Kaip suprast bepramiškumą? Parkingas šiuo metu. Ir talpinantis šimtus transporto vienetų. Kodėl jis čia? Todėl, kad nėra alternatyvų.
Na, laikyti pakilimo taką argumentuojant, kad labai reikia transportui, bet paskui didelės jo dalies nenaudoti tam. Ir laikyti užparkuotą pakilimo taką tam, kad ofisų savininkai nebūtų perdaug priversti rūpintis darbuotojų parkavimu, o darbuotojai grūstis į autobusą.
Tai kad čia ne Lazdynų tilto ar Taikos pr. tema, o KMP
Na tu čia ką tik Maskvos prospektus dėjai, jei jau būnam tokie teisingi. Kodėl pvz. nekeli klausimo, kodėl negrudat tų parkingų po žeme Nemuno saloje kur nors? Diskutuojam.
Jokia. Neleidžia parkuotis visą darbo dieną. Nežinau kodėl neleidžia.
Neleidžia nemokamai ar išvis neleidžia?
Šiaip, neleidžiant statybų centre be pakankamo požeminio garažo tokių laukinių antžeminių parkingų būtų galima po truputi atsisakyti. Kita vertus jau dabar lyg ir atsiradusi antra alternatyva po Vienybės aikšte?
Šiaip, neleidžiant statybų centre be pakankamo požeminio garažo tokių laukinių antžeminių parkingų būtų galima po truputi atsisakyti. Kita vertus jau dabar lyg ir atsiradusi antra alternatyva po Vienybės aikšte?
Taigi čia akivaizdžiai parkingas reikalingas tik dėl to kad yra pasiūla. Gyvenimas Kaune nesustotų jeigu nebūtų leidžiama parkuoti prospekte, ką beje turėtų drausti vien dėl eismo saugumo.
Nors iš tiesų tai parkingas vienintelis gali pateisinti tokį gatvės plotį, kai ji nė viename (o turėtų abejuose) gale nesijungia su miesto aplinkkeliu, bet mano siūlymas tuomet būtų išskaidyti vieną kryptį į dvi gatveles, jog būtų dvi juostos parkavimui. Ir aš visiškai rimtai, būtų daugiau prasmės
Na tai parkavimas nemokamai ir nėra kažkokia prigimtinė žmogaus teisė. Tai panaikinus parkingą gatvėje būtų galima puikiai parkuoti Akropolio parkinge ir už jį susimokėti.
Taigi čia akivaizdžiai parkingas reikalingas tik dėl to kad yra pasiūla. Gyvenimas Kaune nesustotų jeigu nebūtų leidžiama parkuoti prospekte, ką beje turėtų drausti vien dėl eismo saugumo.
Nors iš tiesų tai parkingas vienintelis gali pateisinti tokį gatvės plotį, kai ji nė viename (o turėtų abejuose) gale nesijungia su miesto aplinkkeliu, bet mano siūlymas tuomet būtų išskaidyti vieną kryptį į dvi gatveles, jog būtų dvi juostos parkavimui. Ir aš visiškai rimtai, būtų daugiau prasmės
KMP yra jungiamoji gatvė, kuri dar skirsto Naujamiesčio srautus. Nerašikim čia belenko nežinant situacijos.
Kita jungiamoji "arterija", esanti kitoje Nemuno pusėje atrodo taip: https://www.google.lt/maps/@54.88457...2!8i6656?hl=lt
Na tai parkavimas nemokamai ir nėra kažkokia prigimtinė žmogaus teisė. Tai panaikinus parkingą gatvėje būtų galima puikiai parkuoti Akropolio parkinge ir už jį susimokėti.
Užtenka mugės Arenoje "Grok klumpakojį, pamaigyk mergelę" ar pan. ir tas Akropolio parkingas atiduoda galus.
Užtenka mugės Arenoje "Grok klumpakojį, pamaigyk mergelę" ar pan. ir tas Akropolio parkingas atiduoda galus.
O tai miesto centras turi turėti tiek parkingo, kad masinių renginių metu sutalpintų visų atvažiuojančių automobilius? Vilnius pastaruoju metu visokių Kaziuko mugių ir šviesios festivalių progomis tiesiog autobusus nemokamai vienai dienai paleisdavo.
Pritariu, kad miesto centre negali būti projektuojami parkingai vien dėl to, kad jo gali prireikt kokiais nors Grožio mugei, vškstančiai vieną kart per šimtą metų.
Dar nejaukiau ten eiti, kai mašinų pilna ir jos lekia. Bet pritariu, kad ir kai beveik tuščia, ta gatvė – nesusipratimas ir labai nepatogu pereit.
tai palaukim kol baigsis karantinas ir gyvenimas stos į vėžes, tada ir pamatysime ar prospektas toks jau "beveik tuščias". Kęstučio gatvę jau nusiaurino, kam dar kitą gatvę siaurint, jei į ją persikels srautas is kitos gatvės? Kartais atrodo, kad čia vien dviratininkai ir pėstieji rašo savo rožines svajones.
Kestucio gatves juostu skaicius koks buvo toks ir isliko. Kodel kaskoks srautas turi kaskur persikelt? Ar neitelpa tamstos hammeris dabar i siauresnes juostas? O del dviratininku/pesciuju - tai turetumet melstis kad kuo daugiau zmoniu tokiais taptu, kad maziau masinu gatvese butu ir paciam lengviau vaziuoti butu
Kam melstis? Reikia tik pasiziureti kas dabar realiai padaryta del dviratininku/pesciuju Kestucio gatveje ir Karaliaus Mindaugo prospekte. Ir KMP ir Kestucio gatveje puikios salygos dviratininkams, manyciau vienos geriausiu Lietuvoje. Nereikia melstis, neverta. Tiesiog sesk ir vaziuok patogiais dviraciu takais ir nereikes kankintis prie klaviaturos.
Kestucio gatveje liko trys juostos? Taip bet realiam eismui tik viena. Nes kairioji krastine tik masinu stovejimui su salelemis pestesiems, o desinioji - tik visuomeniniam transportui.
Kestucio gatves rekostrukcijos prasme ir yra pagerinti salygas dviratininkams - atsirado du moderniski dviraciu takai ir antra sumazinti automobiliu srauta sioje gatveje nukreipta auto i KMP.
Pinigų reikia, bet pinigai vis dar gaunami iš ES. Labiau reikia galvų, t. y. Idėjų ir tikėjimo, kad tos idėjos tinka mums ir mes jas galime realizuoti.
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
Manau daugelį kauniečių stebina, kad pats gatvių kapitalinių remontų procesas apskritai įsivažiavo po 30 m. realios stagnacijos, kai Kaunas buvo pradėtas tituluoti "duobių sostine". Po 5-10 m. įsivažiuos ir tarptautinių praktikų idėjos. Ateis eilė ir K.M. pr.
Manęs nestebina, nes nu, kiek galima buvo tą Kauną laikyti Murmansko lygyje, kai jau net Lietuvos kaimuose asfaltuojamos gatvės ir klojami lygūs šaligatviai, nekalbant apie Estijos miestus. Kai tik išrinko nemėmę su komanda, kuris patiko šalies valdžiai, nes draugelis, buvo aišku, kad pinigų ir kaunoečių svajonių išsipildymo bus.
10 metų – per daug.
Comment