Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Tai o mokyklose to nemoko? Aš mokykloje turėjau saugaus eismo pamokas.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Hmm, na gal tada pasikeitė reikalai nuo tų laikų kai mokiausi. O per tas pamokas KET nagrinėjote?
Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Mokykla baigiau prieš 10 metų. Tikrai buvo. KET sausai nemokė aišku, bet kaip elgtis gatvėje, kaip kirsti šviesoforą, kur galima ir kur negalima važiuoti dviračių, kaip užsisegti saugos diržą tikrai buvo. Buvo ir konkursai su tirkais policininkais, kurie žaidimų formą tikrino žinias.
Dabar greičiausiai viskas vyksta panašiai. Tikiu, kad ir apie paspirtukus pašneka dabar.
Comment
-
Na va, tik neseniai rašiau, kad vietoje naujų draudimų reikia didesnės kontrolės ir štai, prašau:
Sustiprinama elektrinių paspirtukų kontrolė: reikės prisiminti Kelių eismo taisykles
Informuojame, kad policijos pareigūnai bendradarbiaudami su policijos rėmėjais ypatingą dėmesį skirs elektrinių paspirtukų ir motorinių dviračių kontrolei.
Skaityti daugiau: https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...isykles-979402
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tam, kad automobiliai nesukinėtų į Maximą 50 km/h greičiu ir nenutrenktų pėsčiųjų/dviratininkų/paspirtukininkų, žodžiu dėl saugumo.
Comment
-
Teko lankytis pajūryje ir ne kartą susidurti su "sunkiaisiais" paspirtukais.
Jie drąsiai nardo šaligatviais tarp pėsčiųjų, taip pat atilieka freestailo manevrus gatvių važiuojamaja dalimi, lenktyniauja su automobiliais. Vairuoja tėvai su vienu-dviem vaikais neaiškiomis pozomis. Įdomu, ar kas nors užsiima jų kontrole? Ar jie yra universali trasporto priemonė leidžianti važiuoti be taisyklių, be teisių, be dokumentų?
Jei gamintojo nustatytas paspirtuko greičio apribojimas nustatytas iki 25 km/val. ir galingumas neviršija 1 kw, tokie dokumentai nereikalingi. Kitu atveju reikėtų kreiptis dėl tokios transporto priemonės registravimo.
Prisgretinęs įvertinau paspirtuko greitį 45-50 km/h (ir tai ko gero dar ne riba).
Nei vieno paspirtuko neteko pamatyti su registracijos ženklais.Paskutinis taisė Sula; 2020.08.30, 09:59.
Comment
-
Taip, taip, pilna mamyčių/tėtukų, kurie vežasi savo vaiką pasistatę paspirtuko priekyje. Netgi tam yra specialiai sumontuotas kažkoks laikiklis vaiko akių lygyje. Čia ko gero bus ne gamintojo, bet savamokslė modifikacija padaryta?
Beje, tie Bolt paspirtukai tam tikrose situacijos skleidžia kažkokius keistus, sunkiai nusakomus garsus, taip trikdydami ramybę, ypač jei aplink gyvenamieji namai. Kiekvienas jų reiškia skirtingą dalyką - 1. Paukščio čiulbėjimą primenantis garsas - jis skleidžiamas tada, kai žmogus paspirtuką pradeda traukti iš vietos, prieš tai neatrakinęs.Sučirškia 3 kartus, o jei žmogus nesureaguoja ir traukia toliau - čirkš tol, kol nepastatysi ir neatrakinsi.
2. Kitas garsas, jam stovint vietoje, primenantis tūtavimą. Pradžioj maniau, jog cypsi-tūtuoja kažkoks vaikiškas žaislas, nes tuo metu aplinkui buvo žaidžiančių vaikų. Užklausus Bolt`o dėl šito, paaiškino, jog šis garsas praneša apie tai, jog paspirtuko vieta nesutampa su GPS duomenimis, sistema netiksliai nustatė jo vietą. Įsivaizduojate? Visas namas turi nakties metu klausyti to keisto garso... Gerai, jog netrukus kažkoks žmogus jį išsivežė.
3. Stovėjimo metu dar būna kažkoks "pyppyp pyp pyp pyp" - čia jau nežinau, gal reiškia jog kraunasi, kitaip sakant - atsigauna.
Gal kas esate girdėję daugiau keistų garsų ar kitų keistenybių apie juos?
- 2 patinka
Comment
-
Vienintelis mano girdėtas garsas, tai signalizacija. Atskirti garsus padėtų įrašas, nes net negalvojau, kad jie turi kitokių garsų apart signalizacijos. Aišku, pats nesu jų bandęs - turiu savo paspirtuką, tai galbūt jie ten visokių garsų skleidžia.
Žiauriai nervina, kai bandai patraukt nuo tako ar šiaip pakelt nuo žemės ir pradeda kaukt. Gėda šiek tiek pasidaro, lyg vagis pasijuntu
Ai, tarp kitko, nusipirkau G30 Max. Pridaviau mašiną vasaros pradžioje utilizavimui ir už kompensaciją pasiėmiau KVT metinį bilietą, M365 Pro ir G30 Max. Tai pardavus M365 Pro gavos nemokamas G30. Iš vienos pusės džiaugiuosi - kraunu rečiau nei M365 Pro, atrodo padangos ten atsparesnės dūriams, pakrovimo kabelis universalesnis, vandeniui daugiau atsparus ir visą kitą. Bet sunkus padaras. Nusipirkau spyną šitam, nes rankoje nešiotis apsipirkinėjant tikrai nėra patogu, net ir pasportavus. Manau mano reikmėms ir daugelio žmonių kasdienam vartojimui M365 Pro turbūt parankiausias būtų. Pakankamai toli nuvažiuoja, lengvesnis už G30, populiarus modelis, tai informacijos ir detalių netrūksta.
Jei ką domina spynos - Kryptonite Evolution Mini-5 spyna labai gerai tinka aplink priekinę įstrižą rėmo dalį. Išmauti per apačia ar per ratą neišeina - matavau ir ilgai sėdėdamas bandžiau klibint + dar nepatogiai prirakinus, tai tikrai nieks nepaims. Čia konkrečiai G30. Nebandžiau uždėt ant M365.Paskutinis taisė JPeters; 2020.09.14, 09:39.
Comment
-
Nauji kelio ženklai Lietuvoje:
1. Draudžiamas el. dviračių/paspirtukų eismas
2. Dviračių gatvės pradžia
3. Dviračių gatvės pabaiga
Dviračių gatvės ženklą teko matyti tik Nyderlanduose. Įdomu, kad tai žymi, kad Lietuva drąsiai ima kopijuoti Nyderlandus dviračių takų tiesimo srityje.
Galima būtų paminėti ir naująjį horizontalųjų ženklinimą A+. Nepatinka tie geltoni "A juosta galima važiuoti..." kelio ženklai. Norėtųsi, kad ir vertikaliajame ženkle "Juosta maršrutiniam transportui" būt ų nurodyta, kad juosta yra A+ ir būtų nurodoma, kad leidžiama važiuoti Taksi, 4+ ir t.t. Manau, kad reikia tobulinti eismo juostų žymėjimo standartus ir dizainus vertikaliajame ženklinime. Dabartinis standartas neatrodo pakankamai lankstus.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąNauji kelio ženklai Lietuvoje:
1. Draudžiamas el. dviračių/paspirtukų eismas
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Sumažės kelionių automobiliais, o ne pačių automobilių, tai nėra tas pats. Aš pvz. automobilį turiu, bet dažnai į darbą važiuoju paspirtuku. Berods John irgi minėjo, kad nors ir auto turi, bet su juom tik už miesto važinėja. Šiaip tendencija yra tokia, kad dažnai šeimos atsisako antro ar kas turėjo trečia automobilio, atsiradus elektriniams paspirtukams ir visokiems citybee/spark.
Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Bet dėl paspirtuku kažkokia anomalija - turėtų jais džiaugtis vairuotojai nes dažnas paspirtukininkas juo važiuoja vietoj automobilio, ir tai likusiems automobiliuose reiškia mažiau kamščių, sklandesnį eismą ir t.t. Valdžia (įvairi ) irgi turetu džiaugtis, nes mažinama tarša, mažiau dėvisi asfaltas, ir t.t.
Bet bent jau iš spaudos/soc medijos susidaro įspudis kad paspirtukai totalus blogis, reikia apribot, uždraust, leist važiuot tik ant 6kmh, neleist važiuot nei dviračių takais nei šaligatviais ir pan.
- 2 patinka
Comment
Comment