Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai paspirtukai - darnus judumas ar stichinė nelaimė

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Tai, baterijos turi apsauginiius vožtuvus kurie neleidžia susidaryti tokiam spaudimui kad įvyktu gaisras. Europoje baterijos be tų vožtuvų pardavinėti druadžiama. Alibaba prekybininkas siunčiantis konteinerį į lietuvą dėjęs skersą ant tų draudimų ir niekas netikrina. Va ir rezultatas.
    Lietuvoje nemačiau NEI VIENO paspirtuko su numeriais. Nors visi galingesni privalo juos turėti. Tiesiog pateikiami kiniški falsifikuoti dokumentai ant šikpopieriaus. Ir visiems tinka.

    Comment


      Parašė Sula Rodyti pranešimą

      Lietuvoje nemačiau NEI VIENO paspirtuko su numeriais. Nors visi galingesni privalo juos turėti. Tiesiog pateikiami kiniški falsifikuoti dokumentai ant šikpopieriaus. Ir visiems tinka.
      tai nereikai ir tų dokumentų, jokios kontrolės, o registuroti iki 1 KW galios nereikai net teoriškai.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
        Tai, baterijos turi apsauginiius vožtuvus kurie neleidžia susidaryti tokiam spaudimui kad įvyktu gaisras. Europoje baterijos be tų vožtuvų pardavinėti druadžiama. Alibaba prekybininkas siunčiantis konteinerį į lietuvą dėjęs skersą ant tų draudimų ir niekas netikrina. Va ir rezultatas.
        abejoju ar kas nors pardavinėja be to vožtuvėlio. spėčiau bėda tame jog pati baterija dėl aplinkos poveikio yra hermetizuota, patys akumuliatoriai gali ventiliuotis kiek nori į uždarą tūrį, geriau nebus.

        tie visi dūmai yra degūs, tai ir ventiliuojant neretai kyla gaisras.

        geriausia būtų pereiti prie nedegių akumuliatorių baterijų, pvz. LiFePO4, tik energijos tankis mažesnis, trumpesnį atstumą galėsi nuvažiuoti...

        Comment


          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

          tai nereikai ir tų dokumentų, jokios kontrolės, o registuroti iki 1 KW galios nereikai net teoriškai.
          Čia pasiteiravus parduotuvėje, prekiaujančioje galingais paspirtukais.
          O daugiau iš ties ir nėra kam kontroliuoti. Policijai – dzin.

          Comment


            Neseniai mačiau kaip dvirtakiu kažkoks paspirtuko-motociklo formos objektas apvažinėjo lėtai judantį eismą pėsčiųjų-dviračių taku. Iš akies ~ 70-80km/h. Aišku be numerių. Be 5 minučių skandinavija

            Comment


              Parašė mantasm Rodyti pranešimą
              Neseniai mačiau kaip dvirtakiu kažkoks paspirtuko-motociklo formos objektas apvažinėjo lėtai judantį eismą pėsčiųjų-dviračių taku. Iš akies ~ 70-80km/h. Aišku be numerių. Be 5 minučių skandinavija
              Kasdien išėjus į gatvę galiam sutikt po pora ar net kelis tokius

              Comment


                LRT.lt 2024.09.28
                Lietuvių meilė elektriniams paspirtukams blėsta, bet pardavėjai to nesieja su gaisrais
                Dalis kalbintų pardavėjų neslepia šiemet matantys mažėjančią elektrinių paspirtukų paklausą. Visgi tokio reiškinio su gaisrais jie nesieja. (...)

                Prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas M.Butauskas LRT.lt pripažino, kad elektrinių paspirtukų pardavimas šiemet išties smuko. Minėtoje platformoje 2020 m. per 8 mėn. internetu buvo užsakyti 1 417 paspirtukų, o šiais metais, anot pašnekovo, tik 202. (...)
                „Dėl užsidegimų klientų susirūpinimo nepastebėjome. Paspirtukų pardavimus, mūsų nuomone, mažina rinkos įsisotinimas, kadangi tie pirkėjai, kam tai buvo aktualu, paspirtukus jau įsigijo. Taip pat įtakos turėjo paspirtukų dalijimosi paslaugos išplitimas. Ir, galiausiai, susirūpinimas dėl sveikatos. Spaudoje išties aprašoma daug avarijų ir susižalojimų atvejų“, – aiškino M. Butauskas. (...)

                Prekių ženklui „Riedis.lt“ atstovaujančios bendrovės „Lutex“ vadovas L. Kondratas pripažino, kad pastaruoju metu elektrinių paspirtukų, dviračių ir kitų panašių transporto priemonių paklausa smuko trečdaliu. Visgi jis to taip pat nebuvo linkęs sieti su netikėto užsiliepsnojimo atvejais, o labiau su valdžios atstovų mėginimu sureguliuoti mikrojudumo priemonių naudojimo tvarką.
                „Remiantis įvairiais duomenimis, vien per pastaruosius metus elektrinių paspirtukų rinka išaugo net 24 proc. Tačiau pastaraisiais mėnesiais buvo pastebėtas apie 30 proc. rinkos kritimas. Galbūt dėl sezoniškumo ar šių transporto priemonių reguliavimo nebuvimo, įstatymų priešpriešos, privalomo draudimo priemonėms, kurios viršija 25 km/h greitį arba 25 kg svorį“, – svarstė L. Kondratas.

                https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ja-su-gaisrais

                Comment

                Working...
                X