Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Dabar pvz per visą Gedimino prospektą dvirtakiu negalima važiuoti greičiau nei 12km/h, kas yra visiškas absurdas.
    O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
      tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.

      Comment


        Parašė thomcius Rodyti pranešimą

        tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
        Tai čia tie forumo dalyviai kuriems labai reikia lėkti, tegu įsigyja ir registruoja tokius.

        Comment


          Parašė Nitro Rodyti pranešimą

          O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
          Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?

          Comment


            Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:
            1. Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
            2. Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
              2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
              2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.

              Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau.
            3. Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
            4. Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
            Visi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.

            Comment


              Parašė ttttt Rodyti pranešimą

              Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
              Kad labai mini dviračių gatves ir dviračių takus. Ar tu čia paspirtuku jais lakstai ant tūkstančio?

              Comment


                Dabar paspirtukininkams reikia važinėti 12 km/h greičiu, ir žiūrėti bei mėgautis kaip voditeliai niršta, riedėdami iš paskos.
                If a lion could speak, we could not understand him.

                Comment


                  Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                  Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
                  Tai kad ne, pažymėtoje zonoje greitis iki 12 km/h.
                  If a lion could speak, we could not understand him.

                  Comment


                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                    Na pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.
                    Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.

                    Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.

                    Comment


                      Parašė felar Rodyti pranešimą
                      Visi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.
                      Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą
                        Tiesa, manau pėstiesiems bus pasiektas atvirkštinis efektas - daugiau paspirtukų šaligatviuose. Jeigu Bolt paspirtukai dar anksčiau vietomis galėjo važiuoti gatve tai dabar su įjungtu ribotuvu ant 12km/h tikrai važiuos šaligatviu. Jau kai anksčiau uždėjo priverstinį greičio apribojimą 15km/h Gedimino pr. padaugėjo žmonių su Bolt paspirtukais nesinaudojančiais dviračių takais ir vietoj to važiuojančiais šaligatviais. Jau važiuojant 15km/h esi kliūtis kelyje, nes tave dviračiais visi lenkia ~10km/h greičiu, o automobiliai kartais centrimetrų atstumu praskruodžia ir ~40km/h skirtumu kaip pro stovintį.

                        Taigi summarizinant situacija pablogėja - paspirtukininkams, dviratininkams ir pėstiesiems, pagerėja - automobiliams.

                        Comment


                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                          Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.

                          Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
                          Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km. Asmeniškai aš galiu tą maršrutą nuvažiuot ir su dviračiu, bet tai tiesiog nėra taip patogu visom prasmėm lyginant su paspirtuku. O ir kaip ir minėjau, šita valdžia jau pradeda drausti ir dviračių eismą, kas po praėjusių 8 metų atrodo kaip absoliutus absurdas ir pastyčiojimas.

                          Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...

                          Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"

                          Comment


                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                            Aukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km.
                            Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą

                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                            Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
                            Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.

                            Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                            Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
                            Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis

                            Comment


                              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                              IMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
                              Bet nebūtinai.
                              5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.

                              Comment


                                Imkime pavyzdį iš išsivysčiusių Vakarų - štai Anglijoje buvo priimtas „Red Flag Act“, įstatyme rašoma, kad ekipažas be arklių gali važiuoti maksimaliu 4 mylių per valandą (6,4 km/val.) greičiu, o gyvenvietėse 2 myl/val. Prieš pavojingą transporto priemonę turėjo eiti pėsčiasis, nešantis rankoje raudoną vėliavėlę, taip įspėdamas eismo dalyvius apie artėjantį pavojų.


                                -

                                Comment


                                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                  Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą
                                  Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...

                                  Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.
                                  Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.

                                  Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis
                                  Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."

                                  Comment


                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Na jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...
                                    Gabaliukas po gabaliuko ir visgi ne dvigubai pailgės kelionė. Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.

                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Ne, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.
                                    Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos

                                    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                                    Jeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."
                                    12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh

                                    Nu nepanaikins prasmės nevažiuot su mašina. Tokiu pat maršrutu, atmetus vidury nakties, greitis gausis tikrai mažesnis. Ypač pridėjus įsiparkavimą/išsiparkavimą.

                                    Pritariu, kad kontrolė turi būti.

                                    Comment


                                      Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                      5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.
                                      Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.
                                        Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

                                        Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos
                                        Nesąmonės, kurių net nėra prasmės komentuot.

                                        12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
                                        12km/h yra idiotiškiausias pirmas žingsnis, kurį tik galima buvo sugalvoti. Svarbiausia, kad jo nei paspirtukininkai negalės laikytis (nes na nėra tokio režimo, o manually tu tokio pastovaus greičio neišlaikysi, tad tai paveiks tik Bolt), nei kažkas galės tai kontroliuoti, nes tada iš esmės reikės keisti įstatymus ir greičio paklaidą daryti nuline. Vietoje to, kad uždrausti paspirtukams važiuot šaligatviais (tai yra pagrindinė problema ir tam nereikia jokių GPS, reikia tik draudimo ir kontrolės, lygiai taip pat, kaip ir su automobiliais) ir perkelti juos į dvirtakius ir gatves (kuriuose pradžiai reiktų nupaišyt atskiras juostas, kol nebus padaryta atitinkama infrastruktūra), kas būtų logiška, yra įvedamos kažkokios neadekvačios taisyklės, kurios prieštarauja ir logikai ir KET, kaip apie tai gerai parašė felar
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.06.06, 00:20. Priežastis: ištrintas [/QUOTE]

                                        Comment


                                          Parašė digital Rodyti pranešimą
                                          Aš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
                                          Teisingai, todėl elspirtukus reikia tiesiog uždrausti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X