Įsižiūrėjus matosi sustatyti kelio ženklai, atitraukti nuo kelkraščio, kuris dar nėra iki techninio šaligatvio asfaltuotas - ten duobė.
Taip pat berods toje vietoje ar panašiai bus perėja ir ten automobiliai nebus parkuojami.
Ir pabaigai per sniegą dalis vairuotojų tik daugmaž įvažiuoja į vietas, nesistengdami tikslingai kuo mažiau važiuojamosios dalies užimti. Tuo pačiu valydami sniegą nuo auto drebia į kelio pusę ir lieka pavojingas kalnelis ant kurio kiti auto slysta.
Didlaukio g. išvažiavimų "salelė". Išvažiuojantys ir įvažiuojantys laisvai telpa nišoje. Lengvosios prasilenkia tikrai pakankamai lengvai, Volvo tiesiog pralėkė.
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
O kas blogai kad negali lengvai prasilenkti? Vokietijoje tokiose gatvėse vieną pusę visiškai užstatoma, kad viena mašina turėtų praleisti kitą, tam, kad greitis nebūtų didelis tose gatvėse.
Blogai tai, kad čia važiuoja autobusai, kartais ir dvigubi. Vokietijoje tokiose gatvelėse autobusai nevažinėja kas 5 minutes.
Gatvės neturi būti per plačios. Dažnai tokios gatvės netvarkingai užstatomos, būna pažeidimų. Ne kartą mačiau, kaip 3 mašinų pločio miegamųjų rajonų gatvelėse prieš sankryžą dešiniau stovi tiesiai ir į dešinę, o kairiau į kairę norintys sukti automobiliai. Tokiu atveju reikėtų daryti 2 eismo juostas pirmyn, 1 atgal. Didlaukio gatvė nėra nei per siaura, nei beprasmiškai plati. Pasižiūrėkit geriau į Mileišiškių gatvę, ji atrodo labai siaura, o autobusai lengvai prasilenkia - jau 8 metus.
Nevykęs susiaurinimas.
Parkavimas nepatogus, "kišenių" galuose lieka vietos pusei mašinos arba statoma įstrižai, paliekant galą į eismo juostą.
Gatvė yra su vingiu ir juos plotis dabar per mažas autobusams. Tie, kas giria susiaurintą Didlaukio gatvę, turbūt nebandė prasilenkti su nuo kalno važiuojančiu autobusu.
Gal paveiksluose atrodo gražiai, bet praktikoje gavosi ne kažin kas.
Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Gatvė susiaurinta iki C kategorijos pločių. Nematau dėl ko čia reikia piktintis. Nepatinka tokie pločiai, rašykit raštus į ministeriją dėl STR keitimo.
Jeigu prasilenkiant reikia smarkiai prilėtinti tai sakyčiau susiaurinimo tikslas labai sėkmingai pasiektas.
Kaip miela. Tikslas pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Kaip miela. Tikslas pasiektas.
Ištaškyta krūva pinigų tam, kad gyventojai sunkiau rastų kur pastatyti mašinas, o autobusai sunkiau prasilenktų. Viskas tam, kad žmonės kuo ilgiau važiuotų į darbą, viską pavadinus "eismo saugumo didinimu".
Čia kalba eina be apie kokį susiaurintą akligatvį prie vaikų darželio, o pagrindinę gatvę rajone, kur gyvena keliolika tūkstančių žmonių.
Jei "ilgiau važiuotų į darbą" reiškia ne kamštį, o tiesiog važiavimą leistinu greičiu vietoje +20, tai labai teisingas ir geras tikslas pasiektas.
Lengvosios mašinos Didlaukio gatvėje prasilenkia. Tačiau pagrindinis rezultatas - apsunkintas visų pirma viešojo transporto eismas ir sumažintas eismo saugumas.
Didlaukio gatvė - tai ne tiesi Šaltkalvių gatvelė kažkur Naujininkuose.
Projektuojant nebuvo atsižvelgta, kiek vingiuotoje gatvėje užima vietos autobusai. Kad ten važinėja ir sudvejinti autobusai, tie projektuotojai išvis negalvojo.
Jei tikslas buvo apsunkinti gyvenimą autobusų vairuotojams ir keleiviams, tai jis sėkmingai pasiektas.
Labiau norėjau nuotrauka pabrėžti kaip pasiekti kiti tikslai tvarkoje ir saugume nei kad sudėtingumas prasilenkti (prie ko tiesiog reikia papildomų įgūdžių ir priprasti)
Comment