Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Šiandienos straipsnis
Sostinėje nutiesta nauja 3 eismo juostų Santaros gatvė
Vilniuje nutiesta strategiškai svarbi Santaros gatvė, kuri sujungė Santariškių gatvę su Molėtų plentu – naująja gatve eismas atidarytas nuo šiandienos. Nutiesus daugiau kaip pusės kilometro ilgio, trijų eismo juostų gatvę, vilniečiams ir miesto svečiams bus daug patogiau ir greičiau pasiekti Santariškėse įsikūrusias medicinos įstaigas, greta įsikūrusį gyvenamąjį rajoną. Papildoma eismo jungtimi pagerės privažiavimas nuo Molėtų plento.
„Didžiausią naudą ir patogumą iškart pajus dauguma Santariškių rajono gyventojų ir čia dirbančių vilniečių, kurie kasdien važiuoja iš savo gyvenamosios vietos link miesto centro. Prognozuojama, kad transporto srautai sumažės Santariškių gatvėje ir jos žiedinėje sankryžoje su Žaliųjų Ežerų gatve, Mokslininkų gatvėje. Rajono gatvių tinklui tapus ženkliai sklandesniam, skaičiuojama, kad vidutinis srauto greitis Santariškių rajono gatvėmis padidės beveik 20 procentų, eismo dalyvių kelionių trukmė rajono gatvių tinkle sumažės apie 13 procentų“ – sako Tomas Kamaitis, Vilniaus miesto savivaldybės Eismo organizavimo skyriaus vedėjas.
Naujojoje gatvėje šiaurinėje pusėje nutiestas 3 m pločio šaligatvis, pietinėje - tokio pat pločio daugiau kaip pusės kilometro ilgio, raudono asfalto dangos dviračių takas, kuris sujungia Molėtų plento ir Santariškių gatvės dviračių takus.
Santaros gatvė prasideda nuo ligoninės pastato (Santariškių g. 14) ir baigiasi ties Molėtų plento 11 numeriu pažymėtu pastatu. Beveik 10 metrų pločio gatvės jungtyje su esamomis gatvėmis įrengtos dvi šviesoforais reguliuojamos sankryžos: Santariškių g. ir Molėtų plente.
Gatvėje pastatyti 156 kelio ženklai, paklota beveik 900 metrų paviršinių lietaus nuotekų tinklų, rekonstruotas vidutinio ir aukšto slėgio dujotiekis, šilumos ir telekomunikacijų tinklai, įrengtas modernus LED apšvietimas.
Projekto vertė – daugiau 1,6 mln. eurų. Vilniaus miesto savivaldybė skyrė daugiau kaip 206 tūkst. eurų, likusią dalį – valstybinė Kelių direkcija.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Sostinėje nutiesta nauja 3 eismo juostų Santaros gatvė
Skaityti daugiau: https://www.madeinvilnius.lt/naujien...antaros-gatve/
Comment
-
Su ta "strategine" gatve savivaldybės PiaRščikai gerokai perlenkė.
Santaros.gatvė kažkiek sumažins rytinius kamščius Santariškių g - Žaliųjų Ežerų g. žiede. Bet ten pagrindinė kamščių Santariškėse priežastis - parkavimo trūkumas ir chaotiškas pėsčiųjų eismas pagrindinėje stotelėje.
Jei sumažės kamščiai Santariškių gatvėje, ji gali tapti tranzitine trasa važiuojant nuo Balsių per Baublio gatvę - Santaros g. į Molėtų plentą - Geležinio Vilko gatvę.
Dar viena alternatyva važiuojanti iš Kalvarijų gatvės į BAM'ą (Visorių slėnį). Dabar rytais dažnai yra nulinis pralaidumas važiuojant nuo Santariškių gatvės žiedo link Mokslininkų - Geležinio vilko g. sankryžos. Tai yra ir dėl ketvirtos juostos dešinėn nebuvimo, ir ypač dėl nesureguliuoto šviesoforo Baltupių g. gale,
Galima išbandyti variantą važiuoti nuo Kalvarijų gatvės per Santariškes, pasukti į Santaros gatvę ir iš ten patekti į Visorius per Kairiūkščio gatvę ar per Mokslininkų g. šviesoforą.
Tokie alternatyvūs maršrutai pasiteisins, jei bus palankiai sureguliuoti šviesoforai abiejuose Santaros gatvės galuose.
Laikas parodys, ar Santaros gatvė taps dar viena tranzitine gatve šiaurinėje Vilniaus dalyje, ar tik sumažins srautus važiuojant į Santariškes.
Comment
-
Dar vienas Santaros gatvės panaudojimas ne pagal pradinę "strateginę" paskirtį gali atsirasti siekiant aplenkti tą pačią Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą penktadienio ir sekmadienio vakarais.
Penktadienį iš Kalvarijų g. į Molėtų plentą važiuos pro Santariškes.
Kur kas daugiau mašinų sekmadienį grįždamos nuo Molėtų suks kairėn į Santaros gatvę.
Beje, ta proga sekmadienio vakare reikėtų uždrausti sukti kairėn į Skersinės gatvę.(ten nėra atskiros sekcijos).
Žemėlapis iš www.mapy.cz
Alternatyvūs Santaros g. maršrutų variantai yra logiški tik dėl to, kad Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvėje nėra normalios dviejų lygių sankryžos. Išaugus srautams ši šviesoforinė sankryža greit bus rimtas "butelio kakliukas".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RomasDar vienas Santaros gatvės panaudojimas ne pagal pradinę "strateginę" paskirtį gali atsirasti siekiant aplenkti tą pačią Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą penktadienio ir sekmadienio vakarais.
Penktadienį iš Kalvarijų g. į Molėtų plentą važiuos pro Santariškes.
Kur kas daugiau mašinų sekmadienį grįždamos nuo Molėtų suks kairėn į Santaros gatvę.
Beje, ta proga sekmadienio vakare reikėtų uždrausti sukti kairėn į Skersinės gatvę.(ten nėra atskiros sekcijos).
Visi alternatyvūs Santaros g. maršrutų variantai yra logiški tik dėl to, kad Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvėje nėra normalios dviejų lygių sankryžos. Išaugus srautams ši šviesoforinė sankryža greit bus rimtas "butelio kakliukas".
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTame "Santaros žinių" straipsnyje rašoma, kad Molėtų plento - Kairiūkščio gatvės sankryža bus atidaroma vėliau.
Jei kas nors važiavo Santaros gatve, gal galėtų pakomentuoti, kaip ten yra iš tikrųjų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Autobusai į Visorius (į Kairiūkščio g.) važiuoja su "apsisukimu" ties Santaros g. sankryža nuo vakar 12-15 val. Tai kaip ir atidaryta viskas gaunasi.
Comment
-
Dėl Didlaukio g. kapitalinio remonto atkarpos:
buvo pateikti išankstiniai 2 siūlymai ties sankryža su Kalvarijų g., dėl viešojo svarstymo pasiūlymų duomenų neturiu.
Originalus projektuotojų pateikimas viršuje kairėje. Suprojektuota identiškai, kaip remonto būdų pagal schemą įrengta ties Justiniškių g./Laisvės pr. sankryžoje prie Spaudos rūmų (nors tokio pat tipo sankryžoje Lūžių g./Justiniškių g. liaudis pakartotino svarstymo metu labiau pasisakė už dvirtakį vakarinėje pusėje):
Atrašė kairiajam variantui: "Pasiūlymas bus vertinamas techninio projekto metu."
Dešiniajam: "Projektuojamas dviračių takas sujungiamas su esamu dviračių taku Kalvarijų gatvėje. Esamas takas netenkina šiuo metu galiojančių STR reikalavimų, tad tikėtina, jog ateityje jis bus projektuojamas naujai. Tokiu atveju būtų koreguojami šios sankryžos sprendiniai. Į kitus siūlymus bus atsižvelgta techninio projekto rengimo metu."
Stumia, kad ne pagal STR jau įrengta, kai patys jų nesilaiko – pasirodo šaligatvis pagal STR turi būti atitrauktas per min. 50 cm:
Pakartotinai parašius, dėl dešiniojo var., gauti perdaryti sprendiniai:
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą/\ Nu perdaryti tai jau visai neblogai. Dar reikėtų parašyt, kad negerai projektuojami vedamieji paviršiai, kurie pagal naujas rekomendacijas neturėtų būti puslankiu išdėlioti.
Ir turbūt apželdinimo reikėtų toje žalioje skiriamojoje, kokių žemaūgių krūmų ar pan.
Comment
-
Siunčiau 8 siūlymus. Pakartotinai rašiau nepritarimą dėl atsakymų į 3 pasiūlymus. Tai iš pastarųjų tenkinto tik 1, dėl šios sankryžos. Rašyti jau galima nesivargint, nes tie svarstymai buvo prieš daugiau nei 2 mėn. Želdynus bandžiau pavaizduoti ikonėlėmis, bet turbūt nesuprato arba sutaupė. Jas siūliau būtent tam, kad būtų mažesnė pagunda naudotis dvirtakiu išilgai ir išmindžioti veją. Visgi, manau, galima ateityje registruoti prašymą per Tvarkau Vilnių, kad įrengtų želdynus, jei bus trypiama veja. Biudžetas tas pats juk. Vedimo paviršius gal nėra privalomas, nes čia kapitalinis remontas, o ne rekonstrukcija, gal nenori išpūsti sąmatos.
P. S. Ta pati įmonė diena prieš paskelbimą apie Didlaukio g., pranešė projektuojanti dar Žalgirio g., bet jokių atsakymų į siūlymus negavau.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Kelias į Santariškių daugiauukštį parkingą P9
Molėtų plentas
Tolumoje matosi mažytė nuoroda, nukreipianti į didelį parkingą
Kur kas labiau pastebima didelė mažojo IKI'uko reklama, kur aiškiai nurodyta, kur ir kiek važiuoti
Šito slalomo nėra ką ir komentuoti.
Pirmiau uždraudė parkuotis Santariškėse, o paskui pradėjo tiesti kelią į parkingą
Mažytė replika dėl darbų saugos.
Šitaip savivaldybei skubinant užmiršta apie darbų zonos atitvėrimą ar eismo ribojimą.
Gal kolegos kelininkai galėtų pakonsuluoti, kokia yra ką tik išpilto asfalto temperatūra.
Turbūt padangoms nėra labai sveika, jei netyčia užliptum ant karšto asfalto.
- 2 patinka
Comment
-
Išvažiavimas iš parkingo P9 į Molėtų plentą
Sankryža su Molėtų plentu
Bendri įspūdžiai - šiuo metu labai apgailėtinos kokybės projektas. Apgailėtinas ne pastatas, o eismo organizavimas ir visiška negalvojimas bent porą žingsnių į priekį - pradedant nuorodomis ir baigiant šviesoforais.
Kažkada pasibaigs gatvių asfaltavimai. Tuomet išaiškės, kad gatvelių pralaidumas nulinis. Apie 1200 vietų turės būti užpildytos ir atlaisvintos per 2-3 valandas.
Eismas į parkingą yra aklikelio tipo ir tik vienos eismo juostos pločio. Koks yra tokio pločio gatvelės pralaidumas per valandą?
Palyginimui - PC "Panoramoje" yra 1600 vietų parkingas, bet ten įvažiuojama ir išvažiuojama bent 3 juostomis.
Santariškių specifika, kad čia yra ne tik rytinis pikas, bet ir nuolatinis trumpalaikių lankytojų srautas.
Apie tai, kad norint važiuoti į miestą, reikės apsisukti prie Santaros sankryžos ir kirsti kelias juostas, jau buvau užsiminęs. Dienos metu, kai nebuvo jokio eismo, pavyko pravažiuoti Santaros g, sankryžą tik iš trečio šviesoforo ciklo. Kas ten vyks, kai bus pradėta naudotis parkingu, sunku įsivaizduoti.
Žalių rodyklių panaikinimas ir naujų šviesoforų taisyklių su nereikalingų dalykų saugojimais ten atsikleis visu grožiu.
Santaros sankryžoje pridaryta perteklinių šviesoforo fazių. Vadinamieji "apsaugoti posūkiai" yra absurdas vidury miško. Nėra darbo dieną ten nei menamų pėsčiųjų, nei dviratininkų, o laikas realiai gaištamas jau dabar. Ypač keistai atrodo, kai tiesiai linko Molėtų važiuot leidžiama, o sukti dešinėn į Santaros gatvę draudžiama. Absurdiškos naujos šviesoforų taisyklės arba nepagalvotas jų taikymas.
Pagal viską tie rytiniai kamščiai, kurie dabar yra Santariškių žiede, tiesiog persikels į kitą vietą - prie įvažiavimo į parkingą.
Bus įdomu, ar kas nors bus daroma didinant Santaros sankryžos pralaidumą bei numatant alternatyvius kelius į parkingą ir iš jo.
- 6 patinka
Comment
-
Visuomenės informavimas apie numatomą Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve projektavimą, Baltupio ir Mokslininkų g. sankryžos Vilniuje rekonstravimą https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...rekonstravima/
Trumpai: sujungti Baltupio gatvę su apendiksu už Mokslininkų prie Neste. Vėliau ir įlieti į Molėtų pl. dar tolimesniame gale per kitą apendiksą
Savivaldybės puslapyje paskelbtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog įrengus Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungtį būtų galimas tiesioginis išvažiavimas iš Santaros klinikų daugiaaukštės automobilių stovėjimo aikštelės į Mokslininkų, Baltupio ar Geležinio Vilko g.Paskutinis taisė Arunasx; 2019.05.08, 21:25.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
Comment