Šita info buvo iš Citybee 2018 ar 19 metais ar kada jie ten atsirado. Dabar neatgaminsiu kur ji buvo, bet gerai pamenu. Kitas reikalas, kad ten vidutinis nurašymo amžius, tai gali būti ir pirmą dieną Neryje atsidūręs. Taip pat, dabartiniai bolto, bent vizualiai atrodo tvirtesni ir gal baterijos patobėjo per tą laiką, tai nežinau ar vis dar galioja tie 3 mėn.
Visiška nesamonė su tais 3 mėnesiais. Pvz šiemet Vilniuje Bolt dviračiai yra tie patys, kur pernai buvo Kaune visą sezoną. Tai antrą sezoną dirba. Ar labai jie pavargę atrodo? Tikrai ne.
Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
Nieko jie ten nebyra, kolega jau gal 5-tus metus naudoja Xiaomi paspirtuką, šiltu metų laiku kasdien važinėja per pusę miesto ir dar neturėjo nei vieno remonto. O tie boltiniai ir brangesni, ir tvirčiau suręsti.
Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
Tai kad juokingos yra paspirdukų dalių kainos. Jei rėmas ir varikliai nesugenda, tai visa kita pakeičiama už 100€
Su savo važiuojant turbūt ir pristabdo prieš nelygumus, ir vairą kilsteli aukštyn, taip pat gali būti su minkštais amortizatoriais. Būna off-road važiuoklės. Šiaip koks skirtumas byra ar ne? Nori tegul keičia.
Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
Ne tokie jie birūs, žodžiu.
Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
Ne tokie jie birūs, žodžiu.
Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.
Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.
Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.
Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.
Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.
Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.
Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės
Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių. Yra labai didelis skirtumas kaip eksplotuojami savi paspirtukai ir vieši.
Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės
Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.
Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių.
Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.
Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.
Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.
Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.
jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.
Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.
Comment