Reikėtu pagaliau pabaigti statyti ozo gatvę (ji turėjo eiti iki aplinkelio).
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Aš dar turiu minty, kad galbūt vertėtų ir likusias vieno lygio sankryžas ir perėjas padaryti dviejų lygių. Bet tai, manau, ne prioritetiniai darbai. Prioritetas - Mykolo Lietuvio, Šiaurinė, dviejų lygių sankryža ties Gariūnais ir galbūt pėsčiųjų viadukas ties GV ir Didlaukio sankryža. Gal ką praleidau.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąĮrenginėja apšvietimą Žaliųjų ežerų gatvėj nuo Verkių rūmų iki Balsių. Tiksliau dvi seniau neapšviestas apkarpas miške. Visai malonu, kad į kaimą bus keli kilometrai apšviesto kelio per mišką. Įdomu kiek kilovatų išbrangusios elektros bus prisukta per žiemą.
- 1 patinka
Comment
-
Maumedžių gatvės dalies tarp Braškių g. ir Rugių g. rekonstravimo ir viešosios erdvės abipus Maumedžių g. sutvarkymo projekto projektinių pasiūlymų pristatymas
Projekto vieta iš www.mapy.cz
Gatvės schema
Projktiniai pasiūlymai
Projekte numatoma įrengti 5,50 m pločio gatvės važiuojamąją dalį. Iš abiejų gatvės pusių bus įrengiami šaligatviai. Šaligatvių plotis numatomas 2,25 m. Šaligatvio danga bus įrengiama iš betoninių plytelių. Atsižvelgiant į esamus tinklus bei želdinius, bus įrengiamos automobilių stovėjimo vietos.
Ties stovėjimo vietomis yra numatomas 0,50 m pločio techninis šaligatvis bei 1,50 m pločio jungtys, kurios sujungs šaligatvius taip užtikrinant sklandų pėsčiųjų judėjimą. Avižų, Miežių, Braškių bei Rugių gatvių susikirtimuose važiuojamoji dalis yra susiaurinama iki 5,50 m, šios dvejos sankryžos yra pertvarkomos į iškiliąsias.
https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...u-pristatymas/
- 1 patinka
Comment
-
Eilinis beprasmis pinigų mėtymas menkaverčiam projektams kurie nieko nesprendžia iš esmės. Kiek dieną per 1 val ten pravažiuoja? Gal 40 auto? ir?Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Oi, o kiek pėsčiųjų praeina? Tarytum nebūtų šaligatvių kaip Taurupės ar M.Lietuvio. BullshitNepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 2 patinka
Comment
-
Maumedžių gatvė, kurią artimoje ateityje numatoma "rekonstruoti":
- įrengti parkavimo kišenes (gal ir reikia, bet tokių kur tilptų mašinos, o ne tos parkavimo parodijos, kuri yra suplanuota
- iki 2,25 m pločio patinti šaligatvius (neaišku, kam to reikia, nes esamų dviejų šaligatvių abiejose pusėse užtenka su kaupu)
- susiaurinti abi sankryžas (čia tai absurdiškas pinigų švaistymas, nes ir tap greitis vos sieka 20 km.h).
- Ir visas šitas grožis bus apkaišytas vienamečiais stagarais, kurie biuroktratine kalba vadinami "dekoratyvinias želdynais".
Foto 2022.12
Maumedoų g. žiūrint iš pietų
Tolumoje matossi atvažiuojanti mašina, kurios teko palaukti platesnėje vietoje prasilenkimui
Maumedžių - Braškių - Avižų g. sankryža
- 1 patinka
Comment
-
Bus dar vienas eilinis beprasmis pinigų mėtymas. Nei ten kas nors laksto, nei buvo kokių nors įvykių manau. O elementariai jungčiai iš Ateities į GV centro kryptimi šalia kamino aišku pinigų nėra. Būtų tikrai reali nauda nuimant didelę dalį kamščio Ateities ties moki veži. Vietos tam sočiai, tik smegenų VMSA nėra.
https://www.google.com/maps/@54.7362...7i13312!8i6656Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 8 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš turiu nupjautą, kad ir gaisrinės arba autobusai nebegalės prasilenkti toje gatvėje. Nekalbant apie tai, kas bus, jei kokia nors fūra turės apsisukti
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nesuprantu iš kur ta nuojauta gimsta. Juk gatvė bus PLATINAMA nuo esamų 4 metrų (jei nors tiek lieka nuo priparkuoto automobilio iki bordiūro) iki 5,5 metro.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai taip išeina, kad Romas bando mus apgauti ir gatvė nebus siaurinama?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad Romas bando mus apgauti ir gatvė nebus siaurinama?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAš turiu nupjautą, kad ir gaisrinės arba autobusai nebegalės prasilenkti toje gatvėje. Nekalbant apie tai, kas bus, jei kokia nors fūra turės apsisukti
- 1 patinka
Comment
-
Mokslinikų gatvė yra vis didėjanti miesto gėda. Pristatyta mokslo insttiutų, gyvenamųjų namų ir komercijos centrų, padaugėjo gyvenvtojų priremisčiuose tarp Visorių, Bajorų ir Bukiškių.
Atsirado Mykolo Leituvio gatvė - jungtis su Vakariniu aplinkkeliu ir Ukmergės plentu.
Tuo tarpu Mokslininkų gatvė liko tokai pati kaip ir kokiais 2008 metais.
Paradoksas tas, nereikia didelio mokslo nustatyti , kad Visorių "mokslo slėnis" nepasirūpina savimi, kad gatvių pralaidumas attiktų didiėjančius srautus srautus. Ačiū savivaldybei, kad bent palopė Mokslininkų gatvę ir ten neliko pusmetrio pločio duobių aštiriais kraštais
Labai charaktetingas VMS atstovo atsakymas rodantis visišką savivaildybės neįgalumą ir nenorą ką nors daryti,
Jei toje teritorijoje dalinami statybų laidimai į kairę ir dešinę, tai savivaldybė galėtų bent minimaliai pasirūpinti Mokslininkų gatvės ir sankryžos su Geležinio Vilko gatver pralaidumu gal būtų
Toks sąmonės srauto su pasakomis apie šviesoforus ir pakartotais palyginimais su Gariūnų - Paneriškių gatvės sankryža buvo pascituotas beveik ištisai.
Nors vietoj tų pasakų apie sekundes (kai stovėti kamštyje tne tenka gana ilgai) būtų užtekę vienso sakinio: Deja, pastebimų pokyčių didinant sankryžos pralaidumą, nebus.
Delfi.lt 2023.05.
Spūstys siauroje gatvėje – vienos didžiausių mieste, bet savivaldybė rekonstrukcijos nė neplanuoja
Kiekvieną dieną judėjimas Mokslininkų gatve tampa tikrų tikriausiu kantrybės išbandymu, mat dar nė neprasidėjus piko valandoms, čia ima formuotis spūstys, o transporto eilės nusidriekia tokios, jog tenka laukti nuo kelių dešimčių minučių iki valandos ar dar ilgiau.
Moteris teigė, kad čia gyvenantys vilniečiai jau neapsikentė nuolatinių spūsčių ir kreipėsi į Vilniaus miesto savivaldybę, tačiau gautas atsakymas tik pakurstė gyventojų susierzinimą
„Atsakyme teigiama, kad duomenų apie tai, kada bus vykdoma Mokslininkų gatvės rekonstrukcija, savivaldybė neturi ir nė negali gyventojų informuoti, kada ši problema bus pradėta spręsti. Atsakyme tik nurodoma, kad šiems darbams prireiks viešojo konkurso, tačiau 2023-ųjų konkursų plane tokio objekto nėra“, – komentavo gyventoja.
(...)
. Gyventojai taip pat baiminasi, kad ateityje situacija tik blogės, mat šalia Mokslininkų ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos jau statomas naujas verslo centras, tad čia įsikėlus verslams gatvės užimtumas tik dar labiau didės.
Vilniaus miesto savivaldybės Rinkodaros ir komunikacijos skyriaus Visuomenės informavimo specialistas Irmantas Kuzas teigė, kad iš tiesų Molėtų pl.–Geležinio Vilko g.–Mokslininkų g. sankryža yra viena iš labiausiai apkrautų miesto sankryžų.
„Molėtų pl.–Skersinės g, Molėtų pl.–Santaros g., Molėtų pl.–Mokslininkų g. –Geležinio-Vilko g. sankryžos tarpusavyje sukoordinuotos. Rytinio bei vakarinio piko metu jos veikia didžiausiu mieste taikomu ciklo laiku – jis yra 180 sekundžių. Toks darbo režimas taip pat taikomas ir Gariūnų–Paneriškių g. sankryžoje“, – komentavo savivaldybės atstovas.
I Kuzas nurodė, kad toks ilgas darbo režimo ciklo laikas reiškia, kad kiekviena sankryžos šviesoforų valdoma kryptimi, kurioje žalias signalas įsijungia kas 3 min. per gatvę norintiems eiti pėstiesiems žalio signalo gali tekti palaukti iki 3 min. „Ilginti ciklo laiko dėl sankryžos pralaidumo padidinimo negalima, nes, remiantis atliktais stebėjimais ir moksliniais tyrimais, ciklo laiką ilginant daugiau nei 180 sekundžių, sankryžos pralaidumo efektyvumas nedidėja. Dėl ilgos žalios signalo trukmės didėja transporto priemonių greitis ir atstumas tarp automobilių, vadinasi, žalias signalas išnaudojamas neefektyviai. Tai ypač gerai matoma Gariūnų–Paneriškių g. sankryžoje. Be to, ilginant ciklo laiką, didėja ir pėsčiųjų laukimas, todėl jie provokuojami eiti per raudoną signalą“, – aiškino I. Kuzas.
Savivaldybės atstovas teigė, kad šiuo metu sankryžoje ruošiamasi įdiegti papildomas saugumo priemones – įrengti papildomą apsaugotą kairįjį posūkį iš Mokslininkų g. į Molėtų pl. „Dėl apsaugoto kairiojo posūkio įrengimo bus atliekami sankryžos darbo režimų kalibravimo darbai, taip pat bus atlikta kiekvienos krypties žalio signalo trukmės korekcija. Deja, pastebimų pokyčių didinant sankryžos pralaidumą, nebus. Sankryžos apkrovimas ir žalio signalo trukmė (ypač piko metu) pasiekė savo maksimumą Palyginimui pavyzdys: žalio signalo trukmė rytinio piko metu Molėtų pl. svyruoja 68–78 s, tuo tarpu Mokslininkų g. yra galimybė išvažiuoti į dešinę į Geležinio Vilko g. du kartus per ciklą, per žalią signalą – 30 s ir per papildomą sekciją – 36 s, bendrai – 66 s. Vakarinio piko metu dėl ypač didelio transporto srauto Geležinio Vilko g. tiesiai ir į kairę (49 s), Mokslininkų g. skiriamos 57 s žalio signalo. Apibendrinant, Mokslininkų g. skiriamas didelis dėmesys ir žalio signalo trukmė yra tikrai didelė lyginant su pagrindinės gatvės žalios signalo trukme ir transporto srautais“, – nurodė I. Kuzas.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...nuoja-93249423
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTai ten nereikia pralaidumo didinti. Ten reikia alternatyvaus transporto ir automobilių srauto mažinimo.
- 6 patinka
Comment
Comment