Nesuprantu projektuotojų logikos. Tiek laiko visas srautas link Molėtų važiuodavo Baltupio gatve ir buvo verčiamasi be šviesoforo. Kai tik Baltupio gatve važiuos mažai transporto, tai butinai ten reikia išdaigint šviesoforą... Negi jie galvoja, jei tiek laiko prie didelių srautų visi pasukdavo kur reikia, tai dabar pavieniams automobiliams jau nebepavyks pasukt
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNesuprantu projektuotojų logikos. Tiek laiko visas srautas link Molėtų važiuodavo Baltupio gatve ir buvo verčiamasi be šviesoforo. Kai tik Baltupio gatve važiuos mažai transporto, tai butinai ten reikia išdaigint šviesoforą... Negi jie galvoja, jei tiek laiko prie didelių srautų visi pasukdavo kur reikia, tai dabar pavieniams automobiliams jau nebepavyks pasukt
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą/\ Iš tos nuotraukos nelabai aišku, kurioje vietoje bus tas šviesoforas
P.S. po kairėje yra vaistų gamyklos
Comment
-
Vilniuje atidaromas Geležinio Vilko gatvės tęsinys
Penktadienį Vilniuje atidaromas ES struktūrinių fondų lėšomis finansuotas Geležinio Vilko gatvės tęsinys nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento. Projekto „Geležinio Vilko gatvės nuo Mokyklos gatvės iki Molėtų plento statyba“ bendra vertė – 39,5 mln. litų.
Šiam projektui įgyvendinti suteikta 17,38 mln. litų Europos regioninės plėtros fondo (ERPF) parama, 5,79 mln. litų skirta iš valstybės biudžeto. Projektas įgyvendintas per 16 mėnesių.
Geležinio Vilko gatvės tęsinys – antrasis iš trijų sostinės transporto projektų, kuriems 2004–2006 metų laikotarpiu buvo suteikta ERPF parama. Pirmasis projektas – Vilniaus senamiesčio pietinis aplinkkelis. Bendra jo vertė siekė 21,8 mln. litų, aplinkkelio tiesimo darbai baigti 2006 metų rugsėjį.
Iki šių metų rugpjūčio numatoma baigti ir trečiąjį projektą – daugiau kaip 33 mln. litų vertės Dariaus ir Girėno gatvės viaduko per geležinkelį rekonstrukciją.
Minėti ES paramos projektai sostinėje pagerins eismo sąlygas, padės mažinti avaringumą ir neigiamą transporto poveikį aplinkai.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=17202261gera gyventi gerai
Comment
-
Idiliški baigto objekto vaizdai
Foto 2008 06 08
Pėsčiųjų viadukas ties Mokyklos gatve.
Nuvažiavimas dviračiu gana nepatogus - labai staigus ir siauras užsukimas
Grotos tokios siauros, kad nepavyksta iškišti aparato objektyvo.
Tačiau saugu
Į kitą pusę
Baltupio gatvė, kažkodėl pakeitusi pavadinimą.
Svarbiau už pavadinimą, žinoma baigtas remontas
Tiesa, ten toliau esančios nuorodos į Jeruzalės skulptūrų parką rodo neteisingą kryptį - reikia važiuoti ne tiesiai, o sukti į dešinę
Čia buvo labai avaringa sankryža
Šviesoforinė sankryža su Mokslininkų gatve
Patogūs pėsčiųjų takai
Tiesa, už 50 m tie takai dingsta
Lieka eiti link Akademijos ar link Visorių kvartalo rizikuojant savo gyvybe
Vietoj to kad padaryti šaligatvį link Akademijos, tas pramintas takas buvo atkakliai užsodinamas žolyte, kol pagaliau atėjo atidarymo laikas ir viskas liko savieigai
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Pupsis Rodyti pranešimąoi kaip reikejo sankryzoje su mokslininku gatve viaduko, oi reikejoKodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąNa, teko kelis kartus darbo dieną vakare pravažiuoti šia sankryžą. Kol kas nėra didelės tragedijos, tačiau su laiku gali tapti problematiška. Nors ateityje gal ir bus jis ten, kol nėra Šiaurinio aplinkkelio jis ten ir nebūtinas, nes tolkas statyti viaduką į žvyrkelį...
Comment
-
Parašė baltic Rodyti pranešimąhahaha, verkėt verkėt kai kurie, kad negalėjo šios atkarpos išasfaltuot, tai paėmė ir išasfaltavo.
O kas trukdė išasfaltuoti iš karto?
Comment
-
„Sostinė“ 2008-08-09
Sandra TRINKŪNAITĖ
Pereiti judrią gatvę – lyg laimėti loterijoje
Dėl savo vaikų ir kitų žmonių saugumo nerimaujantys vilniečiai jau nebežino, kaip prašyti savivaldybės valdininkų, kad judrioje Molėtų plento ir Skersinės gatvės sankryžoje būtų pastatytas šviesoforas. Skersinės, Vanaginės sodų ir Vanaginės kaimo gyventojai, jų vaikai kasdien rizikuoja gyvybe, kai reikia pereiti Molėtų plento ir Skersinės gatvės sankryžą. Po ilgų susirašinėjimų su savivaldybe šioje vietoje galų gale buvo įrengta nereguliuojamoji pėsčiųjų perėja. Bet dėl to saugiau netapo – automobilininkai per ją lekia net nepristabdydami
(...)
Šviesoforo nestatys
Tuo tarpu savivaldybės Miesto ūkio departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjas Henrikas Mackela čia neįžvelgia jokios problemos – nereguliuojamoji pėsčiųjų perėja įrengta tinkamai, ji apšviesta. Ateityje jokių darbų čia nenumatoma, taip pat – statyti šviesoforo.
„Čia nėra tokio pėsčiųjų srauto, kad reikėtų statyti šviesoforą ir stabdyti visą transporto eismą Molėtų plente"
(...)
Comment
Comment