Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl miestas tyžta į šalis, bet darniečiai toliau kovoja su vėjo malūnais, o politikai trina rankas.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      O jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
      Just one more lane bro.
      Iš karto 13+13 kaip Teksase.

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        Jau net nepatogu rašyt, kad tie 20 000 Naujieji Gulbinai sukurs visišką transporto katastrofą Molėtų plento - Geležinio Vilko gatvės atkarpoje.
        Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
        Flickr

        Comment


          Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).
          Paskutinis taisė Laure23; 2025.01.28, 10:21.

          Comment


            Tikrai ne 1G pratęsimas.
            Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

            G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

            Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
              Jeigu. Jeigu atskris maršiečiai ir nuo ten iki stoties nuties teleportacijos tunelį. Manau to tikimybė didesnė, nei metro linijos, kurią mes “statysim”

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Tikrai ne 1G pratęsimas.
                Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

                G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

                Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                Taigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.

                Comment


                  Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                  Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Taigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.
                  Tiek 1G, tiek 2G. Žinant mero hobį tiesti gatves, tai tegu tik daro geriau čia, negu kitur mieste (Išskyrus neįgyvendinamus projektus vakarų–rytų kryptimi). Ir labai, labai tikiuosi, nors nusivilsiu, kad galima pagaliau pradėti daryti tiesioginį kelią daryti tiktai VT ir spec. tarnyboms, kaip Olandijoje, o mašinų srautą palikti ilgesnį aplinkui, o ne VT įkalinimui stovėjimo tose pačiose spūstyse. Pagal plane paskirtą dėmesį rajono integravimui, tai reikia tikėtis, park+ride ir dviračių infra irgi susiplanavo, kol yra tuščių laukų.

                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Tikrai ne 1G pratęsimas. Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius... G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G. Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                  Bet ten gyvenantiems tikrai nereikės nusigauti nei per 3 km nutolusias klinikas, nei keliaujant populiariausiais miesto maršrutais? Gydytojams, slaugytojams ir kitiems ten dirbantiems manai nebus privalumas naujas pigesnis būstas rajone visiškai šalia darbo, kuriantis viso Santariškių pridėtinę vertę?? Manau visas rajonas ten neblogai užsipildys lokaliais darbo kolegomis, Vilniui irgi reikėtų paplanuoti ten rezervinio socialinio ir skiriamo būsto ateičiai, būtent lokalioms reikmėms, kol yra galimybės. Galiausiai tiems patiems minimiems maršrutams turintiems gerokai didesnį startinį-galinį poreikį manai nuo to būtų blogiau, nei žmonės važiuojantys automobiliais?

                  Toks požiūris man labai primena Šiaurės miestelio konversiją, kur viskas galiausiai buvo palikti auto-savieigai kelies dešimtmečiams ir konvertavosi automobilizmu..

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Tikrai ne 1G pratęsimas.
                    Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

                    G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

                    Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                    Ten pratęst 1/2g praverstų vien tam, kad laukuose už miško turint normaliai vietos padaryt padorų VT mazgą. Tiek vairuotojų poilsiui, tiek privežamiesiems maršrutams iš visų kalabybiškių, tiek realią P+R aikštelę.

                    Aišku tie G neturi važinėt po, pavadinkim, Gulbinėlių pievą. Tik atvažiuot iki jos krašto.

                    Comment


                      Helsinkio g. pajungimas į Talino g. baigtas:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135424.jpg
Views:	393
Size:	908,0 kB
ID:	2180205
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135344.jpg
Views:	394
Size:	985,6 kB
ID:	2180206

                      Šaligatvis kažkoks įstryžo peraukštėjimo:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135313.jpg
Views:	403
Size:	1,11 MB
ID:	2180207
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135238.jpg
Views:	395
Size:	959,3 kB
ID:	2180208
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135107.jpg
Views:	392
Size:	771,0 kB
ID:	2180209
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        2025 metai, bet nauja gatvė atrodo kaip amžiaus pradžioje rengtų projektų, dviračių takas pamirštas, įvažiavimas nuleistas, dangos kaip sovietmečiu, atitvarai ir tvoros.

                        Progresuojame

                        Comment


                          Jeigu kam kyls klausimų, kaip turėtų atrodyti tokio lygio, t. y. gatvė jungianti rajonus arba kitaip C kategorijos gatvė, palieku čia: https://maps.app.goo.gl/HAhoJkvScpfYvCEF7

                          Comment


                            Tikrai baisu. Ir kiek metų reikėjo laukti tokios atgrasios nesąmonės...

                            Comment


                              Belieka pasidžiaugti kad neuždėjo salotinių skydų ties perėjom.

                              Comment


                                Apželdins, sulapos viskas, atrodys daugmaž

                                Comment


                                  O pati Talino g. liko nesutvarkyta. Be šaligatvių, be dviračių takų, su purvynais, kuriuos išrausia aplinkiniai gyventojai su savo automobiliais. Tai nelabai bus geriau, kai sulapos.
                                  Lietuva visiems.

                                  Comment


                                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                    O jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
                                    Just one more lane bro.
                                    Šis forumas į ką pavirto? Į nemąstančių trolių fabriką? Ir čia viskas ką sugeba dalis šio forumo ''išmąstyti''? Matai, gi jei arogantiškai numeti strawman, tai lygtais tai viską paaiškina ir taip toliau... Na, solidus lygis, solidus... Tavęs neklausiu kaip siūlytum spręsti situaciją, nes ne to čia forume esi.



                                    Beje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?

                                    Platesnis kontekstas toks:

                                    1. Mano atvaizduotoje atkarpoje yra butelio kaklelis ir disfunkcinė atkarpa, kurios disfunkcija tik gilės augant eismui (nes miestas augs): iš miesto pusės yra GV, kuri yra greito eismo gatvė ir joje neturi būti eismo susikirtimo viename lygyje, joje numatoma statyti viaduką ties Mokslininkų gatve, kur jis jau seniai turėjo stovėti. Kitame kaklelio gale yra Utenos plentas, kuris pradžioje nuo miesto turi keletą dviejų lygio sankryžų (ruožai pažymėti geltonai):

                                    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	40,6 kB ID:	2180691

                                    2. Norit jūs to ar nenorit - dešinėje kur Mažieji Gulbinai ir aplinkinės teritorijos (abipus Utenos plento) bus užstatytos gausiai - kaip jau ir rodo pranešimas apie didelio mąsto statybas. Tai tik pradžia. Kaip susisiekimą spręstumėte visiems numatomiems gyventojams?

                                    3. Kaip pėsčiųjų susisiekimas tarp skirtingų greito eismo gatvės pusių? Manau, kad geriausia kad jis būtų nepertraukiamas - tai yra ne šviesoforai, o pvz požeminės perėjos, kad galėtum tiek praeiti, tiek pravažiuoti ratinėmis priemonėmis be stabdymų ir be kažkokių laipiojimų laiptais ir tt.. Požeminės pranašumas dar ir tas, kad jos beveik neveikia atmosferos poveikis tai reiškia kad ir remontų bus n kartų mažiau, tuo tarpu pėsčiųjų viadukus kai reikės remontuoti tai reikės dažnai ir nemažai lėšų.
                                    Požeminių perėjų reikia ir VT keliaujantiems.

                                    4. Nesiūlau didinti juostų kiekio.

                                    5. Viršutinio mano siūlomo viaduko ateityje reikėtų ir galimam šiauriniam VIlniaus apvažiavimui (kuris beje nuimtų ir tranzitą per Riešę):

                                    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	61,0 kB ID:	2180692

                                    6. Jei jūs manote, kad viską išspręs tramvajus, tai esu tikras kad to neužteks. Net jei jis ir būtų (kam aš pritariu) tai jis vis tiek nepadarys taip, kad masiškai žmonės atsisakys automobilių gyvendami tokioje vietoje. Taipogi lieka eismo Vilnius-Utena kiekis, ir tt..


                                    O kitų paklausiu - ką jūs siūlytumėte daryti?
                                    Paskutinis taisė spekas; Vakar, 20:30.

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą

                                      Šis forumas į ką pavirto? Į nemąstančių trolių fabriką? Ir čia viskas ką sugeba dalis šio forumo ''išmąstyti''? Matai, gi jei arogantiškai numeti strawman, tai lygtais tai viską paaiškina ir taip toliau... Na, solidus lygis, solidus... Tavęs neklausiu kaip siūlytum spręsti situaciją, nes ne to čia forume esi.
                                      Kad ir neklausi, atsakysiu labai paprastai - dviejų lygių sankryžos tik gilins problemą, nes kamštį perkels tolyn į centrą. Jei problemą spręsim tokiais metodais labai greitai prieisim prie GV tunelio platinimo ir ketvirto lygio ties Savanorių žiedu. Beje, net ir po šių veiksmų toliau nesuprasim, kodėl viskas stovi.

                                      Sprendimas yra - viešojo transporto plėtra. Pradžioje - tikrą pirmumą turintis VT, pagrindiniuose maršrutuose visur važiuojantis atskirtomis A juostomis ir tikros P+R aikštelės visiems suburbams + realūs automobilių mokesčiai. Vėliau tramvajus, metro, you name it.
                                      Kai visi Pasienio Terasų ir kitų kalabybiškių gyventojai stovės valandą kamštyje ir matys pro šalį švilpiantį autobusą/tramvajų, kuris iki centro nuveža per 15 minučių, anksčiau ar vėliau susimąstys arba apie persėdimą į VT, arba apie persikraustymą į miestą. Tiek vienas tiek kitas variantas būtų daug geresnis.

                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      Beje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?
                                      Na, tavo „analizės“ baigiasi eiliniu postu iš just one more lane bro serijos. Po to neri į krūmus ir nurimus diskusijai vėl išlendi su genialiais pasiūlymais išspręsti visas bėdas pastačius kelis viadukus.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X