Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimą

    Santariškių g (per mišką) bus asfaltuota 2021 m.
    Iš kur tokia info?
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą

      Iš kur tokia info?
      Iš VMS administracijos. Tam planuojama skirti 495 000 eur.

      Comment


        Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimą

        Iš VMS administracijos. Tam planuojama skirti 495 000 eur.
        Gal žinai ar bus asfaltuojama visa gatvė iki pat Gulbinuose esančių asfaltuotų ar tik kažkuri jos atkarpa?

        Comment


          Tiksliai nežinau.
          Tačiau pvz bus tvarkoma ir Skalvos g. (nuo Molėtų plento iki Didžiųjų Gulbinų kaimo). Logiška būtų, kad susijungtų į asfaltuotą vientisą alternatyvą. O kaip bus pamatysim.

          Comment


            Parašė Riedis Rodyti pranešimą
            Didlaukio g. siauriausia vieta, kuria skundėsi tiek autobusų tiek kiti vairuotojai (kol neužasfaltavo iki pat bortelių).
            Click image for larger version  Name:	20201206_162149.jpg Views:	28 Size:	727,9 kB ID:	1844764
            LRT.lt 2020.12.12
            Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
            Sostinėje susiaurinus Naugarduko gatvės važiuojamąją dalį vairuotojai reiškė nepasitenkinimą, esą toks sprendimas dar labiau mažina saugumą. Neilgai trukus siaurėti pradėjo ir kita sostinės gatvė. Vilniaus valdžia tikina, kad Didlaukio gatvė buvo per plati, o vietos gyventojai stebisi – rekonstrukcijai net nepasibaigus, autobusai vos prasilenkia.


            Į LRT.lt kreipęsis vilnietis Vaidotas tikino, kad darbai buvo pradėti gerokai anksčiau, nei savivaldybė išplatino pranešimą žiniasklaidai (...)
            „Į klausimą dėl saugesnio ir patogesnio eismo galimybės ir kaip tai bus užtikrinta siaurinant važiuojamąją dalį atsakymo laukiu jau ne vieną savaitę. Vietoj to po mano klausimo spaudoje ėmė rastis bendro pobūdžio informacinių žinučių apie šiuos darbus“, – teigė vilnietis.

            Jis pabrėžia, kad gatvė yra netiesi, kyla į kalną, šalikelėse statomi automobiliai, šia gatve taip pat kursuoja autobusai. Dėl nuokalnės ir kelio vingio vairuotojai ir taip turi mažint greitį, todėl važiuojamosios kelio dalies siaurinimas vyrui atrodo keistokas
            „Autobusų stotelių kišenės ties parduotuve „Maxima“ gatvės apačioje ir gatvės viršuje ties kioskais siaurinamos iki tokio absurdo, kad gali susidaryti vaizdas, jog sustojus autobusui už jo esantys automobiliai nebegalės pravažiuoti. Vietoj to neaišku kodėl platinamas šaligatvis“, – nusivylimo neslėpė vietos gyventojas.

            Vilniaus m. savivaldybės administracijos patarėjo Raivydo Rakausko LRT.lt pateiktame komentare raštu teigiama, kad (...) šŠiuolaikinės gatvės kuriamos pagal kitokius standartus ir teisės aktai numato, koks turi būti atitinkamų kategorijų gatvių važiuojamosios dalies plotis.

            Specialistas pažymi, kad Didlaukio gatvėje, kaip ir Naugarduko gatvėje, siekiama atlikti darbus taip, jog ši gatvė atitiktų dabartinius standartus ir būtų saugi. Šios gatvės pagal savo funkciją bei urbanistinę aplinką šiek tiek skiriasi: Didlaukio gatve, priešingai nei Naugarduko gatve, intensyviau juda viešasis transportas (...)
            Jis taip pat tikino, kad viešajam transportui bus pakankamai vietos pasiekti stoteles, o įvažiavimai užims apie 20 metrų.

            https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...us-vairuotojus

            Comment


              Kaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą

                LRT.lt 2020.12.12
                Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
                Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
                Paskutinis taisė Resutas; 2020.12.16, 08:11.

                Comment


                  Trečiam komentare ponia viską supranta, nors stengiasi nesuprasti.

                  Pvz. ėjau vakar nuo įvažiavimo į kiemus, pro bromą į kiemą. Automobilis nuo gatvės suko į kiemą, vos pasukęs sustojo paimti keleivės, tada „spaudė tapkę” taip, kad mane nuvytų išgasdintą iš tos bromos. Suprask turėjau sprukti bėgte arba prisispausti prie sienos. Sustojau, sustabdžiau automobilį, pažiūrėjau, nuėjau. Po to jau nereikėjo vairuotojui pajudant kelt apsukų iki 3-4 tūkst. apsukų pirmu bėgiu, kol ten apsisukinėjo kieme.

                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.

                    Parašė Resutas Rodyti pranešimą

                    Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.

                    Comment


                      Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                      Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.


                      Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
                        Akcentuoja. Tik sako, kad kuo siauresnės gatvės tuo didesni kamščiai ir tuo pačiu didesnė tarša ir triukšmas.

                        Comment


                          Ten tokia gatvė, kad norint išvengt kamščio ar kitokių nepatogumų, labai paprasta pasirinkt kitą maršrutą ir ją apvažiuot.

                          Comment


                            Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                            Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
                            Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.

                            Comment


                              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                              Kaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.
                              Na taip, juk gatvėse nesaugu Kažkoks užburtas ratas.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą
                                Kaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
                                Atrodo jie patys nezino kas is to gausis, gal ziuri ar nebus blogiau. Be to jei prades visi suprast kas yra gerai o kas blogai, reikalaus ir kitu gatviu modernizavimo bei prades pastebeti kokie netobuli kiti "remontai". Sito savivaldybei gal nelabai reikia, kur kas lengviau patenkinti nieko neismananciu vartotoju poreiki politiniams taskams uzsidirbti tiesiog perasfaltavus gatve.

                                Comment


                                  Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                  Kokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
                                  Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
                                  oj jau nereikia apie kataklizmAs ir avarijas. Lygtais negalima apvaziuoti A juosta ar priesinga. Tai ir tarybines juostas tuomet reikia palikti po 4 metrus, kad "o tai kur vietos manevrui".
                                  (...)
                                  Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                                  Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 22:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"

                                  Comment


                                    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                    Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                                    Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
                                    Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
                                    Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
                                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                                    Comment


                                      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                      Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                                      Kažkada Vilniaus m. savivaldybės PiaRšcikai vadino Santaros gatvę "strategine gatve", nors tai tik jungiamoji gatvė.
                                      Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.

                                      Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.

                                      Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.

                                      Comment


                                        Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                        Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
                                        Ja važiuoja greitosios iš viso miesto, kad nereiktų gaišti laiko važiuojant per Santariškių žiedą, tai vien dėl to ji reikalinga.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                          Labai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
                                          Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
                                          Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
                                          Teisingai sakai del Santaru gatves, nesu daznas tos miesto dalies svecias, nezinojau kad ja naudojasi greitosios. Gerai, Santariskiu kompleksas yra strategine vieta, blogas pavyzdys.
                                          Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X