Pasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė Kecal Rodyti pranešimąPasižiūrėjau Chemijos instituto stotelę. Kas per absurdas yra 57 autobuso maršrutas? Kodėl joks autobusas (pvz., greitasis) iki šiol nevažiuoja per Geležinio Vilko gatvę?
Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.Paskutinis taisė Lettered; 2023.05.04, 10:38.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimąJau matau kaip Romas sproginėja
Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApykvailis bandymas įžeidinėti.
Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Kame absurdas? GV nevažiuoja turbūt todėl, kad važiuoja lygiagrečia Baltupio g.?
Nors gal ir galėtų paleisti kokį G7, pvz. Minsko pl. - Tūkstantmečio g. - Geležinio Vilko g. - Molėtų pl.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApykvailis bandymas įžeidinėti.
Geriau nuvažiuok į Mokslininkų - Geležinio Vilko sankryžą darbo dieną ryte ar vakare.
Važinėjau anksčiau per ten, bet paskutiniu metu piko valandomis ten per dideli kamščiai. Kadangi atvažiuoju nuo Molėtų į G. Vilko gatvę, tai galvoju, kad siaura Mokslininkų g. yra gerai, nes kitaip man užkištų GV. Visur neišplatinsi, arba vis reiks paplatinti papildomai.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąGV - Mokslininkų sankryža turi būti dviejų lygių. Mokslininkų g iki M Lietuvio turi būti 4 juostų.
Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė molis666 Rodyti pranešimąSituaciją žiauriai pablogino asfaltas per mišką. Srautai kelis kartus išaugo. Toks sprendimas buvo, sakyčiau trumparegiškas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
ML gatvė beabejo turi būti 4 juostų, nes tai tranzitinė gatvė, praktiškai šiaurinis aplinkkelis, bet iš dviejų lygio GV-Mokslininkų sankryžos mažai naudos, tik srautai nusikels prie kitų šviesoforų. Max ko užtektų, tai pvz. dviejų juostų į kairę į tą pačią Mokslininkų g.
Žalgirio - Rinktinės g. sankryža geras pvz. kai sankryžos rekonstrukcija iš esmės panaikono kamščius, miesto viduryje dviejų lygių sankryžos mažai naudos duoda, o kainuoja kosmosą.
GV yra A kategorijos gatvė. Tokia ji ir turi būti išlaikoma ir iki galo paversta į greito eismo gatvę. Be to, Mokslininkų-GV sankryža bus dalis savotiško miesto aplinkkelio. Plius, šalia yra tokie objektai kaip ligoninė į kurią reikia organizuoti kuo greitesnį patekimą. Taip pat nusimato aplinkinių teritorijų plėtra. Kad srautai nusikels - tai ir gerai, nes tada transportas jei blokuos tai blokuos nebe greito susisiekimo gatvę, o bus kažkur kitur.
Tuo tarpu Žalgirio - Rinktinės g. sankryža nėra A kategorijos ir tokios sankryžos ir tokiose vietose jokiu būdu nereikia, kad būtų viadukinės.
Comment
-
Penktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.
Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.
Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.
LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.
Delfi.lt 2023,05
Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
Tai, su kuo pastaruoju metu tenka susidurti Vilniaus pakraštyje įsikūrusios Riešės gyventojams, jie vadina košmaru, mat kelionės miesto link pailgėjo daugiau nei dvigubai, o spūstyse rytais tenka stovėti dar tada, kai įprastai mieste būna pakankamai ramu.(...)
Lietuvos automobilių kelių direkcija, Tarptautinių ryšių ir komunikacijos skyriaus vyriausiasis komunikacijos vadybininkas Saulius Jansonas paaiškino, kad minima A14 kelio (Molėtų plento) ir Molėtų g. sankryža, vykdant jos kapitalinį remontą, pagal pasirašytą bendradarbiavimo sutartį su privačiu investuotoju, iš trišalės buvo pertvarkyta į keturšalę sankryžą.
„Įgyvendinant projektą jau yra arba dar bus pakeista beveik visa esama šviesoforų posto įranga: šviesoforai, naujos kartos eismo srautų jutikliai ir panašiai. Nauji šviesoforai įrengti tiek A14 kelyje, tiek Molėtų gatvėje, tiek naujoje Dangėručio gatvės jungtyje. Šviesoforų išdėstymas suprojektuotas ir bus įrengtas pagal šiuo metu galiojančius teisės aktų reikalavimus bei privalomus eismo saugumo principus“, – aiškino S. Jansonas. Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų į
Jis taip pat teigė, kad Kelių direkcija operatyviai kreipėsi į statybas vykdantį rangovą dėl eismo reguliavimo pagerinimo sprendimų įgyvendinimo, o prašyme išdėstė kelias užklausas.
Viena jų – dėl papildomos informacinės lentelės (statybos darbų metu) sankryžoje, išsukant iš Molėtų gatvės į Molėtų plentą Vilniaus kryptimi, pakabinimo. Anot jo, lentelė informuotų vairuotojus apie galimybę sukti į dešinę tuo metu, kai dega pagrindinis žalias šviesoforo signalas.
Antra užklausa – dėl posūkio iš Molėtų plento į Molėtų gatvę. „Kelių direkcija šiuo klausimu taip pat kreipėsi į rangovą dėl galimybės pakeisti esamus eismo reguliavimo nustatymus, koordinuojant su Kelių direkcijos specialistais. Tik rangovui užbaigus statybos darbus bus galima užtikrinti maksimaliai galimą šviesoforinės sankryžos laidumą. Tuo metu vairuotojų prašome kantrybės ir supratingumo. Statybos darbus pilnai planuojama pabaigti 2023 m. birželį. Atkreipiame dėmesį, kad šiuo metu, statybvietė, priėmimo ir perdavimo aktu yra perduota rangovui ir jis yra pilnai atsakingas už šią sankryžą ir eismo organizavimą darbų metu“, – nurodė S. Jansonas.
https://www.delfi.lt/auto/patarimai/...trybe-93396155
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąPenktadienį atidarytas prekybcentris prie Riešės. Padaryta naujų šviesoforo fazių.
Važiavau pro ten savaitgalį. Eismas Molėtų plentu abiem kryptimis sulėtėjo, ypač sekmadienį grįžtant į miestą.
Išsukinėjančių iš prekybcentrio į miestą buvo nemaža eilė ir šeštadienį, ir sekmadienį.
Iš rekonstruoto Molėtų plento daroma kažkas panašaus į Ukmergės gatvę, kai prismaigstoma šviesoforų, o ne daromi jungiameji kelia vietiniam eismui. Šioje sankryžoje, kol ji buvo trišalė, tai eismo sustojimas nelabai jausdavosi, dabar bus "tobulinamas eismas" reguliuojant šviesoforus.
LAKD suderino sankryžą su netinkamu praliadumu, o dabar bando aiškinti, kad vairuotojai patys kalti dėl kamščių.
Delfi.lt 2023,05
Po pokyčių sankryžoje kasdien driekiasi automobilių spūstys
- 1 patinka
Comment
Comment