Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Na faktas, kad yra žieminių padangų, turbūt parodo, kad jos veikia. Gal mano važiavimas dviračiu skiriasi nuo kitų, bet aš jį bene tiek pat "guldau" posūkiuose, kiek ir paspirtuką. T.y. tiesiog nevažiuoju tokiais greičiais, kad reikėtų guldyt. Bet žiemą turbūt ir kitiems nerekomenduočiau važiuot dideliais greičiais. Tiek dviratėmis priemonėmis, tiek ir automobiliais
Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.
.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Dviratis važiuojant net ir lėtai guldosi. Paspirtukas labiau reaguoja į vairo pasukimą nei į guldymą. Visiškai kitokia geometrija.
Gal turi nuorodų į paspirtukų žiemines padangas? Kažkada bandžiau žiūrėt ar būna šipuotų ir nelabai radau. Kiek suprantu paspirtukų žieminės yra tiesiog su piktesniu protektorium ir su minkštesne guma. Dviračiams paprastai nesismulkinama ir žieminėmis laikomos tik šipuotos. Iš praktikos - dviračiams minkšta guma nepadeda ir ant ledo laiko tik šipai. Net ir mažu greičiu. Paspirtuko su žieminėm padangom ant ledo neesu bandęs tai negaliu nieko sakyti. Bet iš dviratinės praktikos labai abejoju, kad minkštos gumos ant ledo pakaktų...
Spygliuotų padangų paspirtukams nesu matęs. Daugiausiai - kitokie padangų raštai, kaip ir pats rašai. Bet gal priklauso nuo paspirtuko. Pvz., vienračiams esu matęs padangų su šipais.
Comment
-
Norėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.
Be to, šiltuoju sezonu teko matyti paspirtukų gulinčių keisčiausiose vietose. Po pirmo rimtesnio sniego juos reikės atsikasti. Pravažiavęs sniego valymo traktoriukas gali apskritai užversti taip, kad nesimatys. Antrą kartą pravažiavęs traktoriukas gali ir pervažiuoti per tokį paspirtuką.
Šie aspektai aktualiausi nuomojamiems paspirtukams. O kalbant apie visus paspirtukus, tai dauguma bendradarbių, kurie važinėjo paspirtukais kiaurą vasarą, jau uždarė sezoną motyvuodami šalčiu ir vėju. Prieš šaltį ir vėją yra sprendimų, bet komforto lygis vistiek nebe tas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąNorėjau rašyti apie druską ir drėgmę. Jeigu vasarą paspirtukui pasivolioti ant šaligatvio dar nieko tokio, tai žiemą pagulėjęs druskos ir sniego košėje gali greitai baigti dienas. Ir nebūtinai dėl baterijų užtrumpinimo, bet ir dėl korozijos poveikio.
Comment
-
Parašė vaidasp Rodyti pranešimą
Ar jie visi ne aliuminio korpusais?
Comment
-
Parašė kutas Rodyti pranešimąPapildant, aliuminis nekoroduoja įprastomis sąlygomis, nes susidariusi oksidų plėvelė veikia kaip apsauginis sluoksnis nuo tolimesnės korozijos. Druskingoje aplinkoje ši plėvelė suardoma ir korozijos procesas tęsiasi.
Gal kas žino kiek Lietuvoje naudojami paspirtukai atitarnauja km/laiko? Girdėjau, kad užsienyje paspirtukas atsiperka bet ir susidėvi itin greitai, realiai kur intensyviau naudojami po dvejų mėnesių keičia naujais ir jie jau būna atsipirkę ir uždirbę pelno.
Comment
-
Lietuvoje gausėjant savo matomumu ir kitų saugumu nesirūpinančių paspirtukininkų anksčiau ar vėliau turėjo būti paspirtukininkų aukų.
Likimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.
Delfi.lt 2020.06.06
Ligoninėje mirė paspirtuku važiavęs ir su dviračiu susidūręs vyras
https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLikimo grimasos, kad pirmasis tragiškas įvykis įvyko susidūrus su dviračiu.
https://m.delfi.lt/kriminalai/article.php?id=84469361
- 4 patinka
Comment
-
Įdomu, koks buvo paspirtuko greitis. Jei neviršijo dviračiu pasiekiamo greičio, tai nėra reikalo kažkaip atskirai kaltinti paspirtukus - tiesiog dviratininkų susidūrimas ir tiek.
Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.Paskutinis taisė senasnamas; 2020.06.06, 14:21.
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimą
Keista, kad tai nutiko Panevėžyje, o Vilniuje kur nors prie Baltojo tiltos pabaigos ir Upės g., kur stresą jaučiu kas kartą eidamas, nes nežinai iš kur gali kažkas atlėkti.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.
- 2 patinka
Comment
-
Kiekvieną kartą, kai eidamas pėsčias atsidurdavau pernelyg arti dviračio ar paspirtuko, tai būdavo po to, kai nesidairęs keisdavau kryptį ar kur nors įžengdavau. Faktas tas, kad pėstiesiems yra mažiausiai įprasta dairytis. Dviratininkui nėra problema apvažiuoti pėstįjį saugiu atstumu, kol šis juda prognozuojamai. Yra kažkiek chuliganiškų nardytojų tarp pėsčiųjų, bet tai labiau pavieniai atvejai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Jeigu bijai paspirtukų, tai gal Vilniuje per perėjas išvis neini? Aš daug vaikštau po miestą, bet nei vieno incidento neturėjau su paspirtukais, tuo tarpu perėjose, nuo smulkių iki tokių kurie per raudoną mieste lekia 100km/h dešimtimis per metus.
Tai, kad Vilniuje pilna KET pažeidinėtojų iš automobilistų yra kita problema, bet konkrečiai paspirtukų eismas (nors neturiu nieko prieš pačią transporto priemonę, man, kaip pėsčiajam, saugumo nepridėjo, o tik pablogino, nes kas kartą turiu apsidairyti ant šaligatvio, kad kas nors neįlėktų, nes tokių buvo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąŽiema pas mus pretekstas kažko atsisakyti, o pvz. Suomijoje žiema yra turistinis brendas, kur žiema, sniegas išnauduojami, kaip pliusas labiau, nei kad minusas. Ir dviračių nuomos veikia.
Comment
Comment