Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gatvių infrastruktūra šiaurinėje Vilniaus dalyje
Collapse
X
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
projekte parašyta, kad kitą dalį jie projektuos "vėliau numatoma jungtis". Galbūt dviem etapais darys.
Comment
-
atrase is VMS del pesciuju viaduko virs G.V. tie Didlaukio g. ir Ateities ir G.V. sankryzos sutvarkymo. Long story short - nieko nera padaryta ir nebus daroma greitu metu:
informuojame, kad šiuo metu susisiekimo infrastruktūros plėtrai ir darbams prioritetas taikomas Šiaurinės gatvės statybai, ir Liepkalnio g. ir Minsko pl. skirtingų lygių sankryžos įrengimui. Informuojame, kad Jūsų siūlymui įgyvendinti reikalinga parengti techninį projektą, įvertinti žemės sklypų ribas ir t.t.
Comment
-
Opa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąOpa, geras sutapimas - aš kaip tik norėjau užklausti dėl pėsčiųjų viaduko virš G.V. ties Didlaukio gatve. Buvau užklauses gal apie 2016 - tada berods atsakė, kad lyg ir planavo, o dabar matyt nebaplanuoja? Dar kur Šiaurinė kirs G.V. turėtų, manau, būti šalinama perėja ir gal koks apsisukimas Šiaurinės g. statybos metu. Tai jei pašalintų ir šią perėją ties Didlaukio g. tada atsivertų nebloga atkarpa G.V. be trukdžių eismui.
Važiuojant Gel. vilko (GV) gatve iš centro Baltupių kyptimi susidaro užsikišimas nusukime į Didlaukio/Baltupio sankryžą. Ten yra dvigubi šviesoforai, dalis srauto suka į IKI parduotuvę ir Baltupio g. 37-47 namus. Taip pat yra nemažas pėsčiųjų srautas. Dalis mašinų suka minėtoje sankryžoje į kairę, Circle K kolonėlės kryptimi ir sustabdo kitas mašinas, kurios važiuotų teisiai į Didlaukio gatvę ar į dešinę, link Baltupio 37-47.
Dažnai vakare darbo dienomis dėl užsikimšusios minėtos sąnkryžos automobiliai netelpa papildomoje GV juostoje už 60 km/h ženklo ir blokuoja pilnai pirmą GV juostą, taip ženkliai sumažindami GV pralaidumą bei formuodami kamščius iki Kazlausko gatvės.
Siūlyčiau prailginti esamą papildomą juostą ir įrengti vienpusį vienos juostos nusukimą iš Gel. vilko g. tiesiai į Baltupio g. ties Baltupio gatvės posūkiu šalia 43/45 namų. Pėsčiųjų ten nėra iš viso, yra galima sakyti akligatvis.
Šis patobulinimas galimas manyčiau tikrai su mažomis išlaidomis, bet ženkliai pagerintų eismo sąlygas GV, ypač vakare.
Greitį iki 60 km/h mažinančio ženklo perkėlimas ~100 metrų centro kryptimi nesukeltų tiesiogiai esminės įtakos GV eismui.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
Comment
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąBaltupių perėją panaikinti tai 100 metų praeis. Ten būna užsikiša vakare pirma juosta dėl dvigubo šviesoforo, tai parašiau į TvarkauV:
- 1 patinka
Comment
-
Šiek tiek absurdiškas "Vilniaus plano" projektas.
Vietoj to kad pradėtų projektuoti dviejų lygių Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžą užsiimama kažkokiais niekais, atkuriant iki 2007 metų buvusią senojo Molėtų plento trasą. Bus uždarytas stichninis parkingas senojo Molėtų plento vietoje. Tikimasi pagerinti susiekimą su nevykusioje vietoje pastatytu. "Vilniaus planas" pripažįsta, kad išvažiavimas iš parkingo į miesto pusę yra neįmanomas kitai kaip tik ratais kvadratais, kas buvo aišku iš karto.
Net ir trišalė Baltupio g. - Molėtų pl. sankryža yra problemiška ypač rytais dėl to, kad yra labai mažas atstumas iki Geležinio Vilko - Mokslininkų g. sankryžos. Be to, Geležinio Vilko - Mokslininkų g. nėra dešinės juostos sukimui tik į dešinę.
Rekonstravus Baltupio g. - Molėtų pl. sankryžą į keturšalę bus padarytas probleminis dvigubų sankryžų mazgas, kažkuo panašus į dvigubą Lukšio - Kalvarijų ir Kalvarijų-Kareivių Ozo g. sankryžą.
Vilniaus planas 2019.05
Senojo Molėtų plento jungties su Mokslininkų gatve statybos ir Baltupio - Mokslininkų g. sankryžos, rekonstravimo projektas
Projektuojama Senojo Molėtų plento jungtis su Mokslininku gatve yra Vilniuje, Verkių seniūnijoje, šalia Molėtų pl. ir Mokslininkų g.
Esamoje situacijoje planuojamos jungties vietoje yra duobėta asfalto danga, vejos danga. Buvęs kelias naudojamas kaip automobilių stovėjimo aikštelė.
Projekto vykdymo riba patenka į apie 4,5 ha teritorijos šalia Mokslininkų gatvės ir Molėtų plento detaliojo plano ribas. Pirmiau minėtame detaliajame plane numatyta 4 eismo juostų D kategorijos gatvė jungianti Mokslininkų g. Baltupio g. sankryžą su Senuoju Molėtų plentu. Eismo juostos numatytas 3,5 m pločio su greta esančiais 1,5 – 1,6 m pločio pėsčiųjų takais.
Santariškių g. 4 pastatyta daugiaaukštė automobilių saugyklą su 1196 vietomis. Į ją patekimas numatytas tik per Molėtų pl. ir J. Kairiūkščio sankryžoje esančia gatvę tarp „Valentis“ ir „Teva Baltics“.
Esamoje situacijoje išvažiavimas iš gatvės esančios šalia „Teva Baltics“ (vedančios iki automobilių saugyklos Santariškių g. 4) yra sudėtingas, nes norint išvažiuoti iš minėtos teritorijos ir patekti į Geležinio Vilko ar Mokslininkų gatves reikia vienu metu kirsti 3 eismo juostas Molėtų plente arba važiuoti aplinkui, per Santaros gatvę paskui pasukti į Santariškių gatvę ir tada patekti į Mokslininkų gatvę ar Geležinio Vilko gatvę. Taip susidaro apie 2,5 km apylanka, o rytinio ar vakarinio piko metu sugaištama apie 15 min.
Projektiniai sprendiniai
Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungtis projektuojama nuo Baltupio g. ir Mokslininkų g. sankryžos iki įvažiavimo į „Neste“ degalinę.
Įrengus projektuojamą jungtį (Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g.) būtų galimas tiesioginis išvažiavimas iš gatvės esančios šalia „Teva Baltics“, kuri jungiasi su Santaros klinikų daugiaaukšte automobilių saugykla, į Mokslininkų gatvę, Baltupio gatvę ar Geležinio Vilko gatvę.
Įvertinus eismo situaciją bei suderinus su užsakovu projektuojama jungtis numatomas 2-jų eismo juostų, 3,25 m pločio. Ties sankryža su Mokslininkų gatve jungtis išplatėja iki 3-jų eismo juostų, važiuojamosios dallies plotis 9,75 m. (…)
Dėl naujai projektuojamos Senojo Molėtų pl. ir Mokslininkų g. jungties numatoma Baltupio ir Mokslininkų g. šviesoforinės sankryžos rekonstrukcija įrengiant dalį naujų šviesoforų ir sumažinant saugumo salelę Mokslininkų g.
https://vilnius.lt/wp-content/upload...ymai_M-pl..pdf
Comment
-
Ten apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
- 4 patinka
Comment
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąTen apskritai nesąmonė daroma su ta atkarpa. Turėtų būti daroma greito eismo gatvė, visi šviesoforai, perėjos ir kairieji posūkiai naikinami ir daroma maždaug taip (schemos žemiau):
1. Daroma lygiagreti gatvė, šviesoforas su perėja ir kairieji posūkiai naikinami, per sankryžą permetamas viadukas:
2. Tunelis arba viadukas - reikia skaičiuoti kas pigiau ir geriau. Tuneliui gera vieta dėl reljefo:
3. Perėjos naikinamos, statomi du pėsčiųjų viadukai:
4. Statomas viadukas arba tunelis - vėlgi, reikia skaičiuoti:
5. Viadukas arba tunelis:
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąDeja, bet tai būtų už fantastikos ribų.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
O koks tikslas? Kokia nauda iš visų šitų investicijų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sklandesnis eismas, saugumas ir t.t. Aišku tuoj kas nors ateis ir paaiškins, kad negalima priemiesčių vairuotojams gerinti sąlygų ir išvis reiktų pastatyt šlagbaumus ir reikalaut vizų iš atvykstančių dirbti iš priemiesčių vilų gasterbaiterių
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Bet 7 viadukai reikalautų didelių investicijų, o nauda ar būtų didelė? Nevažinėju ta kryptimi, bet pagal google maps tipinio eismo žemėlapį tai panašu, kad vienintelė probleminė sankryža yra tik su Mokslininkų gatve, o kitur šviesoforai matyt pakankamai gerai sureguliuoti.
Saugumo požiūriu Vilniuje yra vis dar nereguliuojamų perėjų, kur reiktų pėsčiųjų viadukų daug labiau, taip pat apsisukimas prie Tarandės. Kamščių požiūriu irgi yra svarbesnių vietų, tas pats Edukologijos žiedas, ar Gariūnų sankryža.
Atleiskit jei klystu bet tokie norai panašesni į svajones turėti greitkelį nuo savo namo kažkur Riešėje iki pat Vilniaus centro ir kad už tą svajonę susimestų visi miesto gyventojai.
Iš esančių mieste - Mokslininkų sankryža irgi yra probleminė ir taps tik dar labiau problemine nutiesus ML. ML atlaisvins tą patį Pedagoginio žiedą. Mokslininkų sankryžos rekonstrukciją matyčiau kaip dalį ML projekto. Kita probleminė vieta - sankryža su Skersinės gatve. Kuri rodos pernai buvo avaringiausia sankryža mieste. Santaros gatvės pajungimas į Mokslininkų sankryžą būtų gan paprastas. Nemaža dalis to darbo bus padaryta dabar tvarkant išvažiavimą iš daugiaaukščio parkingo į Mokslininkų sankryžą. Po to liks tik pačios Mokslininkų sankryžos pralaidumo klausimas, kurį šiaip ar taip reiks spręsti dėl ML.
Iš esančių rajone - Riešės šviesoforas dėl reljefo turėtų būti gan pigus perdaryti į dviejų lygių. Žiūrint kokie darbai vyksta naujoje atkarpoje, jei šita sankryža būtų įrengiama šiandien, irgi taptų dviejų lygių. Posūkis į Riešę/Link Molėtų taip pat jau rajone. Po truputi vyksta plėtra į rytinę pusę nuo kelio, tad sankryžos perdarymas į keturšalę anksčiau ar vėliau bus. Jei miesto ir rajono savivaldybės turi atitinkamus organus - galėtų priversti vystytojus sutvarkyti infrastruktūrą įrengiant dviejų lygių sankryžą.
Dėl perėjų esančių rajone perdarymo į dviejų lygių irgi tas pats. Ten pėsčiųjų tikrai daugiau nei A1 perdaromose perėjose ir jų tik daugės. Eismo kiekis turbūt panašus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Niekas ir nesako, kad čia svarbiausias miesto projektas Beje, už didelę dalį susimestų ne miesto gyventojai, o rajono. Arba visi gyventojai per LAKD. +/- pusė dviejų lygių pbjektų būtų jau už miesto ribos.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Na tai gerai tuomet, bet ar miesto ar rajono gyventojai, tai skirtumas tik techninis.
Comment
Comment