Gera žinia paspirtukams - Vilniaus miesto meras neplanuoja Vilniuje statyti naujojo kelių eismo ženklo "Paspirtukų eismas draudžiamas". Šaltinis, 16.09.21 laida "Pozicija", Žinių radijas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąGera žinia paspirtukams - Vilniaus miesto meras neplanuoja Vilniuje statyti naujojo kelių eismo ženklo "Paspirtukų eismas draudžiamas". Šaltinis, 16.09.21 laida "Pozicija", Žinių radijas.
- 3 patinka
Comment
-
Aš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė wrm Rodyti pranešimąAš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.
- 4 patinka
Comment
-
Neregiai skundžiasi kliūvantys už elektrinių paspirtukų: „Bolt“ žada riboti parkavimą
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ima-56-1564230
Sostinėje populiari transporto priemonė – elektriniai pasipirtukai – kelia nemažai rūpesčių pėstiesiems, ypač turintiems regėjimo negalią. Naujamiesčio Skroblų g. gyvenantys neregiai skundžiasi nuolat kliūvantys už takuose numestų paspirtukų, buvo net lūžių. „Bolt“ bendrovės atstovai tvirtina, kad incidentai nutinka dėl neatsakingo nuomininkų elgesio. Kai šia tema ėmė domėtis 15min, Skroblų g. nutarta išbraukti iš parkavimo zonų.
Skroblų gatvėje įsikūręs Vilkpėdės bendruomenės socialinių paslaugų centras, kuriame susirenka daugybė regos negalią turinčių žmonių, čia pat veikia bendrovė „Liregus“, kur įdarbinami aklieji ir silpnaregiai. Apie tai, kad neregiams paspirtukai tapo kliūčių ruožu, 15min pasakojo ne vienas pašnekovas. „Juos stato ant praėjimo kartais taip, kad tenka rinktis, kur griūti. Man yra buvę, kad iš vienos pusės buvo aukštas šaligatvis ir rizika nugriūti į gatvę, o iš kitos pusės - paspirtukas. Bandžiau jį apeiti, bet nepavyko. Taip ir likau kruvina koja“, – pasakojo taip pat regos negalią turinti Janina. Vietos neregių bendruomenė kreipėsi į seniūniją, Vilniaus miesto savivaldybę ir net merą Remigijų Šimašių, tačiau tikina pagalbos nesulaukusi.
Tokio reido Vilniuje dar nebuvo: alkoholis ir paspirtukas – griežtai nesuderinami
https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ami-59-1567194
Policija ir kompanijos „Bolt“ specialistai surengė išskirtinę eismo saugumo akciją – tikrino elektrinių paspirtukų vairuotojus. Reido metu įkliuvo ne vienas paspirtukininkas, kuriam nustatytas vidutinis girtumas.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąAkivaizdu, kad dauguma per perėjas važiuos, taip pat kaip ir dviratininkai.
Parašė Kaid Rodyti pranešimą
O galėtų. Vilniaus g. pavyzdžiui, kur nuo staliukų kiekio, net nėra vietos praeiti, ką jau kalbėti apie dviračius ar paspirtukus
Parašė wrm Rodyti pranešimąAš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Ten labiau reikėtu iškraustyti nelegaliu statinius (staliukus)
Ten kur yra tiek pėsčiųjų kad netelpa dviratis transportas, jo eismas turi būti apribotas. Kadangi tokių vietų miesto centre yra, keistas Šimašiaus pasisakymas apie paspirtukų draudimo nereikalingumą, nes net pati VMSA kalbėdama apie judumą, akcentuoja kad pagal hierarchiją pėstysis yra svarbesnis negu dviratis ar paspirtukai, todėl prioritetas visada turi būti pėsčiajam ir jeigu reikia tas prioritetas turi būti įgyvendintas apribojimais transporto priemonėms.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimąStaliukai yra legalūs ir suderinti su VMSA.
Kai uždraudė neteisingą piketą, buvo argumentas, kad trukdys miestiečių kasdieniam gyvenimui. Bet užbarikaduotos staliukais gatvės kažkaip netrukdo ir legalu ir suderinta
- 1 patinka
Comment
-
drausti yra kraštutinumas kai pakaktų tiesiog pėsčiųjų gatvėse įrengti pėsčiųjų tako ženklus. Tokioje Vilniaus g. galima ramiai prasivaryti paspirtuką ar dviratį, arba apvažiuoti ją kitomis gatvėmis. Kopenhagoje yra bent kelios gatvės skirtos tik pėstiesiems ir kažkaip dviratininkai išgyvena, nors ten jų daug daugiau.
Comment
-
Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
Staliukai yra legalūs ir suderinti su VMSA.
Comment
-
Eglė Girdenytė, LRT.lt
Medikai dalijasi sukrečiančiomis istorijomis: be priekinių dantų likusiems paspirtukininkams gydyti prireikia ir 10 tūkst. eurų
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-10-tukst-euru
Ilgą laiką apie paspirtukininkų traumas kalbėjo tik traumatologai ir saugaus eismo ekspertai, tačiau problemai vis ūmėjant apie paspirtukininkų klaidas bei sužalojimus ėmė kalbėti ir odontologai.
Vytenis Almonaitis, Vilniaus universiteto Odontologijos instituto dėstytojas, stebėdamas situaciją šalies keliuose, ėmė ironizuoti, kad tai dar viena epidemija. Dėstytojas aiškino, kad staiga studentų darbuose pradėjo rastis nauja pacientų kategorija – paspirtukininkai. Šia tema asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje paskelbtame įraše specialistas teigė, kad kolegos iš Veido ir žandikaulių skyriaus tokių pacientų sulaukia kone kasdien.
„Tai – paspirtukininkai. Tai jauni žmonės, ne juokais nusiteikę kovoti su išmetamųjų dujų poveikiu planetos klimatui. Net priekinių dantų kaina. Šią savaitę į praktiką atliekančius studentus kreipėsi 25 metų mergina be 5 priekinių dantų ir lūžusia nosimi – prieš savaitę su draugu dviese važiavo Vilniaus centre e. paspirtuku“, – šiek tiek ironizuodamas rašė odontologas.
„Jei žiūrėsime į bendrą statistiką, kokių traumų patiria elektrinių paspirtukų vairuotojai, tai galvos ir veido traumos sudaro maždaug trečdalį, kita dalis – kūno ir galūnių sužalojimai. Vis dėlto, jei pastarąją statistiką paskaidytume detaliau, galėtume išskirti, kad dantų netenka maždaug 5 proc. elektrinių paspirtukų vairuotojų. Kitą dalį sudaro galvos smegenų sutrenkimas, žandikaulio lūžiai, nosies lūžiai, minkštųjų audinių plyšimas bei kitos sunkios traumos, kurių liekamieji reiškiniai gali būti juntami visą gyvenimą.
Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys teigė, kad eismo įvykių, kuriuose dalyvauja dviratininkai ar paspirtukininkai, bėgant laikui vis daugėja. Štai 2019 metais buvo fiksuoti 64 įvykiai, kuriuose dalyvavo elektrinių paspirtukų vairuotojai, 2020 metais skaičius išaugo iki 100, o per pirmus septynis 2021 metų mėnesius jau registruota 111 tokių įvykių.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVilniaus g. uždrausti paspirtukus kaip ir nebėda.
Bėda, kur jį palikti atvykus paspirtuku atsigerti kokteilių į Vilniaus g.
- 2 patinka
Comment
-
Raimondas Čiuplys, BNS
Stokholmas tapo dar viena sostine, įvedusia ribojimus elektriniams paspirtukams: jų skaičių sumažino perpus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...umazino-perpus
Stokholmas pirmadienį perpus sumažino elektrinių paspirtukų, kuriais leidžiama važinėti gatvėmis, skaičių, tapdamas dar viena sostine, įvedusia ribojimus šiai sparčiai populiarėjančiai, bet prieštaringai vertinamai miesto transporto rūšiai. Miesto taryba nubalsavo, kad leidžiamų elektrinių paspirtukų skaičius būtų apribotas iki 12 tūkst. (vietoje dabartinių 23 tūkst.), o leidimą juos nuomoti turinčių bendrovių sumažėtų iki trijų (šiuo metu jų yra aštuonios). Apribojimai įsigalios sausio 1 dieną, o miesto valdžia artimiausiomis savaitėmis paskelbs, kurioms bendrovėms bus leista išlaikyti nuomos licencijas, po vėlai pirmadienį surengto balsavimo paskelbė pareigūnai. Elektriniai paspirtukai pastaraisiais metais užplūdo pasaulio didmiesčių gatves, bet dėl jų naudojimo kyla vis daugiau ginčų.
Živilė Raškauskaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt 2021.07.14
Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu
Oslo keliuose per mėnesį užregistravus daugiau kaip keturis šimtus incidentų su elektriniais paspirtukais, miesto taryba paskelbė nuomojamų paspirtukų eismo ribojimo taisykles. Nuo rugpjūčio bus draudžiama šiomis transporto priemonėmis važinėti naktimis, o nuo rudens – nuomojamų paspirtukų skaičius bus sumažintas beveik 4 kartus.
- 4 patinka
Comment
-
Gal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.
Comment
-
Parašė Edd Rodyti pranešimąGal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą1 KW arba greitis virš 35 km/h (lygtais).
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 1 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąRaimondas Čiuplys, BNS
Stokholmas tapo dar viena sostine, įvedusia ribojimus elektriniams paspirtukams: jų skaičių sumažino perpus
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...umazino-perpus
Skandinavai viską daro greičiau negu mes, bet kadangi esame kvailiai, tai mokomės iš savo klaidų:
Živilė Raškauskaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt 2021.07.14
Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu
- 2 patinka
Comment
Comment