panašiai kaip pvz. dabar citybee žino tiksliai, kada, kiek ir kur viršyji grietį. Pigi ir paprasta technologija, tai ateityje brangių infrastruktūros sprendimų ar vargo su trikojais nebreiks
                                      Tik iki to laiko dar daug erelių su BMW įskris į Nemuną ar atmuš sparnelius į tvorelę. O ir tada nenustebčiau jei auksarankiai meistriukai ras kaip sistemas apgauti.

                                      Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.
                                      Post in English - fight censorship!

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                        Didesnė tragedija ne pats pakilimo takas, o vairuotojų elgesys ir baudų dydis.
                                        Na tarkim jei KM butu daugiau pereju su salelem ir sviesoforais (o pereju ten as laaabai noreciau - nes i krantine papulti super nepatogu), tai ir bmw gal kiek mazesni greiti pasiektu

                                        Comment


                                          Parašė index Rodyti pranešimą

                                          Tik iki to laiko dar daug erelių su BMW įskris į Nemuną ar atmuš sparnelius į tvorelę. O ir tada nenustebčiau jei auksarankiai meistriukai ras kaip sistemas apgauti.

                                          Dabar esmė su Karaliaus Mindaugo prospektu yra, kad pats gatvės dizainas (su daug plačių juostų, ilgomis atkarpomis be šviesoforų) skatina lakstyti.
                                          Būtent. Teko internetuose skaityti apie atvejį iš Nyderlandų. Vieno miestelio (ar kaimo) gyventojai, prašė savivaldybės apriboti pro šalį einančiame 2+2 kelyje greitį iki berods 50 ar 40 km/h ir įrengti pėsčiųjų perėją ar pan. Savivaldybė atsisakė, argumentuodama tuo, kad 2+2 kelyje vis vien niekas nesilaikys tokio greičio ribojimo. Norint sumažinti greitį probleminėje vietoje reikia transportą nukreipti kitais keliais, o esamą 2+2 susiaurinti iki 1+1. Kas ir bus padaryt kažkada ateityje, o kol kas - yra kaip yra.
                                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                          Comment

                                          Working...
                                          X