Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai man dabar reikia patikėti tuo ką rašo Medinis Strazdas iš lempos, be jokių šaltinių, vien todėl kad jis taip parašė?

    Comment


      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
      Tai man dabar reikia patikėti tuo ką rašo Medinis Strazdas iš lempos, be jokių šaltinių, vien todėl kad jis taip parašė?
      Priimto domėn, taip sakant.

      Comment


        Šita info buvo iš Citybee 2018 ar 19 metais ar kada jie ten atsirado. Dabar neatgaminsiu kur ji buvo, bet gerai pamenu. Kitas reikalas, kad ten vidutinis nurašymo amžius, tai gali būti ir pirmą dieną Neryje atsidūręs. Taip pat, dabartiniai bolto, bent vizualiai atrodo tvirtesni ir gal baterijos patobėjo per tą laiką, tai nežinau ar vis dar galioja tie 3 mėn.

        Comment


          Visiška nesamonė su tais 3 mėnesiais. Pvz šiemet Vilniuje Bolt dviračiai yra tie patys, kur pernai buvo Kaune visą sezoną. Tai antrą sezoną dirba. Ar labai jie pavargę atrodo? Tikrai ne.

          Comment


            Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė dondc Rodyti pranešimą
              Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
              Nieko jie ten nebyra, kolega jau gal 5-tus metus naudoja Xiaomi paspirtuką, šiltu metų laiku kasdien važinėja per pusę miesto ir dar neturėjo nei vieno remonto. O tie boltiniai ir brangesni, ir tvirčiau suręsti.

              Comment


                Parašė dondc Rodyti pranešimą
                Dviračių lyginti negalima, nes ten pripučiami dideli ratai ir rėmo konstrukcija didesnė. Ir labiau absorbuoja, ir labiau atlaiko smūgines jėgas. Paspirtukai gali byrėti nuo smūgių į įleistus, bet nelygius bortus, važiuojant nepristabdžius, važiuojant dviem žmonėm konstrukcijai irgi papildomas stresas.
                Tai kad juokingos yra paspirdukų dalių kainos. Jei rėmas ir varikliai nesugenda, tai visa kita pakeičiama už 100€
                Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-06-10 180555.jpg
Views:	397
Size:	158,5 kB
ID:	2135489

                Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2024-06-10 180952.jpg
Views:	379
Size:	203,1 kB
ID:	2135490

                Comment


                  Su savo važiuojant turbūt ir pristabdo prieš nelygumus, ir vairą kilsteli aukštyn, taip pat gali būti su minkštais amortizatoriais. Būna off-road važiuoklės. Šiaip koks skirtumas byra ar ne? Nori tegul keičia.
                  ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                  Comment


                    Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
                    Ne tokie jie birūs, žodžiu.

                    Comment


                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                      Tai man dabar reikia patikėti tuo ką rašo Medinis Strazdas iš lempos, be jokių šaltinių, vien todėl kad jis taip parašė?
                      Nori tikėk, nori netikėk, čia jau pono pasirinkimas.
                      Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
                      Tai juk ir Bolt automobilių niekas nesaugo, tik pažiūrėkite kaip kartais lekia per šulinius ir kalniukus, net nepristabdydami. Bet juk nekeičia važiuoklės kartą per tris mėnesius.
                      Ne tokie jie birūs, žodžiu.
                      Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.

                      Comment


                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                        Remontuoja pagal poreikį, bet sudaužius automobilio amortizatorių pigiau remontuoti, tuo tarpu suvarius paspirtuko baterija pigiau tiesiog paspirtuką pakeisti.
                        Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.

                        Beje, dėl to kad paspirtukų baterijos kainuoja kaip naujas paspirtukas jūs klystate, ne kaip naujas. Mažiau nei pusė kainos.
                        Xiaomi M365 paspirtukas: 360 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...s-paspirtukas/)
                        Xiaomi M365 paspirtuko baterija: 149 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...tuko-baterija/)

                        Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.

                        Comment


                          Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                          Bet juk vieno automobilio amortizatoriaus keitimas kainuos kaip naujas paspirtukas. Plius, o nuo ko čia turėtų ta baterija taip kas tris mėnesius pareiti? Jos pakankamai ilgaamžės šiais laikais. Visos turi apsaugas nuo išsikrovimo, pakankamai neblogai laiko šilumos svyravimus. Kodėl tada Spark elektromobilių baterijos ne kas 3 mėn. keičiamos? Net neįsivaizduoju kaip reikėtų ją eksploatuoti, kad per tris mėnesius pribaigti.

                          Beje, dėl to kad paspirtukų baterijos kainuoja kaip naujas paspirtukas jūs klystate, ne kaip naujas. Mažiau nei pusė kainos.
                          Xiaomi M365 paspirtukas: 360 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...s-paspirtukas/)
                          Xiaomi M365 paspirtuko baterija: 149 eur (https://xiaomipaspirtukai.lt/produkt...tuko-baterija/)

                          Tai net jei reikėtų kas tris mėnesius ją keisti (net jeigu), tai nebūtų tokia jau didelė suma. Automobilio išlaikymas vis tiek kur kas brangiau kainuoja.
                          Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės

                          Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių. Yra labai didelis skirtumas kaip eksplotuojami savi paspirtukai ir vieši.

                          Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Tu palaikyk kasdien pusdienį bateriją 0% kokiam patvoryje saulės kaitroje ir pan ir pažiūrėk kaip ilgaamžės
                            Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                            Sparko baterijos nėra drožiamos taip kaip ppaspirtukų ir jos nepatiria tiek fizinių smūgių.
                            Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.

                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Automobilio nuoma taip pat brangiau kainuoja.
                            Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.

                            Comment


                              Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                              Nei viena šiuolaikinė baterija neleidžia išsikrauti iki nulio. Plius, niekas niekada nepalieka išsikrovusio paspirtuko pusdieniui, nes jei jis stovi jis negeneruoja pelno.



                              Labai ginčytinas teiginys, turint omenyje kaip su tais nuomotais automobiliais važinėjama - per liukus, per gulinčius policininkus, net nepristabdant. O ir fizinis poveikis klausimas kiek paveikia bateriją - mobilūs telefonai yra kratomi daug daugiau nei paspirtukai (gi nešiojami kišenėje), bet niekas juose bateriją kas 3 mėn nekeičia.



                              Tai vat kad ne brangiau - viršuje gi buvo pateikti skaičiai. Nuo to visa diskusija prasidėjo, kad ko pas mus tie paspirtukai tokie brangūs.
                              jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.

                              Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.

                              Comment


                                Bent jau kol kas Ride dviračius parkuoja pastebimai geriau, nei Bolt paspirtukus.

                                Comment


                                  Užtai Ride mopedai taip pat visur išmėtyti darosi.

                                  Comment


                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    jeigu techninės apsaugos išjujngia su 2% įkrova nereiškia kad baterijai nenukenčia. Ir tie paspirtukai kartais ir kelias dienas paliekami.
                                    Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.

                                    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                    Mobiliems telefonams duodant tokius smugius kaip šitie paspirtukai gauna telefonus kas savaite reikėtu remontuoti.
                                    Baterijos iš viso yra solid-state daiktai, gali nebent nusilankstyti laidai ar jungtys tarp celių, bet čia nesunkiai išsprendžiamas klausimas.

                                    Comment


                                      Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

                                      Čia jau reiktų Bolto klausti ties kokia faktine įkrova yra atjungiami paspirtukai. Ką rodo appse nesiskaito, nes ten galima rodyti ką nori.
                                      Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.

                                      Comment


                                        Parašė alga Rodyti pranešimą

                                        Truth! Jei ličio bateriją naudot, tarkime, tarp 20% ir 80% nominalios talpos, jos ilgaamžiškumas išauga daug kartų.
                                        Click image for larger version  Name:	DST-cycles-web2.jpg Views:	0 Size:	59,2 kB ID:	2136188
                                        šaltinis: https://batteryuniversity.com/articl...ased-batteries

                                        Comment


                                          kurioj maždaug vietoje grafike 3 mėnesiai?

                                          P.S. darbinius EV visad kraunam iki 100%, nei vienas nemirė po 3 mėnesių. Iki 0 aišku nenusodinam, nes reiktų tralo tada.
                                          -

                                          Comment

                                          Working...
                                          X