Man atrodo Vilnius.wtf nesitikėjo kokia liaudis seka, kai visad keli kokia nevykus savivaldybė, o tada imi ir išgiri silpnesnių vairuotojų nekenčiamą pertvarką. Pasidalino vienu žiemos vaizdu kaip sunkiai prasilenkė autobusai, tai dabar jau visiems labai rūpėt pradėjo šis argumentas. Kiti netiesiogiai pripažįsta, kad nejaučia savo automobilio gabaritų. Tretiems atrodo, kad per užstatytas auto iš kiemų geriau matėsi. Na, pasaka be galo.
Man atrodo Vilnius.wtf nesitikėjo kokia liaudis seka, kai visad keli kokia nevykus savivaldybė, o tada imi ir išgiri silpnesnių vairuotojų nekenčiamą pertvarką. Pasidalino vienu žiemos vaizdu kaip sunkiai prasilenkė autobusai, tai dabar jau visiems labai rūpėt pradėjo šis argumentas. Kiti netiesiogiai pripažįsta, kad nejaučia savo automobilio gabaritų. Tretiems atrodo, kad per užstatytas auto iš kiemų geriau matėsi. Na, pasaka be galo.
Tobulai automobilio gabaritai jaučiasi su parktronikais, kurie būna naujesniuose automobiliuose, tai dar vienas argumentas paskeisti taršų automobilį į naujesnį
Tobulai automobilio gabaritai jaučiasi su parktronikais, kurie būna naujesniuose automobiliuose, tai dar vienas argumentas paskeisti taršų automobilį į naujesnį
Tai, kad kaip tik dabar prisiperka "miestų visureigių" ir nejaučia gabaritų, kad ir su partronikais. O dar blogiau, kai nėra šiaip bendrų parkavimo gebėjimų (lietuviams parkavimas atbuliniu ir tarp lygiagrečiai važiuojamajai daliai stovinčių automobilių yra kažkas sudėtingo) ir kai technologijos nepadėda, tai lieka kaip nuogi ir grybauja.
Mano isvados is komentaru tokios:
1. del autobusu is esmes idomu, reikes susekti tvarkarascius kada apskritai jie ten gali susitikti vienas su kitu ir ziema kai bus labai daug sniego nuvaziuoti paziureti i show. Kazkaip vistiek manau kad sugaisiu savo laika veltui, bet anyway padarysiu.
2. Autobusu prasilenkimas rupi labiau is kamsciu puses, nes kiti vairuotojai nenori laukti kol autikai vaziuos letai ir vilktis paskui juos
3. Panaikintos parkavimo vietos, net tos kur ir taip zenklai draude parkuotis yra panasiai kaip netekti dalies atlyginimo. Dabartiniai Vilniaus gyventojai tikrai isivaizduoja, kad parkavimo vieta yra ju prigimtine teise.
4. Visi staigiai pradejo skustis, kad nebemoka vairuoti. Nukreipciau dali komentuotoju perlaikyti teises, jei jau tokiose vietose pasukti jiems susidaro problemos.
Is esmes projektas pasiteisines ir teigiamu Like daugiau nei neigiamu komentaru. Taip pat postas atnese daugiau Like paciam puslapiui, nei Unlike.
Taigi nepaisant nemazos dalies arsiu petrolheadu, kiti, ne tokie agresyvus gyventojai, pokycius pastebejo ir juos ivertino.
Kaip ir reikejo tiketis automobilistu salygu net nepabloginimas o tiesiog pakoregavimas (nes eismo juostu nesumazejo) ateina su daug negatyvo ir visuomenes priespriesos, ko ir reikejo tiketis. O toliau bus dar blogiaiu, nes VMS visom isgalem bando toliau persodint gyventojus i nuosavas masinas sumazinus viesojo transporto marsrutu ir troleibusu skaiciu, padejus ant senu troleibusu, tiesiant pozemines perejas su liftais, tokiais projektais kaip Vilnius Outlet su tiesiog nesveiko dydzio parkingais ir kt - viskas aplink kolkas labiau kviecia naudotis automobiliu nei nuo to atgraso.
Praverstų ir išvažiavimas į GV centro kryptimi. GV/Ateities su dviem trūkstamom ausim ir taip šikna. Dabartinis vieno lygio apsisukimas kertant per dvi juostas ir po to šaunant į tarpą tarp 90km/h srauto irgi nekažką.
Praverstų ir išvažiavimas į GV centro kryptimi. GV/Ateities su dviem trūkstamom ausim ir taip šikna. Dabartinis vieno lygio apsisukimas kertant per dvi juostas ir po to šaunant į tarpą tarp 90km/h srauto irgi nekažką.
Keista, kad iš Ateities g. į Geležinio Vilko g. miesto link iki šiol nėra padarytas nuvažiavimas, nes ten prie "katilinės" lyg specialiai yra palikta erdvė tam.
kai pasirodys P.P. reiks parasyt savivaldybei ar kazka planuoja is viaduko/uzvaziavimo and G.V. (nes prisidejus Visoriu projektam, ten tikrai turetu kazkiek pasijusti).
p.s. jauciu VIKO pastato statybos atsauktos (ten turejo buti irgi).
Manau, kad apie automobilių jungtį galit pamiršti. Didlaukio g. (šita atkarpa prie sklypų) yra D kategorijos. Teisiškai ji negali turėti jungties su GV. Juolab, kai yra Ateities g. jungtis.
Manau, kad apie automobilių jungtį galit pamiršti. Didlaukio g. (šita atkarpa prie sklypų) yra D kategorijos. Teisiškai ji negali turėti jungties su GV. Juolab, kai yra Ateities g. jungtis.
Va dėl pėsčiųjų ir dviratininkų - taip.
Reiktų kažkur prie Riomerio perkirst Didlaukio gatvę, kad nebūtų tranzito iš Ateities gatvės.
Viadukas galėtų būt techniškai tos gatvės tąsa, kuri ir dabar turi tiesioginį susijungimą su GV.
as labiau apie Ateities ir G.V. viaduka. Ten tikrai nepamaisytu patekimas ant G.V. nekertant 2 juostu. Ganetinai nesaugi vieta
Baltupio g. kelių daugiabučių prie Jomanto parko statyojams pavesta suprojektuoti dvirtakio trūkstamą atkarpą po G. V. viaduku. Ten daug komunikacijų. Būtų proga ir užvažiavimą mašinoms padaryt. Visgi pristatymas jau buvo prieš 3 mėn., nors dar nepatvirtinti sprendiniai, įdomu kodėl: https://vilnius.lt/lt/numatomo-stati...-projektavima/
P. S. Asilų Unitectus dar 2020 m. kovą prieš šiuos PP prašiau atskirti pėsčiųjų ir dviračių takus per atstumą, tai atskyrė tik Baltupio g., kur numatys želdynus vėl be apsaugos zonų... Ateities g. nuo seno yra atstumas, tai nauju projektu „suglaus”.
Keista, kad iš Ateities g. į Geležinio Vilko g. miesto link iki šiol nėra padarytas nuvažiavimas, nes ten prie "katilinės" lyg specialiai yra palikta erdvė tam.
Ten iš viso košmariška vieta, nes Ateities gatvėje susikerta 2 srautai:
iš Ateities nuo fabų į GV ir iš GV į Ateities link Jeruzalės.
Pypiec pilnas ir VMSA apsileidimas nenorint matyti realybės
Comment