Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tikriausiai supranti, kad tokių Lietuvoje legalių beveik nėra kurie galėtų važiuoti daugiau kaip 25 km/h, kurie būtų sertifikuoti, turėtų VIN ir galėtų būtų registruojami, praeinama TA ir galima apdrausti.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimą
O kur tu čia išskaitei, kad 12km/h ribojimas taikomas ir dviračiams?
Comment
-
Šitie visi ribojimai neturi jokios prasmės. Jeigu važinėjate savo dviračiu ar paspirtuku galite ramiai ignoruoti:- Jie nebus enforcinami niekaip (išskyrus Bolt'us, kur greičio ribotuvai įsijungia), lygiai taip pat kaip neenforcinamas automobiliams (!) "kilpinis eismas", "gyvenamoji zona", etc. Atsistokite prie Rotušės/Vokiečių g. stulpelių kelioms minutėms - suskaičiuosit tiek pažeidėjų, kad pritrūks rankų pirštų labai greitai.
- Nėra praktinės realybės, kur abu šitie recent pakeitimai suderinami ir enforcinami:
2023.05.01: Vairuotojai negalės lenkti gyvenamosiose zonose, dviratininkams gyvenamojoje zonoje netaikomas reikalavimas važiuoti viena eile ir kuo arčiau eismo juostos dešiniojo krašto.
2023.06.01: 12km/h greičio zona Senamiestyje.
Ar kažkas įsivaizduoja, kad žmonės komfortabiliai važiuos Vokiečių gatve per vidurį juostos 12km/h dviračiu ar paspirtuku ir iš paskos nebus eilė pasipiktinusių šoferių? Tiesiog kuriozinė situacija, kur griežtesni ribojimai (greičio ribotuvai) galioja labiau pažeidžiamai transporto priemonei ir dar viena vieta kur taisyklės yra absoliučiai unenforcable. Kaip išvis tokia nesamonę kažkas galėjo pasiūlyti kai toje pačioje zonoje automobiliams galioja jau dabar totally neenforcinamas 20km/h greitis ir tai realiai važiuojama daug greičiau. - Taisyklės, kad šaligatviais pravažiuoti pro pėsčiuosius galima tik jų ėjimo greičiu (8km/h) galiojo jau daug metų. Ar juos kažkas enforcino kada? Kas pasikeis po šitų naujų "ribojimų"? Dabar pro pėsčiuosius galima bus važiuoti 12km/h?
- Vilniaus g. (link Žalio tilto), Kalinausko g., Naugarduko g., Šv. Stepono g., Raugyklos g., Gedimino pr. ribojimai išvis idiotiški ir galios iki pirmo lavono.
- 19 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Kur tu čia išskaitei, kad aš tai išskaičiau?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Gatvėje paspirtuku gali nors ir 50 važiuoti (na arba kiek gatvės greitis ribotas).If a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa pvz mano atveju dažnas maršrutas yra Paupys-Žvėrynas, kas yra ne 1-2km, o beveik 5km, tai į abi puses gaunasi beveik 10km ir tai užtrunka apie 15min į vieną pusę. Dabar tai užtruks beveik dvigubai daugiau, tad žinoma, kad paspirtukas jau kaip variantas net nebesvartomas, nes jis prarado visus savo pranašumus.
Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
Comment
-
Parašė felar Rodyti pranešimąVisi šitie ženklų dėliojimai prives tik prie daugiau konfliktų, debiliškų straipsnių šūdlaikraiščiuose kaip kažkas kažko nepraleido, "paspirtukas atsitrenkė į automobili", "dviratininkas taranavo BMW" ir pan. take'us. Vienintielis dalykas, kas veikia yra fiziniai ribojimai (ideally ne kuoliukai kuriuos gali tiesiog apvažiuoti) ir jie reikalingi pagrinde tik automobiliams. Paspirtukai ir dviračiai važiuoja šaligatviais tik dėl to, kad neįmanoma važiuoti gatve - nesaugu, nepatogu, nelygu. Apskritai šis pėsčiųjų ir paspirtukų/dviračių konfliktas dėl 1/4 gatvės pločio pasidalijimo, kai likusius 3/4 užima maža grupelė žmonių norinčių Senamiesčio gatvėmis važiuoti asmeniniu tanku yra tiesiog absurdas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Situacijos absurdiškumą dar labiau pabrėžia tai, kad nurodyta teritorija net ne visa patenka į gyvenamą zoną. Tai reiškia, kad vietoje to, jog automobiliai būtų svečiais ir galėtum drąsiai paspirdžiuoti važiuojama dalimi, dabar reikės dar labiau rizikuoti važiuoti kelis kartus lėčiau už srautą
Taigi summarizinant situacija pablogėja - paspirtukininkams, dviratininkams ir pėstiesiems, pagerėja - automobiliams.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo Tymo turgaus Maironio gatve ir brodu iki Žvėryno tilto ar ne 3km? Pusė šito atstumo - Gedimino prospektas. Jei norisi greičiau, galima rinktis kitą kelią, pavyzdžiui Pamėnklanio/Jasinskio.
Spėju pravažiuosi tą patį maršrutą mašina arba VT ir grįši ant dviračio ar praspirduko.
Tuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
Paspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąAukštaičių-Maironio-Šventaragio-Gedimino-Mickevičiaus-Kęstučio ir mano atveju tai yra 4.9km.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąTuo pačiu metu yra labai nemaža dalis žmonių, kurie tiesiog negali važiuot kažkur su dviračiu, kad ir į tą patį darbą. Ir dėl fizinių galimybių (net ir kalbant apie sveikus žmones, mažai kam yra lengva numint į pvz tą patį Narbuto kalną, jau nekalbant apie dar statesnius, kurių Vilniuje yra belekiek), ir dėl to, kad nėra kur tą dviratį laikyti, ir dėl to, kad gyvename ne Danijoj ar Švedijoj, kur tu gali laisvai palikti dviratį lauke ir nieks jo nepavogs, ir dėl to, kad kiemuose nėra infrastruktūros dviračių laikymui, tad tektų kiekvieną dieną tampyt jį į 4-5 chruščiovkės aukštą siaurais laiptais, ir banaliai dėl to, kad nuo dviračio sunkiau nulipti sankryžose ir perėjose...
Parašė ttttt Rodyti pranešimąPaspirtukai yra puikus transportas, kuris visuomenėje buvo demonizuotas dėl visiško kontrolės nebuvimo. Čia tas pats kaip dabar pyst ir nustotų kontroliuot automobilių eismą ir vairuot galėtų bet kas, bet kokio amžiaus, bet kokios būsenos ir bet kur, o paskui visi nustebę rėktų "reikia drausti tas mašinas!"
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąIMHO, 5 kmh yra pėsčiojo greitis. Kai pridedam KET nurodytus 5-7 km/h važiuojant pro pėstįjį ir gaunam 12 km/h.
Bet nebūtinai.
Comment
-
Imkime pavyzdį iš išsivysčiusių Vakarų - štai Anglijoje buvo priimtas „Red Flag Act“, įstatyme rašoma, kad ekipažas be arklių gali važiuoti maksimaliu 4 mylių per valandą (6,4 km/val.) greičiu, o gyvenvietėse 2 myl/val. Prieš pavojingą transporto priemonę turėjo eiti pėsčiasis, nešantis rankoje raudoną vėliavėlę, taip įspėdamas eismo dalyvius apie artėjantį pavojų.
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jei gerai supratau kur bus 12 km/h ribojimas, tai jis lies toli gražu ne visą maršrutą
Neprimena automobilistinių pasiteisinimų kodėl reikia parkuot prie pat laiptinės? Bobutės, invalidai, šaldytuvo persivežimas ir t.t.
Na tai ribojimai pradeda atsirast. Bet tada liaudis vėl nepatenkinta, kai ribojimai pradeda asmeniškai jaustis
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNa jo, vienas kilas nepatenka į tą zoną, bet ką tai keičia...
Parašė ttttt Rodyti pranešimąNe, nei kiek. Ar gal manai, kad tokiose šalyse kaip Olandija, Danija and so on žmonės tiesiog vat paėmė ir nusprendė, kad nuo šiol visi masiškai važinės dviračiais, gyvendami su tokia pat apgailėtina infrastruktūra kaip Vilniuje? Juk pats supranti, kad tai nesąmonė. Aš asmeniškai matau kaip viskas vyksta Malmėje ir Kopenhagoje ir tai nėra kažkoks rocket science - nebūtų patogios infrastruktūros, nebūtų ir daugumos dviratininkų.
Parašė ttttt Rodyti pranešimąJeigu nepastebėjai, aš visada buvau už ribojimus ir svarbiausia už kontrolę, bet ribojimai turi būti adekvatūs, o ne pyst ir "miesto centre, net ten kur yra speciali infrastruktūra, įvedam 12km/h greitį, kuris panaikins prasmę nevažiuot su mašina, na bet jeigu vistiek varysit su paspirtuku, tai galit ir toliau varyt šaligatviais ir kur tik norit, ai, ir dar mes nieko nedarysim, kad užtikrint tų ribojimų veikimą..."
Nu nepanaikins prasmės nevažiuot su mašina. Tokiu pat maršrutu, atmetus vidury nakties, greitis gausis tikrai mažesnis. Ypač pridėjus įsiparkavimą/išsiparkavimą.
Pritariu, kad kontrolė turi būti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimą5-7 yra kai tu važiuoji dviračiu, o elspirtukininkai privalo važiuoti ne greičiau kaip 0,5-1,0 km/h.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Čia kaip automobilistų verkimas, kad nu susiaurino vieną gatvę prie namų, bet visą kelionę sugadino.
Jei infrastruktūra bloga, tai leidžiam važinėt bilekaip, atstatant moralinę teisybę? Tai gal ir parkuot ant žolės viskas tvarkoj, nes nu infrastruktūra bloga, gatvės duobėtos
12km/h yra geras pirmas žingsnis. Aišku būtų malonu, kad GPS būtų pakankamai tikslus ir pagautų ar ponas važiuoja prospektu šaligatviu, ar už metro gatvėje. Nors ir gatvėje 25km/h ten neretai nėra saugu. Tiek dėl kitų dviratininkų, tiek dėl pėsčiųjų teisėtai einančių bilekur. Kiek pamenu gyvenamojoje zonoje greitis ribojamas iki 20km/h. Taip sąžiningai, kokia dalis paspirtukininkų to laikosi? Tamsta spėju nelabai, nes skaičiavau laiko praradimą nuo 25kmh
- 2 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAš suprantu, kad tu Aleksio, nu bet kam taip nusišnekėti? Pėstysis paprastai eina žymiai greičiau negu 1,0 km/h, tai tikrai niekas paspirtukų iki tiek neribos (ar tuo labiau iki 1 km per 2 val).
Comment
Comment