Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Baltupio g. buvo pristatymas PP. Nesu patenkintas atsakymu. Galit man kas paaiškint, kas yra kalčiausias šioje situacijoje, savivladybė ar projektuotojas?

    Esmė: D kat. gatvėje sugalvojo įrengti greitėjimo ir lėtėjimo juostas, nors pagal STR, tokioje gatvėje galimos tik 2 eismo juostos, o projektinis greitis 30 km/h.

    Teiktas siūlymas:
    Įvažiuojant / išvažiuojant iš gatvės į projektuojamų daugiabučių sklypą numatėte lėtėjimo ir greitėjimo juostas – tai yra nepriimtina, kadangi ten D kat. gatvė. STR numato D kat. gatvėje į šalia kelio esančias teritorijas tik paaukštintą įvažiavimą autotransportui, nes dviračių ir pėsčiųjų takai turi išlikti viename (aukštesniame) lygyje, todėl įrenginėti lėtėjimo ir greitėjimo juostas yra netikslinga. Vilniaus miesto savivaldybė skatina kietųjų dangų mažinimą įrengiant ar rekonstruojant esamą infrastruktūrą, kad aplinkoje būtų kuo daugiau vandeniui laidžių dangų, kad nedidinti potvynių rizikos. Reikalauju neprojektuoti lėtėjimo ir greitėjimo juostų, o jų vietoje numatyti žalią šoninę skiriamąją juostą, joje pasodinant medžius.
    Atsakymas:
    Pasiūlymai atmesti, kadangi siūlomi keisti projektiniai sprendiniai atitinka išduotų Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygų, teritorijų planavimo dokumentų bei galiojančių teisės aktų nustatytus reikalavimus.
    PP numatyti prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sprendiniai yra suprojektuoti vadovaujantis Vilniaus miesto savivaldybės administracijos išduotomis Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis, Vilniaus miesto savivaldybės tarybos 2007-07-04 sprendimu Nr. 1-109 patvirtintu teritorijos prie sklypo Baltupio g. 61A detaliuoju planu (toliau – Detalusis planas) bei taikytinais teisės aktais. Detaliajame plane yra numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimas ir dėl šios priežasties minėtas juostas numatoma įrengti.
    „Pasisakymas” viešo svarstymo metu (teiktas raštu, žodis į žodį):
    Tik noriu pažymėti situaciją dėl lėtėjimo ir greitėjimo juostų: pagal STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. bendrieji reikalavimai“, D kategorijos gatvėje galimos tik 2 eismo juostos, o projektinis greitis tik 30 km/h. Su priprojektuotomis lėtėjimo ir greitėjimo juostomis viršyjate STR normatyvus. Prašau užprotokoluoti.
    Atsakymas:
    PP numatyti prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sprendiniai yra suprojektuoti vadovaujantis 2019 m. rugsėjo 13 d. prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygomis Nr. 19/1090 (toliau – Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygos) bei patvirtintu Detaliuoju planu ir kitais taikytinais teisės aktais. Detaliajame plane yra numatytas greitėjimo ir lėtėjimo juostų įrengimas ir dėl šios priežasties minėtas juostas numatoma įrengti.
    Papildomai pažymėtina, kad Prisijungimo prie susisiekimo komunikacijų sąlygose taip pat yra numatyta, kad statytojas turi suprojektuoti ir įrengti „Baltupio gatvės atkarpoje (ties įvažiavimu į sklypą ir ties įvažiavimu į sklypą pietinėje pusėje ribojantį privažiavimo kelią) esamos važiuojamosios dalies ženklinimą, formuojant 3 eismo juostas (kiekviena eismo juosta ne siauresnio kaip 3,0 m pločio) (vidurinę eismo juostą kairiesiems posūkiams į žemės sklypą ir privažiavimo kelią link daugiabučių gyvenamųjų namų) su betoninių trinkelių saugumo salelėmis“.
    STR 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai“ 33 punkte 10 lentelėje yra pateikiami pagrindiniai gatvių techniniai parametrai. Kaip matyti iš minėtos lentelės, D kategorijos gatvėje maksimalus eismo juostų skaičius yra 4 eismo juostos (D1 kategorija), be to, greitėjimo ir lėtėjimo juosta yra laikoma papildoma eismo juosta (pvz., KTR 1.01:2008 „Automobilių keliai“).
    Jeigu „išduodamose prisijungimo sąlygose” yra nurodyta ir dar detaliajame plane buvo numatytos greitėjimo ir lėtėijomo juostos – ar jas privaloma projektuoti pažeidžiant STR?

    Jų pateiktas STR 2.06.04:2011 „Gatvės. Bendrieji reikalavimai“, pagal mane yra senas dokumentas, priimtas 2011 m. (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...fwid=q86m1vs6i), o mano pateiktas STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. bendrieji reikalavimai“ įsigaliojo nuo 2014 m., o suvestinė redakcija galioja dabar (https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AIS.413395/asr).

    Jų senam STR gali būti 4 juostos ir 3 m plotis, naujam STR 2 juostos ir 2,75 m. Tas parašymas „greitėjimo ir lėtėjimo juosta yra laikoma papildoma eismo juosta” – tai vistiek ji yra eismo juosta, o maksimalus eismo juostų skaičius gali būti tik 2.

    Abiejuose STR žr. 33 punkto, 10 lentelę.

    Viską gerai suprantu? Planuoju patarkuot subines dar el. paštu per rytdieną: „Unitectus”, savivaldybės keli mail'ai ir dar Pakalnis dalyvavo PP.
    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Kam išvis reikalingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, kai greitis iki 50km/h? Miestuose jas reikėtų uždrausti, nebent tai greito eismo gatvė.

      Comment


        Visas paradoksas tame, kad lygiagrečiai, vos per kelių metrų atstumą ten eina aukščiausios A kategorijos gatvė, o čia pačios žemiausios (lėčiausios) kategorijos.

        https://www.google.com/maps/@54.7310...7i13312!8i6656
        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

        Comment


          Parašė Briedis Rodyti pranešimą
          Kam išvis reikalingos greitėjimo/lėtėjimo juostos, kai greitis iki 50km/h? Miestuose jas reikėtų uždrausti, nebent tai greito eismo gatvė.
          Greitėjimo juostos tikrai nesąmonę. Bet lėtėjimo juosta tai yra sukimo dešinėn juosta. Ir ji tikrai yra geras dalykas, jei tik galima įrengti.

          Comment


            Gulbinėlių gatvė visa išasfaltuota

            Comment


              Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
              Gulbinėlių gatvė visa išasfaltuota
              Nuo Žaliųjų ežerų g. iki gyvenvietės pabaigos? (Zebedeno g.) Didžiųjų Gulbinų nesiekia?

              Įdomu, nes minti nuo ežerų alternatyvus kelias. Bei planuojamas VT maršrutas ta gatve.
              Paskutinis taisė Riedis; 2020.06.19, 14:08.
              Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

              Comment


                Taip nuo Žaliųjų ežerų g. iki Zebedeno g. Didžiuose Gulbinuose viskas išasfaltuota.
                Paskutinis taisė Brokeris; 2020.06.18, 19:20.

                Comment


                  Ir jokių darnaus (ne)judumo nesąmonių kaip šaligatviai, ar stichinių nelaimių - el. paspirtukų takai

                  Comment


                    O pati Zebedeno g. asfaltuota? Ar Mažųjų Gulbinų? Mane irgi domina alternatyva prasiminti nauju asfaltu.
                    Paskutinis taisė dondc; 2020.06.19, 11:27.
                    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                    Comment


                      Parašė dondc Rodyti pranešimą
                      O pati Zebedevo g. asfaltuota? Ar Mažųjų Gulbinų? Mane irgi domina alternatyva prasiminti nauju asfaltu.
                      Dar neišbandžiau, bet pagal foto turėtų būt. Išlendi prie žieduko prie pionierių stovyklose ir tada į Balsius arba į Molėtų plentą

                      Comment


                        Parašė dondc Rodyti pranešimą
                        O pati Zebedevo g. asfaltuota? Ar Mažųjų Gulbinų? Mane irgi domina alternatyva prasiminti nauju asfaltu.
                        Zebedeno.

                        Comment


                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                          Zebedeno.
                          Google Maps'ams pateikiau korekciją, kad įvestų gatvės pavadinimą. Atrodo nukopijavau nuo Riedžio pranešimo su klaida. Jei patvirtins – pasiūlykit korekciją dar.
                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                          Comment


                            Hmm, tai gal pats ir nusiųsk naują korekciją.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Hmm, tai gal pats ir nusiųsk naują korekciją.
                              Tai rašiau, jog: „Atrodo nukopijavau <...> su klaida”.

                              Gal aš ne raštingas, bet antrą kartą toje pačioje vietoje nebesugebėjau pateikti korekcijos, įvedant Netimero g., kurios Google taip pat neįsivedusi. Nebudėsiu prie žemėlapio laukdamas, kada atsiras korekcija.

                              Parašė Riedis

                              Nukirs kaip misionierių prieš 1000 metų. Bus mums čia vardus "perkrikštyti"
                              Perkrištyjau Jakų žiedinė sankryža (Vilniuje) į Savanorių žiedas. Nieks nenukirs Žiedų valdovo...
                              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                              Comment


                                Gulbinėlių g. nuo Žaliųjų ežerų g. iki Didžiųjų Gulbinų gyvenvietės viskas išasfaltuota. O pati gyvenvietė principe visa asfaltuota.

                                Pradžia

                                Click image for larger version  Name:	64202014577.jpg Views:	1 Size:	229,1 kB ID:	1813194

                                Pabaiga

                                Click image for larger version  Name:	642020145834.jpg Views:	1 Size:	221,3 kB ID:	1813195

                                2km naujas ruožas nuo Raudonės g. iki Dvariškių g.
                                Paskutinis taisė Riedis; 2020.07.04, 15:22.
                                Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                Comment


                                  Pernai išbandžiau Gulbinėlių gatvę. Asfaltas buvo nuo Žaliųjų ežerų gatvės tik iki sodų prie Mažųjų Gulbinų kaimo.Toliau kelias iki naujosios Gulbinų gyvenvietės dar buvo žvyrkelis.
                                  Pamatęs naujojoje Gulbinų gyvenvietėje lentelę "Vilnius tvarkosi" ir išasfaltuotą kelią surizikavau juo važiuoti.

                                  Dabar pilnai išasfaltuotas visas kelias, kuris vadinasi Žvelgaičio g.- Zebedeno g - Gulbinėlių g..
                                  Naujosios Gulbinų gyvenvietės ir Didžiųjų Gulbinų kaimo gyventojams važiuojant į Vilnių nereikės grįžti atgal iki Riešės sankryžos važiuojant pro "Argintą' ar pro buv. Gulbinų pionierių stovyklą.

                                  Atsiranda vaizdinga alternatyva pasivažinėti dviračiu ar automobiliu aplink Gulbinų ežerą ar iki Riešės sankryžos.

                                  Žemėlapio pagrindas iš www.mapy.cz

                                  Comment


                                    Parašė vgaive Rodyti pranešimą
                                    Kokios nuomonės apie šį projektą? http://www.naujosiossantariskes.lt

                                    Click image for larger version Name:	01.jpg Views:	0 Size:	606,2 kB ID:	1833310
                                    Jeigu sitam yra isduotas leidimas tai kazkas rimtai negerai su musu miesto planavimu.

                                    Comment


                                      Kada nors turėsime tramvajų arba metro į Santariškes ir natūralu, jog kada nors tas tramvajus ar metro bus pratęstas iki šio kvartalo tai tiek pozityvo, bet iki tol tai tik dar vienas kvartalas, kurio gyventojai savo automobiliais kimš miesto gatves. Aišku 2km iki 1g stotelės dviračiu yra greitai įveikiamas atstumas, bet kol nebus kokybiško dvirtakio, tol neverta net kalbėti kad kažkas bent kiek masiškiau naudotų dviratį kasdieniam susisiekimui iš šio kvartalo.

                                      Comment


                                        Parašė themanual Rodyti pranešimą
                                        Kada nors turėsime tramvajų arba metro į Santariškes ir natūralu, jog kada nors tas tramvajus ar metro bus pratęstas iki šio kvartalo tai tiek pozityvo, bet iki tol tai tik dar vienas kvartalas, kurio gyventojai savo automobiliais kimš miesto gatves. Aišku 2km iki 1g stotelės dviračiu yra greitai įveikiamas atstumas, bet kol nebus kokybiško dvirtakio, tol neverta net kalbėti kad kažkas bent kiek masiškiau naudotų dviratį kasdieniam susisiekimui iš šio kvartalo.
                                        Labiau reikia sutvarkyti žvirkelį nuo Santariškių galo per mišką ir tolyn pro šitą kvartalą iki senojo Gulbinų kaimo Vargu ar kadanors Molėtų plento pradžioj įkiš normalų dvirtakį nuo Skersinės iki "Link Molėtų".

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                          Labiau reikia sutvarkyti žvyrkelį nuo Santariškių galo per mišką ir tolyn pro šitą kvartalą iki senojo Gulbinų kaimo
                                          Vargu ar kada nors Molėtų plento pradžioj įkiš normalų dvirtakį nuo Skersinės iki "Link Molėtų".
                                          Teko šią vasarą A-14 paplente važiuoti dviračiu. Ar bus "normalus, ar bus dabartinis dvirtakis", bet dėl intensyvaus eismo vis vien ten nėra malonu važiuoti. Logiškiau būtų tiesti dviračių taką Santariškių gatvės tęsinyje, kai tas tęsinys kažkada bus nutiestas..

                                          Taškų tam Vanaginės kvartalui neprideda visai šalia, irgi Vanaginėje, Vilniaus rajono teritorijoje esanti paukščių ferma - neaišku ar ji dar veikia.

                                          Dar vienas rimtas to Vanaginės kvartalo trūkumas - pasiekiamumas
                                          Dabar vienintelis išvažiavimas iš kvartalo yra prie šviesoforo ties "IKI Link Molėtų". Kol kas lyg ir nėra atskiros fazės sukant iš rytų pusės. Nesišku, kaip dabar išvažiuojama į miestą, ar nereikia važiuoti 3 km apsisukti prie Riešės šviesoforo.

                                          Net jei ir ir bus sekcija sukti į miestą prie Vanaginės IKI šviesoforo, tai rytinio piko metu pavyks pravažiuoti tą sankryžą tą sankryžą tik po kelių ciklų .
                                          Dabartiniu metu, sprendžiant iš purvyno Melkio gatvėje, statybų transportas važinėja Narimanto-Melkio gatvėmis pro Didžiųjų Gulbinų kampą.
                                          Kol kas nėra nutiesta Dangeručio gatvė į rytus nuo kvartalo link M.Gulbinų, kuri pagerintų kvartalo susisekimą.
                                          Nenustebsiu, jei dalis kvartalo gyventojų bandys išvažiuoti iš kvartalo per Didižiuosius Gulbinus ir Mažuosius Gulbinus (Melkio-Dvariškių-Žvelgaičio-Netimero-Zebedeno-Gulbinėlių -Žaliųjų Ežerų gatvėmis.


                                          Žemėlapio pagrindas iš www.regia.lt

                                          Prieš perkant ten butą verta praktiškai pabandyti, kiek laiko užtruks rytinis išvažiavmas nuo Vanaginės ("N.Santariškių") kvartalo iki Molėtų pl.-Mokslininkų g. šviesoforo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X