Gal tai kaip nors susiję su tuo, kad Laisvės alėjoje buvo uždraustas automobilių eismas? Tiksliai nežinau, bet šitie du dalykai lyg ir įvyko panašiu metu?
Tai turbūt tas prospekto plotis ir bus dėl kelių priežasčių: ir Laisvės alėjai kompensuot, ir „miestą reprezentuot“.
Vytauto Didžiojo tiltas turėtų tapti tik pėsčiųjų-dviračių, o Birštono gatvė Nemuno pusėje prasitęstų nauju tiltu į Aleksotą, o kitoje pusėje lįstų į tunelį po Mackevičiaus gatve iš išlįstų ties Lituanikos žiedu. Va tada Senamiestis ties dabartine Šauklių/Gertrūdos gatve atsigautų, nes dabar jis ten yra miręs/uždusintas tranzito srauto, ir Kėdainių tiltas nieko labai negelbės.
Įdomus pasiūlymas! Šitas projektas, kartu su K. Mindaugo prospekto susiaurinimu iki 2+2 su medžiais, galbūt dalį ploto užstatant, dalį paverčiant žaliąja zona, tikrai paverstų Kauną civilizuotu miestu.
Viskam savas laikas, kažin ar Kaunas pribrendo tokiai piešiamai KMP "civilizacijai". Dabar žmonės nesuprastų, kaip galima tokią puikią gatvę siaurint, traktuotų kaip žmogaus teisių pažeidimą ribojantį mobilumą Po 20metų patikėčiau, dabar dar ne...
Bet temoje apie NMC džiaugiesi platinama gatve? Kaip čia yra, kad vienur džiaugiesi siaurinama gatve, kitur platinama? Čia tik šiaip klausimas
Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.
Haha, good point. Visu pirma, Kestucio g. islieka tas pats juostu skaicius, bet vaziuojamoji dalis siaurinama. Tikrai nesidziaugciau juostu mazinimu Kestucio g. (Karaliaus Mindaugo zinoma, kad reiketu), bet pats saligatviu pritraukimas salia vaziuojamosios dalies, dviraciu tako perkelimas ant saligatvio, vaziuojamosios dalies formavimas pagal vaziavimo trajektorija yra pozityvus pokytis.
O ten Vilniuje Lvovo g. nelogiskai susiaureja del to issikisusio sklypo. Tokioje miesto vietoje, su tokiu eismu, manau, priklauso tureti 2x2 gatve.
O kiek ten eismas didesnis nei Kęstučio gatvėje. VT yra? Neabejoju kartais mažesnis. Nekalbu net apie KM pr. Kam ten 2X2?
Pats eismas skaiciais gal ir mazesnis, bet Vilniuje kamsciu problema nepalyginamai didesne nei Kauno centre, o ta gatvele jungiasi su Konstitucijos pr., kuriame kasdieniniai kamsciai.
Tai siūlote Kaune daryti taip, kad tie kamščiai atsirastų? Įtariu su Kaunu mažai esatę kuo susijęs, nebent kažkada gyvenęs. Gali būt, kad jums neteko girdėt, apie, taip kol kas, nedideles Kauno NMC užuomazgas KM pr. (ofisai, Žalgirio arena ir saloje statomi objektai, PC ir pan.). Be to kaip rašiau (komentaras buvo ištrintas) KM pr. yra tipinė jungiamoji, magistralinė gatvė, kuri surenka ir skirsto srautus iš miesto centro į kitas miesto dalis. Alternatyvų faktiškai nėra. Buvo minėta Minkovskių gatvė, kuri alternatyva būti negali, nes atsiranda dideli lankai, o tai papildoma transporto tarša ir resursai. Didžioji dauguma miesto gyventojų turėtų išvažiuoti priešingą kryptimį iš centro, padaryti garbės ratą grožintis Kauno panoramomis ir vėl kažkuriame taške grįžti vos ne ten pat, kad tik pasiektų savo namus.
Tai siūlote Kaune daryti taip, kad tie kamščiai atsirastų? Įtariu su Kaunu mažai esatę kuo susijęs, nebent kažkada gyvenęs. Gali būt, kad jums neteko girdėt, apie, taip kol kas, nedideles Kauno NMC užuomazgas KM pr. (ofisai, Žalgirio arena ir saloje statomi objektai, PC ir pan.). Be to kaip rašiau (komentaras buvo ištrintas) KM pr. yra tipinė jungiamoji, magistralinė gatvė, kuri surenka ir skirsto srautus iš miesto centro į kitas miesto dalis. Alternatyvų faktiškai nėra. Buvo minėta Minkovskių gatvė, kuri alternatyva būti negali, nes atsiranda dideli lankai, o tai papildoma transporto tarša ir resursai. Didžioji dauguma miesto gyventojų turėtų išvažiuoti priešingą kryptimį iš centro, padaryti garbės ratą grožintis Kauno panoramomis ir vėl kažkuriame taške grįžti vos ne ten pat, kad tik pasiektų savo namus.
Snekejai normaliai, dabar cia kazka aiskini, kad nezinau apie NMC uzuomazgas ir Kauno biuru rinka. Kad KM tipine jungiamoji gatve nereiskia, jog ji negali buti siaurinama po viena ar po dvi juostas is abieju pusiu. Jos, tokios placios, kokia dabar yra nereikia, ta rodo ir juostos naudojamos kaip parkingas. Alternatyva ir labai aiski tranzitu vykstantiem per centra bus, kai pastatys Kedainiu tilta.
Snekejai normaliai, dabar cia kazka aiskini, kad nezinau apie NMC uzuomazgas ir Kauno biuru rinka. Kad KM tipine jungiamoji gatve nereiskia, jog ji negali buti siaurinama po viena ar po dvi juostas is abieju pusiu. Jos, tokios placios, kokia dabar yra nereikia, ta rodo ir juostos naudojamos kaip parkingas. Alternatyva ir labai aiski tranzitu vykstantiem per centra bus, kai pastatys Kedainiu tilta.
Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?
Nereikalingas tas KMP toks koks yra, didesnę dalį paros ten tuščia asfalto jūra. Reiktų parkingą pakast po juo, patį KMP daryti 2+2 max, palei upę promenadą ir dar liks erdvė pastatų eilei, kuri užstotų dabar prie KMP stovinčias šlykštynes.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Gerai, kad tik tiek tereikia. Dar didinant užstatymą ir automatiškai vietinius srautus, bei parkingo poreikį. Bet abejoju ar Kaune kas nors kasis po gatvėm artimiausiu metu (Net Vilniuje to dar nematau), todėl geriau žiūrim ką turim.
Ten yra parkingas, nes nėra ką daryt. Kito parkingo paprasčiausiai nėra. Čia dar viena problema. Ir tai nereiškia, kad ten parkingas yra todėl nes per daug asfalto. Ar čia taip apie visas gatvės sprendi? Jeigu yra parkingas, tai reiškia ją reikia siaurint, nes nenaudojama?
Nene, ne nera, ka daryt, o tiesiog taip susiklosciusios tradicijos. Yra naujas parkingas po Vienybes aikste, bus nauja aikstele Kaunakiemio g., po Magnum taip pat didelis parkingas, galima keist i iprocius del vykimo i darba ar renginius automobiliu ir t.t.
Toliau. Parkuojant lygiagreciai, o ne staciai gatves jau vien puse juostos sutaupoma, kurios saskaita galima plesti saligatvi. O siaip, jo, ten tiesiog asfalto jura, o ne Kauno eismui gyvybiskai svarbios 5ios (ar kiek ten) juostu.
Jau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turite labai trumpą atmintį.
Jau juokinga darosi kai kas pusmetį ištraukiat vis tą pačią KM siaurinimo temą ir vis kartojat tuos pačius argumentus ir kontrargumentus. Nejaučiate deja vu? Arba turitę labai trumpą atmintį
Įdomu tai, kad tema gaivina žmonės, net negyvenantys Kaune. Čia tas pats, kad eičiau aiškint vilniečiams dėl Šiaurinio aplinkkelio, kad jis nebūtinas (nors man jis ir nebus reikalingas pagal jo lokaciją). Bet jis vienareikšmiškai būtinas patiems vilniečiams, net kvaila kažką argumentuot prieš.
Penkios juostos? Kodėl tada NMC nesiūlot sodint ant dviračių? O plečiat gretutinę gatvelę iki 2X2?
Tiesa, pagrinde 4ios juostos, bet vietomis isplateja iki 5iu. Visu pirma, tada reiketu nusistatyti, kokia problema sprendzia tokio platumo KM prospektas? Nes dauguma gatviu, i kurias isilieja eismas is KM yra 2x2 ar dar mazesnes (Sv. Gertrudos per Birstono g., Aleksoto tiltas, Mickeviciaus, Maironio). Tai butelio kakliukai, kurie ta 4x4 gatve padaro neefektyvia.
Vilniuje... (IŠTRINTA)
Paskutinis taisė Romas; 2020.10.28, 21:01.
Priežastis: Ištrinta diskusija su VMS apie Vilniaus NMC
Dar kalbant apie kamscius ir nenumaldoma Kauno augima. Kuri laika Kestucio g. buvo uzdaryta, viena pagrindiniu Kauno centro gatviu, salia visu NMC, paraleliai vienu metu buvo uzdaryta ir Maironio g. Na, ar labai padidejo kamsciai mieste? Miestas tapo nepravaziuojamas?
Taip vengiau ten važiuot. Ten troleibusas su nukritusiais ūsais problema. O tai kaip vengiau? KM pr. arba ratais kvadratais per Savanorius
Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.
Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
Tai naikinti KM juk ir nesiulau, labai gerai, kad KM yra. Klausimas ar kamsciai padidejo uzdarius viena pagrindiniu Kauno centro gatviu? Jei akys neapgauna, lyg ir ne. Tad, didysis klausimas, ar kamsciai padides susiaurinus KM? Labai daug prielaidu rodo, kad taipogi ne.
Jeigu kamsciai nepadides, vadinasi galim siaurinti KM ir siekti kitu geru dalyku. Pvz.: padaryti KM estetiskai grazu su medziu aleja per viduri kaip grazu bulvara Vakaru Europoj, plesti dviraciu taku tinkla, atsilaisvinusi plota skirti NT vystytojams arba lauko kavinems, irengti tramvajaus linija. You name it.
KM siaurint nematau prasmes, 3+3 juostos yra pats ir + parkavimui likusi dalis. Ka ten pakeis tas siaurinimas? Ogi nieko, jau geriau tada tegu lieka kaip yra
Taip pat pavyzdys kaip nereikia formuoti aplinkos priešais pastatą..
Turiu viltį, kad ateityje susiaurinus prospektą ir pastūmus kuo toliau nuo upės palei krantinę tilptų visa eilė pastatų. Vilniuje to norėtųsi bet ir Kaune šioje vietoje glėtų būti krantinė palei kurią eitų ne gatvė, o pastatai, kuriuose galėtų įsikurti restoranai su terasomis. Ne tik visiškai pakeistų urbanistinį vaizdą bet ir būtų galima be automobilių triukšmo šiltą vasaros vakarą lauke pavakarieniauti su vaizdu į salą.
O susiaurinus ir humanizavus prospektą bei užstačius krantinę šie biurų pastatai būtų jau šiek tiek per masyvūs formuoti gatvės perimetrą, todėl ta erdvė kur dabar įrengė parkingą pasitarnautų kaip nedideli parkai.
Comment