Vėl miestas tyžta į šalis, bet darniečiai toliau kovoja su vėjo malūnais, o politikai trina rankas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąO jei dar visą plentą padarytų 3+3 arba 4+4, išvis kamščių nebeliktų.
Just one more lane bro.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąJau net nepatogu rašyt, kad tie 20 000 Naujieji Gulbinai sukurs visišką transporto katastrofą Molėtų plento - Geležinio Vilko gatvės atkarpoje.
Comment
-
Tik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).Paskutinis taisė Laure23; 2025.01.28, 10:21.
- 5 patinka
Comment
-
Tikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jeigu pratęs Santariškių g. iki gulbinų, kaip BP numatyta ir 1G autobusą (gal ateityje ir tramvajaus liniją), tuomet jokios transporto katastrofos nebus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Comment
-
Parašė Laure23 Rodyti pranešimąTik su 4x4 dabartinę Santariškių gatve, patampančia miško keliuku ir žvyrkeliu, galima pravažiuoti - tikrai asfaltas + 1G maršruto pratęsimas yra minimalus lūkestis tiems, kas ten norės kraustytis (Dangeručio jau aktyviai užstatoma, Citify galybė projektų aplinkui).Parašė Sula Rodyti pranešimąTaigi planuoja 7000 naujų butų, tai maždaug 20 tūkst. gyv. palyginti kompaktiškoje teritorijoje, priedo - bent keli tūkstančiai "senesnių" kaimyninių gyventojų.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas. Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius... G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G. Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Toks požiūris man labai primena Šiaurės miestelio konversiją, kur viskas galiausiai buvo palikti auto-savieigai kelies dešimtmečiams ir konvertavosi automobilizmu..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąTikrai ne 1G pratęsimas.
Tam yra privežamieji maršrutai per sodus sodelius...
G neturi važiuoti per žemo tankio rajonus. 130 ha ir 30 000 gyv. yra OK. Pvz. Karoliniškės - iš bet kurio taško netoli iki VVT stotelės Laisvės pr. su 2G.
Bet ne dvigubai mažiau gyventojų išmėtant per keturiskart didesnį plotą. Nes nebus keleivių ir finale mažins 1G važiavimo dažnį, kas pakenks Baltupiams ir Šnipiškėms.
Aišku tie G neturi važinėt po, pavadinkim, Gulbinėlių pievą. Tik atvažiuot iki jos krašto.
Comment
-
Jeigu kam kyls klausimų, kaip turėtų atrodyti tokio lygio, t. y. gatvė jungianti rajonus arba kitaip C kategorijos gatvė, palieku čia: https://maps.app.goo.gl/HAhoJkvScpfYvCEF7
- 3 patinka
Comment
Comment