Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąSutikus tinkamą kliūtį svoris gali automatiškai persikelt arčiau priekinio rato…
Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.
Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNumačius visu scenarijus su paspirtuku tiesiog pradedi eiti pėsčiomis.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Čia ir yra didžioji problema - žmonės nesimoko ir tikisi jog už juos viską padarė konstruktoriai, eismo planuotojai ir VISI KITI.
Pirma taisyklė važiuojant motociklu: tavęs niekas nemato. Jei kažkas tave užkliudė, užkirto kelią, stumia į šoną ar pan. - visų pirma kaltas tu pats, nes būtent tu neteisingai prognozavai kitų eismo dalyvių elgesį ir nepasilikai sau plano B.
Tas pats su paspirtukais: kliūtys STAIGA neatsiranda. Jei TAU jos atsirado STAIGA, reiškia tavo trajektorija buvo tokia, jog nenumatei visų galimų scenarijų. Ir balanso valdymo dar niekas neatšaukė: pirmyn - atgal lygiai taip pat svarbu kaip kairėn - dešinėn.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Egiuxz Rodyti pranešimą
Tai čia visame gyvenime tas gali būti taikoma. Vaikščiojimas per nereguliuojamas perėjas, ėjimas per raudoną, kai aplink nėra mašinų, neapsidairymas einant šaligatviu per įvažiavimą, aplinkos nevertinimas apskritai ką nors darant. Žmogus, kai tik pradėjo gyventi patogų gyvenimą, iškart pamiršo savisaugos instinktą. Turbūt daugiau joks gyvas sutvėrimas taip jo neprarado, kaip prarado žmogus.
- 2 patinka
Comment
-
Blemba, čia yra labai juokinga, VMS post'as:
Siekiant įvesti daugiau tvarkos ir saugumo gatvėse, nuo šio mėnesio jau yra įvesti el. paspirtukų greičio ribojimai – Senamiestyje ir ant tiltų el. paspirtukų vairuotojai privalo važiuoti ne didesniu nei 12 km/h greičiu.
Nuo birželio 1 d. planuojamas el. paspirtukų ir dviračių eismo draudimas judriausiose turistinėse miesto gatvėse: Vilniaus, Pilies ir Savičiaus g.
Senamiestyje, dalyje Naujamiesčio ir dalyje Šnipiškių vasaros metu numatoma įrengti specialiai el. paspirtukams pažymėtas stovėjimo vietas, kuriose dalijimosi platformų paslaugomis besinaudojantys el. paspirtukų vairuotojai privalės palikti nuomojamus paspirtukus.
Verčiant iš VMS kalbos į lietuvių:
- Kaip vykdysit kotrolę?
- Ai, niekaip, atstok... praeiviai pasipiktins, štai tau ir bus kontrolė...
Dar man labai įdomu iš kur toks keistas skaičius? Kodėl būtent 12km/h? Nesu didelis paspirtukų specialistas, bet visi kuriais teko važiuot kaip minimalų "normalų" greičio režimą turėjo 15km/h
Comment
-
Man atrodo, kad dėl to kalta maždaug prieš 10 metų tikslingai suformuota visuomenėje nuomonė, kad atsiradę elektriniai paspirtukai turi neginčyjamą prioritetą ties viskuo, gali važiuoti bet kur ir bet kaip, praktiškai nesilaikant jokių taisyklių. Kai tuo tarpu pėsčiųjų, automobilių ir net dviračių taisyklės daugmaž jau įsišaknijusios.
P.S. IMHO pastaruosius postus reiktų kelti prie paspirtukų temos.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąJau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąJau teko fb skaityti pasipiktinimo postus apie tai, kad paspirtukas 12km/h greičių vos juda ir toks susisiekimo būdas per lėtas ir nevertas savo kainos. Vadinasi bolt šį ribojimą įvedė programiškai.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Būtų malonu jei visi praspirdukininkai vadovautųsi tokiom taisyklėm. Deja kiek matau pas daugumą, ypač su nuomotais, logika yra „marios skirkitės - šūdas plaukia“ :/
Comment
-
Turint omeny kad Boltas sudaro didžiąją dalį paspirtukų Vilniuje tai vien greičio ribojimas Boltams, privertimas juos parkuotis tik tam skirtose vietose viską keičia iš esmės. Tik dėl 12 km/h gal kiek persistengta.
Šiaip Boltas jau anksčiau buvo vietomis įvedęs greičio ribojimus, bet ne tokius. O dėl parkavimo irgi bent savaitės pradžioje jau buvo apribojimų, pvz., prie Baltojo tilto/ant tilto jau nebuvo galima.
Comment
-
12km/h galės įgyvendinti tik nuomojami paspirtukai, visi kiti važiuos greičiau. Ir dabar yra paliekami paspirtukai neleidžiamose užbaigti kelionę vietose, manau tai įvyksta todėl, kad išsikrauna baterija ir jau tikrai niekas nėštumą jų kur galima priparkuoti, o meta ten kur baigėsi baterija. Išvartyti, sumesti į upę, sukelti į medžius ir panašiai dažniausiai daro ne tie kurie pabaige kelionę, o kam niešti nagus. Sužymės numerius ant paspirtukų, tai juos pažeidinėdami taisykles stengsis slėpti, aplupineti ar dar kaip išteplioti.
Įdomu ar kada atsiras tie krovimo stendai kuriuos žada Voltas. Tada gal ir stengsis į juos parkuoti, nes klientas gaus naudą.
Comment
-
Parašė ttttt Rodyti pranešimąDar man labai įdomu iš kur toks keistas skaičius? Kodėl būtent 12km/h? Nesu didelis paspirtukų specialistas, bet visi kuriais teko važiuot kaip minimalų "normalų" greičio režimą turėjo 15km/h
- 3 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąKodėl boltisto problema, kad jo paspirtukas išsikrovė turi sukelti nepatogumų kitiems? Gal ir mašiną galima numest vidury autostrados, nes važiavai iki paskutinio kuro lašo?
Comment
Comment