Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Toks klausimas iškilo, kaip būsimoji Santaros g. įsilies į Molėtų pl, ar bus kairinis posūkis link Vilniaus centro ?

    Comment


      Bus šviesoforinė sankryža ir turbūt galėsi sukti kur tik nori.

      Comment


        Dar vieno šviesaforo GV nereikia, bet jis aišku bus. Ta proga galėtų Skersinės šviesoforą panaikinti.

        Comment


          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
          Ta proga galėtų Skersinės šviesoforą panaikinti.
          Naikinti šviesoforą? Vilniuje? Pff... Čia kaip bažnyčią nugriauti
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė RamasN Rodyti pranešimą
            Toks klausimas iškilo, kaip būsimoji Santaros g. įsilies į Molėtų pl, ar bus kairinis posūkis link Vilniaus centro ?
            Yra Skersinės g. analogiška/lygiagreti atkarpa. Kur bus išlošimas su Santaros g. miestui ir visuomenei. Ar kas galite paaiškinti?

            Comment


              Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
              Dar vieno šviesaforo GV nereikia, bet jis aišku bus. Ta proga galėtų Skersinės šviesoforą panaikinti.
              Skersinės šviesoforas reikalingas, prisiminkit, kiek ten būdavo avarijų ir sužeistų pėsčiųjų. Beto vienas šviesoforas nelabai ką keičia, jų ten nuo Mokslinininkų g. iš viso 5. Tai reiktų arba visus naikinti, arba geriau visus dėl saugumo palikti.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                Skersinės šviesoforas reikalingas, prisiminkit, kiek ten būdavo avarijų ir sužeistų pėsčiųjų. Beto vienas šviesoforas nelabai ką keičia, jų ten nuo Mokslinininkų g. iš viso 4. Tai arbu visus naikinti, arba visus dėl saugumo palikti.
                Visiškai sutinku dėl pavojaus ir aktualumo. Bet po šviesoforo įrengimo avarijos liko. Geriausia išeitis - po Santaros g. atidarymo, panaikinti Skersinės-GV kairiuosius posūkius, pratęsti metalinę tvorą nuo BP degalinės iki Santaros-GV sankryžos ir Skersinės-GV sankryžą rekonstruoti iki pėsčiųjų perėjos (reguliuojamos).

                Comment


                  Vat ir klausimas, jei iš Santaros gatvės padarius kairį posūkį iškart remtis į kitą šviesoforą, tai koks bus Santaros g. realus pralaidumas ir kam ji reikalinga ? nes atrodo keli metrai tenka tik. O į dešinę gali ir pro Skersinės g. išvažiuoti.

                  Comment


                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                    Visiškai sutinku dėl pavojaus ir aktualumo. Bet po šviesoforo įrengimo avarijos liko. Geriausia išeitis - po Santaros g. atidarymo, panaikinti Skersinės-GV kairiuosius posūkius, pratęsti metalinę tvorą nuo BP degalinės iki Santaros-GV sankryžos ir Skersinės-GV sankryžą rekonstruoti iki pėsčiųjų perėjos (reguliuojamos).
                    Surašėte taip, kaip projekte ir yra numatyta padaryti.

                    Comment


                      Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                      Vat ir klausimas, jei iš Santaros gatvės padarius kairį posūkį iškart remtis į kitą šviesoforą, tai koks bus Santaros g. realus pralaidumas ir kam ji reikalinga ? nes atrodo keli metrai tenka tik. O į dešinę gali ir pro Skersinės g. išvažiuoti.
                      Skersinės g. yra labai silpna. Ten toks beveik šunkelis. Bet GMP ja gali puikiausiai važiuoti iš tarkime Riešės (susitaupo ~3 min).

                      Akivaizdu, kad Santaros g. atliks panašią funkciją.

                      Man to vieno šviėsoforo būtų "negaila".

                      Bet įsižiūrėkite į suteiktus adresus (palydove - dar tuščia) čia:
                      http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                      Tada čia:
                      http://www.maps.lt/map/default.aspx?...5d,stops,zebra

                      Ar ir jiems duosime "tik po šviesoforą"? Kokia prasmė tuomet projektams nuo smulkių kaip Didlaukio g. "pėsčiųjų tiltukas" iki "Žalgirio-Ukmergės-GV hiperjungčiai" su trijų lygių viadukais, jei centrą prašvilpi ir tada sėkmingai atstovi prie 8 šviesoforų?

                      Comment


                        Pradėta rimčiau kapstyti Santaros gatvė. Matosi gatvės ribos ir kokius kalnus teks nuversti.



                        Vaizdas link Geležinio vilko g.:


                        Vaizdas link Santariškių g. (buvęs medicininių atliekų deginimo pastatas turės keliauti anapilin:

                        Comment


                          Į temą apie tiesiamą Santaros g. Va toks vat dalykas yra suprojektuotas sankryžoje su Molėtų pl.:

                          Comment


                            /\ Ačiū už brėžinį.
                            Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              /\ Ačiū už brėžinį.
                              Nelabai aišku, ar Molėtų pl. - Santaros g. numatoma kažkas panašaus į dviejų lygių sankryžą, ar tik praplėsta vieno lygio sankryža.
                              Ganėtinai aišku. Vieno lygio sankryža, tačiau senoji naikinama, padaromi užvažiavimai į naująją gatvę ir sankryžą, tam, kad nereikėtų dviejų šviesoforų vienas prie kito.
                              http://www.efoto.lt/user/29794/nuotraukos

                              Comment


                                /\ Dabar aiškiau.
                                Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.

                                Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
                                Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
                                Paskutinis taisė Romas; 2017.02.09, 22:48.

                                Comment


                                  Posūkis, panašu, bus ties Santaros g. Brėžinyje matosi, kad ties dabartine sankryža atsiras skiriamoji juosta, t.y. nebebus posūkio toje vietoje kirsti priešingos eismo juostos.

                                  O dviračių takai pavaizduoti ko gero kaip "nutrūkstantys", todėl susidaro iliuzija, kad skirtingi lygiai. Tą patį pastebėtum, jeigu jie tęstųsi per kelius, tada atrodytų, kad dviračių takai eis virš kelio.

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    /\ Dabar aiškiau.
                                    Dviračių takai pavaizduoti kaip skirtingame lygyje.

                                    Gerai, kad nebus dviejų šviesoforų.
                                    Kurioje vietoje bus posūkis iš miesto kairėn į Kairiūkščio gatvę (Visorius) - dabartinėje vietoje ar ties Santaros gatve?
                                    Tai manau taip ir bus, kad dviračių takas eis po pagrindiniu keliu. Bus tiesiog cilindrinis siauras tuneliukas prasilenkti dviems dviračiams

                                    Comment


                                      Parašė arsiakas2 Rodyti pranešimą
                                      cilindrinis siauras tuneliukas prasilenkti dviems dviračiams
                                      čia turi informacijos, ar tiesiog pasvajoji, kad ir pas mus pagaliau ims daryti, kaip civilizuotame pasaulyje?

                                      Comment


                                        Kosmetinės nesąmones nes:
                                        • Skersinės sankryžos tai nesprendžia (avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių;
                                        • Visorių gyventojams bus nepatogu;
                                        • VVT bus nepatogu.
                                        • Į vienintelę nemokamą aikštelę Santariškėse, kuri yra nuo nuotraukoje "11" pažymėto pastato žemyn į kairę iš Molėtų atvykusiems nebegalimas.

                                        Comment


                                          Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                          Kosmetinės nesąmones nes:
                                          • Skersinės sankryžos tai nesprendžia (avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių;
                                          • Visorių gyventojams bus nepatogu;
                                          • VVT bus nepatogu.
                                          • Į vienintelę nemokamą aikštelę Santariškėse, kuri yra nuo nuotraukoje "11" pažymėto pastato žemyn į kairę iš Molėtų atvykusiems nebegalimas.
                                          Tame pačiame post'e sakai, kad avarijos ir kamščiai dėl kairiųjų posūkių Skersinės g., bet čia pat sukritikuoji, kad nebeliks kairiojo posūkio į nemokamą Santariškių aikštelę atvykstantiems iš Utenos?
                                          Už kelių šimų metrų yra sankryža su Mokslininkų g., kur galima apsisukti.

                                          Ir tuo pačiu nelabai supratau, kodėl/kaip ši sankryža ir gatvė turėtų spręsti Skersinės sankryžos problemas?

                                          Aš kaip tik manau, kad labai gudriai viskas sugalvota. Labai norėtųsi, kad šviesoforo ciklai būtų suderinti su Geležinio vilko/Mokslininkų g. ciklais, kad būtų vienas sustojimas.

                                          Įdomu pamatyti sujungimą su Santariškių g. - toje pusėje panaši painiava gaunasi su Tallat-Kelpšos g.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X