Parašė mantasm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Prievolė nepriklauso, bet priklauso pats laikymosi faktas. Prievolė gali būti belenkokia, bet žmonės vistiek pažeidinės. Net ten, kur moterims automobilius draudžia vairuot yra, kas vairuoja ir po to gauna bausmes. Tai...
Beje, priminsiu, kad pėstieji nėra mokomi KET, nors tipo privalo žinoti. Vairuotojams KET mokymai yra.
Priminti verta ir tai, kad KET taisykles pėstieji taip pat privalo žinoti, ir mokymai yra. Kaip ir vaiduotojams, už juos susimoki pats. Tik va pesčiajam nėra prievolės baigti mokymus kad eiti, todėl dauguma jų net nežino.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Žvėryne, senamiestyje ir aš važiuoju, bet kokia Ukmergės, Žirmūnų, Kalvarijų ar Kareivių gatve (beje, ten ir pėsčiųjų labai mažai) važiuoti paspirtuku yra savižudybė, jei uždraus tada tikrai geriau su automobiliu važiuosiu.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Tai žmonės ir kalti, kad pažeidinėja. Juos ir reikia už tai bausti, o ne tuos kurie taisykles nustatinėja.
--
Pėstieji yra bazinis keliavimo būdas. Visa, kas juda greičiau už juos, yra pavojaus šaltinis. Kuriama infrastruktūra pirmiausia turi kuo labiau sumažint šį pavojų pėsčiųjų atžvilgiu ir būti patogiausia pėstiesiems. Ir tuo pačiu infrastruktūra turi būti tokia, kad net KET nežinantis pėstysis neturėtų progų ir poreikio jų pažeisti.Paskutinis taisė Creatium; 2019.11.04, 12:10.
- 4 patinka
Comment
-
Šiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskime
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąŠiais metais paspirtukas pakeitė man auto. Nuo kovo pradžios iki spalio pabaigos. Visiškai pakeičia auto ir VT: kol kiti stovi kamščiuos, aš jau esu pasiekęs savo kelios tikslą.
Su vairavimo kultūra nėra viskas tobula, bet nėra viskas taip blogai. Yra labai keista, kad žiniasklaidoje pučiamas burbulas apie tai, kai paspirtukai laksto ir reikia juos draust. Su tokiu požiūriu ir automobilius uždrauskimeIf a lion could speak, we could not understand him.
- 1 patinka
Comment
-
Kuris požiūris pažangesnis - britų ar kitų šalių?
Is it Legal to Ride an Electric Scooter in the UK?
Patogi transporto priemonė išvis eliminuojama, nes norint naudoti legaliai nelabai yra kur.
However, because they are motorised and have no pedals they are illegal for use on cycle lanes and pavements, and because they are low-powered they are illegal for use on the road.However, other European countries are taking a much more modern approach to things. In France a PLEV can go up to 25km/hour in a cycle lane, while Austria and Switzerland additionally extend this to road use. In France and Germany a PLEV can also go up to 6km/hour on the pavement.
Comment
-
Singapūre, kaip ir Prancūzijoje, uždrausta el. paspirtukais važinėti šaligatviais.
CNN 2019.11.05
Singapore joins France in banning e-scooters on sidewalks
Singapore has banned the riding of e-scooters on sidewalks in the city-state from Monday, November 4 after a growing number of accidents involving the motorized devices, including at least one fatality.
https://edition.cnn.com/travel/artic..._medium=social
Comment
-
Parašė RomasŽmonių numušinėjimo šaligatviuose sustabdymas čia ir dabar bendro neturi su pageidautina kitos infrastruktūros plėtra.
Žmonės šaligatviuose turi būti apsaugoti nuo chuliganiškai važinėjančių individų.
Comment
-
Žmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.
Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽmogaus teisė jaustis saugiu šaligatvyje be jokių išlygų turi būti vertinama labiau nei teisė paspirtuku skrieti nestojant per perėjas ar skrosti pėsčiųjų minias su slalomo elementais.
Dabartinis leistinas 20 ar 25 km/ h greitis šaligatviuose yra akivaizdžiai per didelis, ypač atsižvelgiant į tai kad el. paspirtukai, skirtingai nuo dviračių, yra mažiau pastebimi.
Comment
-
VZ.LT 2019.11.20
„Bolt“ skaičiuoja pirmojo paspirtukų sezono rezultatus
Lapkričio 20 d. paslaugos tiekimą žiemai sustabdęs operatorius nurodo, kad Lietuvoje elektriniais paspirtukais „apvažiuota 11 kartų aplink Žemę“. Tai turėtų reikšti 440.000 nuvažiuotų km. Bolt“ pranešime nurodoma, kad rezultatai Vilniuje ir Kaune rodo šalyje įvykusią „mikromobilumo revoliuciją“. (...)
Po pirmojo paspirtukų sezono „Bolt“ pastebi, kad šių transporto priemonių naudotojai Lietuvoje pasižymi atsakingumu.
https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65qr8YrQV
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąNesuprantu, kodėl žiemą negalima jais nauduotis? Tas pats su dviračių nuoma. Kažkokia nesamonė. Aišku tikiu, kad nauduosis mažiau, bet Vilnius žiemą tampa negyvu miestu.
Comment
-
Manau, kad su laiku bus ir žiemą. Nebūtina juk viso miesto padengt, šaltuoju sezonu galima skatint trumpesnes keliones, pvz., būtent centre (kur užterštumas labai didelis, o ir dangos valomos dažniau).
Paspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąPaspirtukams galima dėti žiemines padangas, kaip ir dviračiams. Aišku, reikalauja papildomų lėšų.
Comment
Comment