Parašė Abrakadabra
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Iš kur tokia info?
Comment
-
Parašė Abrakadabra Rodyti pranešimą
Iš VMS administracijos. Tam planuojama skirti 495 000 eur.
Comment
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąDidlaukio g. siauriausia vieta, kuria skundėsi tiek autobusų tiek kiti vairuotojai (kol neužasfaltavo iki pat bortelių).
Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvę
Sostinėje susiaurinus Naugarduko gatvės važiuojamąją dalį vairuotojai reiškė nepasitenkinimą, esą toks sprendimas dar labiau mažina saugumą. Neilgai trukus siaurėti pradėjo ir kita sostinės gatvė. Vilniaus valdžia tikina, kad Didlaukio gatvė buvo per plati, o vietos gyventojai stebisi – rekonstrukcijai net nepasibaigus, autobusai vos prasilenkia.
Į LRT.lt kreipęsis vilnietis Vaidotas tikino, kad darbai buvo pradėti gerokai anksčiau, nei savivaldybė išplatino pranešimą žiniasklaidai (...)
„Į klausimą dėl saugesnio ir patogesnio eismo galimybės ir kaip tai bus užtikrinta siaurinant važiuojamąją dalį atsakymo laukiu jau ne vieną savaitę. Vietoj to po mano klausimo spaudoje ėmė rastis bendro pobūdžio informacinių žinučių apie šiuos darbus“, – teigė vilnietis.
Jis pabrėžia, kad gatvė yra netiesi, kyla į kalną, šalikelėse statomi automobiliai, šia gatve taip pat kursuoja autobusai. Dėl nuokalnės ir kelio vingio vairuotojai ir taip turi mažint greitį, todėl važiuojamosios kelio dalies siaurinimas vyrui atrodo keistokas
„Autobusų stotelių kišenės ties parduotuve „Maxima“ gatvės apačioje ir gatvės viršuje ties kioskais siaurinamos iki tokio absurdo, kad gali susidaryti vaizdas, jog sustojus autobusui už jo esantys automobiliai nebegalės pravažiuoti. Vietoj to neaišku kodėl platinamas šaligatvis“, – nusivylimo neslėpė vietos gyventojas.
Vilniaus m. savivaldybės administracijos patarėjo Raivydo Rakausko LRT.lt pateiktame komentare raštu teigiama, kad (...) šŠiuolaikinės gatvės kuriamos pagal kitokius standartus ir teisės aktai numato, koks turi būti atitinkamų kategorijų gatvių važiuojamosios dalies plotis.
Specialistas pažymi, kad Didlaukio gatvėje, kaip ir Naugarduko gatvėje, siekiama atlikti darbus taip, jog ši gatvė atitiktų dabartinius standartus ir būtų saugi. Šios gatvės pagal savo funkciją bei urbanistinę aplinką šiek tiek skiriasi: Didlaukio gatve, priešingai nei Naugarduko gatve, intensyviau juda viešasis transportas (...)
Jis taip pat tikino, kad viešajam transportui bus pakankamai vietos pasiekti stoteles, o įvažiavimai užims apie 20 metrų.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...us-vairuotojus
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
LRT.lt 2020.12.12
Sostinėje imtasi siaurinti dar vieną gatvęPaskutinis taisė Resutas; 2020.12.16, 08:11.
Comment
-
Trečiam komentare ponia viską supranta, nors stengiasi nesuprasti.
Pvz. ėjau vakar nuo įvažiavimo į kiemus, pro bromą į kiemą. Automobilis nuo gatvės suko į kiemą, vos pasukęs sustojo paimti keleivės, tada „spaudė tapkę” taip, kad mane nuvytų išgasdintą iš tos bromos. Suprask turėjau sprukti bėgte arba prisispausti prie sienos. Sustojau, sustabdžiau automobilį, pažiūrėjau, nuėjau. Po to jau nereikėjo vairuotojui pajudant kelt apsukų iki 3-4 tūkst. apsukų pirmu bėgiu, kol ten apsisukinėjo kieme.
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Kaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Pirmieji komentraai po LRT straipnsių Ir čia net ne Delfis. Gal VSA reikėtų kokį straipsnį su realiai techniniais paaiškinimais kodėl taip daroma. Nes dabar daug kas realiai nesupranta kam tai daroma.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Dar mažesnė tarša ir mažesnis triukšmas. Šitų dalykų kažkodėl niekas neakcentuoja.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąKaip žmonės nesuvokia, kad lėtesnis eismas, tai visų pirmą jų vaikų ir jų pačių saugumas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąKaip jie suvoks, jeigu jų vaikai eina tik 5 metrus nuo laiptinės iki automobilio.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKaip tik teko pravažiuoti jau ta gatve. Net sunku patikėti, kad tokie projektai iš tikrųjų vyksta. Poderskis ir VMS čia nusipelno didelio pliuso už pastangas ir nebijojimą eiti prieš nusistovėjusias Sovietmečio dogmas. Aišku, lašas jūroje, bet pradžia jau yra.
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąKokie įgyvendinti projektai yra nereikalingi šiuo metu tavo manymu?
Papildomos 1+1 juostos užimtų ~7 m ir tikrai būtų reikalinga kaip rezervas įvykus avarijai ar tiesiog sugedus, kad nesukelti netikėto kataklizmo. Ar tie 7 m yra jau katastrofa?
(...)
Viena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.Paskutinis taisė Romas; 2021.01.12, 22:53. Priežastis: Kopija iš temos "Vilniaus architektūros projektai"
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
Tačiau vadinti nereikalinga - tai nelabai argumentuotas emocinis išsireiškimas.
Visos gatvės yra statomos už mokesčių mokėtojų pinigus ir visada jos kažkam naudingos. Ar Santaros gatvė nutiesta Maximos, ar Infekcinės ligoninės ar Dvirtakių mylėtojų draugijos užsakymu, dar reikia pasitikrinti.
Lieka tik palinkėti, kad netektų pačiam ar tavo artimiesiems naudotis ta "jokios naudingos funkcijos nenešančia" gatve prijungtam greitojoje prie kokio nors aparato.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąViena is nereikalingu yra Santaros gatve. Si gatve pastatyta, kaip manau, Maximos uzsakymu uz musu visu pinigus. Daugiau ji jokios naudingos funkcijos nenesa.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąLabai siaurai žiūri. Visas Santarų kompleksas iki šiol buvo pakabintas ant vienos juostos įvažiavimo. Per Santarų gatvę greitosios gali labai greitai patekti iš GV be visokių sukinėjimųsi, tam ir buvo įrengta, kad būtų alternatyva.
Ir ta vienintelė juosta su visu žiedu yra stabdoma jei laukia atvykstant malūnsparnio su transplantologijai skirtais organais. Turbūt šuniukus vedžioti pakrūmėse yra aukštesnis prioritetas?
Ir neatsakei, ką keičia tie 7 metrai kad taip jau jų gaila.
Ka keicia 7 metrai? Kaip tai ka keicia - papildomos dvi eismo juostos, kurios vizualiai daro is miesto gatves prospekta ir didina jame greiti. Kuo platesne gatve tuo labiau ji "kviecia" ja naudotis ir taip didiname kelioniu automobiliais %, kuris ir taip yra auksciausias EU.
- 1 patinka
Comment
Comment