Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
    Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
    Kitu atveju - jokių siaurinimų.

    Comment


      Viskam savas laikas, parkingus bus mažiausia problema panaikint. Po 20metų bus kitaip

      Comment


        Parašė Gator Rodyti pranešimą

        Jei jau siaurinti tai tik su sąlyga, kad bus pastatyta fantastiška pastatų eilė palei upę.
        Kitu atveju - jokių siaurinimų.
        Tada ok Nes tai atsitiks tik po kokių 50 metų Tada jau nebebus aktualus prospekto plotis, nes automobiliai skraidys

        Comment


          Parašė ernissss Rodyti pranešimą
          Nu ir vėl apie tą prospekto siaurinimą, kiek galima? Dar ir krantinę užstatyt? Wow
          Reikėtų temos "KM prospekto svajonės"
          I love INNUENDO!

          Comment


            Parašė themanual Rodyti pranešimą
            Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą (...) Tai vat tokia mano svajonė Kaunui

            Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
            Parašė Specas Rodyti pranešimą
            Kaunas, apie 1976 metais

            Comment


              Parašė Romas Rodyti pranešimą


              Jei siaurinti, tai siaurinti - iki 1976 m. buvusio siaurumo
              Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                Dar per platu. Galėtų būti vienpusis vienos juostos eismas.
                Gal, tik tada "Žalgirio arena" ir "Mokslo sala" galėtų kur nors LEZ'e stovėti,

                Comment


                  Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.

                  Comment


                    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                    Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
                    Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
                    Post in English - fight censorship!

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                      Aš Krabo vietoje apskritai ten gatvę panaikinčiau, upė ir visas centras visai kitą vertę įgautų ir atstatytų tarpukario urbanistinę dvasią. Vietiniam susisiekimui laisvai pakanka Donelaičio ir Kęstučio gatvių, kurios yra plačios ir turi po 3 juostas kiekviena kryptimi, o tranzitiniam srautui centras ir taip turėtų būti ne vieta, juolab laisvai jį galima nukreipti kitomis pralaidžiomis gatvėmis. Švelniai tariant kur kas didesni pasaulio megapoliai atsisakinėja tokio tipo gatvių, jau nekalbant apie Kauno dydžio miestus, ir jokios katastrofos neatsitinka.
                      Tikriausiai zinai kad kviekvienas varguolis savo gelda laiko sekmes rodikliu. Post sovietine visuomene vis dar atsimena kad kazkada automobiliai buvo brangus ir dabar jie dziaugiasi galedami ipirkti atidirbusi vokiska srota. Kauno kaip miesto degradavimas ir masinis kelimasis i priemiescius dar labiau paastrino butinybe tureti po 2 auto šeimoje, tad vargu ar visuomene kada nors artimiausioje perspektyvoje pritartu idejai kazka siaurinti ar naikinti automobiliu infrastruktura prie lankomiausiu miesto objektu.

                      Comment


                        Parašė index Rodyti pranešimą

                        Tranzitinį eismą iš viso galima nukreipti aplink centrą per Žaliakalnį ir Aleksotą (gal kažkada vietoje Šv. Gertrūdos gatvės eismą iš Savanorių prospekto paleidžiant tuneliu tiesiai į Vilijampolės tiltą), o gatves centre palikti tik atvažiavimui į centrą, o ne kelio trumpinimui per jį. Tranzitinio eismo centre galėtų išvis nelikti.
                        Labai tikiuosi, kad niekada to nenutiks, nes nėra kaip per Žaliakalnį nukreipt, jei Centrą uždaryt (t.y. viską tarp Karaliaus Mindaugo ir Vytauto pr.) artimiausia gatvė per Žaliakalnį lieka Radvilėnų pl., o tada sekanti (į kurią galima įvažiuoti iš Baršausko - jau tik Kovo 11-tosios g. ir Pramonės pr.. kas jau faktiškai miesto riba.
                        Šiaip aš labiau būčiau už tai, kad Karaliaus Mindaugo kaip tik ir būtų naudojama kaip Centro apvažiavimas, nuimant srautus nuo Kęstučio, Donelaičio, Vytauto pr. ten paliekant tik VT ir aptarnaujantį transportą. Žmonių kiekis Centre palyginus su krantine yra maždaug 10000:1, daug daugiau žmonių gautų naudos iš nukrauto Centro nei Karaliaus Mindaugo pr.

                        Comment


                          Gan komiškai atrodo kai kurių bandymai aiškinti, kad 300K dydžio mieste nu jau niekaip neįmanoma be 8-10 juostų pakilimo tako centre.

                          Comment


                            Tema išaugo nuo 5 iki 8 puslapių.
                            Sujungtos dvi temos:
                            - Karaliaus Mindaugo prospektas
                            - Karaliaus Mindaugo prospekto siaurinimas?

                            Comment


                              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                              Sugrūsti visą eismą į Kęstučio ir Donelaičio gatves tai reiškia uždusinti centrą.
                              Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.

                              Comment


                                o kodel reikia versti maziau vaziuoti?

                                Comment


                                  Visą gatvę reik paleist į tunelį kaip padarė Bostone BIG DIG. Viršų galima išnaudot parkams, naujiems pastatams. Kainuotų nemažai.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Mažiau važiuos, nes bus mažiau norinčių dusti eisme. Elementarus induced demand.
                                    Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.

                                    Comment


                                      Parašė evil Rodyti pranešimą

                                      Kaune mažiau važiuoti nepradės. Aš pats naiviai tikėjausi, kad nusipirkęs butą centre galėsiu vaikščioti pėsčiomis į darbą ir visur kur man reikia. Deja, kaunietiška meilė automobiliui ir personal griliui kotedže už miesto inducino demanadą perkelti ofisus iš miesto centro į pakraščius, kur būtų daugybė free parkingo. Apklausos darbe rodo, kad pagrindinis benefitas yra free parkingas. Ir darbdaviai priversti tai tenkinti.
                                      Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        Pradėjo visur kitur, pradės ir Kaune. Aišku ne viskas atsitinka iškart. Žmonių ir valdžios branda vyksta palaipsniui.
                                        Bijau, kad man jau nesulaukt. Būtų miestas augantis būtų realu ir natūraliai vyktų tokie procesai, nes tiesiog būtų patogiau, kai jis yra stagnuojantis ir dirbtinai bandai padaryti, kad žmonėm būtų blogiau - nepavyks. Arba ras workaroundą (ofisai slabotkėj) arba valdžią pakeis ta, kuri vykdys to ko nori dauguma žmonių - daugiau parkingo ir plačių gatvių.

                                        Comment


                                          Aš būčiau žymiai didesnis optimistas. Tiesa, kad Kaune dalykai vyksta šiek tiek lėčiau ir su kelių metų atsilikimu, bet jie vyksta. Tai manau visi sulauksim, kai urbanistika ir gatvės bus tvarkomos civilizuotai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X