Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš irgi jau seniai kalbu, kad šioje plento dalyje esančios sankryžos tuir būti paverstos į dviejų lygių, nes (neapsiribojant):
    1. Abipus šio ruožo jau stovi atkarpos su viadukais, tuneliais, tad yra itin neracionalu tokioje didelį eismą aptarnaujančioje tranzitinėje atkarpoje laikyti vieną lygį,
    2. Aplinkinės teritorijos gan sparčiai plečiasi ir plėtra nusimato didelė

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1382
Size:	70,9 kB
ID:	2120878

    Comment


      Du lygiai jau esantys:

      Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	1 Size:	74,6 kB ID:	2120882

      Comment


        Parašė spekas Rodyti pranešimą
        Aš irgi jau seniai kalbu, kad šioje plento dalyje esančios sankryžos turi būti paverstos į dviejų lygių, nes (neapsiribojant):
        Pirmiau gal reikėtų padaryti du lygius Molėtų plento - Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvių sankryžoje.

        Comment


          Apie Molėtų pl. - Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą buvo užsimenama ir cituotame straipsnje

          Structum.lt 2024.03.27
          Vilniuje tęsiami rekordiniai remonto darbai: bus atnaujinti 120 km gatvių
          Parašė spekas Rodyti pranešimą
          Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir ramaus eismo gatvės
          ,,Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
          1. (...)
          5. Mykolo Lietuvio g. statybos, Mokslininkų g. ir
          6. Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcija ir kt.
          (...)
          https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/

          Kyla klausimai punktams: (...)
          5. Visgi pajudės Lietuvio / Mokslininkų tiesimas?
          6. GV/Mokslininkų reikia dviejų lygių.

          O šiaip pažiūrėsime, kiek čia eilinės propagandos, o kiek bus realiai daroma.
          Paskutinis taisė Romas; 2024.03.29, 22:57. Priežastis: Structum.lt

          Comment


            Parašė Romas Rodyti pranešimą
            Pirmiau gal reikėtų padaryti du lygius Molėtų plento - Geležinio Vilko - Mokslininkų gatvių sankryžoje.
            Taip, nes tai yra susiję ir su greitu patekimu į/iš Santariškių ligoninių.

            Comment


              Žaiųjų Ežerų g. VT žiedas, ties Europos parko g. Dvirtakio projekte nepamenu, kad būtų čia projektuota, kažką atskirai sugalvojo.

              Click image for larger version

Name:	IMG_20240817_134053.jpg
Views:	1312
Size:	966,5 kB
ID:	2146650
              ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

              Comment


                Šaligatvio į Pagubę (į kairę) irgi nebuvo projekte. Bet bus. Ir iš vaizdo bus įdomių sprendinių. Pafotkinsiu jei pasitvirtins spėjimai.

                Comment


                  Click image for larger version

Name:	Capture2.JPG
Views:	975
Size:	229,0 kB
ID:	2159094

                  ,,
                  Ar yra planų pastatyti pėsčiųjų viaduką virš Geležinio Vilko g. ties Didlaukio g.? Jo ten labai reikia, nes kas kartą stabdomi milžiniški auto srautai. Taip pat aplinkinės teritorijos intensyviai užstatomos, vystomi dideli projektai, švietimo įstaigos ir taip toliau tad jau ir taip gan intensyvus pėsčiųjų srautas per GV g. tik intensyvės. O pastačius viaduką pėstieji keliaus ne tik saugiai ir negaišdami laiko, bet ir bus sutaupomas didelis kiekis valandų kasdien nebestovint kamštyje, nedeginant kuro, nekeliant tiek triukšmo ir mažinant taršą. Jei nėra planų statyti, labai prašau organizuokite jo statybą. Jo poreikia čia milžiniškas ir investicijos yra mažos palyginti su atnešama nauda. Iš anksto labai dėkoju.''

                  Atsakymas
                  ,,Atsakydami į Jūsų paklausimą paaiškiname, kad šiuo metu yra rengiama skirtingų lygių pėsčiųjų perėjos Geležinio Vilko g. ir Didlaukio g. sankryžoje galimybių studija, kurios tikslas išnagrinėti urbanistinį užstatymą bei žemės sklypų ribas ir pasiūlyti galimus skirtingo lygio perėjos variantus. Sprendimas dėl projekto rengimo bus priimtas įvertinus galimybių studijos sprendinius.
                  Atsakingas padalinys
                  Infrastruktūros skyriaus Projektavimo poskyris''

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    ,,Atsakydami į Jūsų paklausimą paaiškiname, kad šiuo metu yra rengiama skirtingų lygių pėsčiųjų perėjos Geležinio Vilko g. ir Didlaukio g. sankryžoje galimybių studija, kurios tikslas išnagrinėti urbanistinį užstatymą bei žemės sklypų ribas ir pasiūlyti galimus skirtingo lygio perėjos variantus. Sprendimas dėl projekto rengimo bus priimtas įvertinus galimybių studijos sprendinius.
                    Atsakingas padalinys
                    Infrastruktūros skyriaus Projektavimo poskyris''
                    Jau buvo prieš kokių 10 metų suprojektuotas, pristatytas, apsvarstytas ir nuleistas į kanalizaciją projektas šioje vietoje. Labai gerai paknisus galima būtų rasti šiame forume, nes pats citavau. Toks nesimetrinis auto + pėsčiųjų/dviračių.
                    UPDATE:
                    https://www.miestai.net/forumas/foru...48#post1820348
                    Paskutinis taisė Arunasx; 2024.10.14, 22:33. Priežastis: Radau seną projektą
                    Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                    Comment


                      Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                      Jau buvo prieš kokių 10 metų suprojektuotas, pristatytas, apsvarstytas ir nuleistas į kanalizaciją projektas šioje vietoje. Labai gerai paknisus galima būtų rasti šiame forume, nes pats citavau. Toks nesimetrinis auto + pėsčiųjų/dviračių.
                      UPDATE:
                      https://www.miestai.net/forumas/foru...48#post1820348
                      Ten buvo visai puikus projektas, gal trūkumas tik tame, kad žūtbūt buvo norėta išlaikyti Baltupio g. tiesią, nors ties viaduku ji galėtų daryti vingį arčiau Geležinio Vilko g. ir taip nuvažiavimas nuo viaduko sutrumpėtų.

                      Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Ten buvo visai puikus projektas, gal trūkumas tik tame, kad žūtbūt buvo norėta išlaikyti Baltupio g. tiesią, nors ties viaduku ji galėtų daryti vingį arčiau Geležinio Vilko g. ir taip nuvažiavimas nuo viaduko sutrumpėtų.
                        Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
                        Jeigu būtų viadukas, tai nereikėtų pėstiesiems kažkur "slėptis" nuo eismo juostoje tarp GV ir Baltupio, todėl drąsiai galima būtų tą Baltupio pilnai prispausti prie GV. Pietinėje dalyje ten iš viso nėra eismo. Esu siūlęs nukrauti šitą sąnkryžą pailginant letėjimo juostą ir įrengiant 45 laipsnių kampu išsukimo juostą į Baltupio:
                        Siūliau savivaldybei įrengti vienos juostos išsukimą iš GV prieš IKI šalia Baltupio 43, 45 namų. Ten iš vis jokių pėsčiųjų nėra ir nereikėtų važiuoti per 2 šviesoforus jei išsuki iš GV į Baltupius, bet pripaistė kažkokių vėjų dėl GV statuso ir panašiai. Investicijos išsukimo juostai ir sujungimui su Baltupio gatve būtų juokingos. Kam tai trukdytų iš esmės? O palengvintų tikrai.
                        Paskutinis taisė Arunasx; 2024.10.15, 08:11.
                        Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                        Comment


                          Nesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.

                          Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Nesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.

                            Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).
                            Manau būtų patogiau tunelis, mažiau reiktų lipti nei į viaduką, tik aišku reiktų daryti civilizuotą, ne su stačiais laiptais.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Manau būtų patogiau tunelis, mažiau reiktų lipti nei į viaduką, tik aišku reiktų daryti civilizuotą, ne su stačiais laiptais.
                              koks tunelis kai ten kaire puse auksciau GV ir butu vienu lygiu su tiltu? Einant is desines i kaire reiketu leistis zemyn tam kad dar trigubai i virsu.

                              Comment


                                Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

                                koks tunelis kai ten kaire puse auksciau GV ir butu vienu lygiu su tiltu? Butu trigubai tiek laiptu kiek viadukui.
                                Ne visai vienu lygiu, tik vos vos auksčiau, o iš kita pusės visai lygi su GV. Visai kita situacija nei Narbuto g.

                                https://www.google.com/maps/@54.7287...oASAFQAw%3D%3D
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                  Ne visai vienu lygiu, tik vos vos auksčiau, o iš kita pusės visai lygi su GV. Visai kita situacija nei Narbuto g.

                                  https://www.google.com/maps/@54.7287...oASAFQAw%3D%3D
                                  ne vos vos, jei ziureti iki antru laiptu galo. O ir net ta puse kur parduotuve eina siek tiek nezymiai i virsu nuo GV.

                                  Comment


                                    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                    Nesu tikras ar ten tikrai reikia automobilinio viaduko. Juk atsiras nemažas tranzitinis eismas gatvėse, kur jo neturėtų būti. Analogiška situacija buvo su Sugiharos - Šimulionio g. viaduku, kur pastatė tik pėstiesiems/dviratininkams. Ir nieko neatsitiko blogo.

                                    Pėstiesiems ir dviratininkams - taip, bet irgi turėtų būti be jokių laiptų ir su patogiu užvažiavimu dviračiu (tai arba ilgi pandusai arba kažkokia spiralė).
                                    Laiptai ten šiaip ar taip yra ir dabar. Aišku būtų gerai padaryt geriau ir be laiptų.

                                    Kaip su Narbuto viaduku galėjo atsitikt kažkas bloga? Nebent praleistas šansas padaryt dar geriau.

                                    Comment


                                      Parašė abruo Rodyti pranešimą

                                      Ten buvo visai puikus projektas, gal trūkumas tik tame, kad žūtbūt buvo norėta išlaikyti Baltupio g. tiesią, nors ties viaduku ji galėtų daryti vingį arčiau Geležinio Vilko g. ir taip nuvažiavimas nuo viaduko sutrumpėtų.

                                      Spėčiau, kad projektas greičiau judėtų jei viadukai būtų atskiruose projektuose, t. y. būtų galima iš pradžių pastatyti pėsčiųjų viaduką, na o paskui – automobilių.
                                      Automobilių viaduko nereikia.

                                      Comment


                                        ,,Varėnos rajono savivaldybės administracija jau išdavė leidimą pėsčiųjų ir dviratininkų tiltui per Merkio upę tarp Merkinės miestelio ir Česukų kaimo statyti.
                                        Preliminariais skaičiavimais tilto statyba kainuos apie 400 tūkst. eurų.
                                        Pagal parengtą projektą tai bus metalinis kabantis tiltas, jo ilgis turėtų būti 55 m, plotis – 1,5 m.''
                                        šaltinis

                                        Tuo tarpu:

                                        Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	343
Size:	51,7 kB
ID:	2160808

                                        Spėju kainuotų 1,5-2,5 mln.. Kodėl nedelsiant nenutiesiamas?

                                        Comment


                                          Nes nėra esamo asfalto, kad paprastuoju remontu jį sutvarkyti

                                          Comment

                                          Working...
                                          X