Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    BOD inovacijų centras
    Click image for larger version  Name:	P10910-122456.jpg Views:	218 Size:	1,55 MB ID:	1913996 Click image for larger version  Name:	P10910-122527.jpg Views:	219 Size:	1,37 MB ID:	1913994 Click image for larger version  Name:	P10910-122703.jpg Views:	220 Size:	1,70 MB ID:	1913995
    Visas eismas į Visorių slėnį ir iš jo vyksta siaura Mokslininkų gatvele. Mokslas mokslu, bet nereikia būti Einšteinu, kad būtų išsiaiškinta, jog tos vienos gatvelės pralaidumas yra ribinis, ypač rytinio piko metu.
    Reikalingas alternatyvus išvažiavimas, pvz. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę ties degalinė arba skubus Mokslininkų gatvės platinimas. Apie tokius kosmosus, kaip Mykolo Lietuvio gatvė ar dviejų lygių Geležinio Vilko- Mokslininkų g. sankryža, nedrąsu ir pagalvoti.

    Paskutinis taisė Romas; 2021.09.22, 18:47. Priežastis: Kopija iš temos "Baltupiai, Jeruzalė, Visoriai, Santariškės - projektai ir statybų eiga". Pridėta citata

    Comment


      Parašė Romas Rodyti pranešimą
      /\
      Visas eismas į Visorių slėnį ir iš jo vyksta siaura Mokslininkų gatvele. Mokslas mokslu, bet nereikia būti Einšteinu, kad būtų išsiaiškinta, jog tos vienos gatvelės pralaidumas yra ribinis, ypač rytinio piko metu.
      Reikalingas alternatyvus išvažiavimas, pvz. tiesiai į Geležinio Vilko gatvę ties degalinė arba skubus Mokslininkų gatvės platinimas. Apie tokius kosmosus, kaip Mykolo Lietuvio gatvė ar dviejų lygių Geležinio Vilko- Mokslininkų g. sankryža, nedrąsu ir pagalvoti.

      P.S. Panašūs mažesni projektai turi atskiras temas, o Visorių slėnis jos, atrodo neturi.
      Ten svarbiau yra užtikrinti kad VT važinėtų bent kas 10 minučių o ne pora kartų per valandą kaip dabar.

      Comment


        Prie Geležinio Vilko- Mokslininkų g. sankryžos dabar piko metu kamščiai po 2-4 km beveik iš visų pusių. Šiuo metu ši sankryža gal net aplenkė Liepkalnio kamščius.

        Comment


          Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

          Ten svarbiau yra užtikrinti kad VT važinėtų bent kas 10 minučių o ne pora kartų per valandą kaip dabar.
          Bet jis vis tiek stovėtų kamščiuose. Vis tiek reikėtų platinti Mokslininkų gatvę A juostoms, nes ji susideda tik iš dviejų eismo juostų.

          Comment


            O gla ne gatvės platinimo reikia o srautų mažinimo?

            Comment


              Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
              O gla ne gatvės platinimo reikia o srautų mažinimo?
              Šioje gatvėje srautų mažinimas niekada nebus įmanomas. Ši gatvė pamažu tampa jungtimi tarp Ukmergės ir GV.
              Čia ne miesto senamiestis, o miesto pakraštys.

              Comment


                Deja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.

                Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                  Deja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.

                  Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
                  Ar tikrai ML gatvės projekto atsisakyta? Važiuoti Ateities g. irgi ne variantas, nes be reikalo ne tik laikas gaištamas, bet ir teršiamas oras nuo tokio tranzito.
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    Ar tikrai ML gatvės projekto atsisakyta? Važiuoti Ateities g. irgi ne variantas, nes be reikalo ne tik laikas gaištamas, bet ir teršiamas oras nuo tokio tranzito.
                    O koks skirtumas ar ML gatvės projekto atsisakyta? Gatvės nebus nes vietinis oligarchas pasakė kad jo kieme nebus.

                    Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.

                    Comment


                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                      O koks skirtumas ar ML gatvės projekto atsisakyta? Gatvės nebus nes vietinis oligarchas pasakė kad jo kieme nebus.

                      Na jeigu prioritetas yra tarša tada tikrai nereikia 2 juostų gatvės o reikia skatinti važiuoti kitais būdais. A juosta irgi nepagelbės, nes ja važiuoja ne tik autobusai bet ir motociklai, elektromobiliai ir kas trečias paprastas ICE.
                      kas tas vietinis oligarchas?

                      Comment


                        Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

                        kas tas vietinis oligarchas?
                        Tiksliau ne vienas, o visi penki, tiek ten dabar yra tų namų tam mini kvartaliuke šalia ML gatvės.

                        Tas deja yra, bet mes darome viską, kad Mykolo Lietuvio gatvė atsirastų bent etapais“, – pabrėžęs, kad besiginčijančių gyventojų tėra kokie penki, sakė M.Pakalnis.

                        Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1059804?copied
                        Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.23, 13:43.
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                          Deja kadangi Mykolo Lietuvio gatvės nebus tai srautus teks mažinti vienaip ar kitaip.

                          Jei riekia jungties tarp ukmergės ir GV tai verčiau važiuoti ateities gatve, daug patogiau net esant lankui nei per mokslininkų.
                          Gatvė jau yra, tik lieka išasfaltuoti nedidelį ruožą ir tada visi į Vilniaus šiaurės rytus važiuos per Vakarinį aplinkelį.
                          Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            O gal ne gatvės platinimo reikia o srautų mažinimo?
                            Įdomu, kaip mažins srautus statomas dar vienas pastatas Visorių slėnyje, kuriame dirbs keli šimtai žmonių. Jei tai būtų panašaus dydžio prekybcentris, jo statytojai turėti prisidėti prie gatvių infrastruktūros.
                            Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              Įdomu, kaip mažins srautus statomas dar vienas pastatas Visorių slėnyje, kuriame dirbs keli šimtai žmonių. Jei tai būtų panašaus dydžio prekybcentris, jo statytojai turėti prisidėti prie gatvių infrastruktūros.
                              Savivaldybė dalina statybos leidimus šiaurinėje miesto dalyje (tai irgi sukuria papildomus eismo srautus), tačiau infrastruktūra Mokslininkų g. ir Visorių slėnio rajone liko 2007-2008 m. lygio.
                              Ne pastatai mažina srautus, o srautų perkėlimas į mažiau užimančias transporto priemones kaip VT ir dviračiai. Tiems keliems šimtams reikėtu į darbą ne automobiliu važiuoti ir sumažės tie srautai.

                              Parašė luknas Rodyti pranešimą
                              Gatvė jau yra, tik lieka išasfaltuoti nedidelį ruožą ir tada visi į Vilniaus šiaurės rytus važiuos per Vakarinį aplinkelį.
                              Šimašius jau išasfaltavo dalį gatvės. Manau kitais metais likusią dalį užbaigs.
                              Saka išsikraustys oligarchai kitur ir tada galėsim gatvę daryti?

                              Comment


                                (Spausti ant mini foto, kad padidinti):

                                Click image for larger version

Name:	Balsiu kelio ideja.JPG
Views:	694
Size:	276,1 kB
ID:	1922595


                                Šiek tiek pasvajosiu.

                                Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.

                                Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):

                                1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
                                2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
                                3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
                                Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.

                                Click image for larger version  Name:	Balsiu kelio ideja.JPG Views:	1 Size:	276,1 kB ID:	1922589
                                https://maps.vilnius.lt/teritoriju-p...-map&identify=

                                https://www.maps.lt/3DLietuva/ (pagrindo žemėlapiai - reljefas)

                                2021 BP:

                                Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	303,3 kB ID:	1922592
                                Paskutinis taisė spekas; 2021.10.24, 20:47.

                                Comment


                                  Pietinė juoda linija nuo Verkių rūmų kertanti kampą į Verkių gatvę eina per kažkokių ropšolių perimviečių draustinį per kurį net mtb varžybų neleido organizuot. Ką jau kalbėt apie gatvės tiesimus.

                                  Comment


                                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                    Šiek tiek pasvajosiu.
                                    Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.
                                    Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
                                    Proto mankšta, bet atsižvelgiant į gautą rezultatą, šiek tiek beprasmiška.
                                    Siūlyti uždaryti esamą kelią miške su lygiu reljefu ir pasiūlyti 1,5 km ilgesnę trasa raižytu reljefu palei gyvenamuosius namus yra sunkiai pagrindžiamas dlaykas.
                                    Antra juoda linija per upelį ir tiesiai į dvaro teritoriją yra visiškai nerealistiška.
                                    Ant žemėlapio galima paišyti įvairiais tiesias linijas. Tačiau net modeliuojant buvo galima žvilgtelėti į tai kokios ten yra saugomos teritorijos .Jei nepavyko gauti ar perskaityti žemėlapio su horizontalėmis gal vertėjo bent apsilankyti vietoje,

                                    Comment


                                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                                      (Spausti ant mini foto, kad padidinti):

                                      Click image for larger version  Name:	Balsiu kelio ideja.JPG Views:	150 Size:	276,1 kB ID:	1922595


                                      Šiek tiek pasvajosiu.

                                      Kelio į Balsius atkarpos, einančios per saugomą teritoriją, panaikinimas ir alternatyvi trasa.

                                      Svarstau, jei panaikinti kelio atkarpą einančią per saugomą teritoriją ir sukurti alternatyvią trasą, nauda būtų tokią (gal kažko nepagalvojau):

                                      1. Saugoma teritorija apsijungtų - nebebūtų perkirsta keliu
                                      2. Dingtų apie 5 kilometrus kelio, kurio nebereikėtų remontuoti
                                      3. Pagerėtų susisiekimas, nes būtų nutiestas naujas STR atitinkantis kelias (didžioji jo dalis jau yra - reikia tik paremontuoti esančią atkarpą jei tai nedaryta)
                                      Maršrutas iš Balsių į centrą, kol nėra tilto per Nerį, pailgėtų tik apie 1,5 km.
                                      1. Saugoma teritorija toliau būtų kertama, tik dar ilgesniu keliu ir būtų tranzitine gatve atkertama dar ir upė.
                                      2. Kelias ten jau sutvarkytas, padarytas apšvietimas ir pan. Tai realiai tik papildomos išlaidos būtų daryti visa tai kitame dar ilgesniame kelyje.
                                      3. Susisiekimas pablogėtų, nes ne tik pats kelias pailgėtų, bet dar ir eitų kalnuotu reljefu su n posūkių.
                                      4. Pablogėtų ten gyvenančių žmonių gyvenimo kokybė dėl atsiradusio tranzitinio eismo triukšmo ir taršos.
                                      5. Kelio ilginimas žiauriai kertasi su ES žaliuoju kursu, reiktų paskaičiuoti kiek tonų teršalų ir CO2 sukeltų toks dirbtinio lanko sukūrimas.
                                      6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.
                                      Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.25, 10:40.
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        6. Tiltas per Nerį iš vis kažkokia utopija, reiktų ne tik dešimtis namų išpirkti, bet realiai tiltas jokių eismo problemų nespręstų, tik perkeltų kamščius į kitą vietą.
                                        Išsispręstų Verkių Riešės nuokalnės bėda kur tarp namų nėra pločio normaliam šaligatviui ir autobusams, ką jau kalbėt apie dvirtakį. Taip pat išsispręstų Žaliųjų ežerų / Popieriaus sankryža. Jei pagrindinis srautas būtų iš apačios ir link Balsių, o dabartinė Žaliųjų ežerų gatvės trasa būtų šalutinis.

                                        Aišku kamščiai persikeltų į Nemenčinės plento pradžią ir dar labiau pablogintų situaciją. Kertantys kampą iš Nemenčinės per Balsius grįžtų į Nemenčinės plentą + 10 ar 15k Balsių ir jų apylinkių sodininkų. O tam reikia Ozo ir Šiaurinės su pilnu išpildymu dviejų lygių sankryžom ir t.t. Kita vertus gal tai labiau išsprendžiama nei kosminis viadukas per Verkių riešę.

                                        Comment


                                          Aš nesuvokiu, kaip gyvenantys Ožkiniuose ar Balsiuose neprašo tilto per Nerį, juk jiems nusigauti iki vien iki tų pačių Žirmūnų ar Antakalnio būtų daug greičiau važiuojant Nemenčinės plentu, kuris yra tiesus kelias ir puse jo galima važiuoti 80 km/h. Vietoje to geriau stovėti dviejų kilometrų kamštyje Verkių g., kai ta gatvė apskritai turėtų būti uždaryta tranzitiniam transportui?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X