Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąPusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.
- 2 patinka
Comment
-
(Nesugalvojau tinkamesnės temos)
Numatomi pralaidumo koreagavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
Numatyti Mokslininkų gatvėje prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve nereguliuojamą šviesoforais dešinįjį posūkį į Geležinio Vilko gatvę (centro kryptimi) su greitėjimo juosta Geležinio Vilko gatvėje.
Geležinio Vilko gatvėje nuo centro prailginti papildomą kairiojo posūkio į Mokslininkų gatvę eismo juostą.
Paskutinis taisė Riedis; 2021.12.06, 11:56.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNumatomi pralaidumo koregavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
Šiek tik paradoksalu, kad tie "mokslo slėniai" ir "žinių ekonomikos branduoliai" sėdi kamščiuose, nes koncentruotoje teritorijoje pristatyta naujų pastatų ir sukurta tūkstančiai darbo vietų. Šalia esančiose teritorijose per 15 metų gyventojų padidėjo kellis kartus, o gatvelių pralaidumas liko 1985 ar 2007 m. lygyje.
Nykiai atrodo, kad Mokslininkų gatvė iki šiol yra tik vienos juostos pločio. Kažkada buvo įspūdinga pažiūrėti, koks kamštis ten susidarė ryte, kai Mokslininkų gatvėje sugedo kažkokia mašina.
Miesto valdžia davė leidimus pastatyti Visoriuose dar du pastatus, bet nieko negalvojo apie įvažiavimus / išvažiavimus iš Visorių slėnio.
(c) @Globalus
Bet ši Vilniaus valdžia tesugeba tik dalinti statybos leidimus, siaurinti gatves ir diegti "darnų nejudumą".
- 1 patinka
Comment
-
Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.
- 2 patinka
Comment
-
Mano galva ši atkarpa yra apskritai multipakopinė disfunkcija, nes GV yra bene svarbiausia miesto arterija ir ja eismas turi vykti nepertraukiamas; šioje atkarpoje (žiūrint nuo centro link Utenos) yra, man atrodo, geros sąlygos situaciją išspręsti iš esmės įrengus dviejų lygių GV / Mokslininkų sankryžą ir, jei reikia, tolėliau nutiesus pvz tunelį pėstiesiems su dviratininkais , o dar tolėliau taip pat įrengus du lygius (tuneliu ar viaduku) - tuomet būtų galima panaikinti visas tas šviesoforines perėjimines pynes (pažymėta raudonais x):
https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=
- 5 patinka
Comment
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimąO kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.
- 5 patinka
Comment
-
Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Įdomus aspektas, kad siūlomas dviračių takas abipus per beveik visą ilgį (Nuo G.Vilko iki S.Neries)
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Įdomūs sprendiniai ir ties S.Neries sankryža, nėra kairiųjų posūkių - tranzito potencialo mažinimas?
Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.14, 09:51.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąĮkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį
https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
Mokslininkų gatvėje yra tik po vieną juostą. Visoriuose pastačius gyvenamųjų ir komercinių ("mokslo") pastatų, o Bajorų - Bukiškių kryptimi plėtojant individualių anmų statybą ir komercinių pastatų automobilių srautai išaugo, bet infrastruktūra liko 2007 m. lygio.
Kurioje vietoje pasibaigs darbų zona Mokslininkų gatvėje, kol kas nėra aišku.
Comment
-
Nesugalvojau į kurią kitą temą patalpinti, tai talpinu į šią.
Labai reikalingas žiedukas nusimato
Šalia Bajorų numatoma įrengti žiedinę sankryžą
https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/
Comment
-
Jums neatrodo, kad žiūrint į ateitį vertėtų Ozo ir Kareivių gatves versti į greito eismo gatvę - kaip Geležinio Vilko? Kad eismas vyktų nepertraukiamas, nes tai vienintelė atkarpa, kuri dalina miestą pusiau ir yra bene pagrindinė jungtis jungianti (jungsianti) VA su Nemenčinės plentu. Be to, tokios kategorijos gatvė galbūt leistų ir įtraukti LKAD ir / ar ES lėšas, nes tai nebebūtų vien tik miesto svarbos gatvė. Gal aš klystu, bet tokios mintys kilo.
https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 17:51.
Comment
Comment