Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?

    Comment


      Parašė Kecal Rodyti pranešimą
      Pasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?
      Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
      Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.

      Comment


        Parašė Sula Rodyti pranešimą

        Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
        Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
        Labai geras maršrutas būtų, tie visi kalnėnų, nemėžio, riešės, gulbinų, baltupių gyventojai galėtų greitai nuvažiuoti iki centro, nes dabar alternatyva VT siauromis gatvelėmis ir dar su persėdimais. Bet kol VT nėra prioritetas kaip greito ir patogaus transporto (o tik alternatyva automobilio, kas neišgali), tai neturėsim nei tramvajaus nei realiai greitųjų autobusų.
        Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.04, 10:38.
        Flickr

        Comment


          Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
          Jau matau kaip Romas sproginėja
          Apykvailis bandymas įžeidinėti.
          Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Apykvailis bandymas įžeidinėti.
            Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
            Buvau vakare, nusprendžiau daugiau taip nedaryti. Srautas sumažėjo 1 automobiliu.

            Comment


              Parašė Sula Rodyti pranešimą

              Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
              Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
              Jeigu Vilniaus m vadų smegenų tankis būtų kiek didesnis, paleistų. Su sustojimu centriniame terminale, kur kertasi pagrindiniai šiaurė-pietūs ir rytai-vakarai maršrutai. Ai, tokio nėra? Na tai dėl tankio.

              Comment


                GV - Mokslininkų sankryža turi būti dviejų lygių. Mokslininkų g iki M Lietuvio turi būti 4 juostų.

                Comment


                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                  Apykvailis bandymas įžeidinėti.
                  Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
                  Nenorėjau įžeisti. Atsiprašau jei įžeidžiau.
                  Važinėjau anksčiau per ten, bet paskutiniu metu piko valandomis ten per dideli kamščiai. Kadangi atvažiuoju nuo Molėtų į G. Vilko gatvę, tai galvoju, kad siaura Mokslininkų g. yra gerai, nes kitaip man užkištų GV. Visur neišplatinsi, arba vis reiks paplatinti papildomai.

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    GV - Mokslininkų sankryža turi būti dviejų lygių. Mokslininkų g iki M Lietuvio turi būti 4 juostų.
                    ML gatvė beabejo turi būti 4 juostų, nes tai tranzitinė gatvė, praktiškai šiaurinis aplinkkelis, bet iš dviejų lygio GV-Mokslininkų sankryžos mažai naudos, tik srautai nusikels prie kitų šviesoforų. Max ko užtektų, tai pvz. dviejų juostų į kairę į tą pačią Mokslininkų g.
                    Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.
                    Flickr

                    Comment


                      Situaciją žiauriai pablogino asfaltas per mišką. Srautai kelis kartus išaugo. Toks sprendimas buvo, sakyčiau trumparegiškas.

                      Comment


                        Ne vietinis, bet suabejočiau - piko metu atvažiavęs naujas vairuotojas ir pastovėjęs prie sankryžos vos ne valandą, tikrai antrą kartą nebevažiuos. O ne piko metu pats pravažiuoju tuo nauju asfaltu - viskas gerai.

                        Comment


                          Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                          Situaciją žiauriai pablogino asfaltas per mišką. Srautai kelis kartus išaugo. Toks sprendimas buvo, sakyčiau trumparegiškas.
                          Reiškia srautai sumažėjo kažkur kitur, pvz. nebereikia važiuoti ratais pro Ateities gatvę.
                          Flickr

                          Comment


                            Sumažėjo kur buvo infrastruktūra, o padidėjo, kur nėra normalios infrastruktūros. Įdomu, kaip situacija su papildomu dešiniu posūkiu į GV. Pristatymas, berods, prieš du metus buvo. Šiaip, manau, visiškas kolapsas laukia, kai atsidarys naujas BODo pastatas.

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              ML gatvė beabejo turi būti 4 juostų, nes tai tranzitinė gatvė, praktiškai šiaurinis aplinkkelis, bet iš dviejų lygio GV-Mokslininkų sankryžos mažai naudos, tik srautai nusikels prie kitų šviesoforų. Max ko užtektų, tai pvz. dviejų juostų į kairę į tą pačią Mokslininkų g.
                              Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.
                              Argumente yra daug tiesos, bet ne visai teisingi palyginimai.
                              GV yra A kategorijos gatvė. Tokia ji ir turi būti išlaikoma ir iki galo paversta į greito eismo gatvę. Be to, Mokslininkų-GV sankryža bus dalis savotiško miesto aplinkkelio. Plius, šalia yra tokie objektai kaip ligoninė į kurią reikia organizuoti kuo greitesnį patekimą. Taip pat nusimato aplinkinių teritorijų plėtra. Kad srautai nusikels - tai ir gerai, nes tada transportas jei blokuos tai blokuos nebe greito susisiekimo gatvę, o bus kažkur kitur.

                              Tuo tarpu Žalgirio - Rinktinės g. sankryža nėra A kategorijos ir tokios sankryžos ir tokiose vietose jokiu būdu nereikia, kad būtų viadukinės.

                              Comment


                                Kaip ir GV turi būti padaryta nepertraukiamo eismo Ukmergės-GV-Žalgirio sankryžoje.

                                Taip pat viadukas ar tunelis per GV turi būti kur ją kirs Šiaurinė.

                                Comment


                                  Užbaigus šiaurinį aplinkkelį būtų galima atsisakyti A kategorijos greitkelio miesto viduje.

                                  Comment


                                    O jei padaryti kažkaip taip?

                                    Click image for larger version

Name:	Ideja Antakalnio ziedui ties Nemencines g.JPG
Views:	861
Size:	253,7 kB
ID:	2050711

                                    Comment


                                      Tas Antakalnio transporto mazgas atrodo kaip iš 1990, gal net blogiau. Kokiu idiotu meru reikia būti nieko ten nedarant ir deginant pinigus Saulėtekio alėjos “humanizavimui”.

                                      Comment


                                        Penktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.

                                        Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
                                        Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.

                                        Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.

                                        LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.

                                        Delfi.lt 2023,05
                                        Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
                                        Tai, su kuo pastaruoju metu tenka susidurti Vilniaus pakraštyje įsikūrusios Riešės gyventojams, jie vadina košmaru, mat kelionės miesto link pailgėjo daugiau nei dvigubai, o spūstyse rytais tenka stovėti dar tada, kai įprastai mieste būna pakankamai ramu.(...)

                                        Lietuvos automobilių kelių direkcija, Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas paaiškino, kad minima A14 kelio (Molėtų plento) ir Molėtų g. sankryža, vykdant jos kapitalinį remontą, pagal pasirašytą bendradarbiavimo sutartį su privačiu investuotoju, iš trišalės buvo pertvarkyta į keturšalę sankryžą.
                                        „Įgyvendinant projektą jau yra arba dar bus pakeista beveik visa esama šviesoforų posto įranga: šviesoforai, naujos kartos eismo srautų jutikliai ir panašiai. Nauji šviesoforai įrengti tiek A14 kelyje, tiek Molėtų gatvėje, tiek naujoje Dangėručio gatvės jungtyje. Šviesoforų išdėstymas suprojektuotas ir bus įrengtas pagal šiuo metu galiojančius teisės aktų reikalavimus bei privalomus eismo saugumo principus“, – aiškino S. Jansonas. Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų į
                                        Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų įgyvendinimo, o prašyme išdėstė kelias užklausas.

                                        Viena jų – dėl papildomos informacinės lentelės (statybos darbų metu) sankryžoje, išsukant iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi, pakabinimo. Anot jo, lentelė informuotų vairuotojus apie galimybę sukti į dešinę tuo metu, kai dega pagrindinis žalias šviesoforo signalas.
                                        Antra užklausa – dėl posūkio iš Molėtų plento į Molėtų gatvę. „Kelių direkcija šiuo klausimu taip pat kreipėsi į rangovą dėl galimybės pakeisti esamus eismo reguliavimo nustatymus, koordinuojant su Kelių direkcijos specialistais. Tik rangovui užbaigus statybos darbus bus galima užtikrinti maksimaliai galimą šviesoforinės sankryžos laidumą. Tuo metu vairuotojų prašome kantrybės ir supratingumo. Statybos darbus pilnai planuojama pabaigti 2023 m. birželį. Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu, statybvietė, priėmimo ir perdavimo aktu yra perduota rangovui ir jis yra pilnai atsakingas už šią sankryžą ir eismo organizavimą darbų metu“, – nurodė S. Jansonas.

                                        https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...trybe-93396155

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Penktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.

                                          Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
                                          Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.

                                          Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.

                                          LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.

                                          Delfi.lt 2023,05
                                          Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
                                          Kamštis iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi yra niekas. Ten paliko pėsčiųjų perėją pagreitėjimo juostoje. Negana to, vairuotojams nesimato kokia šviesoforo šviesa dega pėstiesiems. Pėsčiųjų ten dabar bus daug. Labai pavojinga vieta jiems, nors, turbūt, vsio zakono.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X