Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vėl miestas tyžta į šalis, bet darniečiai toliau kovoja su vėjo malūnais, o politikai trina rankas.

    Comment


      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
      O jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
      Just one more lane bro.
      Iš karto 13+13 kaip Teksase.

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
        Jau net nepatogu rašyt, kad tie 20 000 Naujieji Gulbinai sukurs visišką transporto katastrofą Molėtų plento - Geležinio Vilko gatvės atkarpoje.
        Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
        Flickr

        Comment


          Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).
          Paskutinis taisė Laure23; 2025.01.28, 10:21.

          Comment


            Tikrai ne 1G pratęsimas.
            Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

            G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

            Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.

            Comment


              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

              Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
              Jeigu. Jeigu atskris maršiečiai ir nuo ten iki stoties nuties teleportacijos tunelį. Manau to tikimybė didesnė, nei metro linijos, kurią mes “statysim”

              Comment


                Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                Tikrai ne 1G pratęsimas.
                Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

                G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

                Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                Taigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.

                Comment


                  Parašė Laure23 Rodyti pranešimą
                  Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).
                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                  Taigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.
                  Tiek 1G, tiek 2G. Žinant mero hobį tiesti gatves, tai tegu tik daro geriau čia, negu kitur mieste (Išskyrus neįgyvendinamus projektus vakarų–rytų kryptimi). Ir labai, labai tikiuosi, nors nusivilsiu, kad galima pagaliau pradėti daryti tiesioginį kelią daryti tiktai VT ir spec. tarnyboms, kaip Olandijoje, o mašinų srautą palikti ilgesnį aplinkui, o ne VT įkalinimui stovėjimo tose pačiose spūstyse. Pagal plane paskirtą dėmesį rajono integravimui, tai reikia tikėtis, park+ride ir dviračių infra irgi susiplanavo, kol yra tuščių laukų.

                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                  Tikrai ne 1G pratęsimas. Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius... G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G. Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                  Bet ten gyvenantiems tikrai nereikės nusigauti nei per 3 km nutolusias klinikas, nei keliaujant populiariausiais miesto maršrutais? Gydytojams, slaugytojams ir kitiems ten dirbantiems manai nebus privalumas naujas pigesnis būstas rajone visiškai šalia darbo, kuriantis viso Santariškių pridėtinę vertę?? Manau visas rajonas ten neblogai užsipildys lokaliais darbo kolegomis, Vilniui irgi reikėtų paplanuoti ten rezervinio socialinio ir skiriamo būsto ateičiai, būtent lokalioms reikmėms, kol yra galimybės. Galiausiai tiems patiems minimiems maršrutams turintiems gerokai didesnį startinį-galinį poreikį manai nuo to būtų blogiau, nei žmonės važiuojantys automobiliais?

                  Toks požiūris man labai primena Šiaurės miestelio konversiją, kur viskas galiausiai buvo palikti auto-savieigai kelies dešimtmečiams ir konvertavosi automobilizmu..

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Tikrai ne 1G pratęsimas.
                    Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...

                    G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.

                    Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
                    Ten pratęst 1/2g praverstų vien tam, kad laukuose už miško turint normaliai vietos padaryt padorų VT mazgą. Tiek vairuotojų poilsiui, tiek privežamiesiems maršrutams iš visų kalabybiškių, tiek realią P+R aikštelę.

                    Aišku tie G neturi važinėt po, pavadinkim, Gulbinėlių pievą. Tik atvažiuot iki jos krašto.

                    Comment


                      Helsinkio g. pajungimas į Talino g. baigtas:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135424.jpg
Views:	98
Size:	908,0 kB
ID:	2180205
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135344.jpg
Views:	98
Size:	985,6 kB
ID:	2180206

                      Šaligatvis kažkoks įstryžo peraukštėjimo:
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135313.jpg
Views:	98
Size:	1,11 MB
ID:	2180207
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135238.jpg
Views:	98
Size:	959,3 kB
ID:	2180208
                      Click image for larger version

Name:	IMG_20250130_135107.jpg
Views:	97
Size:	771,0 kB
ID:	2180209
                      ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                      Comment


                        2025 metai, bet nauja gatvė atrodo kaip amžiaus pradžioje rengtų projektų, dviračių takas pamirštas, įvažiavimas nuleistas, dangos kaip sovietmečiu, atitvarai ir tvoros.

                        Progresuojame

                        Comment


                          Jeigu kam kyls klausimų, kaip turėtų atrodyti tokio lygio, t. y. gatvė jungianti rajonus arba kitaip C kategorijos gatvė, palieku čia: https://maps.app.goo.gl/HAhoJkvScpfYvCEF7

                          Comment

                          Working...
                          X