Vėl miestas tyžta į šalis, bet darniečiai toliau kovoja su vėjo malūnais, o politikai trina rankas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
Just one more lane bro.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJau net nepatogu rašyt, kad tie 20 000 Naujieji Gulbinai sukurs visišką transporto katastrofą Molėtų plento - Geležinio Vilko gatvės atkarpoje.
Comment
-
Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).Paskutinis taisė Laure23; 2025.01.28, 10:21.
- 5 patinka
Comment
-
Tikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas. Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius... G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G. Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Toks požiūris man labai primena Šiaurės miestelio konversiją, kur viskas galiausiai buvo palikti auto-savieigai kelies dešimtmečiams ir konvertavosi automobilizmu..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Aišku tie G neturi važinėt po, pavadinkim, Gulbinėlių pievą. Tik atvažiuot iki jos krašto.
Comment
-
Jeigu kam kyls klausimų, kaip turėtų atrodyti tokio lygio, t. y. gatvė jungianti rajonus arba kitaip C kategorijos gatvė, palieku čia: https://maps.app.goo.gl/HAhoJkvScpfYvCEF7
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
Just one more lane bro.
Beje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?
Platesnis kontekstas toks:
1. Mano atvaizduotoje atkarpoje yra butelio kaklelis ir disfunkcinė atkarpa, kurios disfunkcija tik gilės augant eismui (nes miestas augs): iš miesto pusės yra GV, kuri yra greito eismo gatvė ir joje neturi būti eismo susikirtimo viename lygyje, joje numatoma statyti viaduką ties Mokslininkų gatve, kur jis jau seniai turėjo stovėti. Kitame kaklelio gale yra Utenos plentas, kuris pradžioje nuo miesto turi keletą dviejų lygio sankryžų (ruožai pažymėti geltonai):
2. Norit jūs to ar nenorit - dešinėje kur Mažieji Gulbinai ir aplinkinės teritorijos (abipus Utenos plento) bus užstatytos gausiai - kaip jau ir rodo pranešimas apie didelio mąsto statybas. Tai tik pradžia. Kaip susisiekimą spręstumėte visiems numatomiems gyventojams?
3. Kaip pėsčiųjų susisiekimas tarp skirtingų greito eismo gatvės pusių? Manau, kad geriausia kad jis būtų nepertraukiamas - tai yra ne šviesoforai, o pvz požeminės perėjos, kad galėtum tiek praeiti, tiek pravažiuoti ratinėmis priemonėmis be stabdymų ir be kažkokių laipiojimų laiptais ir tt.. Požeminės pranašumas dar ir tas, kad jos beveik neveikia atmosferos poveikis tai reiškia kad ir remontų bus n kartų mažiau, tuo tarpu pėsčiųjų viadukus kai reikės remontuoti tai reikės dažnai ir nemažai lėšų.
Požeminių perėjų reikia ir VT keliaujantiems.
4. Nesiūlau didinti juostų kiekio.
5. Viršutinio mano siūlomo viaduko ateityje reikėtų ir galimam šiauriniam VIlniaus apvažiavimui (kuris beje nuimtų ir tranzitą per Riešę):
6. Jei jūs manote, kad viską išspręs tramvajus, tai esu tikras kad to neužteks. Net jei jis ir būtų (kam aš pritariu) tai jis vis tiek nepadarys taip, kad masiškai žmonės atsisakys automobilių gyvendami tokioje vietoje. Taipogi lieka eismo Vilnius-Utena kiekis, ir tt..
O kitų paklausiu - ką jūs siūlytumėte daryti?Paskutinis taisė spekas; Vakar, 20:30.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimą
Šis forumas į ką pavirto? Į nemąstančių trolių fabriką? Ir čia viskas ką sugeba dalis šio forumo ''išmąstyti''? Matai, gi jei arogantiškai numeti strawman, tai lygtais tai viską paaiškina ir taip toliau... Na, solidus lygis, solidus... Tavęs neklausiu kaip siūlytum spręsti situaciją, nes ne to čia forume esi.
Sprendimas yra - viešojo transporto plėtra. Pradžioje - tikrą pirmumą turintis VT, pagrindiniuose maršrutuose visur važiuojantis atskirtomis A juostomis ir tikros P+R aikštelės visiems suburbams + realūs automobilių mokesčiai. Vėliau tramvajus, metro, you name it.
Kai visi Pasienio Terasų ir kitų kalabybiškių gyventojai stovės valandą kamštyje ir matys pro šalį švilpiantį autobusą/tramvajų, kuris iki centro nuveža per 15 minučių, anksčiau ar vėliau susimąstys arba apie persėdimą į VT, arba apie persikraustymą į miestą. Tiek vienas tiek kitas variantas būtų daug geresnis.
Parašė spekas Rodyti pranešimąBeje, ar aš vienas stengiuosi žiūrėti į platesnį kontekstą, ar čia dalies forumo ''analizė'' užsibaigia trolinimu, loginėmis klaidomis, klišėmis, konteksto nematymu, negalvojimu į ateitį?
- 7 patinka
Comment
Comment