Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] Karaliaus Mindaugo prospektas
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąKadangi Kalėdas teko praleisti nuostabiausiame Lietuvos mieste Kaune, tai kažkaip kilo klausimas, ar yra kažkokių planų ką nors daryti su šita kraupia 8 juostų gatve miesto centre, dėl kurios Karalius Mindaugas, kurio vardu pavadintas šitas nesusipratimas, vartosi grabe? Juk realiai šitas tūpimo/pakilimo takas visiškai žudo priėjimą prie upės, yra visiškai nereikalingas ir yra tiesiog siaubingas Sovietinio planavimo fail'as, kuris kažkodėl tebėra nepriklausomoje Lietuvoje 2019 metais. Ar bent jau vyksta kažkokios kalbos apie šitos gatvės tvarkymą?
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 2 patinka
Comment
-
Gal kas galetu parodyti panasaus dydzio miesta lyginant su Kaunu Vakaru Europoje kuris turetu tokius greitkelius kaip Karaliaus Mindaugo Pr ir Savanoriu Pr miesto centre? Man asmeniskai biski juokinga matyti tokias autostradas su 8+ juostom kurios yra nutiestos tokio dyzio mieste kaip Kaunas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė myhorsegallery Rodyti pranešimą
John, siūlau atvykti į Kauną per Eurolygą, arba bent pasivažinėti ten darbo dieną apie 17:00. Nes taip komentuoti apsilankius vieną kartą per šventes, tai nėra rimta... O šiaip aš visiškai sutinku, kad tuščios plačios gatvės atrodo nekaip, deja jos visada bus tokios per šventes, naktimis, atostogas etc...
- 1 patinka
Comment
-
Mano manymu pagrindiniai Karaliaus Mindaugo pr. transporto srautai ateityje turėtų būti perkelti į kitą Nemuno upės pusę, t.y. į H. ir O. Minkovskių gatvę. Kiek pamenu, netolimoje ateityje ji bus platinama ir rekonstruojama iš pagrindų.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 3 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNet jei ir nedarys ten niekas piknikų ar kitų parkams būdingų dalykų, smagu būtų turėti dviračių taką apsuptą žalios erdvės. Tikrai bus tų dviratininkų, dar smagiau ten būtų dviračiais važiuot nei Laisvės al. ir šimtą kartų geriau nei ant 3 m aukščio atbrailos į vandenį ties krantine apačioje.“The cavalry ain’t coming. You’ve got to do this yourself.” – Chris Gardner
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John
Argumentų rimtumas ir logika tiesiog veržiasi per kraštus
Bet šiaip aišku biški liūdna. Forume ir šioje temoje visgi lankosi protingesni žmonės, nei vidutiniai Kauno gyventojai. Bet leksika ir argumentai vis dar gūdūs 90ieji.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąO siaurinti ją ir nukreipti eismą per Vytauto pr. ir Kęstučio g. (per tikrąjį centrą) būtų žymiai blogiau...
Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKas toje vietoje buvo prieš sovietinę rekonstrukciją?
Papildomai gan išsami retrospektyva :
Šaltinis: https://ksnelashvili.com/Kaunas-Pedestrian-BridgeMiestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 2 patinka
Comment
-
Realiai, KM prospektu ar kitaip tuomete Pergalės krantine miestas buvo atkirstas nuo upės.
„Vaikai krantinėje“. Kaunas, 1977 m. Romualdo Požerskio fotografija. Šaltinis: http://www.bernardinai.lt/straipsnis...-miestai/63405
Romualdo Požerskio fotografijos. Šaltinis: https://www.atmintiesvietos.lt/lt/ma...o-senamiestis/Paskutinis taisė 99; 2019.12.31, 19:03.Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąNa čia jau geresnis bandymas argumentukti, nei "Kaip visad, vilniečiai geriau žino kokio pločio gatvių reikia Kaunui"
Bet 8 juostos? Really? Ar tikrai Kaunas yra unikalus 300K dydžio miestas pasaulio mastu, kad jam vieninteliam reikalingas toks kilimo takas pačiam centre?
Ir šiaip ten toks kaip tik gaunasi daugiau centro apvažiavimas, o ne tai, kad pati gatvė būtų miesto centre (centrinėm laikyčiau Kęstučio, Laisvės al. ir Donelaičio), Mindaugo krantinė nukrauna srautą nuo tikrojo centro. Ateityje panaikinus tranzitinį transportą per miesto centrą būtų galima kažką daryt, bet nemanau, kad anksčiau 2030m kas nors įvyktų. O tada pagal situaciją žiūrėt ką daryt - ar bulvėm užsodint ar lunaparką padaryt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąAs isivaizduoju Karaliaus Mindaugo prospekta siaurejanti po viena juosta is abieju pusiu ir tampanti bulvaru su per viduri einancia medziu aleja. Kazkas tokio kaip cia:
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąžinoma nereikalingas, pravažiavimui 2+2 pilnai užtektų šiai dienai, pastačius apvažiavimą kita upės puse iki slabotkės per Kėdainių tiltą gal net po vieną juostą parkingui būtų galima užleisti.
Ne visi čia supranta, kad 4+4 prospektas buvo padarytas apie 1985, praėjus vos ne 40 metų ir srautams išaugus 10x siūloma rimtai diskutuoti, kad dalį reiktų užarti ir medžiais apsodinti, o kompensacijai pastatyti apvažiavimą. Gal geriau jau metro į Karmėlavą darom?
Ne visi pastebėjo, kad 1+1 yra skirta parkingui, taigi eismui lieka 3+3. Tokių 3+3 gatvių Kaune vežimais vežk, net miesto tiltas yra 3+3. John, gal pasakysi kuris?
As much power as necessary, as much freedom as possible
- 5 patinka
Comment
-
Susiaurinus KM ir paliekant parkavima isilgai prospekto, kas yra europinis standartas ir graziai atrodo atnaujintose gatvese (pvz.: Donelaicio, Zemaiciu), vistiek butu galima islaikyti 3x3 gatve, bet gerokai jaukesne, modernesne ir nebe autostrada vidury miesto. Liktu vietos ir dviraciu takam, ir medziu alejai.
Juk tas prospektas visai dailus: issilankstes palei Nemuno vingi, aiskiai matomas miesto panoraminese nuotraukose, tik reiketu ji labiau sukulturinti.
- 1 patinka
Comment
Comment