Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Pusė prašo, kita pusė sako, kad tada bus daug tranzito Santariškės <-> Nemenčinės plentas. Pakeliui dar miške grybus nurinks ir pliaže smėlį pavogs. Nemažai antros grupės liaudies turbūt pasirašytų ir be tilto Žaliųjų ežerų gatvę perkast. Kad galėtų ramiai izoliavęsi gyvent.
      Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.

      Comment


        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

        Būtų tranzito, bet gal labiau Antakalnis - Riešė/Gulbinai arba vakarinis miestas - Nemenčinės šilo priemiesčiai, pats Nemenčinės pl. nėra kažkokio traukos centro. Negalime juk toliau gyventi su tokia pat infrastruktūra kaip prieš 30 metų, kuomet dar nebuvo jokių priemiesčių. Tas pasakytina ir apie jau egzistuojančią infrastruktūrą, kaip nesugebama suremontuoti gatvių sodų bendrijose, kad tilptų bent po vieną juostą ir šaligatvį, tai man nesuprantama.
        Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Tai gal dauguma ir norėtų, bet užblokuoja įtakinga mažuma. Panašiai kai M.Lietuvio g. atveju.
          Tikrai ne kelių ar keliolikos gyventojų mažuma. Specifinė publika sakykim. Pavyzdys iš kitos serijos. FB grupėje pasiskundus dėl smarvės iš kaimynų netvarkingų katilų - pasiūlo kraustytis atgal į savo šeškines ir fabus. Jei nori gyvent be smarvės ir neuždūmintas, ne vieta laisvų žmonių rajone kurie kuo nori, tuo degina

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

            Viena vertus atsirastų tranzito, kita vertus esamo srauto dalis nusiimtų į Nemenčinės plentą. Sakyčiau būtų tas ant to. Svarbiausia padaryt normalų pajungimą prie Žaliųjų ežerų gatvės, o ne pastatyt tiltą ir paleist eismą sodų gatvelėm.
            Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.

            Comment


              Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

              Buvo planuojama gatvė tarp Balsių ir Ožkinių, numatyta bendrajame plane, matyti anksčiau įkeltame pavyzdyje, bet gyventojai užprotestavo.
              Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.
              Flickr

              Comment


                Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                Jei patys gyventojai nenori, kam tą gatvę jiems piršti? Yra krūva infrastruktūros projektų, kurių gyventojai patys prašo.
                Pusė gyventojų jei ne daugiau nori. Blogiausias variantas būtų tiltas be gatvės.

                Comment


                  (Nesugalvojau tinkamesnės temos)
                  Numatomi pralaidumo koreagavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:

                  Numatyti Mokslininkų gatvėje prieš sankryžą su Geležinio Vilko gatve nereguliuojamą šviesoforais dešinįjį posūkį į Geležinio Vilko gatvę (centro kryptimi) su greitėjimo juosta Geležinio Vilko gatvėje.

                  Geležinio Vilko gatvėje nuo centro prailginti papildomą kairiojo posūkio į Mokslininkų gatvę eismo juostą.

                  Click image for larger version

Name:	export.jpg
Views:	2749
Size:	157,3 kB
ID:	1934489 ​​​​​​​
                  Paskutinis taisė Riedis; 2021.12.06, 11:56.
                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                  Comment


                    Ir kaip po tokių bajerių žmonės rinksis VT arba kitas alternatyvas??? Nuo jokių kamščių tokie sprendiniai neišgalbės.
                    Vos išsteni darželį pastatyti, nei naujų VT maršrutų, nei mokyklų, vien tik asfalto plotus numato...

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                      Numatomi pralaidumo koregavimai Geležinio Vilko - Mokslininkų sankryžoje:
                      Dar 2007 metais buvo pratęstas Molėtų plentas ir prasidėjo Visorių plėtra. Jau tuomet buvo aišku, kad Mokslininkų - Mlėtų pl. sankryža turi būti dviejų lygių

                      Šiek tik paradoksalu, kad tie "mokslo slėniai" ir "žinių ekonomikos branduoliai" sėdi kamščiuose, nes koncentruotoje teritorijoje pristatyta naujų pastatų ir sukurta tūkstančiai darbo vietų. Šalia esančiose teritorijose per 15 metų gyventojų padidėjo kellis kartus, o gatvelių pralaidumas liko 1985 ar 2007 m. lygyje.
                      Nykiai atrodo, kad Mokslininkų gatvė iki šiol yra tik vienos juostos pločio. Kažkada buvo įspūdinga pažiūrėti, koks kamštis ten susidarė ryte, kai Mokslininkų gatvėje sugedo kažkokia mašina.

                      Miesto valdžia davė leidimus pastatyti Visoriuose dar du pastatus, bet nieko negalvojo apie įvažiavimus / išvažiavimus iš Visorių slėnio.

                      (c) @Globalus



                      Bet ši Vilniaus valdžia tesugeba tik dalinti statybos leidimus, siaurinti gatves ir diegti "darnų nejudumą".

                      Comment


                        Tai yra neišvystyto gatvių tinklo išdava. Visorių g. - akligatvis, Kairiūkščio g. - akligatvis, Skersinės g. - akligatvis, žinoma M.Lietuvio g. situacija.
                        Todėl viskas ir grūdasi į G.Vilko.
                        Kol vadovauja gatvių luditai, tai padėtis negerės. Gi vyrauja mitas, kad gatvės yra automobiliams. Gerai, kad beveik iki 20 a. vidurio gyventojai to nežinojo.

                        Comment


                          Mano galva ši atkarpa yra apskritai multipakopinė disfunkcija, nes GV yra bene svarbiausia miesto arterija ir ja eismas turi vykti nepertraukiamas; šioje atkarpoje (žiūrint nuo centro link Utenos) yra, man atrodo, geros sąlygos situaciją išspręsti iš esmės įrengus dviejų lygių GV / Mokslininkų sankryžą ir, jei reikia, tolėliau nutiesus pvz tunelį pėstiesiems su dviratininkais , o dar tolėliau taip pat įrengus du lygius (tuneliu ar viaduku) - tuomet būtų galima panaikinti visas tas šviesoforines perėjimines pynes (pažymėta raudonais x):

                          Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2193
Size:	256,7 kB
ID:	1935707
                          https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                          Comment


                            Šviesoforas iš apatinės pažymėtos vietos dingo po viršutinės įrengimo.

                            Comment


                              O kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.

                              Comment


                                Parašė molis666 Rodyti pranešimą
                                O kur visas Visorių rajono pėsčiųjų srautas, judantis iki santariškių/ jeruzalės, bei darbuotojai, kurie atvyksta su 1g ir paskui eina iki kokio BOD'o dings? Rajonas gi atkirstas GV. Nemanau, kad kas naikins pėsčiųjų perėjas GV/Mokslininkų g.
                                Tuneliu ar viaduku tuo pačiu paleisti ir pėsčiuosius/dviračius. Ten laukt prie švosoforo ganėtinai depresyvu. Ypač šlapiu oru kai praskrendantis srautas taškosi solidžiu atstumu.

                                Comment


                                  Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai

                                  Įdomus aspektas, kad siūlomas dviračių takas abipus per beveik visą ilgį (Nuo G.Vilko iki S.Neries)

                                  Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta

                                  Įdomūs sprendiniai ir ties S.Neries sankryža, nėra kairiųjų posūkių - tranzito potencialo mažinimas?

                                  Click image for larger version  Name:	Untitled.jpg Views:	0 Size:	99,1 kB ID:	1943401
                                  Paskutinis taisė Riedis; 2022.01.14, 09:51.
                                  Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                                  Comment


                                    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                                    Įkėlė M.Lietuvio ir Mokslininkų g. priešprojektinių siūlymų brėžinį
                                    https://3d.vilnius.lt/scenos/projekt...niai-projektai
                                    Atkreipiu dėmesį į G.Vilko ir Mokslininkų sankryžos sprendinius - dvi kairiosios juostos ir nereguliuojamas į dešinę su greitėjimo juosta
                                    Dar numatoma padaryti 4 juostas atvažiuojant Molėtų plentu nuo Santariškių pusės. Dabar yra dvi juostos į kairę link centro ir viena bendra juosta važiuoti tiesiai ir sukti į dešinę. Kadangi važiuojančių tiesiai yra daug, norint pasukti į dešinę reikai kartu stovėti kamštyje.

                                    Mokslininkų gatvėje yra tik po vieną juostą. Visoriuose pastačius gyvenamųjų ir komercinių ("mokslo") pastatų, o Bajorų - Bukiškių kryptimi plėtojant individualių anmų statybą ir komercinių pastatų automobilių srautai išaugo, bet infrastruktūra liko 2007 m. lygio.
                                    Kurioje vietoje pasibaigs darbų zona Mokslininkų gatvėje, kol kas nėra aišku.

                                    Comment


                                      Pėsčiajam pereiti šią sankryžą tai bus žiauru. Šešios juostos

                                      Comment


                                        Nesugalvojau į kurią kitą temą patalpinti, tai talpinu į šią.
                                        Labai reikalingas žiedukas nusimato
                                        Šalia Bajorų numatoma įrengti žiedinę sankryžą

                                        https://madeinvilnius.lt/naujienos/t...dine-sankryza/

                                        Comment


                                          Jums neatrodo, kad žiūrint į ateitį vertėtų Ozo ir Kareivių gatves versti į greito eismo gatvę - kaip Geležinio Vilko? Kad eismas vyktų nepertraukiamas, nes tai vienintelė atkarpa, kuri dalina miestą pusiau ir yra bene pagrindinė jungtis jungianti (jungsianti) VA su Nemenčinės plentu. Be to, tokios kategorijos gatvė galbūt leistų ir įtraukti LKAD ir / ar ES lėšas, nes tai nebebūtų vien tik miesto svarbos gatvė. Gal aš klystu, bet tokios mintys kilo.

                                          Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	191,3 kB ID:	1958660
                                          Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	190,6 kB ID:	1958661
                                          https://portal.sisp.lt/portal/apps/w...b631a2aac31b15
                                          Paskutinis taisė spekas; 2022.03.28, 17:51.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X