Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai, baterijos turi apsauginiius vožtuvus kurie neleidžia susidaryti tokiam spaudimui kad įvyktu gaisras. Europoje baterijos be tų vožtuvų pardavinėti druadžiama. Alibaba prekybininkas siunčiantis konteinerį į lietuvą dėjęs skersą ant tų draudimų ir niekas netikrina. Va ir rezultatas.
    Lietuvoje nemačiau NEI VIENO paspirtuko su numeriais. Nors visi galingesni privalo juos turėti. Tiesiog pateikiami kiniški falsifikuoti dokumentai ant šikpopieriaus. Ir visiems tinka.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Lietuvoje nemačiau NEI VIENO paspirtuko su numeriais. Nors visi galingesni privalo juos turėti. Tiesiog pateikiami kiniški falsifikuoti dokumentai ant šikpopieriaus. Ir visiems tinka.
      tai nereikai ir tų dokumentų, jokios kontrolės, o registuroti iki 1 KW galios nereikai net teoriškai.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Tai, baterijos turi apsauginiius vožtuvus kurie neleidžia susidaryti tokiam spaudimui kad įvyktu gaisras. Europoje baterijos be tų vožtuvų pardavinėti druadžiama. Alibaba prekybininkas siunčiantis konteinerį į lietuvą dėjęs skersą ant tų draudimų ir niekas netikrina. Va ir rezultatas.
        abejoju ar kas nors pardavinėja be to vožtuvėlio. spėčiau bėda tame jog pati baterija dėl aplinkos poveikio yra hermetizuota, patys akumuliatoriai gali ventiliuotis kiek nori į uždarą tūrį, geriau nebus.

        tie visi dūmai yra degūs, tai ir ventiliuojant neretai kyla gaisras.

        geriausia būtų pereiti prie nedegių akumuliatorių baterijų, pvz. LiFePO4, tik energijos tankis mažesnis, trumpesnį atstumą galėsi nuvažiuoti...

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          tai nereikai ir tų dokumentų, jokios kontrolės, o registuroti iki 1 KW galios nereikai net teoriškai.
          Čia pasiteiravus parduotuvėje, prekiaujančioje galingais paspirtukais.
          O daugiau iš ties ir nėra kam kontroliuoti. Policijai – dzin.

          Comment


            Neseniai mačiau kaip dvirtakiu kažkoks paspirtuko-motociklo formos objektas apvažinėjo lėtai judantį eismą pėsčiųjų-dviračių taku. Iš akies ~ 70-80km/h. Aišku be numerių. Be 5 minučių skandinavija

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Neseniai mačiau kaip dvirtakiu kažkoks paspirtuko-motociklo formos objektas apvažinėjo lėtai judantį eismą pėsčiųjų-dviračių taku. Iš akies ~ 70-80km/h. Aišku be numerių. Be 5 minučių skandinavija
              Kasdien išėjus į gatvę galiam sutikt po pora ar net kelis tokius

              Comment


                LRT.lt 2024.09.28
                Lietuvių meilė elektriniams paspirtukams blėsta, bet pardavėjai to nesieja su gaisrais
                Dalis kalbintų pardavėjų neslepia šiemet matantys mažėjančią elektrinių paspirtukų paklausą. Visgi tokio reiškinio su gaisrais jie nesieja. (...)

                Prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas M.Butauskas LRT.lt pripažino, kad elektrinių paspirtukų pardavimas šiemet išties smuko. Minėtoje platformoje 2020 m. per 8 mėn. internetu buvo užsakyti 1 417 paspirtukų, o šiais metais, anot pašnekovo, tik 202. (...)
                „Dėl užsidegimų klientų susirūpinimo nepastebėjome. Paspirtukų pardavimus, mūsų nuomone, mažina rinkos įsisotinimas, kadangi tie pirkėjai, kam tai buvo aktualu, paspirtukus jau įsigijo. Taip pat įtakos turėjo paspirtukų dalijimosi paslaugos išplitimas. Ir, galiausiai, susirūpinimas dėl sveikatos. Spaudoje išties aprašoma daug avarijų ir susižalojimų atvejų“, – aiškino M. Butauskas. (...)

                Prekių ženklui „Riedis.lt“ atstovaujančios bendrovės „Lutex“ vadovas L. Kondratas pripažino, kad pastaruoju metu elektrinių paspirtukų, dviračių ir kitų panašių transporto priemonių paklausa smuko trečdaliu. Visgi jis to taip pat nebuvo linkęs sieti su netikėto užsiliepsnojimo atvejais, o labiau su valdžios atstovų mėginimu sureguliuoti mikrojudumo priemonių naudojimo tvarką.
                „Remiantis įvairiais duomenimis, vien per pastaruosius metus elektrinių paspirtukų rinka išaugo net 24 proc. Tačiau pastaraisiais mėnesiais buvo pastebėtas apie 30 proc. rinkos kritimas. Galbūt dėl sezoniškumo ar šių transporto priemonių reguliavimo nebuvimo, įstatymų priešpriešos, privalomo draudimo priemonėms, kurios viršija 25 km/h greitį arba 25 kg svorį“, – svarstė L. Kondratas.

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ja-su-gaisrais

                Comment


                  Seimas nutarė paspirtukų nuomos verslą įpareigoti vairuotojus aprūpinti šalmais

                  Seimas ketvirtadienį nutarė elektrinių paspirtukų nuomotojus įpareigoti nuo 2026 metų sausio visus klientus aprūpinti šalmais.

                  Parlamentui priėmus atitinkamas Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, paspirtukų ir kitų elektrinių mikrojudumo priemonių nuomotojai vairuotojus privalės aprūpinti šalmais, nepriklausomai nuo amžiaus, kelių ir transporto priemonės galingumo.

                  Nuosavų paspirtukų savininkai šalmais turės apsirūpinti patys.

                  Už pataisas balsvo 58 Seimo nariai, prieš buvo 18, susilaikė 12 parlamentarų.

                  Prieš balsuoti kvietęs liberalas Andrius Bagdonas sakė, kad tokiu įstatymu bus sužlugdytas puikiai veikiantis verslas.
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...Ko5GeUSQEkBTuQ

                  Comment


                    Vasara, tai karsta su tais salmais, nors ir turiu, bet tik karta uzsidejau. Teks pratintis

                    Comment


                      Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                      Seimas nutarė paspirtukų nuomos verslą įpareigoti vairuotojus aprūpinti šalmais



                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...Ko5GeUSQEkBTuQ
                      Eilinis žurnalistinis šedevras. Perskaičiau, bet taip ir nesupratau kokį Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pakeitimą priėmė. Ar iš tiesų pakeitimas skamba kaip "nuomotojai turės aprūpinti šalmais, o nuosavų paspirtukų savininkai turės apsirūpinti patys", ar pakeitimo esmė, kad nuo kitų metų važiuojant paspirtuku viso amžiaus asmenims reikės privalomai dėvėti šalmą? Daug parašyta, bet nesurasta vietos straipsnyje paminėti pakeitimo esmę (gal nemokamų raidžių pritrūko ).

                      Comment


                        Čia gal aiškiau:
                        Seimas įpareigojo dėvėti šalmą važiuojant elektriniu paspirtuku

                        Seimas ketvirtadienį priėmė Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo pataisas, kuriomis nuspręsta patikslinti važiavimo su elektrinėmis mikrojudumo priemonėmis tvarką. Priimtomis pataisomis sutarta įpareigoti visus elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus visais atvejais užsidėti ir užsisegti dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą. Nauja tvarka įsigalios nuo 2026 metų.

                        Iki šiol galiojo įstatymas, kad jaunesni kaip 18 metų elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojai, važiuodami keliu, privalo būti užsidėję ir užsisegę dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą, o vyresniems kaip 18 metų vairuotojams toks reikalavimas privalomas važiuojant važiuojamąja kelio dalimi.

                        Dabar priimtomis pataisomis sutarta įpareigoti visus elektrinių mikrojudumo priemonių vairuotojus visais atvejais užsidėti ir užsisegti dviratininko, riedlentininko ar motociklininko šalmą.

                        Jeigu elektrinė mikrojudumo priemonė yra nuomojama, šalmą privalės suteikti elektrinės mikrojudumo priemonės nuomotojas. Tai reiškia, kad nuo šiol naudojantis tokiomis paslaugomis, kaip „Bolt“ paspirtukai ar „Ride“ dviračiai, šalia turės būti ir šalmas ir jį bus privaloma dėvėti.

                        Ši nauja tvarka įsigalios 2026 m. sausio 1 d.

                        Comment


                          Dar vienas popierinis įstatymas, kuris visiškai neveiks realybėje, o ir niekas nesiims jo veikimo užtikrinti, nes visi supras, kad tai yra tiesiog nesąmonė. Va tau ir "debiurokratizacija".

                          Comment


                            Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                            Dar vienas popierinis įstatymas, kuris visiškai neveiks realybėje, o ir niekas nesiims jo veikimo užtikrinti, nes visi supras, kad tai yra tiesiog nesąmonė. Va tau ir "debiurokratizacija".
                            Nesąmonė nebent tas, kad turėtų reikalaut šalmo su smakro apsauga. Dėl ratukų dydžio ir kritimo specifikos įprastas dviratinis šalmas dantų neapsaugo.

                            Comment


                              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                              Nesąmonė nebent tas, kad turėtų reikalaut šalmo su smakro apsauga. Dėl ratukų dydžio ir kritimo specifikos įprastas dviratinis šalmas dantų neapsaugo.
                              Turi būti tam tikras common sense.
                              Ne visada reikalinga smakro apsauga, o ir važiuoti su full-face šalmu 20 km/h (nepamiršote?) bus visai ... seimas.

                              Comment


                                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                Turi būti tam tikras common sense.
                                Ne visada reikalinga smakro apsauga, o ir važiuoti su full-face šalmu 20 km/h (nepamiršote?) bus visai ... seimas.
                                Pažiūrėjus kaip važinėja vidutinis paspirtukininkas - tikrai jiems reiktų įkrėst daugiau common sense. Deja šalmas aplinkinių neapsaugo, bet gal daugiau žmonių primes, kad visgi tai padidinto pavojingumo transporto priemonė.

                                Dantis su paspirtuku galima padėt ir su gerokai mažiau nei 20kmh. Reikia tik tinkamos duobių ir akmenų kombinacijos.

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą
                                  Dantis su paspirtuku galima padėt ir su gerokai mažiau nei 20kmh. Reikia tik tinkamos duobių ir akmenų kombinacijos.
                                  Prie to reikia pridėti ir neįmanomo kreivumo galvą bei rankas.

                                  Comment


                                    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                    Prie to reikia pridėti ir neįmanomo kreivumo galvą bei rankas.
                                    Maži ratai, aukštas svorio centras ir gaunasi skrydis smakru į priekį.

                                    Dėl galvos ir rankų tai mieste sočiai pretendentų į Darvino apdovanojimus prisižiūriu.

                                    Comment


                                      Dabar lauksime kada įpareigos leisti pestiesiems vaikščioti tik su šalmais, nes gi galima užkliūti, žiemą slidu, per plikledį užsikiša ligoninės. Tegu vargolei žino kaip tai pavojinga.

                                      Kas važinėjo kaip buvo ant 2 raidžių tokios "reguliacijos" taip ir liks. Kiek metų galioja prievolė nepilnamečiams? Būčiau maloniai nustebintas, jei policija bent viešai kart nuo karto pasimaivytų, kad daro reidus. Eilinis rodymas, kad dirba, o kokia iš to nauda - jokio skirtumo. Jau n metų buvo galima rinkti duomenis, statistiką, lyginti įvairias reguliacijos praktikas ir t.t. pagal tai pateikti argumentuotus siūlymus. Aišku čia reikia darbo ir kompetencijų, tokie dalykai populistų nedomina. Lengviausia žaisti ant runkelių neapykantos naujovėms.

                                      Comment


                                        O kaip kitose šalyse?

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          O kaip kitose šalyse?
                                          Danijoje buvo įvestas toks pat reikalavimas, visos nuomos kompanijos nutraukė veiklas. Bet ten manau policija kažką veikdavo, pas mus abejoju ar kažką veiks.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X