Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gera žinia paspirtukams - Vilniaus miesto meras neplanuoja Vilniuje statyti naujojo kelių eismo ženklo "Paspirtukų eismas draudžiamas". Šaltinis, 16.09.21 laida "Pozicija", Žinių radijas.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Gera žinia paspirtukams - Vilniaus miesto meras neplanuoja Vilniuje statyti naujojo kelių eismo ženklo "Paspirtukų eismas draudžiamas". Šaltinis, 16.09.21 laida "Pozicija", Žinių radijas.
      O galėtų. Vilniaus g. pavyzdžiui, kur nuo staliukų kiekio, net nėra vietos praeiti, ką jau kalbėti apie dviračius ar paspirtukus

      Comment


        Aš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.

        Comment


          Parašė wrm Rodyti pranešimą
          Aš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.
          Aš mindamas dviratį ar vairuodamas e-paspirtuką vadovaujuosi logika, kad ar tu būsi teisus, ar neteisus, bet skaudės tau, tavo sveikata nukentės, ne automobilio.

          Comment


            Neregiai skundžiasi kliūvantys už elektrinių paspirtukų: „Bolt“ žada riboti parkavimą
            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ima-56-1564230
            Sostinėje populiari transporto priemonė – elektriniai pasipirtukai – kelia nemažai rūpesčių pėstiesiems, ypač turintiems regėjimo negalią. Naujamiesčio Skroblų g. gyvenantys neregiai skundžiasi nuolat kliūvantys už takuose numestų paspirtukų, buvo net lūžių. „Bolt“ bendrovės atstovai tvirtina, kad incidentai nutinka dėl neatsakingo nuomininkų elgesio. Kai šia tema ėmė domėtis 15min, Skroblų g. nutarta išbraukti iš parkavimo zonų.

            Skroblų gatvėje įsikūręs Vilkpėdės bendruomenės socialinių paslaugų centras, kuriame susirenka daugybė regos negalią turinčių žmonių, čia pat veikia bendrovė „Liregus“, kur įdarbinami aklieji ir silpnaregiai. Apie tai, kad neregiams paspirtukai tapo kliūčių ruožu, 15min pasakojo ne vienas pašnekovas. „Juos stato ant praėjimo kartais taip, kad tenka rinktis, kur griūti. Man yra buvę, kad iš vienos pusės buvo aukštas šaligatvis ir rizika nugriūti į gatvę, o iš kitos pusės - paspirtukas. Bandžiau jį apeiti, bet nepavyko. Taip ir likau kruvina koja“, – pasakojo taip pat regos negalią turinti Janina. Vietos neregių bendruomenė kreipėsi į seniūniją, Vilniaus miesto savivaldybę ir net merą Remigijų Šimašių, tačiau tikina pagalbos nesulaukusi.

            Tokio reido Vilniuje dar nebuvo: alkoholis ir paspirtukas – griežtai nesuderinami
            https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ami-59-1567194

            Policija ir kompanijos „Bolt“ specialistai surengė išskirtinę eismo saugumo akciją – tikrino elektrinių paspirtukų vairuotojus. Reido metu įkliuvo ne vienas paspirtukininkas, kuriam nustatytas vidutinis girtumas.

            Comment


              Parašė digital Rodyti pranešimą
              Akivaizdu, kad dauguma per perėjas važiuos, taip pat kaip ir dviratininkai.
              Bet priešingai net dviratininkai - paspirtukai labai staigiai padaro 90 laipsnių posūkius ir nesižvalgę šoka tau ant kapoto. Dviračio sukimo kampas didesnis (arba jam tenka gerai prilėtinti) todėl lengviau nuspėti kad šali važiuojantis dviratininkas nori per perėją važiuoti.

              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              O galėtų. Vilniaus g. pavyzdžiui, kur nuo staliukų kiekio, net nėra vietos praeiti, ką jau kalbėti apie dviračius ar paspirtukus
              Ten labiau reikėtu iškraustyti nelegaliu statinius (staliukus)

              Parašė wrm Rodyti pranešimą
              Aš nesuprantu tokių draudimų.. Reiktų ne draust, o baust. Nors ką ten pribausi.. Pats važinėju arba paspirtuku, arba mašina, tai dauguma tikrai važinėja kaip bepročiai arba nemirtingi, nesaugo nei savęs, nei kitų. Nesuprantu, ar taip sudėtinga sustot prieš perėją, pasidairyt, palaukt, kol mašinos tave pastebi ir sustoja ir tada jau pervažiuot? Ar prilėtint prasilenkiant pro žmogų? Darant posūkį prieš tai pasukt galvą? Vienu atveju tu ir paspirtukas prieš pusantros tonos, kitu atveju nelaimė abiem.. O jei dar koks vaikas.. Gal aš čia toks vienas pavyzdingas, tiesa, be šalmo Gal auto vairavimas ir eismo suvokimas turi įtakos. Paspirtukas mieste tikrai pasakiška transporto priemonė, tik dauguma ją sugadina absoliučiu nemokėjimu važinėt.
              Kaip galima bausti šalyje kur net darant pažeidima 8 valandas per dieną šansas pakliūti yra 0,01%? Viskam kitkam pilnai pritariu.

              Comment


                Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                Ten labiau reikėtu iškraustyti nelegaliu statinius (staliukus)
                Staliukai yra legalūs ir suderinti su VMSA.

                Ten kur yra tiek pėsčiųjų kad netelpa dviratis transportas, jo eismas turi būti apribotas. Kadangi tokių vietų miesto centre yra, keistas Šimašiaus pasisakymas apie paspirtukų draudimo nereikalingumą, nes net pati VMSA kalbėdama apie judumą, akcentuoja kad pagal hierarchiją pėstysis yra svarbesnis negu dviratis ar paspirtukai, todėl prioritetas visada turi būti pėsčiajam ir jeigu reikia tas prioritetas turi būti įgyvendintas apribojimais transporto priemonėms.

                Comment


                  Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
                  Staliukai yra legalūs ir suderinti su VMSA.
                  Na tada reiktų įstatymų, kurie užtikrintų sklandų pėsčiųjų ir dviračių eismą. Nes dabar ten ir kai kuriose kitose vietose senamiestyje toks biški... durnas judumas.

                  Kai uždraudė neteisingą piketą, buvo argumentas, kad trukdys miestiečių kasdieniam gyvenimui. Bet užbarikaduotos staliukais gatvės kažkaip netrukdo ir legalu ir suderinta

                  Comment


                    drausti yra kraštutinumas kai pakaktų tiesiog pėsčiųjų gatvėse įrengti pėsčiųjų tako ženklus. Tokioje Vilniaus g. galima ramiai prasivaryti paspirtuką ar dviratį, arba apvažiuoti ją kitomis gatvėmis. Kopenhagoje yra bent kelios gatvės skirtos tik pėstiesiems ir kažkaip dviratininkai išgyvena, nors ten jų daug daugiau.

                    Comment


                      Parašė Kristisz Rodyti pranešimą

                      Staliukai yra legalūs ir suderinti su VMSA.
                      Tada reikėtu gerai nuskalpuoti VMSA, kad davė leidimus staliukams gatvėje.

                      Comment


                        Vilniaus g. uždrausti paspirtukus kaip ir nebėda.

                        Bėda, kur jį palikti atvykus paspirtuku atsigerti kokteilių į Vilniaus g.

                        Comment


                          Eglė Girdenytė, LRT.lt
                          Medikai dalijasi sukrečiančiomis istorijomis: be priekinių dantų likusiems paspirtukininkams gydyti prireikia ir 10 tūkst. eurų
                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-10-tukst-euru

                          Ilgą laiką apie paspirtukininkų traumas kalbėjo tik traumatologai ir saugaus eismo ekspertai, tačiau problemai vis ūmėjant apie paspirtukininkų klaidas bei sužalojimus ėmė kalbėti ir odontologai.
                          Vytenis Almonaitis, Vilniaus universiteto Odontologijos instituto dėstytojas, stebėdamas situaciją šalies keliuose, ėmė ironizuoti, kad tai dar viena epidemija. Dėstytojas aiškino, kad staiga studentų darbuose pradėjo rastis nauja pacientų kategorija – paspirtukininkai. Šia tema asmeninėje socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje paskelbtame įraše specialistas teigė, kad kolegos iš Veido ir žandikaulių skyriaus tokių pacientų sulaukia kone kasdien.
                          „Tai – paspirtukininkai. Tai jauni žmonės, ne juokais nusiteikę kovoti su išmetamųjų dujų poveikiu planetos klimatui. Net priekinių dantų kaina. Šią savaitę į praktiką atliekančius studentus kreipėsi 25 metų mergina be 5 priekinių dantų ir lūžusia nosimi – prieš savaitę su draugu dviese važiavo Vilniaus centre e. paspirtuku“, – šiek tiek ironizuodamas rašė odontologas.
                          „Jei žiūrėsime į bendrą statistiką, kokių traumų patiria elektrinių paspirtukų vairuotojai, tai galvos ir veido traumos sudaro maždaug trečdalį, kita dalis – kūno ir galūnių sužalojimai. Vis dėlto, jei pastarąją statistiką paskaidytume detaliau, galėtume išskirti, kad dantų netenka maždaug 5 proc. elektrinių paspirtukų vairuotojų. Kitą dalį sudaro galvos smegenų sutrenkimas, žandikaulio lūžiai, nosies lūžiai, minkštųjų audinių plyšimas bei kitos sunkios traumos, kurių liekamieji reiškiniai gali būti juntami visą gyvenimą.
                          Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys teigė, kad eismo įvykių, kuriuose dalyvauja dviratininkai ar paspirtukininkai, bėgant laikui vis daugėja. Štai 2019 metais buvo fiksuoti 64 įvykiai, kuriuose dalyvavo elektrinių paspirtukų vairuotojai, 2020 metais skaičius išaugo iki 100, o per pirmus septynis 2021 metų mėnesius jau registruota 111 tokių įvykių.

                          Comment


                            Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                            Vilniaus g. uždrausti paspirtukus kaip ir nebėda.

                            Bėda, kur jį palikti atvykus paspirtuku atsigerti kokteilių į Vilniaus g.
                            Kai kas ir Neryje patogiai užkonservuoja. 500 m atkarpoje ilsisi 3 gražuoliai.

                            Click image for larger version

Name:	20211009_174208.jpg
Views:	613
Size:	627,0 kB
ID:	1918988 Click image for larger version

Name:	20211009_172754.jpg
Views:	613
Size:	706,9 kB
ID:	1918989 Click image for larger version

Name:	20211009_172348.jpg
Views:	609
Size:	706,7 kB
ID:	1918990

                            Comment


                              Šiukšlinimas, aplinkos tarša ir turto gadinimas.

                              Comment


                                Raimondas Čiuplys, BNS
                                Stokholmas tapo dar viena sostine, įvedusia ribojimus elektriniams paspirtukams: jų skaičių sumažino perpus
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...umazino-perpus
                                Stokholmas pirmadienį perpus sumažino elektrinių paspirtukų, kuriais leidžiama važinėti gatvėmis, skaičių, tapdamas dar viena sostine, įvedusia ribojimus šiai sparčiai populiarėjančiai, bet prieštaringai vertinamai miesto transporto rūšiai. Miesto taryba nubalsavo, kad leidžiamų elektrinių paspirtukų skaičius būtų apribotas iki 12 tūkst. (vietoje dabartinių 23 tūkst.), o leidimą juos nuomoti turinčių bendrovių sumažėtų iki trijų (šiuo metu jų yra aštuonios). Apribojimai įsigalios sausio 1 dieną, o miesto valdžia artimiausiomis savaitėmis paskelbs, kurioms bendrovėms bus leista išlaikyti nuomos licencijas, po vėlai pirmadienį surengto balsavimo paskelbė pareigūnai. Elektriniai paspirtukai pastaraisiais metais užplūdo pasaulio didmiesčių gatves, bet dėl jų naudojimo kyla vis daugiau ginčų.
                                Skandinavai viską daro greičiau negu mes, bet kadangi esame kvailiai, tai mokomės iš savo klaidų:

                                Živilė Raškauskaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt 2021.07.14
                                Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
                                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu

                                Oslo keliuose per mėnesį užregistravus daugiau kaip keturis šimtus incidentų su elektriniais paspirtukais, miesto taryba paskelbė nuomojamų paspirtukų eismo ribojimo taisykles. Nuo rugpjūčio bus draudžiama šiomis transporto priemonėmis važinėti naktimis, o nuo rudens – nuomojamų paspirtukų skaičius bus sumažintas beveik 4 kartus.

                                Comment


                                  Gal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.

                                  Comment


                                    Ir reikėtų didelių baudų tiems, kurie po du ar net tris žmones važiuoja ant vieno paspirtuko. Stokholme baudos, kiek žinau, yra šiam reikalui

                                    Comment


                                      Parašė Edd Rodyti pranešimą
                                      Gal tiesiog užtektų apriboti galingumą/maksimalų greitį/pagreitį kad atitiktų eilinio dviračio mynėjo galimybes, o tada aš nematyčiau prasmės apribojimams. Išskyrus aišku bendras taisykles kurios galioja ir dviratininkams. Lietuvoj bent jau Vilniuje pradžiai reiktų daugiau kontrolės, pastoviai matau dviračių takais lakstančius su žymiai galingesnėmis elektrinėmis transporto priemonėmis (dviračiai, vienaračiai, riedlentės ir t.t.) nei leistina.
                                      Tai yra apribota. Dabar jeigu galia virš 1 KW arba greitis virš 35 km/h (lygtais) privalai važiuoti keliu su automobiliais (kaip mopedas). Spėk kiek laikosi šios taisyklės.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        1 KW arba greitis virš 35 km/h (lygtais).
                                        1 KW arba 25 km/h.
                                        ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                        Comment


                                          Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                          Raimondas Čiuplys, BNS
                                          Stokholmas tapo dar viena sostine, įvedusia ribojimus elektriniams paspirtukams: jų skaičių sumažino perpus
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...umazino-perpus


                                          Skandinavai viską daro greičiau negu mes, bet kadangi esame kvailiai, tai mokomės iš savo klaidų:

                                          Živilė Raškauskaitė, LRT TV naujienų tarnyba, LRT.lt 2021.07.14
                                          Po avarijų gausos Oslas nusprendė pažaboti paspirtukininkus – draus paspirtukų nuomą naktimis, mažins ir jų skaičių
                                          https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-ir-ju-skaiciu
                                          labai gerai, reik ir Vilniuje arba visai uzdrausti paspirtukus arba bent jau centrineje miesto dalyje. Gyvenu sostines centre ,tai net nesmagu iseiti pasivaikscioti...laksto kaip isproteje salygatviais, nors yra dviraciu takai ...apskritai kas per vazinejimas salygatviais tiek dviraciais tiek paspirtukais juk bet kada galima suzaloti salygatviu einanti pescia zmogu...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X