Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    D kategorijos gatvės Vilniuje neegzistuoja. Kiek matėte D kategorijos gatvių, kur būtų kelio ženklas sunkiasvoriam transportui eismas draudžiamas? D kategorijai tai vienas iš reikalavimų.
    Pvz. turi: Lūžių g., Rygos g. dviejose vietose turi (vienoj neturi), Šešuolių g.
    Neturi: Viršuliškių g., Taikos g. (nors iš jos kaip tik galima patekti į Lūžių g. iš kitos pusės, kur draudžiama).

    ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

    Comment


      Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
      Arba įstatymas, kad gali numušti paspirtuką, jeigu nenaudoja skambučio. Greitai išmoktų pro žmones važinėt
      Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
      O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?

      Comment


        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

        Toj vietoj ne edukacijos reikia. Magistralinį dvirtakį iškeltį Aukštaičių gatvę. O dvirtakį su pėsčiųjų taku sujungt ir padaryt normalią promenadą. Kas ten faktiškai ir yra.
        Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

        Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.

        Comment


          Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

          Kokia ten promenada, jei vaikšto po miegamojo balkonu ir įkyriai lenda per virtuvės langą?

          Sutinku kad ten sufeilino teritorijos projektuotojai, nes tai ko gero vienintelė vieta mieste, kur galima pasivaikščioti prie upės.
          Pagal takus šlifuojančios liaudies kiekį - visiška promenada ir turbūt viena iš populiariausių vietų norint pasižmonėti. Bet nesiginčiju, kad išpildymas absoliučiai neatitinka žmonių srautų.

          Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.

          Comment


            Parašė mantasm Rodyti pranešimą
            Spėju ten gyvenanti liaudis ir norėjo miestietiško gyvenimo šurmuliuojančiam rajone. Jei kažkas naiviai tikėjosi gyvent ramiam užkampyje gamtos apsuptyje tai užuojauta.
            Butai į upės pusę buvo projektuojami kaip „ramiam gamtos užkampyje, su vaizdu į Vilnelę", o „ šurmuliuojantis miestietiškas gyvenimas“ buvo skirtas Aukštaičių g.

            Nesigavo (tm).

            Comment


              Kas čia rašė, kad paspirtukai be numerių negali važiuoti greičiau 25 km/h?

              Vairuotojus šokiravo vaizdas Vilniaus vakariniame aplinkkelyje: paspirtukininkas lėkė net 108 km/val. greičiu



              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                Matai, tuomet Kita Pusė pradės naudotis greičio privalumu.
                O kadangi E=mv²/2, 5x didesnis greitis suteikia ~12x daugiau energijos kaulų laužymui. Mes gi to nenorime, ar ne?
                ne 12x bet 25x
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Paspirtukininkų laukia sugriežtintos taisyklės, bet ekspertai pasigenda galimybės identifikuoti vairuotoją
                  https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...oti-vairuotoja
                  „Vien praėjusiais metais fiksavome virš 100 įvykių, kuriuose dalyvavo paspirtukininkai. Įpusėjus vasarai jau fiksuota bene pusė tiek įvykių, kiek per visus praėjusius metus. Galima sakyti, kad yra pasiektas tokių nelaimių pikas, tačiau vasara tik įpusėjo, o paspirtukų sezonas paprastai trunka iki pirmojo sniego“, – sako BTA Ekspertizių skyriaus vadovas Andrius Žiukelis.

                  Lietuvos transporto saugos administracijos atliktas tyrimas parodė, kad Kelių eismo taisyklių nesilaiko net 70 proc. paspirtukininkų. Dažniausiai pažeidimai susiję su šalmų ir šviesą atspindinčių liemenių nedėvėjimu, važiavimu per pėsčiųjų perėjas, važiavimu vienu paspirtuku keliese arba esant neblaiviam.

                  Vasaros pradžioje Seimas priėmė KET pokyčius, kurie įsigalios nuo 2024 metų sausio. Elektrinių paspirtukų vairuotojai galės važiuoti šaligatviais, jei savivaldybės nenustatys kitaip. Bus ribojamas paspirtukų greitis, vairuoti šias transporto priemones galės ne jaunesni nei 16 metų amžiaus asmenys.

                  Comment


                    Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
                    Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
                      Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
                      Jeigu viskas bus taip, kaip dabar - niekada. Šiuo atveju kontrolė yra net prastesnė nei automobilių parkavimosi kiemuose, nes tuos bent jau galima priversti atvažiuoti ir surašyt baudas, o čia išvis Wild West.

                      Comment


                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                        Šiandieną jau teko šokti ant žolės nuo elektrinio motociklo, važiuojančio šaligatviu. Aparatas, aišku, buvo be numerių.
                        Kada baigsis tokia anarchija? Net ne užmiestis, Kareivių g.
                        Reikėjo tiesiog trenkti jam per petį, kad jis nukristų ir sulaužytų sau porą kaulų.

                        Comment


                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                          Reikėjo tiesiog trenkti jam per petį, kad jis nukristų ir sulaužytų sau porą kaulų.
                          Šiuo atveju, kaip ne keista, buvo su pilna baikerio ekipuote. Tai neaišku, kaip kam baigtųsi su trenkimais.

                          Aš labiau apie kažkokias užmačias realiai apriboti paspirtukų eismą (kas visiškai nesisekė policijai turint milžiniškas pajėgas ever NATO suvažiavimo metu).

                          Keista, kad automobiliai be numerių dar nevažinėja šaligatviais. Vis gi yra dar kažkokia savireguliacija.

                          Comment


                            PAGALIAU

                            Vilniuje įrenginėjamos el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos

                            Šiandien Vilniuje pradedamos žymėti specialiai el. paspirtukams skirtos stovėjimo vietos, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai nuo rugsėjo 1 d. privalės palikti nuomojamus paspirtukus. Vietos bus įrengtos Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio, Užupio ir Šnipiškių.
                            https://madeinvilnius.lt/naujienos/m...vejimo-vietos/

                            Click image for larger version

Name:	paskirtukai-1.jpg
Views:	320
Size:	69,9 kB
ID:	2066163

                            Comment


                              Nu va prašau. Jei Benkunskas, kad ir koks bukas maušas jis bebūtų, šitą sutvarkys, duosiu jam pliusą nuo savęs. Nes iki tol 8 metus buvo "neįmanoma" ir "nėra galimybių". Pasirodo, įmanoma ir gal net galimybės yra. Ir tam užtenka kelių savaičių.

                              Comment


                                Man šiaip toks vaizdas, kad po tų apribojimų, gan ženkliai sumažėjo boltų centrinėje dalyje.

                                Comment


                                  Parašė rmss Rodyti pranešimą
                                  Man šiaip toks vaizdas, kad po tų apribojimų, gan ženkliai sumažėjo boltų centrinėje dalyje.
                                  Visoje Lietuvoje tokių reikia, kur veikia paspirtukų dalinimosi platformos.

                                  Comment


                                    N-18 + registracijai foto-autentikavimas su galiojančiom B kategorijos teisėm ir dingsta 99% visų paspirtukų keliamų problemų.

                                    Comment


                                      Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
                                      N-18 + registracijai foto-autentikavimas su galiojančiom B kategorijos teisėm ir dingsta 99% visų paspirtukų keliamų problemų.
                                      Ir kam reikalingos B kategorijos teisės?

                                      Comment


                                        Parašė Skeptikas Rodyti pranešimą

                                        Ir kam reikalingos B kategorijos teisės?
                                        Kažkoks universalus patikrinimas, kad transporto priemonės valdytojas išmano kelių eismo taisykles, yra būtinas. Nežinau, gal tiktų ir kitų kategorijų teisės, pasirinkau B kaip "universalų" variantą.

                                        Comment


                                          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

                                          Kažkoks universalus patikrinimas, kad transporto priemonės valdytojas išmano kelių eismo taisykles, yra būtinas. Nežinau, gal tiktų ir kitų kategorijų teisės, pasirinkau B kaip "universalų" variantą.
                                          mano nuomone daukiau kaip 80% B kategorijos vairuotojų nesilaiko kelių eismo taisyklių, kodėl turėtų laikytis su paspirtuku?
                                          Jeigu nebus kontrolės, tai paspirtukus šioje vietoje statys tik paspirtukų išvežiotojai rytais O pasinaudoje klientai numetinės toliau kur papuolė, arba 10 m spinduliu apie šitas vietas...nu nes gi kitas trukdė gražiai priparkuoti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X